SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Je hebt mij nog niet geblokt zie ik, maar tot dusverre waren het alleen maar huishoudelijke medelingen en dit waren ze ook eigenlijk.quote:
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Seven. het volgende:
En wéér! Kerel, als je mij iets te zeggen hebt, dan kan dat in public. En nu: block.
Het ontbrak me aan inspiratie en jij gaf me die.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heheh je hoeft hier toch geen draadje over te starten, dramaqueen.
Aha. Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Waar heb je het over? En PicardMike is een sweety. Jij niet, jij lult met alle winden mee.
Gaat je niks anquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahhaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha. Hoezo dat?
En ik wil geen privéberichtjes van picardmike ontvangen, da's alles. Jij al aan de man?
Niet luisteren naar seven hoor bij jou is het anders, jij bent lief, dat heb ik nooit tegen seven gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben altijd aan de man, maar dat zijn er die ik niet echt wil. Maar PicardMike stuurt mij ook priveberichten. Ach, let it be, ahha
Nee, maar dat is nu net de reden dat ik hier rondhang. Lief zijn, my ass. RELLEN!!!!quote:
Net alsof jij zelf geen kneus bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Silenus het volgende:
He wat leuk, er is weer een kudde kneuzen in dit topic geland.
Alsof ik je ooit benaderd heb, schei toch uit man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.
Op het moment dat ik mezelf moet gaan verdedigen tegenover een figuur als jij werp ik mezelf van de Westertoren. Ik pas dus even.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net alsof jij zelf geen kneus bent
Jammer dat mensen altijd zo stoer moeten doen via internet zonder enige reden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op het moment dat ik mezelf moet gaan verdedigen tegenover een figuur als jij werp ik mezelf van de Westertoren. Ik pas dus even.
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Alsof ik je ooit benaderd heb, schei toch uit man!
Wat verander jij namen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.
Het is al goed Seven je bent weer in je neurotische aandachtsstemming merk ik, welke post bedoel je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat heb je wel en daarom heb ik je ook geblockt maar evengoed was die post niet voor jou bedoeld.
Wachten wij toch met je mee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Dizorn het volgende:
Dus: OT (!): Een leuk meisje gevonden op Knuz! Maar zij ging zich net uitschrijven, heb d'r msn gekregen en mocht haar toevoegen. Nog niets van haar gezien echterWachten is kut
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat verander jij namen dan?Ik heb dat daar nooit neergezet hahahaha
Ik quotte toch echt watvoornaammoetikkiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is al goed Seven je bent weer in je neurotische aandachtsstemming merk ik, welke post bedoel je eigenlijk?
Even serieus he Seven. Ik zie mijn naam staan bij een post die jij quote die picardmike heeft geschreven. Jij hebt dat dus veranderd. Rarequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Ik quotte toch echt watvoornaammoetikkiezen.
Nope, maar ja dat weet je toch hier...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Dizorn het volgende:
jaaa maar dan hoef ik niet al dat gezeik te horen hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben er niet van gediend.
Say again?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Even serieus he Seven. Ik zie mijn naam staan bij een post die jij quote die picardmike heeft geschreven. Jij hebt dat dus veranderd. Rare
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, maar ja dat weet je toch hier...![]()
Gevalletje jammer maar helaas.
Maar vertel, wat vind je nu zo leuk aan haar, kunnen we nadat je gesprek hebt gehad terug kijken.
Mutsquote:
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, maar ja dat weet je toch hier...![]()
Gevalletje jammer maar helaas.
Maar vertel, wat vind je nu zo leuk aan haar, kunnen we nadat je gesprek hebt gehad terug kijken.
Kieskeurig denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezienMaar ze had niet zo'n cliché van "Ja ik hou van uitgaan maar ook op de bank zitten, ben eerst verlegen maar daarna toch ook eigenwijs" profiel. Geeft aan dat ze niet van de oppervlakkigheid is. En daarbij zeker een leuk koppie. Dus zeker het proberen waard lijkt me
![]()
En dat is na een tijd rondkijken daar toch echt de enige waarop ik wilde reagerenNiet veel te vinden, of ik ben echt kieskeurig
Kan je soms best een hoop uit halen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, heb immers alleen een profiel gezien
Het moet je toch echt aanspreken...quote:Maar ze had niet zo'n cliché van "Ja ik hou van uitgaan maar ook op de bank zitten, ben eerst verlegen maar daarna toch ook eigenwijs" profiel. Geeft aan dat ze niet van de oppervlakkigheid is. En daarbij zeker een leuk koppie. Dus zeker het proberen waard lijkt me![]()
En dat is na een tijd rondkijken daar toch echt de enige waarop ik wilde reagerenNiet veel te vinden, of ik ben echt kieskeurig
Je kan er wel een hoop uithalen maar dat hoeft lang niet altijd te kloppen. Maar een goede eerste indruk blijft een goede eerste indruk natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Kan je soms best een hoop uit halen...![]()
[..]
Het moet je toch echt aanspreken...![]()
Anders heeft het geen nut.
Ja genoeg te vinden als je geen eisen steltquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kieskeurig denk ikEr is genoeg te vinden
quote:Sjoerd zegt:
22:41:36hi
Ik zeg:
22:42:24Sjoooeeerrrddd!!!
Je bent er !!
eindelijk!!!
Sjoerd zegt:
22:42:42SPECIAAL VOOR JOU!!!!
Ik zeg:
22:42:46WOOHOOOO
Sjoerd zegt:
22:42:52ik mis alleen je foto man
Ik zeg:
22:42:59man ik heb geen idee wie jij bent eigenlijk
22:43:16maar dat probeer ik te verdoezelen door overenthousiast te doen
werkt het?
Sjoerd zegt:
22:43:29ja het werkt konings!!!!!
maar wel slecht ouwe
doe ff je foto
22:43:43dan weet ik weer wie jij bent
Ik zeg:
22:43:48kannie, zit op ebuddy
maar ik vind het veel belangrijker eigenlijk dat ik weet wie jij bent
22:44:02wat is je nick op rp?
Sjoerd zegt:
22:44:35deugnietje
chech it
Ik zeg:
22:44:39ooohhh JIJ
Sjoerd zegt:
22:44:40en die van jou?
Ik zeg:
22:44:43XXXX
Sjoerd zegt:
22:44:50wacht ik check je ff
Ik zeg:
22:44:55nee lekker weer zeg
ik weet meteen wie jij bent
die ene kale
22:45:08maar jij weet gewoon niet wie ik ben
Sjoerd zegt:
22:45:10die hele lekkere
Ik zeg:
22:45:14gekwetst ben ik sjoerd!!
DIEP GEKWETST
dus
Sjoerd zegt:
22:45:26snap ik
Ik zeg:
22:45:26hoe ga je dat goedmaken?
Sjoerd zegt:
22:45:34tja ik ben heel goed met de tong
maarja
Ik zeg:
22:45:56LOL
Sjoerd zegt:
22:46:30
dus
wanneer kan je
Ik zeg:
22:46:46ja dag
flapdrol
Sjoerd zegt:
22:47:00hahah zij ook serieus op in gaan he
22:47:32oh fuck ben jij het!!!!
22:48:03je bent wel van de foto's van de zijkant he
andere kant niet mooi???
Ik zeg:
22:48:14pardon?
Sjoerd zegt:
22:48:50snap je de vraag niet of wat?
Ik zeg:
22:49:38ik doelde meer op het "oh fuck, ben jij het!!"
Sjoerd zegt:
22:50:19nou nu weet ik dus wie jij bent
duh
Ik zeg:
22:51:11ah, ik dacht dat het een uitroep van schrik was ofzo
Sjoerd zegt:
22:51:49ah ben je zon onzker XXXX
Ik zeg:
22:51:57maar schat, ik heb helemaal geen fotos van de zijkant op mn profiiel staan
nee, totaal niet.
Sjoerd zegt:
22:52:22schat 3!!!
Ik zeg:
22:52:48schat neeeee
ik heb 2 fotos op mn profiel
22:53:081 van mijn gezicht, recht van voren
1 van mij helemaal, ook van voren
Sjoerd zegt:
22:53:24nee man
maarja fuck it
Ik zeg: