En de baas noo noo niet noemen! Dat is even komen faalbazen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking noobs.
Tinky Winky = Paars
Dipsy = Groen
Lala = Geel
Po = Rood
Als ik zeg dat Bram dr mee te maken heeft wat zeg jij dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Van wie is die blauwe bus?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking noobs.
Tinky Winky = Paars = Homo
Dipsy = Groen = Jongetje
Lala = Geel = Onzijdig
Po = Rood = Meisje
Dipsy is ook gewoon een jongetje en Lala een vrouwtje, ik snap niet hoe daar twijfel over kan bestaan.quote:
Dan zeg ik even niks.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Bram dr mee te maken heeft wat zeg jij dan?
Da's geen teletubbie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de baas noo noo niet noemen! Dat is even komen faalbazen!
Damn, ik las ski-stokken en snapte al niet dat:quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit naar de zeeman.![]()
Verkopen ze daar soms goede goedkope ski-sokken? Ik had er eerst een tiental van de HEMA, maar die gaan maar even mee.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan koop ik daar gewoon 10 paar ski-sokken
Ik las Deissy, ik lijk Remlof wel die las neuken als je potje thee postquote:
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Lala die rooie of die gele, want die gele is onzijdig.
nee een vrouwke luister maar erna als ze ''laaaaaaaalaaaaaaaaaaa'''Zegtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.![]()
[ afbeelding ]
Ik las lesbietjequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las Deissy, ik lijk Remlof wel die las neuken als je potje thee post
DAS EEN WIJF JONGE SCHELE MAGAULquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. nou je het zegt. Mijn gave wat doe je.![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik las: "Die borsten van je...ik blijf er naar staren en kan er niet genoeg van krijgen"quote:
Scherp!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee een vrouwke luister maar erna als ze ''laaaaaaaalaaaaaaaaaaa'''Zegt
Wij gaan ook kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Scherp!![]()
O kut ik moet weer anderhalf uur de liveshow in kijken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |