Volgende keer weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Dizorn het volgende:
Goed bezig Spirit. Die gozer dan
(Zou het wel in een spoiler zetten tis beeetje groot)
Nou ja je weet nu wel dat die goed is met een tongquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer weerWat een figuur zeg...
Woei!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou ja je weet nu wel dat die goed is met een tong
Vandaar mijn vraag...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je kan er wel een hoop uithalen maar dat hoeft lang niet altijd te kloppen. Maar een goede eerste indruk blijft een goede eerste indruk natuurlijk
Nee, had ik ook met de mannen.quote:En ja ik vind het echt vreselijk al die profielen die leeg zijn met "Als je wat wil vragen stuur me maar een berichtje". Behalve dan dat je van iedereen hoort dat ze gestalkt worden door oude mannen (goh, met zo'n "profiel"), haal je er gewoon niets uit. En dan kunnen ze nog zo leuk eruit zien op hun foto's maar dan heb ik iig geen behoefte om het te gaan proberen
Ook een manier!quote:Ja genoeg te vinden als je geen eisen steltMaar ik ben niet zo wanhopig dat ik iedereen ga proberen te hosselen
Sorry.. Heb het al ge-editquote:
Hou moed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat het er vanavond niet meer van komt met de MSN. Dan maar morgen
Dat heb ik ook vaak sinds ik de nieuwe versie gebruik van msn.. Balen is dat altijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hou moed!
Ik heb een ander probleem, dame msn gegeven heeft mij al 2x toegevoegd beide keren krijg ik de bevestiging niet in MSN (laatste tijd vaker last van helaas). Dus nu maar haar mail gevraagd dat ik haar toevoeg want dat werkt dan wel weer... te bizar voor woorden. MSN sucks..
Waarom dan toegevoegd? Of vind je het lelijk toch niet zo'n probleem (waarom zeg je het danquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb heel vaak dat mensen geblokkeerd in mijn lijst staan. Ik heb trouwens ook de msn van een meisje/vrouw van 22. Nog niet mee gepraat, alleen maar toegevoegd, ze heeft wel ongeveer dezelfde interesses alleen ik vind haar lelijk
Ik wil niet zo kortzichtig zijn om alleen maar naar uiterlijk te kijken, maar ja.. tegenstrijdig allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom dan toegevoegd? Of vind je het lelijk toch niet zo'n probleem (waarom zeg je het dan).
Altijd leuk die weirdo's!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Gisteravond weer eens op Paiq gezeten na lange tijd, maar wat tref je af en toe toch vage gasten aan daar..
De ene legde woorden in mijn mond die ik nooit had getypt.. En bleef vasthouden dat het wel zo was..
En de ander wilde me wel mond op mond beademing geven als ik mee zou gaan hardlopen.
Maar goed, wie weet die volgende keer beter
Vanaf vandaag eerst 3 dagen carnavallen!
Als e-book 9,95,- dus dat valt toch nog wel mee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben op zoek naar het boek Ana-Lyse van Jose Hennekam (gaat over online daten, vandaar dat ik het hier vraag). Heeft iemand dat, en zo ja, kan ik dat overnemen/lenen/watdanook?
Ja, valt mee. Maar het blijft een tientjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als e-book 9,95,- dus dat valt toch nog wel mee?
Nou ja, dat gaat dus niet. Ik kan niet mailen dat het nergens op slaat dattie geen mailadres geeft hequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:15 schreef Silenus het volgende:
Je kunt ook mailen: 'ongelofelijke nerd, doe niet zo FUCKING moeilijk. Ben je marketingmanager van dat wijf ofzo?Ik ga geen speurtocht oplossen om achter je emailadres te komen. Dus je geeft het maar, of je zoekt maar iemand anders. Homo!'
Dat zou ik doen.
Ik heb geen dates met vrouwen, ik ga hierbij van mijzelf uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Silenus het volgende:
Dat kunnen vrouwen ook hoor, het is niet dat die functie om nog wat van je te laten horen alleen in vrouwentepels zit ofzo.
Hoe gaat het trouwens met je dates Karina? Je bent hier ook al een half jaar niet meer geweest zowat!
Mannen zijn niet gewoon laks. Wel voornemen het te doen (berichtje mailen), maar vervolgens vergeten. Zo zit het bij mij, althans.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:26 schreef Karina het volgende:
Vraagje aan de heren hier: wat ik gemerkt heb is dat mannen die na een date niet meer willen afspreken gewoon helemaal niets laten horen. Ik stuur zelf altijd een mailtje dat hij helaas niet mijn type is of wat dan ook.
Maar dat tientje is hij niet waard?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaat dus niet. Ik kan niet mailen dat het nergens op slaat dattie geen mailadres geeft he
Daarnaast vind ik het wel leuk eigenlijk, het is in ieder geval orgineel. En hij is (O oppervlakkigheid) erg mooi
Dat weet ik nog niet. Misschien wel. Maar ik kan moeilijk m'n geld terugvragen als het een eikel blijkt te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Maar dat tientje is hij niet waard?
Maar als het andersom is? Dat jij helemaal niets meer hoort na een date (ook al vond je diegene misschien niet eens echt leuk), vind je dat niet irritant?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen zijn niet gewoon laks. Wel voornemen het te doen (berichtje mailen), maar vervolgens vergeten. Zo zit het bij mij, althans.
Jazeker, irritant en een tikje onbeschoft. Maarrr... de tijdsduur van een retour smsje geeft altijd haarfijn aan hoe de zaken liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar als het andersom is? Dat jij helemaal niets meer hoort na een date (ook al vond je diegene misschien niet eens echt leuk), vind je dat niet irritant?
Jeeej, nieuw date-vleesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef edraket31 het volgende:
Hallo luitjes!
Ben al een paar dagen undercover aan het meelezen in dit topic omdat ik benieuwd ben naar de wereld van datingsites.
Ik zit sinds deze week op een zolderkamer nadat mijn vrouw en ik besloten hebben dat we allebei gelukkiger zullen worden zonder elkaar. 11 jarige relatie, 1 gezamenlijk (super)kind, huisje boompje beestje etc. Voor de buitenwereld het perfect plaatje, alleen voelden we dat zelf niet meer........
Heb me al voorzichtig ingeschreven op RP, puur om eens rond te kijken en duidelijk in het profiel vermeld dat ik er "nog niet aan toe ben". Gewoon nog onbetaald lid, maar heb al direct 4-5 mailtjes van een plaatsgenoot die het waarschijnlijk leuker vind om mij te mailen dan tegen de muur te praten![]()
Wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd in dit topic? Ben zelf 42
Nouwww... 42 is mijn doelgroep zo'n beetje, maar opa's toch echt niet hoor, valt dus reuze meequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef edraket31 het volgende:
Nou da's ook lekker voor het zelfvertrouwen, wordt meteen als opa weggezet![]()
Valt best mee, ik word meestal dino genoemd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef edraket31 het volgende:
Nou da's ook lekker voor het zelfvertrouwen, wordt meteen als opa weggezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |