Een afkoelban duurt 24 uur tot een week ongeveer. Dat is het dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Coos wat een gek en over de ban snap ik even niet.
Pietje zegt
Ik weet geen einddatum. Ga er maar vanuit dat 't geen afkoelban is. wat voor ban is het dan???? als het geen afkoelban is maak ik hier op uit een pern. ban of lees ik verkeerd.
pietje wat bedoel je hier mee en kunnen jullie niet zien dan hoelang die ban van teun blijft staan????
maar die twee bans zijn wel het meest duidelijk kwa termijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Net alsof er maar twee soorten bans zijn
Mensen krijgen met gemak een maand voor hun kiezen, da's ook geen "afkoelban".
Het is niet "afkoelban" of "permaban".
Wat maakt die termijn überhaupt uit?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar die twee bans zijn wel het meest duidelijk kwa termijn
nog verder over de zeik dan Teun was zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor een afkoelban van een week moet je wel echt heul heet zijn
ik vind het zelf wel leuk om te weten wanneer je iemand weer terug kunt verwachten. Of dat je er helemaal niet meer op hoeft te rekenenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat maakt die termijn überhaupt uit?
Als hij doorgaat zoals hij bezig was is hij net zo snel weer weg, dus het gaat niet om hoe lang hij weg blijft maar of hij kan blijven als hij terug komtquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het zelf wel leuk om te weten wanneer je iemand weer terug kunt verwachten. Of dat je er helemaal niet meer op hoeft te rekenen
als hij na sst weer terugkomt dan is de werkdruk wat van de ketel en kan men weer met volle aandacht hier de boel in goede banen leiden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als hij doorgaat zoals hij bezig was is hij net zo snel weer weg, dus het gaat niet om hoe lang hij weg blijft maar of hij kan blijven als hij terug komt
Ik snap niet helemaal waarom jij denkt dat ze je een antwoord zouden moeten geven. Bans worden normaal helemaal niet besproken op het forum dus dat je überhaupt al wat van Pietje te horen kreeg was een uitzondering vanwege het ons-kent-ons sfeertje hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Toverheks het volgende:
ik stel nu een heel normale vraag en wil gewoon een eerlijk antwoord van pietje of gert, het is geen afkoelban zegt Pietje, wat is het dan wel, jullie overleggen toch dan overleg je toch ook nou we geven een dag, week, maand of pern. ban of zie ik dat nu verkeerd.
Oh, hebben ze het druk met SST!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
als hij na sst weer terugkomt dan is de werkdruk wat van de ketel en kan men weer met volle aandacht hier de boel in goede banen leiden.
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom jij denkt dat ze je een antwoord zouden moeten geven. Bans worden normaal helemaal niet besproken op het forum dus dat je überhaupt al wat van Pietje te horen kreeg was een uitzondering vanwege het ons-kent-ons sfeertje hier.
Ja, je gaat je goddelijke gang maar, alleen vond ik het een beetje klinken alsof jij dacht dat je recht op antwoord had... en dat heb je dus zeg maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.
voorheen was er een banmeldtopic, dan kon je daar ff kijken wie voor hoelang een ban had gekregen. Dat topic is opgeheven. Nu wordt alleen tegen de gebande gezegd tot wanneer de ban duurt. Naar ik begrijp heeft Teun geen einddatum meegekregen, vandaar dat ik hier vroeg waar ik kon zijn voor een antwoord, wetende dat bans hier niet besproken worden. Maar ja, ik wilde het toch op zn minst proberen. We weten nu tenminste dat ie niet na 24 uur of een week weer binnenkomt vallen. En met dat antwoord mogen we inderdaad al blij zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet dat ze er geen antwoord op hoeven te geven, dus neem me niet kwalijk zal er ook niet meer naar vragen.
ik heb helemaal nergens recht op hahahaha nee maar omdat pietje wat zei dacht ik ik vraag het gewoon weet ik veel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, je gaat je goddelijke gang maar, alleen vond ik het een beetje klinken alsof jij dacht dat je recht op antwoord had... en dat heb je dus zeg maar niet.
En als Piet zegt dat het geen afkoel ban is begrijp ik daar uit dat we hem vandaag of morgen niet terug hoeven te verwachten. Een permban lijkt me erg overdreven (maar wie de fuck ben ik) dus ik zeg: weekje, misschien 2. Hoogstens maand.
klopt, maar de gebande zelf wist dat toch meestal wel? Of ook niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
In het banmeldtopic stond ook niet standaard de tijd erbij.
meestal stond het er wel achter!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
In het banmeldtopic stond ook niet standaard de tijd erbij.
Pietje en Gert overleggen helemaal niet wat voor ban, ze geven hem ook niet; ze zijn moderators, een FA (Forum Admins) een A (admin) geeft en bepaalt of en wat voor ban.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Toverheks het volgende:
ik stel nu een heel normale vraag en wil gewoon een eerlijk antwoord van pietje of gert, het is geen afkoelban zegt Pietje, wat is het dan wel, jullie overleggen toch dan overleg je toch ook nou we geven een dag, week, maand of pern. ban of zie ik dat nu verkeerd.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, maar de gebande zelf wist dat toch meestal wel? Of ook niet?
Heks, geen hoofdpijn door krijgen, dat is het niet waard
Je hoeft niet meteen tegen me te schreeuwen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meestal stond het er wel achter!
Ja, of het stond er niet.quote:Pietje Teuntje Keesje mag over een maand een mailtje sturen.
Dat dus... ik mis het banmeldtopicquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
meestal stond het er wel achter!
Pietje Teuntje Keesje mag over een maand een mailtje sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |