SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Je hebt mij nog niet geblokt zie ik, maar tot dusverre waren het alleen maar huishoudelijke medelingen en dit waren ze ook eigenlijk.quote:
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Seven. het volgende:
En wéér! Kerel, als je mij iets te zeggen hebt, dan kan dat in public. En nu: block.
Het ontbrak me aan inspiratie en jij gaf me die.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.
Aha. Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar heb je het over? En PicardMike is een sweety. Jij niet, jij lult met alle winden mee.
Gaat je niks anquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahhaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Niet luisteren naar seven hoor bij jou is het anders, jij bent lief, dat heb ik nooit tegen seven gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Nee, maar dat is nu net de reden dat ik hier rondhang. Lief zijn, my ass. RELLEN!!!!quote:
Net alsof jij zelf geen kneus bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, er is weer een kudde kneuzen in dit topic geland.
Alsof ik je ooit benaderd heb, schei toch uit man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.
Op het moment dat ik mezelf moet gaan verdedigen tegenover een figuur als jij werp ik mezelf van de Westertoren. Ik pas dus even.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net alsof jij zelf geen kneus bent
Jammer dat mensen altijd zo stoer moeten doen via internet zonder enige reden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op het moment dat ik mezelf moet gaan verdedigen tegenover een figuur als jij werp ik mezelf van de Westertoren. Ik pas dus even.
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Alsof ik je ooit benaderd heb, schei toch uit man!
Wat verander jij namen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.
Het is al goed Seven je bent weer in je neurotische aandachtsstemming merk ik, welke post bedoel je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.
Wachten wij toch met je mee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Dizorn het volgende:
Dus: OT (!): Een leuk meisje gevonden op Knuz! Maar zij ging zich net uitschrijven, heb d'r msn gekregen en mocht haar toevoegen. Nog niets van haar gezien echterWachten is kut
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat verander jij namen dan?Ik heb dat daar nooit neergezet hahahaha
Ik quotte toch echt watvoornaammoetikkiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is al goed Seven je bent weer in je neurotische aandachtsstemming merk ik, welke post bedoel je eigenlijk?
Even serieus he Seven. Ik zie mijn naam staan bij een post die jij quote die picardmike heeft geschreven. Jij hebt dat dus veranderd. Rarequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Ik quotte toch echt watvoornaammoetikkiezen.
Nope, maar ja dat weet je toch hier...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Dizorn het volgende:
jaaa maar dan hoef ik niet al dat gezeik te horen hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.
Say again?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Even serieus he Seven. Ik zie mijn naam staan bij een post die jij quote die picardmike heeft geschreven. Jij hebt dat dus veranderd. Rare
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, maar ja dat weet je toch hier...![]()
Gevalletje jammer maar helaas.
Maar vertel, wat vind je nu zo leuk aan haar, kunnen we nadat je gesprek hebt gehad terug kijken.
Mutsquote:
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, maar ja dat weet je toch hier...![]()
Gevalletje jammer maar helaas.
Maar vertel, wat vind je nu zo leuk aan haar, kunnen we nadat je gesprek hebt gehad terug kijken.
Kieskeurig denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezienMaar ze had niet zo'n cliché van "Ja ik hou van uitgaan maar ook op de bank zitten, ben eerst verlegen maar daarna toch ook eigenwijs" profiel. Geeft aan dat ze niet van de oppervlakkigheid is. En daarbij zeker een leuk koppie. Dus zeker het proberen waard lijkt me
![]()
En dat is na een tijd rondkijken daar toch echt de enige waarop ik wilde reagerenNiet veel te vinden, of ik ben echt kieskeurig
Kan je soms best een hoop uit halen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezien
Het moet je toch echt aanspreken...quote:Maar ze had niet zo'n cliché van "Ja ik hou van uitgaan maar ook op de bank zitten, ben eerst verlegen maar daarna toch ook eigenwijs" profiel. Geeft aan dat ze niet van de oppervlakkigheid is. En daarbij zeker een leuk koppie. Dus zeker het proberen waard lijkt me![]()
En dat is na een tijd rondkijken daar toch echt de enige waarop ik wilde reagerenNiet veel te vinden, of ik ben echt kieskeurig
Je kan er wel een hoop uithalen maar dat hoeft lang niet altijd te kloppen. Maar een goede eerste indruk blijft een goede eerste indruk natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Kan je soms best een hoop uit halen...![]()
[..]
Het moet je toch echt aanspreken...![]()
Anders heeft het geen nut.
Ja genoeg te vinden als je geen eisen steltquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kieskeurig denk ikEr is genoeg te vinden
quote:Sjoerd zegt:
22:41:36hi
Ik zeg:
22:42:24Sjoooeeerrrddd!!!
Je bent er !!
eindelijk!!!
Sjoerd zegt:
22:42:42SPECIAAL VOOR JOU!!!!
Ik zeg:
22:42:46WOOHOOOO
Sjoerd zegt:
22:42:52ik mis alleen je foto man
Ik zeg:
22:42:59man ik heb geen idee wie jij bent eigenlijk
22:43:16maar dat probeer ik te verdoezelen door overenthousiast te doen
werkt het?
Sjoerd zegt:
22:43:29ja het werkt konings!!!!!
maar wel slecht ouwe
doe ff je foto
22:43:43dan weet ik weer wie jij bent
Ik zeg:
22:43:48kannie, zit op ebuddy
maar ik vind het veel belangrijker eigenlijk dat ik weet wie jij bent
22:44:02wat is je nick op rp?
Sjoerd zegt:
22:44:35deugnietje
chech it
Ik zeg:
22:44:39ooohhh JIJ
Sjoerd zegt:
22:44:40en die van jou?
Ik zeg:
22:44:43XXXX
Sjoerd zegt:
22:44:50wacht ik check je ff
Ik zeg:
22:44:55nee lekker weer zeg
ik weet meteen wie jij bent
die ene kale
22:45:08maar jij weet gewoon niet wie ik ben
Sjoerd zegt:
22:45:10die hele lekkere
Ik zeg:
22:45:14gekwetst ben ik sjoerd!!
DIEP GEKWETST
dus
Sjoerd zegt:
22:45:26snap ik
Ik zeg:
22:45:26hoe ga je dat goedmaken?
Sjoerd zegt:
22:45:34tja ik ben heel goed met de tong
maarja
Ik zeg:
22:45:56LOL
Sjoerd zegt:
22:46:30
dus
wanneer kan je
Ik zeg:
22:46:46ja dag
flapdrol
Sjoerd zegt:
22:47:00hahah zij ook serieus op in gaan he
22:47:32oh fuck ben jij het!!!!
22:48:03je bent wel van de foto's van de zijkant he
andere kant niet mooi???
Ik zeg:
22:48:14pardon?
Sjoerd zegt:
22:48:50snap je de vraag niet of wat?
Ik zeg:
22:49:38ik doelde meer op het "oh fuck, ben jij het!!"
Sjoerd zegt:
22:50:19nou nu weet ik dus wie jij bent
duh
Ik zeg:
22:51:11ah, ik dacht dat het een uitroep van schrik was ofzo
Sjoerd zegt:
22:51:49ah ben je zon onzker XXXX
Ik zeg:
22:51:57maar schat, ik heb helemaal geen fotos van de zijkant op mn profiiel staan
nee, totaal niet.
Sjoerd zegt:
22:52:22schat 3!!!
Ik zeg:
22:52:48schat neeeee
ik heb 2 fotos op mn profiel
22:53:081 van mijn gezicht, recht van voren
1 van mij helemaal, ook van voren
Sjoerd zegt:
22:53:24nee man
maarja fuck it
Ik zeg:
22:53:35ja man
22:53:47je verwart me met iemand anders ben ik bang
Sjoerd zegt:
22:54:16nee
22:54:34XXX toch
Ik zeg:
22:54:40ahhu
donker haar, blauwe ogen
Sjoerd zegt:
22:55:01oh fuck je hebt gelijk haha
Ik zeg:
22:55:09doh
Sjoerd zegt:
22:55:14die meid heet chicane
haha
Volgende keer weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Dizorn het volgende:
Goed bezig Spirit. Die gozer dan
(Zou het wel in een spoiler zetten tis beeetje groot)
Nou ja je weet nu wel dat die goed is met een tongquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer weerWat een figuur zeg...
Woei!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja je weet nu wel dat die goed is met een tong
Vandaar mijn vraag...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je kan er wel een hoop uithalen maar dat hoeft lang niet altijd te kloppen. Maar een goede eerste indruk blijft een goede eerste indruk natuurlijk
Nee, had ik ook met de mannen.quote:En ja ik vind het echt vreselijk al die profielen die leeg zijn met "Als je wat wil vragen stuur me maar een berichtje". Behalve dan dat je van iedereen hoort dat ze gestalkt worden door oude mannen (goh, met zo'n "profiel"), haal je er gewoon niets uit. En dan kunnen ze nog zo leuk eruit zien op hun foto's maar dan heb ik iig geen behoefte om het te gaan proberen
Ook een manier!quote:Ja genoeg te vinden als je geen eisen steltMaar ik ben niet zo wanhopig dat ik iedereen ga proberen te hosselen
Sorry.. Heb het al ge-editquote:
Hou moed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat het er vanavond niet meer van komt met de MSN. Dan maar morgen
Dat heb ik ook vaak sinds ik de nieuwe versie gebruik van msn.. Balen is dat altijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hou moed!
Ik heb een ander probleem, dame msn gegeven heeft mij al 2x toegevoegd beide keren krijg ik de bevestiging niet in MSN (laatste tijd vaker last van helaas). Dus nu maar haar mail gevraagd dat ik haar toevoeg want dat werkt dan wel weer... te bizar voor woorden. MSN sucks..
Waarom dan toegevoegd? Of vind je het lelijk toch niet zo'n probleem (waarom zeg je het danquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb heel vaak dat mensen geblokkeerd in mijn lijst staan. Ik heb trouwens ook de msn van een meisje/vrouw van 22. Nog niet mee gepraat, alleen maar toegevoegd, ze heeft wel ongeveer dezelfde interesses alleen ik vind haar lelijk
Ik wil niet zo kortzichtig zijn om alleen maar naar uiterlijk te kijken, maar ja.. tegenstrijdig allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom dan toegevoegd? Of vind je het lelijk toch niet zo'n probleem (waarom zeg je het dan).
Altijd leuk die weirdo's!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Gisteravond weer eens op Paiq gezeten na lange tijd, maar wat tref je af en toe toch vage gasten aan daar..
De ene legde woorden in mijn mond die ik nooit had getypt.. En bleef vasthouden dat het wel zo was..
En de ander wilde me wel mond op mond beademing geven als ik mee zou gaan hardlopen.
Maar goed, wie weet die volgende keer beter
Vanaf vandaag eerst 3 dagen carnavallen!
Als e-book 9,95,- dus dat valt toch nog wel mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben op zoek naar het boek Ana-Lyse van Jose Hennekam (gaat over online daten, vandaar dat ik het hier vraag). Heeft iemand dat, en zo ja, kan ik dat overnemen/lenen/watdanook?
Ja, valt mee. Maar het blijft een tientjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als e-book 9,95,- dus dat valt toch nog wel mee?
Nou ja, dat gaat dus niet. Ik kan niet mailen dat het nergens op slaat dattie geen mailadres geeft hequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Silenus het volgende:
Je kunt ook mailen: 'ongelofelijke nerd, doe niet zo FUCKING moeilijk. Ben je marketingmanager van dat wijf ofzo?Ik ga geen speurtocht oplossen om achter je emailadres te komen. Dus je geeft het maar, of je zoekt maar iemand anders. Homo!'
Dat zou ik doen.
Ik heb geen dates met vrouwen, ik ga hierbij van mijzelf uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
Dat kunnen vrouwen ook hoor, het is niet dat die functie om nog wat van je te laten horen alleen in vrouwentepels zit ofzo.
Hoe gaat het trouwens met je dates Karina? Je bent hier ook al een half jaar niet meer geweest zowat!
Mannen zijn niet gewoon laks. Wel voornemen het te doen (berichtje mailen), maar vervolgens vergeten. Zo zit het bij mij, althans.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje aan de heren hier: wat ik gemerkt heb is dat mannen die na een date niet meer willen afspreken gewoon helemaal niets laten horen. Ik stuur zelf altijd een mailtje dat hij helaas niet mijn type is of wat dan ook.
Maar dat tientje is hij niet waard?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaat dus niet. Ik kan niet mailen dat het nergens op slaat dattie geen mailadres geeft he
Daarnaast vind ik het wel leuk eigenlijk, het is in ieder geval orgineel. En hij is (O oppervlakkigheid) erg mooi
Dat weet ik nog niet. Misschien wel. Maar ik kan moeilijk m'n geld terugvragen als het een eikel blijkt te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Maar dat tientje is hij niet waard?
Maar als het andersom is? Dat jij helemaal niets meer hoort na een date (ook al vond je diegene misschien niet eens echt leuk), vind je dat niet irritant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen zijn niet gewoon laks. Wel voornemen het te doen (berichtje mailen), maar vervolgens vergeten. Zo zit het bij mij, althans.
Jazeker, irritant en een tikje onbeschoft. Maarrr... de tijdsduur van een retour smsje geeft altijd haarfijn aan hoe de zaken liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar als het andersom is? Dat jij helemaal niets meer hoort na een date (ook al vond je diegene misschien niet eens echt leuk), vind je dat niet irritant?
Jeeej, nieuw date-vleesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef edraket31 het volgende:
Hallo luitjes!
Ben al een paar dagen undercover aan het meelezen in dit topic omdat ik benieuwd ben naar de wereld van datingsites.
Ik zit sinds deze week op een zolderkamer nadat mijn vrouw en ik besloten hebben dat we allebei gelukkiger zullen worden zonder elkaar. 11 jarige relatie, 1 gezamenlijk (super)kind, huisje boompje beestje etc. Voor de buitenwereld het perfect plaatje, alleen voelden we dat zelf niet meer........
Heb me al voorzichtig ingeschreven op RP, puur om eens rond te kijken en duidelijk in het profiel vermeld dat ik er "nog niet aan toe ben". Gewoon nog onbetaald lid, maar heb al direct 4-5 mailtjes van een plaatsgenoot die het waarschijnlijk leuker vind om mij te mailen dan tegen de muur te praten![]()
Wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd in dit topic? Ben zelf 42
Nouwww... 42 is mijn doelgroep zo'n beetje, maar opa's toch echt niet hoor, valt dus reuze meequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef edraket31 het volgende:
Nou da's ook lekker voor het zelfvertrouwen, wordt meteen als opa weggezet![]()
Valt best mee, ik word meestal dino genoemd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef edraket31 het volgende:
Nou da's ook lekker voor het zelfvertrouwen, wordt meteen als opa weggezet![]()
Yep! Nu voel ik me niet meer zo vreselijk buitengeslotenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Mag ik hierbij de gemiddelde leeftijd van mensen in dit topic dan even omhoog bijgestellen?Gemiddelde leeftijd hier: tussen de 25 en 40.
Beter?
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
Kan ik ook mee leven, ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen). Mijn 9 jaar jongere ex vond de leeftijd tenslotte ook geen probleem.
Ik moet er nog altijd aan wennen dat ik met "mijnheer" aangesproken wordt.
En ondertussen alweer 2 berichtjes gehad van mijn stalkster!
Ik las 'pedofielen'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen).
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren he
Sorry, dat was op mijn verzoek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Seven. het volgende:
Paiq wil ineens mijn telefoonnummer controleren, wtf.
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.
Inmiddels is ze naar de stad geweest, eten gehaald voor vanavond en gaat zometeen koken
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Hebben jullie nu al eens een vriend(in) opgedoken of wat?
Ik kan inderdaad niet reageren, zou 't ook niet eens doen naar zo'n kansloos figuur en ik heb vandaag al 7-8 berichten gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?
Toevallig welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Awwwquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..![]()
Ik ben wel met iemand bezig jaquote:En jij?
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.
Ja dat was een beetje maf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!.
Maar wellicht een leuk boek gelezen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien wel. Maar ik kan moeilijk m'n geld terugvragen als het een eikel blijkt te zijn
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje maf...Maar leuk te horen dat je bezig bent met iemand en het boeit geen biet hoe lang je die persoon al kent
![]()
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
Als het jonge pupje dat ik benquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mee?
En dan wel zeuren dat mensen als ik te jong zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
Noem je mij nu oud??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger dan jij. Gaan we samen in het rond springen.
Nee. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of wat dan ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch al een meisje?. Turks ofzo?
En al helemaal niet als hij alleen date met vrouwen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor anno 2011.
Dus omdat het niet cool is blijf je liever in de kast?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Nou daar zeg je wat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat...
Op die dating site was een man, redelijk aantrekkelijk die gelijk zei, ik ben bi, dus wil wel eens een man ernaast/erbij
Okay, is iets om over na te denken.
Maar echt...ik zou niet opgewonden kunnen raken van mijn man die genomen word door een andere man.![]()
Dan maar niet ruimdenkend..
Ik ben ook barsexueel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb nog nooit mannen zien doen alsof ze homo waren om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Barsexuele vrouwen daarentegen
Ja, ik heb het beeld maar even voor me gehaald en ik kreeg spontaan een slappe....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietDenk ik... ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht??
Oh...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Dat je alleen met vrouwen aankloot in de kroeg. En niet thuis ermee doorgaat
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet niet! Ik denk iets met sexueel in een bar...
Hoezo? Vaak zijn het juist trendsetters toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
maar Techno als jij mannen wil daten moet je t doen hoor
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
En nee ik heb niets tegen homo's op zich. Zou alleen niet weten waarom ze betere vrienden zouden zijn
Nee, dat lijkt mij helemaal niet duidelijk.quote:En wat er niet cool of hip aan is, geen idee. Maar het lijkt me wel vrij duidelijk dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is, of zelfs aangemoedigd wordt.
Nee oke, ze krijgen geen kinderen. Ik zit sowieso nog op de leeftijd waar de meesten nog geen kinderen krijgen, maar afgezien daarvan, zie ik niet waarom het niet hebben van kinderen leidt tot het zijn van betere vrienden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.
A) Ze krijgen niet van die vervelende kutkinderen
B) Ze raken niet in suffige relaties
C) Ze kunnen dús altijd mee drinken of wat leuks doen
D) Af en toe zit er eentje tussen die een oogje op je krijgt, dat is dan weer wel een nadeel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef macondo het volgende:
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.
A) Ze krijgen niet van die vervelende kutkinderen
B) Ze raken niet in suffige relaties
C) Ze kunnen dús altijd mee drinken of wat leuks doen
Pfoeh, heb toch echt 3 seksbuddy's gehad die mij weleens met een lul in m'n mond wilden zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar echt...ik zou niet opgewonden kunnen raken van mijn man die genomen word door een andere man.![]()
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maaktequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Techno het volgende:
D) Af en toe zit er eentje tussen die een oogje op je krijgt, dat is dan weer wel een nadeel.
Dat zou kunnen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh, heb toch echt 3 seksbuddy's gehad die mij weleens met een lul in m'n mond wilden zien.
Maar dat hangt denk ik ook wel samen m'n behoorlijk dominante persoonlijkheid tijdens de seks; waarschijnlijk willen ze mij ook gewoon wel eens in een onderdanige rol zien.
Lol!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maakte.
Levert wel altijd bizarre foto's op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
En nee, geen fláuw idee hoe ik aan die hoed (of zelfs broek) kwam of hoe die avond afgelopen was, maar ik werd wakker met die gozer op de bank en een slaapkamer die volledig gesloopt was.
Those were the days.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ben vroeger een keer bijna verkracht door een homo, mijn beste vriend toen notabene. Die vond het nodig om mij midden in de nacht te pijpen. Sinsdien vertrouw ik geen homo's meer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ben vroeger een keer bijna verkracht door een homo, mijn beste vriend toen notabene. Die vond het nodig om mij midden in de nacht te pijpen.
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat...
Op die dating site was een man, redelijk aantrekkelijk die gelijk zei, ik ben bi, dus wil wel eens een man ernaast/erbij
Okay, is iets om over na te denken.
Hij was gewoon eerlijk, had waarschijnlijk een vrouw gehad die daar niet zo ruimdenkend over dacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?
In Griekenland gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maakte.
Levert wel altijd bizarre foto's op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
En nee, geen fláuw idee hoe ik aan die hoed (of zelfs broek) kwam of hoe die avond afgelopen is, maar ik werd wakker met die gozer op de bank en een slaapkamer die volledig gesloopt was.
Those were the days.
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:Ik ook niet dus
Maar ik blijf positief, OOIT ontmoet ik zomaar opeens iemand en denk ik,
![]()
Wat ik me dan met name af vraag...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef picardmike het volgende:
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.
Idd een logeerpartijtje in de brugklas ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Die zijn gaan slapen en die heeft gewoon zijn maatje geprobeerd te pijpen...
Ik persoonlijk geloof daar totaal niet in. Ik wil een monogame relatie, en dat betekent dat ik op een andere manier invulling zal moeten geven aan die kant van mijn seksualiteit. In mijn geval betekent dat actief contacten onderhouden met ofwel de holebi's ofwel de hetero's. Ik heb in beide kringen veel kennissen maar met wie ik ook eindig, diegene zal wel moeten accepteren dat ik dat nooit op zal geven. Maar seks met een vrouw hoeft voor mij echt niet als ik een leuke vent heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh gut, niet de monogamiediscussie weer.
Nog steeds aan het daten met getrouwde bi-vrouwen ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh gut, niet de monogamiediscussie weer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Maar wellicht een leuk boek gelezen!![]()
Is meer dan sommige hier aan de dates overhouden..
Dat ligt iets gecompliceerder dan jij het nu stelt, maar het korte antwoord is: jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nog steeds aan het daten met getrouwde bi-vrouwen ?
Dit is ook wel grappig:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:
KastanovaIk heb net je fobo bekeken en hahaha ik heb echt gelachen, je vindt jezelf wel lekker of niet
![]()
![]()
quote:irriteer me snel
wat een frustratie, maar niet zo verwonderlijk want jij bent toch die 20-jarige maagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:
KastanovaIk heb net je fobo bekeken en hahaha ik heb echt gelachen, je vindt jezelf wel lekker of niet
![]()
![]()
Wat is daar mis mee eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wat een frustratie, maar niet zo verwonderlijk want jij bent toch die 20-jarige maagd?
Wacht maar een jaar of tien tot je omgeving wel kinderen krijgt. Je zult merken dat vrienden niet meer impulsief bier kunnen gaan drinken met je zodra ze een paar koters thuis hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, ze krijgen geen kinderen. Ik zit sowieso nog op de leeftijd waar de meesten nog geen kinderen krijgen, maar afgezien daarvan, zie ik niet waarom het niet hebben van kinderen leidt tot het zijn van betere vrienden.
Met hem? Van alles. Maar je was nog niet bekend met onze huisstalker?quote:
Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus? Maar ik bedoelde eigenlijk wat er mis is met maagd zijn als je 20 bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Met hem? Vanalles. Maar je was nog niet bekend met onze huisstalker?
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus?
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Hahaha, ja echt he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Bij wie kijk jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef picardmike het volgende:
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.
Oh die huisstalkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.
Oh, de TT is misschien wat verwarrend, maar dit ging dus niet over jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef picardmike het volgende:
Oh die huisstalker
Tja dat heb ik niet helemaal gevolgd.
Uhm... Kasta nu toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Tel je Fok nu ook mee, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Macondo ook, al schijnt die niet helemaal zeker te zijn, maar zij wel, maar hij niet, maar zij wel, maar hij dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus toch, leuk! Blijven proberen dus dan maar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha hoezo een vrouw eigenlijk?
Uitleg graag.\
Ik kan bewijzen dat ik geen trool ben want daar word ik nou gek van.
@ Regnat ofzo. Nee geen frustratie, ik vind het serieus grappigNet zoals Karina.
Genoeg mensen toch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Nee dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]een soa testje valt best mee, zouden meer mensen moeten doen!
Zombieman, wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik zo ontzettend ga daten met zombiemanWeet nog niet waar en wanneer, maar kfinnemsoleuk!
Vanwege je posthistorie, ziet er nogal vrouwelijk uit. En wat heeft dat met lef te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Geef dan uitlegJe hebt het lef om mij via internet een vrouw te noemen, zeg dna ook waarom
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is
Sarcasme. Herken het.
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:Ah, oké! Klinkt goed. Wie weet wordt het wel wat tussen jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is![]()
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...
Je moet een beetje durven...
juist wel, als je te kieskeurig bent, durf je niet buiten je eisen te gaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigniets met durven te maken.
Ja!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké! Klinkt goed. Wie weet wordt het wel wat tussen jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja!!Gaan jullie daten tijdens carnaval in zombie outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaan jullie daten tijdens carnaval in zombie outfit?
Ik kan het wel begrijpen ik vind die vrouw in resident evil die genetisch gemuteerd is ook wel sexy.quote:
Ja maar das geen zombie he, druifquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen ik vind die vrouw in resident evil die genetisch gemuteerd is ook wel sexy.
Echt wel ze is ook geinfecteerd met het T-virusquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar das geen zombie he, druif
Ze is immuunquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Echt wel ze is ook geinfecteerd met het T-virus
Kan ook inderdaad, maar ja, als ik iemand niet leuk vind, dan ga ik niet het onbekende verkennen, dan wordt het toch nooit wat. Plus dat ik zelf nogal een lastig persoon ben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
juist wel, als je te kieskeurig bent, durf je niet buiten je eisen te gaan...
angst voor het onbekende dus...
neemt niet weg dat " klik" ook belangrijk is
Je werpt ook wel hoge muren op, met zo'n omschrijving van jezelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus dat ik zelf nogal een lastig persoon ben.
Van welke leeftijd ben jij dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mag binnenkort ook weer springen in de vijver om de strijd van de single-vrouw, Damn, 13 jaar geleden voor het laatst. Toen lukte het allemaal nog wel, maar nu? Vrees het ergste.
Aangezien ik dus al jaartjes bezet was zou ik niet weten hoe anders dan on-line. Sportschool kom ik wel, maar is toch een andere omgeving. In mijn werk zou nog enigszins kunnen. Op stap zal ik niet vaak gaan. Dus jullie mogen me helpen als ik eraan toe ben om on-line mezelf te gaan aanprijzen.
Bericht nr 9 van vandaag: en ed ook maar weer online ja ik ook nog even tv is toch niks op. ja staat wel aan op de achter grond maar de films die er opzijn en komen heb ik al gezien.en als ik wat nieuwe films wil zien dan krijg ik ze wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
En ondertussen alweer 2 berichtjes gehad van mijn stalkster!
Kan je haar niet gewoon blokkeren dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef edraket31 het volgende:
Bericht nr 9 van vandaag: en ed ook maar weer online ja ik ook nog even tv is toch niks op. ja staat wel aan op de achter grond maar de films die er opzijn en komen heb ik al gezien.en als ik wat nieuwe films wil zien dan krijg ik ze wel.
Gaat toch helemaal nergens over![]()
Volgens mij is de dame in kwestie best wel een beetje zielig...................
33, jonge Adonis dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van welke leeftijd ben jij dan?
Dino of jonge Adonis?
Hoe vind je het zelf nu, jong een lange relatie beginnen? Uiteraard wel ruk dat je relatie niet verder kan gaanquote:
Geen hosselskils verleerd, ik zie het alquote:
tot 30quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe vind je het zelf nu, jong een lange relatie beginnen? Uiteraard wel ruk dat je relatie niet verder kan gaan
Je bent nog jong dus je kan mooi een nieuwe (jonge) date scoren. Ik zou kijken in de hoek van 24/25 tot 30 als ik jou was, aannemende dat je op vrouwen valt
Wat is er zo grappig aan?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe vind je het zelf nu, jong een lange relatie beginnen? Uiteraard wel ruk dat je relatie niet verder kan gaan
Die 13 jaar bestaat uit 5 + 8, praktisch aaneengesloten.
Je bent nog jong dus je kan mooi een nieuwe (jonge) date scoren. Ik zou kijken in de hoek van 24/25 tot 30 als ik jou was, aannemende dat je op vrouwen valt
Tja dat daten hè. Ik weet niet. Voel me dan echt een no-body op dat gebied. Ik bedoel: wat moet het doel zijn? Beetje fun. Contactjes leggen. 1-night stand? Relatiemateriaal op termijn. Wanneer dan. Allemaal moeilijk
Ach, mijn inbox loopt nog niet vol met geïnteresseerde dames dus ik was even benieuwd hoe het zich zou ontwikkelen. Niet dat ik interesse heb, het eerste berichtje was wel geinig (was het allereerste bericht dat ik kreeg) maar bij nr2 kreeg ik al mijn bedenkingen want wat voor een figuur gaat er nou telkens berichten sturen naar iemand met een half ingevuld profiel waarin staat dat ik me alleen geregistreerd heb om een beetje rond te neuzen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan je haar niet gewoon blokkeren dan?
Dat doel bepaal je natuurlijk lekker zelf..quote:
Tja dat weet ik dus allemaal niet. Vroeger kon ik gewoon tijdens het op stap gaan achter op het stratumseind een beetje wipperen, maar dat is hede-ten-dage dus not done?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet op de eerste date he, dat hoort niet
Ik zou in ieder geval effe wachten tot het wat warmer wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus allemaal niet. Vroeger kon ik gewoon tijdens het op stap gaan achter op het stratumseind een beetje wipperen, maar dat is hede-ten-dage dus not done?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef BeamofLight het volgende:
Nee idd. Mag ouder. Voel me nog jong, maar ben toch ruim 30 zelf.
Stratumseind, Eindhoven de gekste?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus allemaal niet. Vroeger kon ik gewoon tijdens het op stap gaan achter op het stratumseind een beetje wipperen, maar dat is hede-ten-dage dus not done?
Jazeker, nog steedsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stratumseind, Eindhoven de gekste?
Dat kan wel, maar ik geloof dat deze "regel" momenteel gangbaar is. Neuken op de eerste date is geen relatiemateriaal. Dus als je een meisje zoekt voor een duurzame relatie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Dizorn het volgende:
Engel en Beamoflight. Past wel bij elkaar
Ja, het complete logboek willen ze hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.
Laat die hosselkunsten maar zien hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik geloof dat deze "regel" momenteel gangbaar is. Neuken op de eerste date is geen relatiemateriaal. Dus als je een meisje zoekt voor een duurzame relatie...
Precies. Dus ik maak het maar meteen even duidelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.
Mwah, persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens. Soms overkomt je dat gewoon. Maar ja, de heersende opinie hè?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.
Hoeft niet perse maar als je dan vervolgens aangeeft dat het eenmalig is dan wel. Dan doen mannen sowieso nooit, tenzij ze moeten kiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, daar staan we ook reuze keurbaar opquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
* BeamofLightcheckt inmiddels fobo's van engel en spirit
Ja jij vooral idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daar staan we ook reuze keurbaar op
Doet eens wat keurbaars PM'en dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gluur even terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
Engeltje trouwens wel iets beter. Aan jou is geen touw vast te knopen (maar dat zit dan ook niet echt lekker). Ik moet trouwens niks zeggen over onherkenbaarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat staan ja, maar wat is niet altijd hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
Even gluren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon recente ende herkenbare foto's in mijn fobo staan.
Ja nee daar heb je een punt. Ik zal meteen even een paar foto's uploadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon recente ende herkenbare foto's in mijn fobo staan.
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Engeltje trouwens wel iets beter. Aan jou is geen touw vast te knopen (maar dat zit dan ook niet echt lekker). Ik moet trouwens niks zeggen over onherkenbaarheid
En geen kontquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijk. Alsof je niets anders te bieden zou hebben dan een brede schouder.
Misschien een beetje uit een rare hoek genomen of gekke instellingen op de camera (groothoek of zo), maar de juiste proporties zijn ook best ver te zoeken.quote:
Waar loop je wel warm voor dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijk. Alsof je niets anders te bieden zou hebben dan een brede schouder.
Nee schat, ik bedoelde dat je op die foto amper een kont hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik zal mijn blote reet even op fok zetten. Trouwens als jij dat doet doe ik het ook
Verrek, ik heb het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien een beetje uit een rare hoek genomen of gekke instellingen op de camera (groothoek of zo), maar de juiste proporties zijn ook best ver te zoeken..
Mijn advies: andere foto.
Nee, dit is gewoon een ordinaire vleeskeuringquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Verrek, ik heb het verkeerd begrepen.
dit is de datingsite en die dingen in de op zijn de terugkoppelingssites. Fuck, ik moet idd andere foto's erop zetten.
Tot dus ver valt er weinig te keuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, dit is gewoon een ordinaire vleeskeuring
Ik loop warm voor een vent met een leuke kop, mag best een beetje vet aan zitten eigenlijk, hoe dan ook geen magere mannen. En verder goed gevoel voor humor, en betrouwbaar. Dat zijn alle echte eisen die ik heb, de rest is bespreekbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waar loop je wel warm voor dan?
Ik heb nog wel een leuke lesbische meid voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik loop warm voor een vent met een leuke kop, mag best een beetje vet aan zitten eigenlijk, hoe dan ook geen magere mannen. En verder goed gevoel voor humor, en betrouwbaar. Dat zijn alle echte eisen die ik heb, de rest is bespreekbaar.
Voor vrouwen liggen de eisen wel wat anders. Beetje vet mag wel en voor meiden liggen de eisen aan het uiterlijk gewoon wat hoger. Verder wel hetzelfde lijstje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke lesbische meid voor jou
Ik maak niks mee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef Dizorn het volgende:
![]()
nog wat meegemaakt wat je ons heel graag wilt vertellen?
Ik ben naar een cabaretvoorstelling geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom kom je dan pas om bijna-12 uur thuis? he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben naar een cabaretvoorstelling geweestOk.. geldig excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke voorstelling? (Gebeurt hier nu toch niets anders dus vertel!
)
WFPB!
Voorstelling van Niet Schieten , genaamd Zeikwijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ok.. geldig excuusWelke voorstelling? (Gebeurt hier nu toch niets anders dus vertel!
)
Ik meteen even youtuben... Moordkuil..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voorstelling van Niet Schieten , genaamd Zeikwijven.
Was erug!! leuk!!![]()
en je mag Seven niet te leuk vinden. Dat is eng namelijk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik loop warm voor een vent met een leuke kop, mag best een beetje vet aan zitten eigenlijk, hoe dan ook geen magere mannen. En verder goed gevoel voor humor, en betrouwbaar. Dat zijn alle echte eisen die ik heb, de rest is bespreekbaar.
Spirit is best doable hoor... alleen niet haar FoBo pic. Dat is net een kamelenrijdsterquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spirit is best doable hoor... alleen niet haar FoBo pic. Dat is net een kamelenrijdster
Kon je er eerst wel op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom is paiq nou geblokkeerd op mijn werk.. Nu val ik straks nog in slaap..
Carnaval is gewoon kut.quote:Carnavallen met allemaal bezette vriendinnen is trouwens niet zo leuk als dat het was toen ik nog ging carnavallen met vrijgezelle vriendinnen
Nee kon volgens mij nooit.. Alleen heb een berichtje op paiq van een jongen waar ik al eens eerder mee had gepraat, best leuk gesprek.. Maar ben tot zondag niet echt in staat op te reagerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
[..]
Kon je er eerst wel op?
[..]
Carnaval is gewoon kut.![]()
Ze is gewoon doable.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik spreek even in algemeenheid, want niet iedereen hoeft mijn mening te delen uiteraard![]()
Zo druk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee kon volgens mij nooit.. Alleen heb een berichtje op paiq van een jongen waar ik al eens eerder mee had gepraat, best leuk gesprek.. Maar ben tot zondag niet echt in staat op te reageren
Niet!quote:Carnaval is best leuk hoor
Bedoel ik...als iedereen straal bezopen is en jij staat daar als enige nuchtere...quote:Drink alleen niet op het moment dus ik ben benieuwd hoe erg ik me nog ga irriteren aan alle dronken mensenViel gister namelijk nog wel mee :p Op mijn vriendinnetje na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |