Yep! Nu voel ik me niet meer zo vreselijk buitengeslotenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Mag ik hierbij de gemiddelde leeftijd van mensen in dit topic dan even omhoog bijgestellen?Gemiddelde leeftijd hier: tussen de 25 en 40.
Beter?
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
Kan ik ook mee leven, ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen). Mijn 9 jaar jongere ex vond de leeftijd tenslotte ook geen probleem.
Ik moet er nog altijd aan wennen dat ik met "mijnheer" aangesproken wordt.
En ondertussen alweer 2 berichtjes gehad van mijn stalkster!
Ik las 'pedofielen'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen).
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren he
Sorry, dat was op mijn verzoek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Seven. het volgende:
Paiq wil ineens mijn telefoonnummer controleren, wtf.
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.
Inmiddels is ze naar de stad geweest, eten gehaald voor vanavond en gaat zometeen koken
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Hebben jullie nu al eens een vriend(in) opgedoken of wat?
Ik kan inderdaad niet reageren, zou 't ook niet eens doen naar zo'n kansloos figuur en ik heb vandaag al 7-8 berichten gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?
Toevallig welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Awwwquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..![]()
Ik ben wel met iemand bezig jaquote:En jij?
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.
Ja dat was een beetje maf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!.
Maar wellicht een leuk boek gelezen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien wel. Maar ik kan moeilijk m'n geld terugvragen als het een eikel blijkt te zijn
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje maf...Maar leuk te horen dat je bezig bent met iemand en het boeit geen biet hoe lang je die persoon al kent
![]()
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |