Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus? Maar ik bedoelde eigenlijk wat er mis is met maagd zijn als je 20 bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Met hem? Vanalles. Maar je was nog niet bekend met onze huisstalker?
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Tijdje niet hier geweest, maar het is een soort trolletje dus?
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Hahaha, ja echt he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoewel de meningen verdeeld zijn, sommige mensen denken dat hij echt zo is. Maar dan nog zou hij meer gebaat zijn bij professionele hulp dan met posten op Fok.
Edit: Op zich niets natuurlijk, tenzij de daaruit voortkomende frustratie obsessieve vormen begint aan te nemen.
Bij wie kijk jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even in de Posthistory van hem te kijken, is het geen vrouw? Als ik de topics zie...
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef picardmike het volgende:
Praat effe over jezelf en noem mensen bij naam. Ik ben nog nooit obsessief geweest ik praat er alleen maar over omdat ik het cool vind. Beter dan dat slappe geouwehoer.
Oh die huisstalkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Pardon? We hebben het over iwannabehigh. Maar dat jij je aangesproken voelt is natuurlijk wel veelzeggend.
Oh, de TT is misschien wat verwarrend, maar dit ging dus niet over jou.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef picardmike het volgende:
Oh die huisstalker
Tja dat heb ik niet helemaal gevolgd.
Uhm... Kasta nu toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Tel je Fok nu ook mee, of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
Macondo ook, al schijnt die niet helemaal zeker te zijn, maar zij wel, maar hij niet, maar zij wel, maar hij dus niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus toch, leuk! Blijven proberen dus dan maar
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahaha hoezo een vrouw eigenlijk?
Uitleg graag.\
Ik kan bewijzen dat ik geen trool ben want daar word ik nou gek van.
@ Regnat ofzo. Nee geen frustratie, ik vind het serieus grappigNet zoals Karina.
Genoeg mensen toch.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Nee dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]een soa testje valt best mee, zouden meer mensen moeten doen!
Zombieman, wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik zo ontzettend ga daten met zombiemanWeet nog niet waar en wanneer, maar kfinnemsoleuk!
Vanwege je posthistorie, ziet er nogal vrouwelijk uit. En wat heeft dat met lef te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Geef dan uitlegJe hebt het lef om mij via internet een vrouw te noemen, zeg dna ook waarom
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is
Sarcasme. Herken het.
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:Ah, oké! Klinkt goed. Wie weet wordt het wel wat tussen jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is![]()
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...
Je moet een beetje durven...
juist wel, als je te kieskeurig bent, durf je niet buiten je eisen te gaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigniets met durven te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |