Ik maak niks mee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef Dizorn het volgende:
![]()
nog wat meegemaakt wat je ons heel graag wilt vertellen?
Ik ben naar een cabaretvoorstelling geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waarom kom je dan pas om bijna-12 uur thuis? he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben naar een cabaretvoorstelling geweestOk.. geldig excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke voorstelling? (Gebeurt hier nu toch niets anders dus vertel!
)
WFPB!
Voorstelling van Niet Schieten , genaamd Zeikwijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ok.. geldig excuusWelke voorstelling? (Gebeurt hier nu toch niets anders dus vertel!
)
Ik meteen even youtuben... Moordkuil..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voorstelling van Niet Schieten , genaamd Zeikwijven.
Was erug!! leuk!!![]()
en je mag Seven niet te leuk vinden. Dat is eng namelijk...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik loop warm voor een vent met een leuke kop, mag best een beetje vet aan zitten eigenlijk, hoe dan ook geen magere mannen. En verder goed gevoel voor humor, en betrouwbaar. Dat zijn alle echte eisen die ik heb, de rest is bespreekbaar.
Spirit is best doable hoor... alleen niet haar FoBo pic. Dat is net een kamelenrijdsterquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
* BeamofLightcheckt inmiddels fobo's van engel en spirit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Spirit is best doable hoor... alleen niet haar FoBo pic. Dat is net een kamelenrijdster
Kon je er eerst wel op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom is paiq nou geblokkeerd op mijn werk.. Nu val ik straks nog in slaap..
Carnaval is gewoon kut.quote:Carnavallen met allemaal bezette vriendinnen is trouwens niet zo leuk als dat het was toen ik nog ging carnavallen met vrijgezelle vriendinnen
Nee kon volgens mij nooit.. Alleen heb een berichtje op paiq van een jongen waar ik al eens eerder mee had gepraat, best leuk gesprek.. Maar ben tot zondag niet echt in staat op te reagerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
[..]
Kon je er eerst wel op?
[..]
Carnaval is gewoon kut.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |