Yep! Nu voel ik me niet meer zo vreselijk buitengeslotenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Mag ik hierbij de gemiddelde leeftijd van mensen in dit topic dan even omhoog bijgestellen?Gemiddelde leeftijd hier: tussen de 25 en 40.
Beter?
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
Kan ik ook mee leven, ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen). Mijn 9 jaar jongere ex vond de leeftijd tenslotte ook geen probleem.
Ik moet er nog altijd aan wennen dat ik met "mijnheer" aangesproken wordt.
En ondertussen alweer 2 berichtjes gehad van mijn stalkster!
Ik las 'pedofielen'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
ben dat net over de 40 maar voel me jonger (volgens mij ook zo'n standaard uitspraak in al die profielen).
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kunt zon typetje ook gewoon blokkeren he
Sorry, dat was op mijn verzoek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Seven. het volgende:
Paiq wil ineens mijn telefoonnummer controleren, wtf.
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
yep, had ik al gezien maar voorlopig vind ik het wel grappig om even te volgen hoe dwaas iemand kan zijn om haar hart te luchten tegen iemand die een half ingevuld profiel heeft waar duidelijk in staat dat ik verder nog niets wil/kan.
Inmiddels is ze naar de stad geweest, eten gehaald voor vanavond en gaat zometeen koken
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Hebben jullie nu al eens een vriend(in) opgedoken of wat?
Ik kan inderdaad niet reageren, zou 't ook niet eens doen naar zo'n kansloos figuur en ik heb vandaag al 7-8 berichten gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jij kan niet reageren... dus dat doe je ook niet... en zij blijft maar berichtjes sturen?
Toevallig welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Awwwquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, wanhopig en hopeloos zijn we..![]()
Ik ben wel met iemand bezig jaquote:En jij?
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Kastanova en ik komen vooral voor de oerhollandse gezelligheid hier. Hoewel Kasta een stuk optimistischer is over de levensduur van zijn "relatie" met zijn huidige vlam dan ik het ben over de mijne.
Ja dat was een beetje maf...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag op pagina 1 idd dat het ont-zet-tend gezellig is hier!.
Maar wellicht een leuk boek gelezen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien wel. Maar ik kan moeilijk m'n geld terugvragen als het een eikel blijkt te zijn
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje maf...Maar leuk te horen dat je bezig bent met iemand en het boeit geen biet hoe lang je die persoon al kent
![]()
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
Als het jonge pupje dat ik benquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja, en jij springt nog heerlijk in het rond, is toch niks mee?
En dan wel zeuren dat mensen als ik te jong zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Maar eigenlijk ligt de leeftijd hier dus hoog en ik iedereen al bezet...Nee, lekker motiverend topic zo dit
Noem je mij nu oud??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger dan jij. Gaan we samen in het rond springen.
Nee. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of wat dan ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had toch al een meisje?. Turks ofzo?
En al helemaal niet als hij alleen date met vrouwen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor anno 2011.
Dus omdat het niet cool is blijf je liever in de kast?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Nou daar zeg je wat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
Nee als man is het nog niet cool om bi/gay te zijn he. Voor vrouwen lijkt iedereen het wel prima te vinden.
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat...
Op die dating site was een man, redelijk aantrekkelijk die gelijk zei, ik ben bi, dus wil wel eens een man ernaast/erbij
Okay, is iets om over na te denken.
Maar echt...ik zou niet opgewonden kunnen raken van mijn man die genomen word door een andere man.![]()
Dan maar niet ruimdenkend..
Ik ben ook barsexueel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb nog nooit mannen zien doen alsof ze homo waren om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Barsexuele vrouwen daarentegen
Ja, ik heb het beeld maar even voor me gehaald en ik kreeg spontaan een slappe....quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zeg jíj wat zeg!! Ik ook nietDenk ik... ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht??
Oh...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Dizorn het volgende:
Dat je alleen met vrouwen aankloot in de kroeg. En niet thuis ermee doorgaat
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet niet! Ik denk iets met sexueel in een bar...
Hoezo? Vaak zijn het juist trendsetters toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Dizorn het volgende:
maar Techno als jij mannen wil daten moet je t doen hoor
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:10 schreef Dizorn het volgende:
En nee ik heb niets tegen homo's op zich. Zou alleen niet weten waarom ze betere vrienden zouden zijn
Nee, dat lijkt mij helemaal niet duidelijk.quote:En wat er niet cool of hip aan is, geen idee. Maar het lijkt me wel vrij duidelijk dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is, of zelfs aangemoedigd wordt.
Nee oke, ze krijgen geen kinderen. Ik zit sowieso nog op de leeftijd waar de meesten nog geen kinderen krijgen, maar afgezien daarvan, zie ik niet waarom het niet hebben van kinderen leidt tot het zijn van betere vrienden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.
A) Ze krijgen niet van die vervelende kutkinderen
B) Ze raken niet in suffige relaties
C) Ze kunnen dús altijd mee drinken of wat leuks doen
D) Af en toe zit er eentje tussen die een oogje op je krijgt, dat is dan weer wel een nadeel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef macondo het volgende:
Ah, je kent geen homo's - zeg dat dan.
A) Ze krijgen niet van die vervelende kutkinderen
B) Ze raken niet in suffige relaties
C) Ze kunnen dús altijd mee drinken of wat leuks doen
Pfoeh, heb toch echt 3 seksbuddy's gehad die mij weleens met een lul in m'n mond wilden zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
Maar echt...ik zou niet opgewonden kunnen raken van mijn man die genomen word door een andere man.![]()
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maaktequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Techno het volgende:
D) Af en toe zit er eentje tussen die een oogje op je krijgt, dat is dan weer wel een nadeel.
Dat zou kunnen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfoeh, heb toch echt 3 seksbuddy's gehad die mij weleens met een lul in m'n mond wilden zien.
Maar dat hangt denk ik ook wel samen m'n behoorlijk dominante persoonlijkheid tijdens de seks; waarschijnlijk willen ze mij ook gewoon wel eens in een onderdanige rol zien.
Lol!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maakte.
Levert wel altijd bizarre foto's op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
En nee, geen fláuw idee hoe ik aan die hoed (of zelfs broek) kwam of hoe die avond afgelopen was, maar ik werd wakker met die gozer op de bank en een slaapkamer die volledig gesloopt was.
Those were the days.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ben vroeger een keer bijna verkracht door een homo, mijn beste vriend toen notabene. Die vond het nodig om mij midden in de nacht te pijpen. Sinsdien vertrouw ik geen homo's meer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ben vroeger een keer bijna verkracht door een homo, mijn beste vriend toen notabene. Die vond het nodig om mij midden in de nacht te pijpen.
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat...
Op die dating site was een man, redelijk aantrekkelijk die gelijk zei, ik ben bi, dus wil wel eens een man ernaast/erbij
Okay, is iets om over na te denken.
Hij was gewoon eerlijk, had waarschijnlijk een vrouw gehad die daar niet zo ruimdenkend over dacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?
In Griekenland gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn het net vrouwen, heb nog geen homo meegemaakt die géén avances maakte.
Levert wel altijd bizarre foto's op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
En nee, geen fláuw idee hoe ik aan die hoed (of zelfs broek) kwam of hoe die avond afgelopen is, maar ik werd wakker met die gozer op de bank en een slaapkamer die volledig gesloopt was.
Those were the days.
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Viking84 het volgende:Ik ook niet dus
Maar ik blijf positief, OOIT ontmoet ik zomaar opeens iemand en denk ik,
![]()
Wat ik me dan met name af vraag...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:39 schreef picardmike het volgende:
Ja weet je wat ie zei toen die zijn lippen om mijn lul gevouwen had. Doe maar net of ik een vrouw ben en toen ging die totdat ik hem hoekte. Ik kon het me gewoon niet voorstellen.
Idd een logeerpartijtje in de brugklas ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:48 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Die zijn gaan slapen en die heeft gewoon zijn maatje geprobeerd te pijpen...
Ik persoonlijk geloof daar totaal niet in. Ik wil een monogame relatie, en dat betekent dat ik op een andere manier invulling zal moeten geven aan die kant van mijn seksualiteit. In mijn geval betekent dat actief contacten onderhouden met ofwel de holebi's ofwel de hetero's. Ik heb in beide kringen veel kennissen maar met wie ik ook eindig, diegene zal wel moeten accepteren dat ik dat nooit op zal geven. Maar seks met een vrouw hoeft voor mij echt niet als ik een leuke vent heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo gesnapt, waarom iemand die bi is het vaak noodzakelijk acht om er iemand naast te hebben. Hetero's zeggen toch ook (meestal) niet dat ze op zoek zijn naar een relatie maaaaaaaaar ik wil er wel graag een dame/heer(tegenovergestelde geslacht van de hetrero in kwestie dus. Hèhè...) naast hebben?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh gut, niet de monogamiediscussie weer.
Nog steeds aan het daten met getrouwde bi-vrouwen ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh gut, niet de monogamiediscussie weer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Maar wellicht een leuk boek gelezen!![]()
Is meer dan sommige hier aan de dates overhouden..
Dat ligt iets gecompliceerder dan jij het nu stelt, maar het korte antwoord is: jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nog steeds aan het daten met getrouwde bi-vrouwen ?
Dit is ook wel grappig:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:
KastanovaIk heb net je fobo bekeken en hahaha ik heb echt gelachen, je vindt jezelf wel lekker of niet
![]()
![]()
quote:irriteer me snel
wat een frustratie, maar niet zo verwonderlijk want jij bent toch die 20-jarige maagd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef iwannabehigh het volgende:
KastanovaIk heb net je fobo bekeken en hahaha ik heb echt gelachen, je vindt jezelf wel lekker of niet
![]()
![]()
Wat is daar mis mee eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wat een frustratie, maar niet zo verwonderlijk want jij bent toch die 20-jarige maagd?
Wacht maar een jaar of tien tot je omgeving wel kinderen krijgt. Je zult merken dat vrienden niet meer impulsief bier kunnen gaan drinken met je zodra ze een paar koters thuis hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:32 schreef Dizorn het volgende:
Nee oke, ze krijgen geen kinderen. Ik zit sowieso nog op de leeftijd waar de meesten nog geen kinderen krijgen, maar afgezien daarvan, zie ik niet waarom het niet hebben van kinderen leidt tot het zijn van betere vrienden.
Met hem? Van alles. Maar je was nog niet bekend met onze huisstalker?quote:
Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus? Maar ik bedoelde eigenlijk wat er mis is met maagd zijn als je 20 bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Met hem? Vanalles. Maar je was nog niet bekend met onze huisstalker?
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus?
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Hahaha, ja echt he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Bij wie kijk jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef picardmike het volgende:
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.
Oh die huisstalkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.
Oh, de TT is misschien wat verwarrend, maar dit ging dus niet over jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef picardmike het volgende:
Oh die huisstalker
Tja dat heb ik niet helemaal gevolgd.
Uhm... Kasta nu toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Tel je Fok nu ook mee, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Macondo ook, al schijnt die niet helemaal zeker te zijn, maar zij wel, maar hij niet, maar zij wel, maar hij dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus toch, leuk! Blijven proberen dus dan maar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha hoezo een vrouw eigenlijk?
Uitleg graag.\
Ik kan bewijzen dat ik geen trool ben want daar word ik nou gek van.
@ Regnat ofzo. Nee geen frustratie, ik vind het serieus grappigNet zoals Karina.
Genoeg mensen toch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |