Ski-stokken. Wat moet je nu met 10 paar ski-stokken? Ik ben geen apres-ski-hut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ik las ski-stokken en snapte al niet dat:
• De HEMA ski-stokken verkocht.
• Je er een tiental had.
• Je het voor elkaar kreeg ze snel te mollen.
Ik snapte door deze post pas dat ik het verkeerd gelezen moest hebben:
[..]
![]()
Ik hoop dat het voor je werktquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"
Er stond gewoon 'enorme leuter'quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"
Speerwerpen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ski-stokken. Wat moet je nu met 10 paar ski-stokken? Ik ben geen apres-ski-hut!
Nordicwalken met de "meiden" van de spiri-club.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Speerslikkenquote:
Sinds het doping-incident mag ik niet meer aan wedstrijden deelnemen.quote:
Daar heb ik één stok voor nodig om die te prikken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nordicwalken met de "meiden" van de spiri-club.
Ja, dat vroeg ik me ook nog af.... waarom je in godsnaam zoveel ski-stokken nodig had, maar dat had ik aan de povere kwaliteit gewetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent toch debiel om daar te gaan zittenquote:
Iew.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh de stem...het glijmiddel van lavenderrr
Wat en hoe met troela laafquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |