hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPCquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haksie, Ajax moet voetballen tegen RKC voor de beker.
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
nouhouquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
echt? ik aan pietje...die heeft zn bekkie standaard zo staanquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij deze pi moet ik ineens aan Hemaworsten denken, is dat raar?
oh spuit had al gepost op Veronica helemaal overheen gelezen, was raar dagje dus pietje bedankt voor je tip gaat ik natuurlijk kijken ik zeg 4-0 voor onsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoelaat??? op eredivisie zeker kijken of ik nog gratis heb van UPC anders moet ik in me slaapkamer op KPN kijken en het is daar stervenskoud. nee niet meer gratis van UPC
Dus dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
ik ook niet heur, ik stond al met mijn jas aan, da's allesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare drol, ik maak me niet druk, ze doen maar.
En vrouwen zeiken elke maand weer om niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Echt maken jullie je daar nog druk over? [ afbeelding ]
En dan zeiken dat vrouwen er daar last van hebben
Voor iets wat standaard 1 x per paar maanden voorkomt....Meiskes toch
ik zeik toch wel tig keer op een dag en noem dat maar niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En vrouwen zeiken elke maand weer om niks
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgende keer deel ik kapstokkies uit kenne we die
kapotslaan
wie zou je als eerste doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ik dan ook kiezen wie ik in mekaar ram met me kapstokkie
Hoezo heb je een note erbijquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
jajajajaja ik hou al op...
Hoort erbij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu al ? [ afbeelding ]
Fijn te weten. Maar tijd voor de lulhannes in zijn zeeman/turkenburg outfit op net 5quote:
heb je ff, zet ze allemaal op een rijtje en ga er zo pppoooeeeefffffff met me kapstokkie langsquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie zou je als eerste doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |