hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPCquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie, Ajax moet voetballen tegen RKC voor de beker.
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
nouhouquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
echt? ik aan pietje...die heeft zn bekkie standaard zo staanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
oh spuit had al gepost op Veronica helemaal overheen gelezen, was raar dagje dus pietje bedankt voor je tip gaat ik natuurlijk kijken ik zeg 4-0 voor onsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPC
Dus dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
ik ook niet heur, ik stond al met mijn jas aan, da's allesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
En vrouwen zeiken elke maand weer om niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
En dan zeiken dat vrouwen er daar last van hebben
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
ik zeik toch wel tig keer op een dag en noem dat maar niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En vrouwen zeiken elke maand weer om niks
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
wie zou je als eerste doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkie
Hoezo heb je een note erbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
jajajajaja ik hou al op...
Hoort erbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu al ? [ afbeelding ]
Fijn te weten. Maar tijd voor de lulhannes in zijn zeeman/turkenburg outfit op net 5quote:
heb je ff, zet ze allemaal op een rijtje en ga er zo pppoooeeeefffffff met me kapstokkie langsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou je als eerste doen?
Wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn te weten. Maar tijd voor de lulhannes in zijn zeeman/turkenburg outfit op net 5
Dementor!quote:
Jep weer op Veronicaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Veronica om 20.20 uur? Als dat zo is moet ik even de verwarming in de logeerkamer aanzetten voor manlief, want ik wil "wie is de mol" zien. En hij natuurlijk voetbal
Bij de Action wel volgens mij. Zeeman, geeeeen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit naar de zeeman.![]()
Verkopen ze daar soms goede goedkope ski-sokken? Ik had er eerst een tiental van de HEMA, maar die gaan maar even mee.
als je dan toch rookworst eet moet het wel een vette zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Juud79 het volgende:
Die rookworst van de Aldi is idd lekker, al ken ik alleen de magere variant. De normale is ook een poos terug ergens als beste uit een smaaktest gekomen.
Wij hadden/hebben vandaag als maaltijd rundervink, gekookte aard en komkommer/tomaat salade.
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de Action wel volgens mij. Zeeman, geeeeen idee.
Ze zitten hier vlakbij, als ik morgen puf heb loop ik wel even naar binnen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokken
Ik krijg zin in sirtakiquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je het nieuwe Griekse ploatje al gehoord voor het songfestival Heks?
bijna net zo slecht als de drie JoJo's
Ieuw, ik hou eigenlijk niet echt van rookworst, dus Dementor heeft altijd mazzel als we het eten. Ik heb het liefst alleen gebakken spekjes door mijn stampot.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je dan toch rookworst eet moet het wel een vette zijn
dat is een dans heh... geen eten... die fout is al eens eerder gemaakt namelijkquote:
beslis jij echt alles ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ieuw, ik hou eigenlijk niet echt van rookworst, dus Dementor heeft altijd mazzel als we het eten. Ik heb het liefst alleen gebakken spekjes door mijn stampot.
Lays, wist jij dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Toverheks het volgende:
RTL 4
21:30 Het zesde zintuig internationaal met derek........
Waarom staat het dan wel op mn griekse menuquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is een dans heh... geen eten... die fout is al eens eerder gemaakt namelijk![]()
ik noem geen namen
Ik zag het voorbij komenquote:
ohhhhhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je het nieuwe Griekse ploatje al gehoord voor het songfestival Heks?
bijna net zo slecht als de drie JoJo's
Arme Dementor eet dus praktisch nooit rookworstquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beslis jij echt alles ?![]()
dus als ie heeeeeeeeeeeel lief is geweest mag ie rookworst
kan niet skattiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel op mn griekse menu
Je moet met de beentjes in de luchtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel op mn griekse menu
Gerucht gaat dat ie in September weer een pizza-tje mag bestellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kan niet skattieje moet je vergissen, souvlaki denk ik
zelfde fout is al eens gemaakt hier
dit is de sirtaki
Dat is konte lekkerquote:
Oh... heb ik niet op geletquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef Toverheks het volgende:
Moet wel eerlijk bekennen FANN het liedje is bagger maar de zanger ach die vind ik dan wel weer leuk
Die zien er echt smerig uit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Arme Dementor eet dus praktisch nooit rookworst![]()
Psst Dementor gewoon naar de hema gaan
Wat de boer niet kent..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
ja... welke debiel doet dat dan ook !quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet in ieder geval dat ze in Griekenland om 2 uur 's middags normaal geen hete soep serveren. Toen ik dat deed kwam de kok zelf kijken welke debiel er bij dertig graden Celsius hete soep bestelde.
Nee, muts...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nederland heeft een groep eigen Banksy's nodig.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, muts...Ik bedoel natuurlijk dat ik dan maar een stukkie eet en hij de rest van het ding mag opeten.
Hoe weet jij dat zo precies? Zonder toestemming van Juud aan de worst zitten hè!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Dementor het volgende:
Vroeger kwamen ze nog uit de pan, tegenwoordig staan ze in van die meubels.
Ik. Dan moeten ze het maar niet zelf op de kaart zetten. En lauwe-soep dat hoef ik niet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... welke debiel doet dat dan ook !
Gezien leuke docuquote:
Ik weet. Zag het op zijn site... Die overigens zuigt, veel te weinig beeldmateriaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
thanks, voor de informatie voor IPAD,quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de mockumentary Exit through the Gift Shop nodig!
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ikquote:
Je mag ze ook naar mij doorsturen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
WTF Moet je met twee camera'squote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de camera...er zitten er twee in, hoorde ik![]()
Kranten had ik al opgezegd, want 5 weken kranten in de gang
Video-bellen en skypen enzovoorts. Dat had mijn oude telefoon ook. Nooit gebruikt.quote:
Dan maak je een foto van je verbaasde smoelwerk terwijl je een foto maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met alleen een camera aan de achterkant zie je de ander niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |