ja ik kan er ook niks aan doen, moet er maar duidelijk worden neergezet dat het om het US topic gaat. Dat er dan mensen eerst gaan zeuren ipv eerst te zeggen dat het NL topic de andere kant op is, daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe ja, bij elke bump denk ik dat er een nieuwe aflevering is
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen, moet er maar duidelijk worden neergezet dat het om het US topic gaat. Dat er dan mensen eerst gaan zeuren ipv eerst te zeggen dat het NL topic de andere kant op is, daar kan ik niks aan doen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb al een verzoekje bij de modjes gedaan om het er in te zetten.
Thanks toen ik het vervolgtopic opende stond er dat niet in, en zelf ook niet aan gedacht...quote:
Ik denk dat die nog moet komen. Dit stukje is gisteren in America uitgezonden in de Ellen Degeneres show. Er was deze week weer geen ep als ik het juist heb...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef AJ1987 het volgende:
Wanneer was die aflevering waarin Cam ziek was dan? Of moet die nog komen?
quote:
Dat vond ik ook HEEL leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
"Neither have half the kids in Africa. Stop yapping and get back to work."
"Well, it's either that or we cut off all your hair,cause that's what caused the problem -- thoughts?"![]()
Dat was een goede jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef RacerDKB het volgende:
Deze was leuk, Phil is echt een held
En bij ''What's the plan, McGayver?'' lag ik echt plat
Riiiiight.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef Rahl het volgende:
Enige leuke aan haar is dat ze altijd aanleiding is voor Jay om een Colombia-grap te maken.
Ik hou van kleine tieten/ben homo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Riiiiight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke aflevering.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik hou van kleine tieten/ben homo.
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Dit seizoen komt het personage Gloria niet tot haar recht. Ze was hinderlijk en dat accent is niet om aan te horen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef Rahl het volgende:
Ik vind Gloria echt vervelend
Met haar gevoelige Colombiaanse shit. Enige leuke aan haar is dat ze altijd aanleiding is voor Jay om een Colombia-grap te maken.
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Riiiiight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ja en dan phil: why's your dad's car in the driveway? ofzoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |