Lapo:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
Geen commentaar op deze aflevering? Ik vond hem een van de betere van het seizoen
Er waren ook nog een paar hilarische Oscar-gerelateerde promo's:
Vorig jaar:
Dit jaar:
quote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Arn0 het volgende:
Blijft een van de betere running gags, Phil die een crush heeft op Gloria
Same here.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef fwokker het volgende:
De afbeeldingen doen het niet bij mij op 2 na.
Werken de afbeeldingen nu allemaal? En zo niet, welke niet? Want bij mij doet alles het gewoon...quote:
Alledrie de partners wel; superdruiloor Phil en overgevoelige nicht Camquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Marie30 het volgende:
Ja dat vind ik ook.Sowieso Gloria
dat accent heerlijk... Dat karakter maakt de hele show!
De eerste afbeelding doet het hier niet. En een zinnetje/foto over Haley, Alex, Luke en Manny zou ook wel leuk zijn. Verder is ie goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Werken de afbeeldingen nu allemaal? En zo niet, welke niet? Want bij mij doet alles het gewoon...
Hmm nee. Voor mij maakt Phil de show samen met Manny.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.Sowieso Gloria
dat accent heerlijk... Dat karakter maakt de hele show!
Volgens mij is er over twee weken terug een aflevering..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens IMDB wordt seizoen 2 pas vervolgd in oktober dit jaar
Of was dit bij jullie allang bekend?
quote:Season 2, Episode 18: Episode #2.18
Original Air DateOctober 2011
Season 2, Episode 19: Episode #2.19
Season 2, Episode 20: Episode #2.20
Season 2, Episode 21: Episode #2.21
Je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef DjinN het volgende:
Tis weer begonnen!Belooft weer leuk te worden, Manny die naar het bal gaat
Nu je het zegt, is er eigenlijk enige ontwikkeling geweest in wat dan ook sinds de pilot? Niet dat het uitmaakt, de serie blijft geweldig. Maar ik vroeg het me opeens af.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topicNiet dat er in Modern family veel spoilerwaardigs gebeurt, maar goed.
De traptrede is hersteldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nu je het zegt, is er eigenlijk enige ontwikkeling geweest in wat dan ook sinds de pilot? Niet dat het uitmaakt, de serie blijft geweldig. Maar ik vroeg het me opeens af.
Wat leuk! Spelen ze ook allebei mee in de reeks (afwisselend)? Zoals vroeger de Olson twins samen Michelle speelden in Full House.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
Ik ontdekte trouwens dat Lily een tweeling is![]()
[ [url=http://filer.www.votigo.com/332087.7125.107171_large.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is de reden dat ze voor een tweeling gekozen hebben. Zo'n jong kind mag maar X dagen per jaar werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat leuk! Spelen ze ook allebei mee in de reeks (afwisselend)? Zoals vroeger de Olson twins samen Michelle speelden in Full House.
Echt waar, wat tof dat je dat herkend hebt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
. En ook zo tof is dat die vrienden van Cameron en Mitchell meegaan door de serie heen. Die donkere was ook degeen die besprayed werd door Phil in het winkelcentrum
Tja gebeurt meer in een tv serie ..wel zo makkelijk een tweeling kunnen de opnames gewoon door gaan als een van bijde moe is of niet wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Susi het volgende:
Wat een lieve aflevering, met Mitchell die eventjes denkt dat zijn vader het er minder moeilijk mee heeft dat hij homo is. En ook zo tof is dat die vrienden van Cameron en Mitchell meegaan door de serie heen. Die donkere was ook degeen die besprayed werd door Phil in het winkelcentrum
Ik ontdekte trouwens dat Lily een tweeling is![]()
[ [url=http://filer.www.votigo.com/332087.7125.107171_large.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft het meer te maken met het maximaal aantal uren wat een klein kind mag werken op de set.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tja gebeurt meer in een tv serie ..wel zo makkelijk een tweeling kunnen de opnames gewoon door gaan als een van bijde moe is of niet wil.
Ook gedaan bij de seriie Full House ...daar waren het de zusjes Olsen de een gedeelde rol hadden..
Most people find me adorablequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Echt waar, wat tof dat je dat herkend hebt!
Ik vond het ook een leuke aflevering. Papa Jay bij de homo's aan tafel was geweldig..
Luke blijft een briljant karakter.
quote:
En weer iemand die moet gaan zeuren.... Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Waarom up je de thread eigenlijk steeds? Het is niet alsof je iets verkoopt, of dat er iets te zeggen valt zo zonder afleveringen.
Tipje voor volgende week: [NL] Modern Family is voor de kijkers van RTL5quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
En weer iemand die moet gaan zeuren.... Het is ook nooit goedEhm....als er een aflevering bezig is neem ik aan dat er in dit topic gepraat mag worden erover of zie ik dat nu verkeerd ?
En misschien zijn er wel mensen die iets over de aflevering te zeggen hebben en niet helemaal willen gaan zoeken naar een topic wat naar beneden gezakt is.
Kijk daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Tipje voor volgende week: [NL] Modern Family is voor de kijkers van RTL5Hier praten we over de afleveringen die in Amerika uit komen.
Hehe ja, bij elke bump denk ik dat er een nieuwe aflevering isquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Orbis het volgende:
Waarom up je de thread eigenlijk steeds? Het is niet alsof je iets verkoopt, of dat er iets te zeggen valt zo zonder afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |