Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... ik mis het banmeldtopic
Beter ook, want ook Remlof was niet lekker bezig..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.
Een moderator kan hoogstens een ban aanvragen, maar dat is in deze dus ook niet gebeurd; Pietje en Gert hadden achter de schermen onenigheid met Remlof over de NSB-kwestie en naar aanleiding daarvan heeft een andere FA of A de posts nog eens bekeken en die ban geplaatst.
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet; ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.
Een moderator kan hoogstens een ban aanvragen, maar dat is in deze dus ook niet gebeurd; Pietje en Gert hadden achter de schermen onenigheid met Remlof over de NSB-kwestie en naar aanleiding daarvan heeft een andere FA of A de posts nog eens bekeken en die ban geplaatst.
Goede vraag, wil ik ook wel eens weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?
Niet? Waarom niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mongolen, natuurlijk heeft Remlof geen ban_!
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof Teun een ban heeft vanwege het woordje "NSB"
hhhhhhhhhhhuh.....waarom nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mongolen, natuurlijk heeft Remlof geen ban_!
WAAROM NIET!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zou Remlof een ban moeten krijgen!?_!_!_!_!_!
Dat doet voor mij niet ter zake, of hij wel of niet lekker bezig was. Remlof post hier als user en als er dan stront aan de knikker is dan vind ik het wel logisch dat een andere Admin er naar kijkt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Beter ook, want ook Remlof was niet lekker bezig..
Nee, volgens mij heeft Remlof ook geen ban, als er op FOK! in het ene subforum probleemloos gepost kan worden dat de PVV een NSB-partij is, en er in het andere subforum een ban voor valt dan is er ook iets niet aan de haak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Ik heb het geheel niet helemaal nagelezen, want ik snapte er niets van. Dus de discussie is achter de schermen gevoerd en aan de hand daarvan heeft een derde partij ingegrepen en Teun dus een ban gegeven? Remlof was toch degene die begon over de NSB meen ik? Heeft die ook een ban?
remlof doelde toch op de politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is te merkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet eens wat er allemaal gebeurd is.
dus datquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heeft Remlof ook geen ban, als er op FOK! in het ene subforum probleemloos gepost kan worden dat de PVV een NSB-partij is, en er in het andere subforum een ban voor valt dan is er ook iets niet aan de haak.
Echter... een politieke partij een NSB-partij noemen is iets anders dan personen voor NSB'ers (en god weet wat meer) gaan uitmaken, ik vermoed dat vooral het feit dat het tekeer gaan tegen de moderatie en over het note-systeem het probleem was.
Ongefundeerde beschuldigingen, aantijgingen en commentaar op het standaard reilen en zeilen op en van FOK! worden over het algemeen niet gewaardeerd, en leveren vaker een ban op, met name als zaken die gewoon in de voorwaarden en policy genoemd zijn aangevallen worden.
Inderdaad het was druppel emmer !!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof Teun een ban heeft vanwege het woordje "NSB"
Boeien. Als ik nu zeg dat ik alle PvdD-stemmerts downies vind, hoef ik toch ook geen ban?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Indirect doelde hij op mensen die op rechts stemmen.
Ik kan niet altijd een oogje in het zeil houden. Maar ik snap het nu wel wat beter. Of de ban terecht is of niet daar kan ik helemaal niet over oordelen, want hetgeen waarom NMNS (wat ze dus blijkbaar wel serieus nemen) heb ik niet gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |