Nee dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef pizza_doos het volgende:
[..]een soa testje valt best mee, zouden meer mensen moeten doen!
Zombieman, wie is dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik zo ontzettend ga daten met zombiemanWeet nog niet waar en wanneer, maar kfinnemsoleuk!
Vanwege je posthistorie, ziet er nogal vrouwelijk uit. En wat heeft dat met lef te maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Geef dan uitlegJe hebt het lef om mij via internet een vrouw te noemen, zeg dna ook waarom
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is
Sarcasme. Herken het.
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Is er eigenlijk al IEMAND hier die echt een relatie heeft gevonden via een van die sites? Volgens mij niet he?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Man via RP die het volgende in zijn profiel heeft staan:Ah, oké! Klinkt goed. Wie weet wordt het wel wat tussen jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel: films: zombies
ZIjn berichtje: ZOMBIES! Ben zo terug, even een ring halen!
En sinds 4 dagen best intensief online contact, veel mailen en msnen en die gesprekken gaan letterlijk over niks, maar lopen toch als een trein. Daarnaast issie best wel aantrekkelijk op zn foto's... Dus ik denk volgende week vast wel daten, alst niet eerder is![]()
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
1 relatie, 4 scharrels, via Paiq...
Je moet een beetje durven...
juist wel, als je te kieskeurig bent, durf je niet buiten je eisen te gaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zat dates gehad, maar ben te kieskeurigniets met durven te maken.
Ja!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké! Klinkt goed. Wie weet wordt het wel wat tussen jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja!!Gaan jullie daten tijdens carnaval in zombie outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaan jullie daten tijdens carnaval in zombie outfit?
Ik kan het wel begrijpen ik vind die vrouw in resident evil die genetisch gemuteerd is ook wel sexy.quote:
Ja maar das geen zombie he, druifquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen ik vind die vrouw in resident evil die genetisch gemuteerd is ook wel sexy.
Echt wel ze is ook geinfecteerd met het T-virusquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar das geen zombie he, druif
Ze is immuunquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Echt wel ze is ook geinfecteerd met het T-virus
Kan ook inderdaad, maar ja, als ik iemand niet leuk vind, dan ga ik niet het onbekende verkennen, dan wordt het toch nooit wat. Plus dat ik zelf nogal een lastig persoon ben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
juist wel, als je te kieskeurig bent, durf je niet buiten je eisen te gaan...
angst voor het onbekende dus...
neemt niet weg dat " klik" ook belangrijk is
Je werpt ook wel hoge muren op, met zo'n omschrijving van jezelfquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus dat ik zelf nogal een lastig persoon ben.
Van welke leeftijd ben jij dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mag binnenkort ook weer springen in de vijver om de strijd van de single-vrouw, Damn, 13 jaar geleden voor het laatst. Toen lukte het allemaal nog wel, maar nu? Vrees het ergste.
Aangezien ik dus al jaartjes bezet was zou ik niet weten hoe anders dan on-line. Sportschool kom ik wel, maar is toch een andere omgeving. In mijn werk zou nog enigszins kunnen. Op stap zal ik niet vaak gaan. Dus jullie mogen me helpen als ik eraan toe ben om on-line mezelf te gaan aanprijzen.
Bericht nr 9 van vandaag: en ed ook maar weer online ja ik ook nog even tv is toch niks op. ja staat wel aan op de achter grond maar de films die er opzijn en komen heb ik al gezien.en als ik wat nieuwe films wil zien dan krijg ik ze wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef edraket31 het volgende:
En ondertussen alweer 2 berichtjes gehad van mijn stalkster!
Kan je haar niet gewoon blokkeren dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef edraket31 het volgende:
Bericht nr 9 van vandaag: en ed ook maar weer online ja ik ook nog even tv is toch niks op. ja staat wel aan op de achter grond maar de films die er opzijn en komen heb ik al gezien.en als ik wat nieuwe films wil zien dan krijg ik ze wel.
Gaat toch helemaal nergens over![]()
Volgens mij is de dame in kwestie best wel een beetje zielig...................
33, jonge Adonis dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van welke leeftijd ben jij dan?
Dino of jonge Adonis?
Hoe vind je het zelf nu, jong een lange relatie beginnen? Uiteraard wel ruk dat je relatie niet verder kan gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |