Stratumseind, Eindhoven de gekste?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tja dat weet ik dus allemaal niet. Vroeger kon ik gewoon tijdens het op stap gaan achter op het stratumseind een beetje wipperen, maar dat is hede-ten-dage dus not done?
Jazeker, nog steedsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stratumseind, Eindhoven de gekste?
Dat kan wel, maar ik geloof dat deze "regel" momenteel gangbaar is. Neuken op de eerste date is geen relatiemateriaal. Dus als je een meisje zoekt voor een duurzame relatie...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
Tja dat weet ik dus allemaal niet. Vroeger kon ik gewoon tijdens het op stap gaan achter op het stratumseind een beetje wipperen, maar dat is hede-ten-dage dus not done?
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Dizorn het volgende:
Engel en Beamoflight. Past wel bij elkaar
Ja, het complete logboek willen ze hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.
Laat die hosselkunsten maar zien hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel. Eerst daten toch ofzo? En dan hier die ervaring neerzetten.
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik geloof dat deze "regel" momenteel gangbaar is. Neuken op de eerste date is geen relatiemateriaal. Dus als je een meisje zoekt voor een duurzame relatie...
Precies. Dus ik maak het maar meteen even duidelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.
Mwah, persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens. Soms overkomt je dat gewoon. Maar ja, de heersende opinie hè?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
Maar een meisje/vrouw die op de eerste meet wil sexen is gewoon een slet. Voor mannen geldt deze uitspraak overigens niet hè.
Hoeft niet perse maar als je dan vervolgens aangeeft dat het eenmalig is dan wel. Dan doen mannen sowieso nooit, tenzij ze moeten kiezen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja, daar staan we ook reuze keurbaar opquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
* BeamofLightcheckt inmiddels fobo's van engel en spirit
Ja jij vooral idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daar staan we ook reuze keurbaar op
Doet eens wat keurbaars PM'en dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gluur even terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
Engeltje trouwens wel iets beter. Aan jou is geen touw vast te knopen (maar dat zit dan ook niet echt lekker). Ik moet trouwens niks zeggen over onherkenbaarheidquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat staan ja, maar wat is niet altijd hetzelfdequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
Even gluren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon recente ende herkenbare foto's in mijn fobo staan.
Ja nee daar heb je een punt. Ik zal meteen even een paar foto's uploadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon recente ende herkenbare foto's in mijn fobo staan.
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Engeltje trouwens wel iets beter. Aan jou is geen touw vast te knopen (maar dat zit dan ook niet echt lekker). Ik moet trouwens niks zeggen over onherkenbaarheid
En geen kontquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijk. Alsof je niets anders te bieden zou hebben dan een brede schouder.
Misschien een beetje uit een rare hoek genomen of gekke instellingen op de camera (groothoek of zo), maar de juiste proporties zijn ook best ver te zoeken.quote:
Waar loop je wel warm voor dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, ook zo onherkenbaar loop ik er niet echt warm voor eigenlijk. Alsof je niets anders te bieden zou hebben dan een brede schouder.
Nee schat, ik bedoelde dat je op die foto amper een kont hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee ik zal mijn blote reet even op fok zetten. Trouwens als jij dat doet doe ik het ook
Verrek, ik heb het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien een beetje uit een rare hoek genomen of gekke instellingen op de camera (groothoek of zo), maar de juiste proporties zijn ook best ver te zoeken..
Mijn advies: andere foto.
Nee, dit is gewoon een ordinaire vleeskeuringquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Verrek, ik heb het verkeerd begrepen.
dit is de datingsite en die dingen in de op zijn de terugkoppelingssites. Fuck, ik moet idd andere foto's erop zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |