Natuurlijk, wij praten ook over ons voorkeur.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef DUK het volgende:
Prachtige vrouwen allebei. Voor ieder wat wilds.
daarom staat er toch 'ook' in mijn postquote:
Ik schrok er van dat ze zo gewoontjes is in het echt. Nu weet ik natuurlijk wel dat make-up veel kan doen, maar dat iemand die zo van haar uiterlijk profiteert (en ze staat vrijwel elk jaar wel in een 's werelds meest sexy vrouwen-lijstje) eigenlijk helemaal geen noemenswaardig uiterlijk heeft vind ik toch wel van een barf-smiley-waardige nepheid getuigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef sbientje het volgende:
nah, zo erg is het toch helemaal niet? het is niet zo'n voordelige foto en haar ogen kunnen idd wel een lijntje gebruiken, maar verder..
Ik vind dat meer getuige van jouw (en met je vele) enorme onkunde om echte natuurlijke schoonheid te onderscheiden van met make-up en push-up bhs gecreëerde schoonheid.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik schrok er van dat ze zo gewoontjes is in het echt. Nu weet ik natuurlijk wel dat make-up veel kan doen, maar dat iemand die zo van haar uiterlijk profiteert (en ze staat vrijwel elk jaar wel in een 's werelds meest sexy vrouwen-lijstje) eigenlijk helemaal geen noemenswaardig uiterlijk heeft vind ik toch wel van een barf-smiley-waardige nepheid getuigen.
Getuige deze fotoquote:Op maandag 14 februari 2011 17:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat het een combinatie is van vermoeidheid, belichting en stress (haar vriend heeft een ernstig ongeluk gehad). Ik denk, ook op basis van die foto, dat ze er ook zonder make up een stuk beter uit kan zien dan dit.
beetjequote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getuige deze foto
[ afbeelding ]
OK, misschien een béétje make-up.
Maar ze glimt enormquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
beetjeer zit genoeg voor een halve muur op.
Ik gok op Cam. Hem in een te strakke short is onweerstaanbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Grunge. het volgende:
Wat een leuke aflevering weer. (Ik wil weten op wie die crush was!)
Ja, dat is waar, maar Mitchell is een gingerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik gok op Cam. Hem in een te strakke short is onweerstaanbaar
Als ik ook even mag antwoordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Orbis het volgende:
De actrice achter Clair(e?) was wel lekker op dreef, tijdens de tirade tegen haar moeder op het feestje dacht ik echt even dat de bloedvaten in haar nek zouden knappen.
Verder was het wel een aardige aflevering, niet bijzonder. Fizbo is altijd leuk.
@shiNinG_staR, welke gimmick is 'I got Gloria'? Ik herken hem zo even niet.
Klopt, leuke running gag is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Als ik ook even mag antwoordenVolgens mij verwijst dat naar Phil die elke keer als Gloria dreigt te vallen (o.i.d.) roept: I got Gloria! Zo ook vandaag.
Ah, natuurlijk! En ieder antwoord wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Als ik ook even mag antwoordenVolgens mij verwijst dat naar Phil die elke keer als Gloria dreigt te vallen (o.i.d.) roept: I got Gloria! Zo ook vandaag.
Dat vond ik ook leuk aan deze en vorige aflevering, dat ze dingen terughalen die vorig seizoen gebeurden. Zoals dat koppel dat Claire en Phil speelden op Valentijnsdag. En dit keer Fizbo en die moeder die langs komt voor de verjaardag van Lilly.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm ook iets minder. Maar wel tof dat ze in deze serie zoveel gimmicks uit eerdere afleveringen terughalen. Vorige week ook al met Clive Bixby, nu Fizbo en I got Gloria.
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Nee hoor. Ik vond vooral Gloria ook tegenvallen. In seizoen 1 was dat accent geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Enorm tegenvallen niet. Dat vind ik overdreven. Maar ik vind het ook wel minder. Waar seizoen 1 een dikke 9 was is seizoen 2 een 8. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik seizoen 1 in een week ofzo had gekeken, dan vallen de mindere episodes altijd minder op dan als je er op moet wachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen: ik vond de aflevering van vorige week juist een van de leukste tot nu toe in de hele serie. Moest een aantal keer erg lachen (de reactie op Gloria nadat ze die rare stem deed bij het kinderboek, toen Mitchell aan de telefoon zei dat ze in high school zulke freaks hadden gedate en Cam tevoorschijn sprong als clown).quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd een van de mindere afleveringen uit de serie so far..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Danzig het volgende:
Ik wist overigens niet dat Gloria eigenlijk een blondine is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |