Nog een seizoen bedoel je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Had z'n leuke momenten, maar was zeker niet de beste nee. Er komt er dus toch nog een? Ok, nice
Nee, aflevering:quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef DUK het volgende:
EDIT: Ik lees dat er volgende week er nog een komt. Geen laatste aflevering dus nog...
Ohw, in that case. Was het niet zo'n leuke seizoensfinalequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Symer het volgende:
Oh, toch was dit echt de seizoensfinale. Volgende week beginnen de herhalingen.
Ik ga voor een klein Afrikaantje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm leuk, maar die van vorige week was veel grappiger..
Er ging inderdaad een spoiler rond dat de cast zou worden uitgebreid. Dat zal het zoontje van Cam & Mitch dus wel zijn. Ben benieuwd of het weer zo'n klein Aziaatje als Lily wordt, of een heel ander type. Ik denk het laatste.
Aan de productiecodes op wikipedia te zien. Hebben ze de laatste twee afleveringen omgedraaid op het laatst. De vorige vond ik ook veel meer een seizoensfinale.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ohw, in that case. Was het niet zo'n leuke seizoensfinale![]()
De serie wordt toch gezien als een mockumentary..dan zou je gewoon de camera in kunnen kijken. Vind het altijd wel geinigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef RacerDKB het volgende:
Aflevering van vorige week:
It was originally set to be the season finale and was the last episode of the season filmed.
Dus ja, het zal wel omgegooid zijn vanwege de twee dames die aankondigen nog een kind er bij te nemen.
En onprofessioneel hoor, recht in de camera kijken
[ afbeelding ]
Je ziet dr echt ''Oh kut camera'' en snel omdraaien.
Ik dacht dat de aflevering van vorige week al de laatste was vandaar dat ik dinsdag zei dat er nog een kwam (had alleen niet volgende week moeten zeggen aangezien ik het in dezelfde week zei). Verwarring....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Had z'n leuke momenten, maar was zeker niet de beste nee. Er komt er dus toch nog een? Ok, nice
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:14 schreef RacerDKB het volgende:
En onprofessioneel hoor, recht in de camera kijken
[ afbeelding ]
Je ziet dr echt ''Oh kut camera'' en snel omdraaien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef Dos37 het volgende:
Ja inderdaad dat is de bedoeling van de serie, een Nederlandsefilmcrew filmt zogenaamd een moderne familie in de Verenigde Staten.
Grappig dat ze dat zo eigenlijk wilden gaan doen.quote:Levitan said that in the original pitch, it was explicitly a documentary, made by a Dutch filmmaker named Geert Floorjte who had lived with Jay's family as a teenage exchange student and developed a crush on Claire (while Mitchell had a crush on him). In the end, he and Christopher Lloyd decided it was an unnecessary component of the show - especially since they weren't sure how much they liked the idea of their characters letting themselves be filmed.
"It’s a conversation we have a lot," he said. "Is it a true documentary, or is it a family show done documentary-style? I prefer the latter because I don’t like those families who let cameras in their houses in real life. I just can’t stand those shows. So it makes me — it would make me question them a little bit. Who would allow all of this to be filmed by a crew? So I like the idea that it’s just our style of storytelling."
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |