Dat heeft de heks dan aardig voor elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, hier zit straks nog maar drie man, iedereen tieft 'm hier
Daar komen COSmongolen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef PC eend het volgende:
Komen jullie dan naar de altijd gezellige en zeer diverse SC van SST?
Die heb ik al een tijdje niet gezien hoorquote:
Om dan vervolgens helemaal geen sc meer te hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef PC eend het volgende:
Teun zelf denkt dat ie wellicht een permban heeft. Hij heeft geen einddatum gekregenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om dan vervolgens helemaal geen sc meer te hebben![]()
Maar er is al 2 x gevraagd waar we de lengte van de ban van teun kunnen achterhalen en daar is nog geen antwoord op gegeven.
Remmie had daar antwoord op kunnen geven, maar die hebben jullie óók weg zitten jagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Marrije het volgende:
Maar er is al 2 x gevraagd waar we de lengte van de ban van teun kunnen achterhalen en daar is nog geen antwoord op gegeven.
Jullie? Als er iemand hier is die Remmie niet heeft weggejaagd dan ben ik dat o.a. wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Remmie had daar antwoord op kunnen geven, maar die hebben jullie óók weg zitten jagen
Ik weet geen einddatum. Ga er maar vanuit dat 't geen afkoelban is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat bedoel ik, lijkt mij ook een beetje zwaar overtrokken, maar dat is wel het geval tot op heden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef Marrije het volgende:
Je bedoelt, hij heeft geen einddatum gekregen?
Kan me niet voorstellen dat het een permban is, ik hoop dat men vergeten is een einddatum aan te geven.
Ah ok, dat is een antwoord, dank daarvoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet geen einddatum. Ga er maar vanuit dat 't geen afkoelban is.
Zoals ik het schreef klonk het leuker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jullie? Als er iemand hier is die Remmie niet heeft weggejaagd dan ben ik dat o.a. wel.
middelvinger mafkees met mij de schuld te gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft de heks dan aardig voor elkaar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
middelvinger mafkees met mij de schuld te geven
niet jou hoor Ian, degene die ff komt rellen hier en mij de schuld geeft, degene die je hier amper ziet maar als er een rel is geweest nog even komt natrappenquote:
Die eend moet je met een korreltje zout nemen Heks.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
middelvinger mafkees met mij de schuld te geven
Is er nou nog geneukt vannacht nadat ik naar bed ging??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:17 schreef PC eend het volgende:
Dat is al jaren zo hoorquote:
die eend is een oud gediende, die probeerde een grapje te makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet jou hoor Ian, degene die ff komt rellen hier en mij de schuld geeft, degene die je hier amper ziet maar als er een rel is geweest nog even komt natrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |