Dat is konte lekkerquote:
Oh... heb ik niet op geletquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen FANN het liedje is bagger maar de zanger ach die vind ik dan wel weer leuk
Die zien er echt smerig uit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Arme Dementor eet dus praktisch nooit rookworst![]()
Psst Dementor gewoon naar de hema gaan
Wat de boer niet kent..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
ja... welke debiel doet dat dan ook !quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
Nee, muts...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beslis jij echt alles ?![]()
dus als ie heeeeeeeeeeeel lief is geweest mag ie rookworst
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nederland heeft een groep eigen Banksy's nodig.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, muts...Ik bedoel natuurlijk dat ik dan maar een stukkie eet en hij de rest van het ding mag opeten.
Hoe weet jij dat zo precies? Zonder toestemming van Juud aan de worst zitten hè!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Dementor het volgende:
Vroeger kwamen ze nog uit de pan, tegenwoordig staan ze in van die meubels.
Ik. Dan moeten ze het maar niet zelf op de kaart zetten. En lauwe-soep dat hoef ik niet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... welke debiel doet dat dan ook !
Gezien leuke docuquote:
Ik weet. Zag het op zijn site... Die overigens zuigt, veel te weinig beeldmateriaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
thanks, voor de informatie voor IPAD,quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ikquote:
Je mag ze ook naar mij doorsturen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
WTF Moet je met twee camera'squote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
Video-bellen en skypen enzovoorts. Dat had mijn oude telefoon ook. Nooit gebruikt.quote:
Dan maak je een foto van je verbaasde smoelwerk terwijl je een foto maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met alleen een camera aan de achterkant zie je de ander niet.
Dat was ook het plan, maar toen kreeg mijn moeder de kranten en kwam er hier geeneen meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je mag ze ook naar mij doorsturen!![]()
Over welke krant hebben we het?
Excuus neger weer ik bedankquote:
Kijk eens goed! Zwart bij zwart en blank op wit!quote:
Oh mooi fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bruinhemd!
Nee, ik ben ook tegen positieve discriminatie.
Net als een bruine teletubbie.
Die mag ook de stofzuiger in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommiequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je van Tinky Winky dan (da's die gay met dat tasje)
Noo noo!quote:
Behalve een compleet kabinet volquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er bestaan helemaal geen paarse mensen, dommie
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Okee, ik ga niet googlen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Gert sowieso het geslacht van een teletubby kan vaststellen. Ik wil ook niet weten hoe hij dat gedaan heeft.
Hadden wij al gelezen toen bij mijn oma op bezoek was.quote:
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waaromquote:
Is Lala die rooie of die gele, want die gele is onzijdig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat nou uit. Het is een gave, maar hoe dat in z'n werk gaat weet ik dus niet precies!
Lala is een wijf!
Zou hij naar de US dan? Ik zou het niet weten, want ik vind dat hele Flemmmix-figuur zo oninteressantquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast de reden dat hij niet maar de US ging voor zijn act. ofzo Ik weet niet eens meer waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |