Dat was ook het plan, maar toen kreeg mijn moeder de kranten en kwam er hier geeneen meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag ze ook naar mij doorsturen!![]()
Over welke krant hebben we het?
Excuus neger weer ik bedankquote:
Kijk eens goed! Zwart bij zwart en blank op wit!quote:
Oh mooi fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Die mag ook de stofzuiger in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Noo noo!quote:
Behalve een compleet kabinet volquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommie
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Okee, ik ga niet googlen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.
Hadden wij al gelezen toen bij mijn oma op bezoek was.quote:
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waaromquote:
Is Lala die rooie of die gele, want die gele is onzijdig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!
Lala is een wijf!
Zou hij naar de US dan? Ik zou het niet weten, want ik vind dat hele Flemmmix-figuur zo oninteressantquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |