Ah, natuurlijk! En ieder antwoord wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Als ik ook even mag antwoordenVolgens mij verwijst dat naar Phil die elke keer als Gloria dreigt te vallen (o.i.d.) roept: I got Gloria! Zo ook vandaag.
Dat vond ik ook leuk aan deze en vorige aflevering, dat ze dingen terughalen die vorig seizoen gebeurden. Zoals dat koppel dat Claire en Phil speelden op Valentijnsdag. En dit keer Fizbo en die moeder die langs komt voor de verjaardag van Lilly.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm ook iets minder. Maar wel tof dat ze in deze serie zoveel gimmicks uit eerdere afleveringen terughalen. Vorige week ook al met Clive Bixby, nu Fizbo en I got Gloria.
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Nee hoor. Ik vond vooral Gloria ook tegenvallen. In seizoen 1 was dat accent geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Enorm tegenvallen niet. Dat vind ik overdreven. Maar ik vind het ook wel minder. Waar seizoen 1 een dikke 9 was is seizoen 2 een 8. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik seizoen 1 in een week ofzo had gekeken, dan vallen de mindere episodes altijd minder op dan als je er op moet wachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen: ik vond de aflevering van vorige week juist een van de leukste tot nu toe in de hele serie. Moest een aantal keer erg lachen (de reactie op Gloria nadat ze die rare stem deed bij het kinderboek, toen Mitchell aan de telefoon zei dat ze in high school zulke freaks hadden gedate en Cam tevoorschijn sprong als clown).quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd een van de mindere afleveringen uit de serie so far..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Danzig het volgende:
Ik wist overigens niet dat Gloria eigenlijk een blondine is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |