Een afkoelban duurt 24 uur tot een week ongeveer. Dat is het dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Coos wat een gek en over de ban snap ik even niet.
Pietje zegt
Ik weet geen einddatum. Ga er maar vanuit dat 't geen afkoelban is. wat voor ban is het dan???? als het geen afkoelban is maak ik hier op uit een pern. ban of lees ik verkeerd.
pietje wat bedoel je hier mee en kunnen jullie niet zien dan hoelang die ban van teun blijft staan????
maar die twee bans zijn wel het meest duidelijk kwa termijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof er maar twee soorten bans zijn
Mensen krijgen met gemak een maand voor hun kiezen, da's ook geen "afkoelban".
Het is niet "afkoelban" of "permaban".
Wat maakt die termijn überhaupt uit?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar die twee bans zijn wel het meest duidelijk kwa termijn
nog verder over de zeik dan Teun was zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een afkoelban van een week moet je wel echt heul heet zijn
ik vind het zelf wel leuk om te weten wanneer je iemand weer terug kunt verwachten. Of dat je er helemaal niet meer op hoeft te rekenenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat maakt die termijn überhaupt uit?
Als hij doorgaat zoals hij bezig was is hij net zo snel weer weg, dus het gaat niet om hoe lang hij weg blijft maar of hij kan blijven als hij terug komtquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het zelf wel leuk om te weten wanneer je iemand weer terug kunt verwachten. Of dat je er helemaal niet meer op hoeft te rekenen
als hij na sst weer terugkomt dan is de werkdruk wat van de ketel en kan men weer met volle aandacht hier de boel in goede banen leiden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij doorgaat zoals hij bezig was is hij net zo snel weer weg, dus het gaat niet om hoe lang hij weg blijft maar of hij kan blijven als hij terug komt
Ik snap niet helemaal waarom jij denkt dat ze je een antwoord zouden moeten geven. Bans worden normaal helemaal niet besproken op het forum dus dat je überhaupt al wat van Pietje te horen kreeg was een uitzondering vanwege het ons-kent-ons sfeertje hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Toverheks het volgende:
ik stel nu een heel normale vraag en wil gewoon een eerlijk antwoord van pietje of gert, het is geen afkoelban zegt Pietje, wat is het dan wel, jullie overleggen toch dan overleg je toch ook nou we geven een dag, week, maand of pern. ban of zie ik dat nu verkeerd.
Oh, hebben ze het druk met SST!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
als hij na sst weer terugkomt dan is de werkdruk wat van de ketel en kan men weer met volle aandacht hier de boel in goede banen leiden.
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom jij denkt dat ze je een antwoord zouden moeten geven. Bans worden normaal helemaal niet besproken op het forum dus dat je überhaupt al wat van Pietje te horen kreeg was een uitzondering vanwege het ons-kent-ons sfeertje hier.
Ja, je gaat je goddelijke gang maar, alleen vond ik het een beetje klinken alsof jij dacht dat je recht op antwoord had... en dat heb je dus zeg maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.
voorheen was er een banmeldtopic, dan kon je daar ff kijken wie voor hoelang een ban had gekregen. Dat topic is opgeheven. Nu wordt alleen tegen de gebande gezegd tot wanneer de ban duurt. Naar ik begrijp heeft Teun geen einddatum meegekregen, vandaar dat ik hier vroeg waar ik kon zijn voor een antwoord, wetende dat bans hier niet besproken worden. Maar ja, ik wilde het toch op zn minst proberen. We weten nu tenminste dat ie niet na 24 uur of een week weer binnenkomt vallen. En met dat antwoord mogen we inderdaad al blij zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.
ik heb helemaal nergens recht op hahahaha nee maar omdat pietje wat zei dacht ik ik vraag het gewoon weet ik veel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, je gaat je goddelijke gang maar, alleen vond ik het een beetje klinken alsof jij dacht dat je recht op antwoord had... en dat heb je dus zeg maar niet.
En als Piet zegt dat het geen afkoel ban is begrijp ik daar uit dat we hem vandaag of morgen niet terug hoeven te verwachten. Een permban lijkt me erg overdreven (maar wie de fuck ben ik) dus ik zeg: weekje, misschien 2. Hoogstens maand.
klopt, maar de gebande zelf wist dat toch meestal wel? Of ook niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
In het banmeldtopic stond ook niet standaard de tijd erbij.
meestal stond het er wel achter!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
In het banmeldtopic stond ook niet standaard de tijd erbij.
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet; ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Toverheks het volgende:
ik stel nu een heel normale vraag en wil gewoon een eerlijk antwoord van pietje of gert, het is geen afkoelban zegt Pietje, wat is het dan wel, jullie overleggen toch dan overleg je toch ook nou we geven een dag, week, maand of pern. ban of zie ik dat nu verkeerd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, maar de gebande zelf wist dat toch meestal wel? Of ook niet?
Heks, geen hoofdpijn door krijgen, dat is het niet waard
Je hoeft niet meteen tegen me te schreeuwen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meestal stond het er wel achter!
Ja, of het stond er niet.quote:Pietje Teuntje Keesje mag over een maand een mailtje sturen.
Dat dus... ik mis het banmeldtopicquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meestal stond het er wel achter!
Pietje Teuntje Keesje mag over een maand een mailtje sturen.
Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... ik mis het banmeldtopic
Beter ook, want ook Remlof was niet lekker bezig..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.
Een moderator kan hoogstens een ban aanvragen, maar dat is in deze dus ook niet gebeurd; Pietje en Gert hadden achter de schermen onenigheid met Remlof over de NSB-kwestie en naar aanleiding daarvan heeft een andere FA of A de posts nog eens bekeken en die ban geplaatst.
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet; ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.
Een moderator kan hoogstens een ban aanvragen, maar dat is in deze dus ook niet gebeurd; Pietje en Gert hadden achter de schermen onenigheid met Remlof over de NSB-kwestie en naar aanleiding daarvan heeft een andere FA of A de posts nog eens bekeken en die ban geplaatst.
Goede vraag, wil ik ook wel eens weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?
Niet? Waarom niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mongolen, natuurlijk heeft Remlof geen ban_!
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof Teun een ban heeft vanwege het woordje "NSB"
hhhhhhhhhhhuh.....waarom nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mongolen, natuurlijk heeft Remlof geen ban_!
WAAROM NIET!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou Remlof een ban moeten krijgen!?_!_!_!_!_!
Dat doet voor mij niet ter zake, of hij wel of niet lekker bezig was. Remlof post hier als user en als er dan stront aan de knikker is dan vind ik het wel logisch dat een andere Admin er naar kijkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Beter ook, want ook Remlof was niet lekker bezig..
Nee, volgens mij heeft Remlof ook geen ban, als er op FOK! in het ene subforum probleemloos gepost kan worden dat de PVV een NSB-partij is, en er in het andere subforum een ban voor valt dan is er ook iets niet aan de haak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?
remlof doelde toch op de politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is te merkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens wat er allemaal gebeurd is.
dus datquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft Remlof ook geen ban, als er op FOK! in het ene subforum probleemloos gepost kan worden dat de PVV een NSB-partij is, en er in het andere subforum een ban voor valt dan is er ook iets niet aan de haak.
Echter... een politieke partij een NSB-partij noemen is iets anders dan personen voor NSB'ers (en god weet wat meer) gaan uitmaken, ik vermoed dat vooral het feit dat het tekeer gaan tegen de moderatie en over het note-systeem het probleem was.
Ongefundeerde beschuldigingen, aantijgingen en commentaar op het standaard reilen en zeilen op en van FOK! worden over het algemeen niet gewaardeerd, en leveren vaker een ban op, met name als zaken die gewoon in de voorwaarden en policy genoemd zijn aangevallen worden.
Inderdaad het was druppel emmer !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof Teun een ban heeft vanwege het woordje "NSB"
Boeien. Als ik nu zeg dat ik alle PvdD-stemmerts downies vind, hoef ik toch ook geen ban?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Indirect doelde hij op mensen die op rechts stemmen.
Ik kan niet altijd een oogje in het zeil houden. Maar ik snap het nu wel wat beter. Of de ban terecht is of niet daar kan ik helemaal niet over oordelen, want hetgeen waarom NMNS (wat ze dus blijkbaar wel serieus nemen) heb ik niet gelezen.quote:
Ja klopt. En hij noemde de PVV geen NSB-partij, maar gebruikte een half en doorgestreept ander woord. Het woord NSB sloop later pas in de discussie die overigens zonder remlof verliep.quote:
Indirect is toch echt wat anders dan zeggen dat iemand een NSB'er is...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Indirect doelde hij op mensen die op rechts stemmen.
Dat is complete onzin en je weet dat. Gert heeft compleet gelijk wat mij betreft. Het was niet aan hem hoor die ban.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens wat er allemaal gebeurd is. Het enige wat ik las was Gert die nogal last had van een kort lontje (Geeft niet Gert het gaat om wat je ermee doet!) en men had het over de ban van Teun.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, nog even en iedere PVV-stemmer voelt zich aangesproken als ik Wilders een zak hooi noem...
Hoe kan ik nou weten dat het complete onzin is? Ik zeg overal dat ik niet weet wat er gaan was. Ik las alleen iets dat Gert zelf zei dat ie last had van een kort lontje of weet ik wat en even weg ging. Als ik alles zou weten zou ik niet vragen wat er gaande was niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is complete onzin en je weet dat. Gert heeft compleet gelijk wat mij betreft. Het was niet aan hem hoor die ban.
dat ook nog eens inderdaad. En was jij het niet, of Lea, die zei dat die dingen elders op fok ook gewoon kunnen. En dat is ook gewoon fok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. En hij noemde de PVV geen NSB-partij, maar gebruikte een half en doorgestreept ander woord. Het woord NSB sloop later pas in de discussie die overigens zonder remlof verliep.
Ja he? Die zit er al tientallen jaren te zagen. En dat petjes verhaal heb ik ook gevolgd. Zo grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef mootie het volgende:
Soury, dat zaagmannetje is echt zo leuk!
(ik doorbreek even het geleuter)
Het is niet grappig meer,quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Jian het volgende:
Teun is gewoon beloond voor zijn gehele oeuvre van de laatste paar dagen.
Remlof is slechts een links fanaticus die af en toe een beetje doorslaat, da's zo nu en dan best grappig
Hoe kwam jij erachter dat hij er zat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Die zit er al tientallen jaren te zagen. En dat petjes verhaal heb ik ook gevolgd. Zo grappig
Hij kan dus voor geen meter zagen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Die zit er al tientallen jaren te zagen.
Ook dat klopt: in POL kun je de PVV gerust noemen wat remlof impliceerde, mits je het maar kunt onderbouwen. In NWS heb ik het eigenlijk ook nog nooit bestraft gezien tenzij het in het kader van een flame war was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ook nog eens inderdaad. En was jij het niet, of Lea, die zei dat die dingen elders op fok ook gewoon kunnen. En dat is ook gewoon fok.
Je hebt gelijk, was het even vergeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, hondjes het berust toch allemaal op hoeveel waarde je hecht aan wat iemand zegt
Iemand een NSB'er noemen is idd wat anders dan de PVV een NSB-partij noemen, daar staat half FOK! bol van, en niet alleen FOK!, de complete NL-media maakt die vergelijking, en daar is Wilders niet in het minst zelf schuldig aan met zijn meeuw in z'n logo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef hondjes het volgende:
Een zak hooi is toch wel wat anders , dan iemand een...er noemen
Het slaat toch nergens op, maar goed..ik hou er maar over op, voel me alweer pissig worden..
boerenkool, met verse worst.
Nee, de tijd is simpelweg niet vastgelegd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:16 schreef Coos het volgende:
Pietje of Gert kunnen toch wel zien hoelang die is?
Nogmaals, het is simpelweg niet vastgelegd. De normale weg is dat de gebande na verloop van tijd mailt met een reden waarom ie weer wil posten en hoe ie gaat zorgen dat ie niet meer gebanned gaat worden in de toekomst. Daar hangt 't dan vanaf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:25 schreef Toverheks het volgende:
oke Coos wat een gek en over de ban snap ik even niet.
Pietje zegt
Ik weet geen einddatum. Ga er maar vanuit dat 't geen afkoelban is. wat voor ban is het dan???? als het geen afkoelban is maak ik hier op uit een pern. ban of lees ik verkeerd.
pietje wat bedoel je hier mee en kunnen jullie niet zien dan hoelang die ban van teun blijft staan????
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof er maar twee soorten bans zijn
Mensen krijgen met gemak een maand voor hun kiezen, da's ook geen "afkoelban".
Het is niet "afkoelban" of "permaban".
Jep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:27 schreef Marrije het volgende:
Een afkoelban duurt 24 uur tot een week ongeveer. Dat is het dus niet.
Het zal ook geen permban zijn.
Dus iets er tussenin. Zal wel afhangen van de sfeer hier hoe eea verloopt enzo.
Dénk ik.
Gert heeft al tig keer eerder aangegeven dat we de ban niet aangevraagd hebben. Er kwam een enorme discussie en na eea nagelezen te hebben heeft iemand bepaald dat ie een ban heeft gekregen. Wij kunnen geen bans geven, en dus ook niet de duur bepalen, en dus ook niet bepalen wanneer ie terug komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Klopt, ik geloof dat ik al meer vertel dan ik eigenlijk mag. Maar de situatie is er dan ook naar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom jij denkt dat ze je een antwoord zouden moeten geven. Bans worden normaal helemaal niet besproken op het forum dus dat je überhaupt al wat van Pietje te horen kreeg was een uitzondering vanwege het ons-kent-ons sfeertje hier.
Een echte permban bestaat geloof ik niet op FOK!.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, je gaat je goddelijke gang maar, alleen vond ik het een beetje klinken alsof jij dacht dat je recht op antwoord had... en dat heb je dus zeg maar niet.
En als Piet zegt dat het geen afkoel ban is begrijp ik daar uit dat we hem vandaag of morgen niet terug hoeven te verwachten. Een permban lijkt me erg overdreven (maar wie de fuck ben ik) dus ik zeg: weekje, misschien 2. Hoogstens maand.
Ah, ik zit alles voor niks te tikkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet; ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.
Ook door iemand verteld. Echt anders zie je hem niet. Nu kijk ik elke keer als ik er langs kom of hij nog intact is. Maar hij word met rust gelaten, behalve die gejatte pet. Maar ik vermoed dat de ontwerper dat zelf heeft geflikt !! Hij zit best hoog plus dat bordje met "Ik wil mijn pet terug" hing er een tijdje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kwam jij erachter dat hij er zat?
Wilders! Echt zo'n PvdD stemmer!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand een NSB'er noemen is idd wat anders dan de PVV een NSB-partij noemen, daar staat half FOK! bol van, en niet alleen FOK!, de complete NL-media maakt die vergelijking, en daar is Wilders niet in het minst zelf schuldig aan met zijn meeuw in z'n logo.
Dat idee had ik dus ook, maar daar liepen ze hier over te miepenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een echte permban bestaat geloof ik niet op FOK!.
Vanaf nu ga ik alle bomen checken! Er moeten meer van dit soort mannetjes zijn in ons land, zo niet, dan moeten ze er komen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook door iemand verteld. Echt anders zie je hem niet. Nu kijk ik elke keer als ik er langs kom of hij nog intact is. Maar hij word met rust gelaten, behalve die gejatte pet. Maar ik vermoed dat de ontwerper dat zelf heeft geflikt !! Hij zit best hoog plus dat bordje met "Ik wil mijn pet terug" hing er een tijdje.
Ik zag al pepernoten in de supermarkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook, maar daar liepen ze hier over te miepen
En anders heeft Teun altijd de Kerstgratie nog.![]()
Ik check nu ook alle verkeersborden in de buurtquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik alle bomen checken! Er moeten meer van dit soort mannetjes zijn in ons land, zo niet, dan moeten ze er komen.
Weet je, weet je, weet je, ik zag dus Bolletje pepernoten in een supermarkt in Nieuw-Zeeland. Bij de exclusieve koekjes etc.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag al pepernoten in de supermarkt.
Die zijn er vast wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nederland heeft een groep eigen Banksy's nodig.
Lol, nog een Nieuw-Zeeland ding.. daar hebben ze veel borden, geel met een koe. Loslopend vee oid. Ik had er niet echt op gelet, tot ik er een zag met de koe, maar dan met een plankje met wieltjes onder de hoeven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik check nu ook alle verkeersborden in de buurt
Ik realiseer me net dat het grootste probleem eigenlijk is, dat zodra iemand zich aangesproken danwel getergd voelt dat ze dan niet meer lezen....quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders! Echt zo'n PvdD stemmer!![]()
![]()
Wacht... wat?
Ha !!! Ze doen het daar dus ook. Ik vind het zo grappig zonder dat het vandalisme isquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Lol, nog een Nieuw-Zeeland ding.. daar hebben ze veel borden, geel met een koe. Loslopend vee oid. Ik had er niet echt op gelet, tot ik er een zag met de koe, maar dan met een plankje met wieltjes onder de hoeven.
Dom als ik ben dacht ik toch zeker een week dat dat een echt bordje was.
lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Zal ik een frietje gaan halen?hoef ik de komende 3 weken niet voor 20.00 thuis te verwachten.
Die tip heb ik als eens opgevolgd. En die zijn iid vreselijk lekker !!! Ik ben HEMA fan maar deze doen zeker niet onder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
Ff een tip tussen het debat hier door....
De rookworst van de Aldi![]()
Had ik al eerder een keer gezegd, maar any ways
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tip heb ik als eens opgevolgd. En die zijn iid vreselijk lekker !!! Ik ben HEMA fan maar deze doen zeker niet onder.
Daarvoor kom ik er. Plus dat ik dan met manden zooi thuis kom !!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Doen ze dat nog, eigenlijk? Hema-worsten?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Doen ze dat nog, eigenlijk? Hema-worsten?
Ik haal er altijd 6 (hele)quote:
in zo'n zakje...man man man nostalgiequote:
Wat een goed ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal er altijd 6 (hele)Ze gaan prima in de vriezer
ja tief maar op pleuris eendquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt woest nu, het lijkt me zeer verstandig dat ik even iets anders ga doen.
Ik word kotsmisselijk van dat gedoe hier
Ha ja nostalgie iid. Vroeger met mijn moeder naar Zaandam. C&A voor kledingquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
in zo'n zakje...man man man nostalgie
[..]
Wat een goed idee
Lust je worstquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt woest nu, het lijkt me zeer verstandig dat ik even iets anders ga doen.
Ik word kotsmisselijk van dat gedoe hier
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha ja nostalgie iid. Vroeger met mijn moeder naar Zaandam.
en dan met pasen en kerst....Dan kreeg je nwe kleding...en ook in het nwe schooljaar....Nu neemt DK een loempia en ik een worstquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha ja nostalgie iid. Vroeger met mijn moeder naar Zaandam. C&A voor kledingEn dan naar de HEMA voor een halve worst. Ik haal nu wel eens een hotdog daar met mosterd saus !!!! Oef ik krijg trek
Remlof heeft inderdaad niemand een NSB'er genoemd, hij heeft zelfs maar half genoemd wat hij van de PVV vindt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat het grootste probleem eigenlijk is, dat zodra iemand zich aangesproken danwel getergd voelt dat ze dan niet meer lezen....
Remlof wordt ervan beschuldigd dat hij iedereen die rechts stemt een NSB'er noemt ---> onwaar...
En zo zijn er nog een paar zaken die vooral gebaseerd zijn op het niet lezen wat er staat, maar vooral op lezen wat men wil of denkt dat er staat zodat er echt reden tot tekeer gaan is.
Enfin.... altijd lastig, text zonder intonatie, en vooral text waarbij men de nuance (graag) uit het oog verliest.
Oh ja voor schoolspullen gingen we ook daarheen. Maagdelijke schriften in toffe kleurtjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dan met pasen en kerst....Dan kreeg je nwe kleding...en ook in het nwe schooljaar....Nu neemt DK een loempia en ik een worst
Die Vietnamese loempia's!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dan met pasen en kerst....Dan kreeg je nwe kleding...en ook in het nwe schooljaar....Nu neemt DK een loempia en ik een worst
Dat heette in mijn tijd nog turkenburg. Whahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef hondjes het volgende:
Dat heb ik bij de Zeeman..
allemaal boekjes, leuke stickers noem maar op voor die kleintjes.
Dus iedere keer weer een zak vol spulletjes, en hupsakee mee naar Spanje.
De meeste schoolspullen haal ik bij de Action. Bij de HEMA hebben ze 3 plastic 2 rings mappen in een plastic houden. Daar bewaar ik de zaken die ik nodig heb voor de vakken die ik volg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja voor schoolspullen gingen we ook daarheen. Maagdelijke schriften in toffe kleurtjes.
Bij de hemaquote:
De action bestond nog niet toen ik aan de schriften zat. Maar wie weet komt dat binnenkort wel weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meeste schoolspullen haal ik bij de Action. Bij de HEMA hebben ze 3 plastic 2 rings mappen in een plastic houden. Daar bewaar ik de zaken die ik nodig heb voor de vakken die ik volg.
Nee, maar hier hebben ze vlakbij de HEMA een loempia-kraam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de hemaIk heb wel halal rookworsten ooit gezien daar
Vaak is het nog goedkoper dan de Staples! Of je moet een pallet mappen bestellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
De action bestond nog niet toen ik aan de schriften zat. Maar wie weet komt dat binnenkort wel weer
heb jij geen action in de beurt dan hondjes, want ik was daar van de week daar liggen me toch knutselspullen hele rij langquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef hondjes het volgende:
Een pallet mappen heb ik zelf nog wel in de berging. Questie van de inhoud lozenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar hier hebben ze vlakbij de HEMA een loempia-kraam.
[..]
Vaak is het nog goedkoper dan de Staples! Of je moet een pallet mappen bestellen.
Hehe, daar ga ik ook heen als er weer een doos naar Nieuw-Zeeland gaat. Zo lijken wij hele leuke mensen, die heeeeel veel sturen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef hondjes het volgende:
Wat Turkenburg vroeger Zeeman? Ik herinner me Turkenburg nog wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een pallet mappen heb ik zelf nog wel in de berging. Questie van de inhoud lozen
Voor school kopieer ik tegenwoordig mijn boeken. Elke drie maanden voor minstens 200 euro boeken kopen werd mij een beetje te duur. Zeker, omdat er uiteindelijk maar een paar hoofdstukken behandeld werden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een pallet mappen heb ik zelf nog wel in de berging. Questie van de inhoud lozen
ja wat Soury zegt ook wij noemde vroeger zeeman turkenburg, nu hebben we wel een turkenmarkt, heet helemaal niet zo maar bijna iedereen weet wat de turkenmarkt is ( bos en lommermarkt)quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Turkenburg vroeger Zeeman? Ik herinner me Turkenburg nog wel.
Nee zo heette die winkelketen echt. Of het zeeman geworden is of wat ander weet ik nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat Soury zegt ook wij noemde vroeger zeeman turkenburg, nu hebben we wel een turkenmarkt, heet helemaal niet zo maar bijna iedereen weet wat de turkenmarkt is ( bos en lommermarkt)
zeeman is bij mijn weten altijd zeeman geweest ben ik nou zo in de war, denk nu dieper na hahha maar turkenburg is zo bekend, was het dan niet peek en Cloppenburgh???quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo heette die winkelketen echt. Of het zeeman geworden is of wat ander weet ik niet
Nee johquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeeman is bij mijn weten altijd zeeman geweest ben ik nou zo in de war, denk nu dieper na hahha maar turkenburg is zo bekend, was het dan niet peek en Cloppenburgh???
Ik vond nog een klein stukje!quote:
probeer ik hier het zooitje te sluitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Soury het volgende:
Fann ik heb je topic gekicked.![]()
''Straatkunst''
Dat deed mijn zoon ook al het laatste jaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor school kopieer ik tegenwoordig mijn boeken. Elke drie maanden voor minstens 200 euro boeken kopen werd mij een beetje te duur. Zeker, omdat er uiteindelijk maar een paar hoofdstukken behandeld werden.
ben je nu gelukkigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
probeer ik hier het zooitje te sluiten...
is het nog nooit zo druk geweest als vanavond
Miepquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
oke Soury dus turkenburg bestond echt, en loek brons dat is die man van die blonde vrouw met die kinderwagen met katten erin, zij had geloof ik pornovideo`s die ze verstuurde zie haar voor me maar weet niet meer hoe ze heet, ze waren vaak in de bladen en op tv.
ja die, en wat een mooie foto`s heb je genomen, wat een leuk topicquote:
Veronica om 20.20 uur? Als dat zo is moet ik even de verwarming in de logeerkamer aanzetten voor manlief, want ik wil "wie is de mol" zien. En hij natuurlijk voetbalquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie, Ajax moet voetballen tegen RKC voor de beker.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van dat gezeik enzo ...
Echt maken jullie je daar nog druk over?quote:
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat jij zegt enzo..
hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPCquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie, Ajax moet voetballen tegen RKC voor de beker.
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
nouhouquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
echt? ik aan pietje...die heeft zn bekkie standaard zo staanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
oh spuit had al gepost op Veronica helemaal overheen gelezen, was raar dagje dus pietje bedankt voor je tip gaat ik natuurlijk kijken ik zeg 4-0 voor onsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPC
Dus dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
ik ook niet heur, ik stond al met mijn jas aan, da's allesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
En vrouwen zeiken elke maand weer om niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
En dan zeiken dat vrouwen er daar last van hebben
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
ik zeik toch wel tig keer op een dag en noem dat maar niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En vrouwen zeiken elke maand weer om niks
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
wie zou je als eerste doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkie
Hoezo heb je een note erbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
jajajajaja ik hou al op...
Hoort erbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu al ? [ afbeelding ]
Fijn te weten. Maar tijd voor de lulhannes in zijn zeeman/turkenburg outfit op net 5quote:
heb je ff, zet ze allemaal op een rijtje en ga er zo pppoooeeeefffffff met me kapstokkie langsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou je als eerste doen?
Wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn te weten. Maar tijd voor de lulhannes in zijn zeeman/turkenburg outfit op net 5
Dementor!quote:
Jep weer op Veronicaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Veronica om 20.20 uur? Als dat zo is moet ik even de verwarming in de logeerkamer aanzetten voor manlief, want ik wil "wie is de mol" zien. En hij natuurlijk voetbal
Bij de Action wel volgens mij. Zeeman, geeeeen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit naar de zeeman.![]()
Verkopen ze daar soms goede goedkope ski-sokken? Ik had er eerst een tiental van de HEMA, maar die gaan maar even mee.
als je dan toch rookworst eet moet het wel een vette zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Juud79 het volgende:
Die rookworst van de Aldi is idd lekker, al ken ik alleen de magere variant. De normale is ook een poos terug ergens als beste uit een smaaktest gekomen.
Wij hadden/hebben vandaag als maaltijd rundervink, gekookte aard en komkommer/tomaat salade.
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de Action wel volgens mij. Zeeman, geeeeen idee.
Ze zitten hier vlakbij, als ik morgen puf heb loop ik wel even naar binnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokken
Ik krijg zin in sirtakiquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je het nieuwe Griekse ploatje al gehoord voor het songfestival Heks?
bijna net zo slecht als de drie JoJo's
Ieuw, ik hou eigenlijk niet echt van rookworst, dus Dementor heeft altijd mazzel als we het eten. Ik heb het liefst alleen gebakken spekjes door mijn stampot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je dan toch rookworst eet moet het wel een vette zijn
dat is een dans heh... geen eten... die fout is al eens eerder gemaakt namelijkquote:
beslis jij echt alles ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ieuw, ik hou eigenlijk niet echt van rookworst, dus Dementor heeft altijd mazzel als we het eten. Ik heb het liefst alleen gebakken spekjes door mijn stampot.
Lays, wist jij dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Toverheks het volgende:
RTL 4
21:30 Het zesde zintuig internationaal met derek........
Waarom staat het dan wel op mn griekse menuquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is een dans heh... geen eten... die fout is al eens eerder gemaakt namelijk![]()
ik noem geen namen
Ik zag het voorbij komenquote:
ohhhhhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je het nieuwe Griekse ploatje al gehoord voor het songfestival Heks?
bijna net zo slecht als de drie JoJo's
Arme Dementor eet dus praktisch nooit rookworstquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beslis jij echt alles ?![]()
dus als ie heeeeeeeeeeeel lief is geweest mag ie rookworst
kan niet skattiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel op mn griekse menu
Je moet met de beentjes in de luchtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel op mn griekse menu
Gerucht gaat dat ie in September weer een pizza-tje mag bestellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan niet skattieje moet je vergissen, souvlaki denk ik
zelfde fout is al eens gemaakt hier
dit is de sirtaki
Dat is konte lekkerquote:
Oh... heb ik niet op geletquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen FANN het liedje is bagger maar de zanger ach die vind ik dan wel weer leuk
Die zien er echt smerig uit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Arme Dementor eet dus praktisch nooit rookworst![]()
Psst Dementor gewoon naar de hema gaan
Wat de boer niet kent..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
ja... welke debiel doet dat dan ook !quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
Nee, muts...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nederland heeft een groep eigen Banksy's nodig.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, muts...Ik bedoel natuurlijk dat ik dan maar een stukkie eet en hij de rest van het ding mag opeten.
Hoe weet jij dat zo precies? Zonder toestemming van Juud aan de worst zitten hè!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Dementor het volgende:
Vroeger kwamen ze nog uit de pan, tegenwoordig staan ze in van die meubels.
Ik. Dan moeten ze het maar niet zelf op de kaart zetten. En lauwe-soep dat hoef ik niet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... welke debiel doet dat dan ook !
Gezien leuke docuquote:
Ik weet. Zag het op zijn site... Die overigens zuigt, veel te weinig beeldmateriaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
thanks, voor de informatie voor IPAD,quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ikquote:
Je mag ze ook naar mij doorsturen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
WTF Moet je met twee camera'squote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
Video-bellen en skypen enzovoorts. Dat had mijn oude telefoon ook. Nooit gebruikt.quote:
Dan maak je een foto van je verbaasde smoelwerk terwijl je een foto maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met alleen een camera aan de achterkant zie je de ander niet.
Dat was ook het plan, maar toen kreeg mijn moeder de kranten en kwam er hier geeneen meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag ze ook naar mij doorsturen!![]()
Over welke krant hebben we het?
Excuus neger weer ik bedankquote:
Kijk eens goed! Zwart bij zwart en blank op wit!quote:
Oh mooi fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Die mag ook de stofzuiger in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Noo noo!quote:
Behalve een compleet kabinet volquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommie
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Okee, ik ga niet googlen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.
Hadden wij al gelezen toen bij mijn oma op bezoek was.quote:
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waaromquote:
Is Lala die rooie of die gele, want die gele is onzijdig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!
Lala is een wijf!
Zou hij naar de US dan? Ik zou het niet weten, want ik vind dat hele Flemmmix-figuur zo oninteressantquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waarom
En de baas noo noo niet noemen! Dat is even komen faalbazen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking noobs.
Tinky Winky = Paars
Dipsy = Groen
Lala = Geel
Po = Rood
Als ik zeg dat Bram dr mee te maken heeft wat zeg jij dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Van wie is die blauwe bus?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking noobs.
Tinky Winky = Paars = Homo
Dipsy = Groen = Jongetje
Lala = Geel = Onzijdig
Po = Rood = Meisje
Dipsy is ook gewoon een jongetje en Lala een vrouwtje, ik snap niet hoe daar twijfel over kan bestaan.quote:
Dan zeg ik even niks.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Bram dr mee te maken heeft wat zeg jij dan?
Da's geen teletubbie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de baas noo noo niet noemen! Dat is even komen faalbazen!
Damn, ik las ski-stokken en snapte al niet dat:quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit naar de zeeman.![]()
Verkopen ze daar soms goede goedkope ski-sokken? Ik had er eerst een tiental van de HEMA, maar die gaan maar even mee.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokken
Ik las Deissy, ik lijk Remlof wel die las neuken als je potje thee postquote:
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Lala die rooie of die gele, want die gele is onzijdig.
nee een vrouwke luister maar erna als ze ''laaaaaaaalaaaaaaaaaaa'''Zegtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.![]()
[ afbeelding ]
Ik las lesbietjequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las Deissy, ik lijk Remlof wel die las neuken als je potje thee post
DAS EEN WIJF JONGE SCHELE MAGAULquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"quote:
Scherp!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee een vrouwke luister maar erna als ze ''laaaaaaaalaaaaaaaaaaa'''Zegt
Wij gaan ook kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp!![]()
O kut ik moet weer anderhalf uur de liveshow in kijken nu.
Ski-stokken. Wat moet je nu met 10 paar ski-stokken? Ik ben geen apres-ski-hut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik las ski-stokken en snapte al niet dat:
• De HEMA ski-stokken verkocht.
• Je er een tiental had.
• Je het voor elkaar kreeg ze snel te mollen.
Ik snapte door deze post pas dat ik het verkeerd gelezen moest hebben:
[..]
![]()
Ik hoop dat het voor je werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"
Er stond gewoon 'enorme leuter'quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"
Speerwerpen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ski-stokken. Wat moet je nu met 10 paar ski-stokken? Ik ben geen apres-ski-hut!
Nordicwalken met de "meiden" van de spiri-club.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Speerslikkenquote:
Sinds het doping-incident mag ik niet meer aan wedstrijden deelnemen.quote:
Daar heb ik één stok voor nodig om die te prikken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nordicwalken met de "meiden" van de spiri-club.
Ja, dat vroeg ik me ook nog af.... waarom je in godsnaam zoveel ski-stokken nodig had, maar dat had ik aan de povere kwaliteit gewetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent toch debiel om daar te gaan zittenquote:
Iew.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh de stem...het glijmiddel van lavenderrr
Wat en hoe met troela laafquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zag ik daar de achternaam van paus Alexander VI voorbij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |