Als het jonge pupje dat ik benquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mee?
En dan wel zeuren dat mensen als ik te jong zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
Noem je mij nu oud??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger dan jij. Gaan we samen in het rond springen.
Nee. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of wat dan ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch al een meisje?. Turks ofzo?
En al helemaal niet als hij alleen date met vrouwen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor anno 2011.
Dus omdat het niet cool is blijf je liever in de kast?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Nou daar zeg je wat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat...
Op die dating site was een man, redelijk aantrekkelijk die gelijk zei, ik ben bi, dus wil wel eens een man ernaast/erbij
Okay, is iets om over na te denken.
Maar echt...ik zou niet opgewonden kunnen raken van mijn man die genomen word door een andere man.![]()
Dan maar niet ruimdenkend..
Ik ben ook barsexueel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb nog nooit mannen zien doen alsof ze homo waren om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Barsexuele vrouwen daarentegen
Ja, ik heb het beeld maar even voor me gehaald en ik kreeg spontaan een slappe....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietDenk ik... ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht??
Oh...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Dat je alleen met vrouwen aankloot in de kroeg. En niet thuis ermee doorgaat
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet niet! Ik denk iets met sexueel in een bar...
Hoezo? Vaak zijn het juist trendsetters toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
maar Techno als jij mannen wil daten moet je t doen hoor
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
En nee ik heb niets tegen homo's op zich. Zou alleen niet weten waarom ze betere vrienden zouden zijn
Nee, dat lijkt mij helemaal niet duidelijk.quote:En wat er niet cool of hip aan is, geen idee. Maar het lijkt me wel vrij duidelijk dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is, of zelfs aangemoedigd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |