Ja klopt, hopelijk gaat die focus nu meer naar Sarah Hyland (ff character-naam vergeten)quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Ze leggen niet meet zoveel nadruk op de tieten van Gloria.
Jammer iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Ze leggen niet meet zoveel nadruk op de tieten van Gloria.
Hahahaha en dan vooral die blik van Claire na elke foute zin!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef BasvB het volgende:
Ok aflevering.
De scene dat Phil Claire probeert te versieren in de bar is wel gaaf, met een
paar quotes
"Suprising i know, im usualy pretty good at catching things from women in bars"
"I'll be upstairs Clive don't be to long"
"I never do"
Dat zeg je na elke episodequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef DUK het volgende:
en de homo's iets te ver doorgevoerd. Prima aflevering verder..
Nu doe je het er gewoon omquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke afl. dat lijntje met die homofielen vond ik dit keer meer geslaagd dan de vorige afl. wat toch echt een dieptepunt was. Verder vond ik Claire en Gloria bovengemiddeld goed acteren.
Niet weer deze discussie he? Ik kijk de serie met plezier, ik ben gewoon slecht in het onthouden van namen. Deze twee bedoel ik dus:quote:
Haha ik zie deze foto nu voor het eerst dus het zal al wel bekend zijn, maar hebben ze nu een muurschildering van hunzelf gemaakt daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet weer deze discussie he? Ik kijk de serie met plezier, ik ben gewoon slecht in het onthouden van namen. Deze twee bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Ja, in de babykamerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha ik zie deze foto nu voor het eerst dus het zal al wel bekend zijn, maar hebben ze nu een muurschildering van hunzelf gemaakt daar?
Het kwam inderdaad voor in een van de eerste afleveringen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Ja, volgens mij was die foto van het eerste seizoen.
Het is maar wat voor betekenis je er zelf aan koppelt het, net zoals mensen die zich heel hard beledigd voelen als iemand een keer kanker zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat meer om het gebruik van het woord "homofiel", wat een heel andere connotatie heeft dan bijv. homo.
Het is natuurlijk wel leuker als iedereen zich fijn voelt in dit topic en elkaar een beetje respecteert, zelfs als je het woord niet beledigend vindt. Het is niet dat de halve woordenboek gecensureerd wordt als we die vier letters achterwege laten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is maar wat voor betekenis je er zelf aan koppelt het, net zoals mensen die zich heel hard beledigd voelen als iemand een keer kanker zegt.
Het verschilt per persoon. In dit topic blijkt het toch dat het minder goed wordt gewaardeerd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Net alsof een homo zich opeens beledigd voelt als iemand 2 homo's "de homofielen" noemt? Dit is net zoals blanken die verontwaardigd zijn als iemand racistisch jegens negers is, terwijl een neger het niet eens zo erg vind.
Als iemand het zonder gene over nikkers heeft gaan mijn haren toch wel overeind staan hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Net alsof een homo zich opeens beledigd voelt als iemand 2 homo's "de homofielen" noemt? Dit is net zoals blanken die verontwaardigd zijn als iemand racistisch jegens negers is, terwijl een neger het niet eens zo erg vind.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen moet zich fijn voelen in een topic... Wat een dieptepunt is dit zeg! Het is INTERNET! Wat maakt het nou uit wat iemand zegt, je beledigd voelen is vrijwel onmogelijk!
Of het nou pun intended was of niet, dit was ook weer niet nodig. Het is 'maar' een discussie, niemand hoeft op te rotten alleen als ze niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Dus flikker lekker op (pun intended).
Toen ik het voor het eerst las, paste het prima bij elkaar, vandaar de verwarring, sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was inderdaad even te lui om te quoten, dacht dat het wel over zou komen..
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik pas gekwetst kan worden als ik een bepaalde band met iemand heb, hoe kort of nieuw die band is. Zoiets heb ik niet met een van de honderden usernames op FOK!.
Maar goed, daar mag je natuurlijk anders over denken.
I'll be in my bunk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aii nu heb ik weer dat beeld van Claire in doggy style postition in mijn hoofd...
wel dus, ik kan veel hebben, flikker, poot, nicht, homo, gay, queen, maar homofiel vind ik echt een afschuwelijk woord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Claire.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aii nu heb ik weer dat beeld van Claire in doggy style postition in mijn hoofd...
Oke, dus laten we ze nu voor altijd maar "de twee flikkers" noemenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel dus, ik kan veel hebben, flikker, poot, nicht, homo, gay, queen, maar homofiel vind ik echt een afschuwelijk woord.
Dat is een woord uitgevonden door de kerk uitgevonden dat je in de kerk best homofiel mag zijn als je maar geen homosexueel bent.
Gruwelijk echt!
Frasier, back to youquote:Op zondag 13 februari 2011 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
te hilarisch deze serie, aflevering op aflevering weer.
Waar komen de schrijvers vandaan (zoals, wat voor oude series)?
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef BasvB het volgende:
Met make up:
[ afbeelding ]
Zonder....:|
[ afbeelding ]
Natuurlijk, wij praten ook over ons voorkeur.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef DUK het volgende:
Prachtige vrouwen allebei. Voor ieder wat wilds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |