Fixed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Zoals de meeste Friezen ben ik lelijk, veels te bleek, veels te kakkerig.
Marokkanen zijn stoer en hebben daarom alle meiden, want een meisje wil namelijk helemaal geen man die slaafs achter haar aanloopt, want dan kan ze net zo goed een hond nemen.![]()
Ik heb helaas een Friese opvoeding genoten en ben daarom, net als de meeste Friezen een keiharde kneus geworden.![]()
Ik wil daarom graag Mocro worden, maar hoe doe ik dat? Kan ik bij iemand in de leer, ik wil geen Friese kneus meer zijn met mijn patatje met in de snackbar, maar een echte baas. Mocro's zijn gewoon altijd baas, ik weet dat ik nu aan nestbevuiling doe, maar het is gewoon een feit.
Wij Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Een meisje wil een vent, geen hond. Daarom vallen ze allemaal op Marokkanen en dat is logisch.
Kortom: ik ben een lelijke kaas-sukkel en was liever een Mocro geweest.
Nu ga ik een potje huilen, misschien willen er fokkers met mij meehuilen, dan zijn we minder eenzaam.![]()
![]()
En dan? Niet haten op mijnquote:
t Is wel tof hoor, die biologische yoghurt van Demeter, maar met een fles yoghurt van Demeter in een juten natuurvoedingswinkeltas hossel je weinig smadjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gogosweden het volgende:
ik kan me wel in ts zijn gedachten vinden.
kut ouders! ik wil heul geen watje zijn
Hebben ze daar bij jou ook zo veel problemen met Marokkanen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef gogosweden het volgende:
of die morco's moeten gewoon weg. dan moeten ze het wel met ons doen
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Appelknaller het volgende:
Inderdaad, wij Nederlanders hebben onze maatschappij teveel laten emanciperen.
ze hebben het hoge noorden geinveltreerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hebben ze daar bij jou ook zo veel problemen met Marokkanen?
Je hebt gelijk, Friezen zijn veruit superieur, maar er bestaat geen fok.fr alleen fok.nl, dus moet ik het tot de tijd dat we onze eigen republiek hebben in 2013, nog even op fok.nl doen en Nederlanders en Friezen gemakshalve op een hoop gooien.quote:
hahahaha idd fucking loserquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Jij zal zelfs als mocro geen chick kunnen regelen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Jij zal zelfs als mocro geen chick kunnen regelen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Friezen zijn veruit superieur, maar er bestaat geen fok.fr alleen fok.nl, dus moet ik het tot de tijd dat we onze eigen republiek hebben in 2013, nog even op fok.nl doen en Nederlanders en Friezen gemakshalve op een hoop gooien.
Zowel Friezen als Nederlanders zijn kneuzen bij de weg, dus in dit topique maakt het weinig uit,
Duitse wijven lekker vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef maxburger het volgende:
Sowieso Marrokanen. Kwam vandaag nog een chick tegen op het station die al vanaf haar 14e met een neger gaat. Tsja, kan gebeuren. Wij blanken moeten er gewoon wat meer moeite voor doen. Weet je welke chicks makkelijk en lekker zijn? Duitse! Genoeg op mijn opleiding en met het stappen in mijn stad te vinden. Echt.... tering die zijn lekker
Macho gedrag is sowieso de 1e afknapper. Of je nu een marokkaan bent of nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Val jij op marorakaans macho gedrag?
Hoe durf jij te stellen dat dit echte mannen zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Nederlanders/Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Zoals de meeste Nederlanders ben ik lelijk, veels te bleek, veels te kakkerig.
Marokkanen zijn stoer en hebben daarom alle meiden, want een meisje wil namelijk helemaal geen man die slaafs achter haar aanloopt, want dan kan ze net zo goed een hond nemen.![]()
Ik heb helaas een Nederlandse/Friese opvoeding genoten en ben daarom, net als de meeste Nederlanders/Friezen een keiharde kneus geworden.![]()
Ik wil daarom graag Mocro worden, maar hoe doe ik dat? Kan ik bij iemand in de leer, ik wil geen Nederlandse kneus meer zijn met mijn patatje met in de snackbar, maar een echte baas. Mocro's zijn gewoon altijd baas, ik weet dat ik nu aan nestbevuiling doe, maar het is gewoon een feit.
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Een meisje wil een vent, geen hond. Daarom vallen ze allemaal op Marokkanen en dat is logisch.
Nu ga ik een potje huilen, misschien willen er fokkers met mij meehuilen, dan zijn we minder eenzaam.![]()
![]()
Deutsche Madchen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef maxburger het volgende:
Sowieso Marrokanen. Kwam vandaag nog een chick tegen op het station die al vanaf haar 14e met een neger gaat. Tsja, kan gebeuren. Wij blanken moeten er gewoon wat meer moeite voor doen. Weet je welke chicks makkelijk en lekker zijn? Duitse! Genoeg op mijn opleiding en met het stappen in mijn stad te vinden. Echt.... tering die zijn lekker
Die heeft zeker zo'n Marokkaanse neus. Zo'n vinquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan kom jij de verkeerde tegen. Maarja ik val wel vaker op chicks die mijn maten niet mooi vinden. Ook zo'n bosnische op mijn opleiding. Maarja boeie. Ieder zijn eigen smaak.
Je moet het ook niet zien als diefstal, maar als eerlijke herverdeling van goederen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Vergeet de winkeldiefstallen en steekpartijen niet.
Friezen zijn net aan superieur aan een boomaap, mocro's staan daar nog onder btw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Friezen zijn veruit superieur
Toch maar gedelete wegens privacy....quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Die heeft zeker zo'n Marokkaanse neus. Zo'n vin
Wat is dit voor kanker dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze hebben het hoge noorden geinveltreerd
Ik ben 25, maar misschien kan ik doen alsof ik veel ben blijven zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:48 schreef Hendroit het volgende:
Ga naar het vmbo, na 2 weken zul je de taal beheersen en overgehaald zijn om je broek veel te laag doen en een petje te strak op je kop en een oorbel en een nickelson jas aan te doen. Ohja en nike airmax.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef chroestjov het volgende:
Fries of Marokkaan, allebei kk volk wel.
Hij kan er een gratis van me krijgen, in cadeauverpakking natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Vetgedrukt het volgende:
Het wordt nooit wat met je, koop een touw
25 zijn en niet kunnen kokenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar misschien kan ik doen alsof ik veel ben blijven zitten.
Ik heb eigenlijk al een Atheneum-diploma (100% kneus, ik weet het), maar goed dat weten ze daar vast toch niet.
![]()
Ga gewoon mezelf aanmelden bij 2VMBO!
Een echte held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze Nederlandse macho dan eens
vooral schijt op je gezicht smeren idd is een goeie tip, want dan ga je ook als ze ruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gamezz het volgende:
Koop een nickelson-jas, sloop en jat fietsen, smeer poep op je gezicht en je bent een eind op weg
EDIT: zeg in iedere zin minimaal 3x kanker
Klopt, zo ben ik ook opgevoed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De vrouwen die worden aangetrokken door stoere types met een grote bek, die hoef ik niet in mijn bed te hebben
ICT-ers zijn soms nog best mooie jongens ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, zo ben ik ook opgevoed.
Verder ben ik heel erg beleefd tegen iedereen, ook opvoeding.
En mijn moeder zegt steevast dat het innerlijk telt.
Fantastisch idealistische 100% VPRO met hoog Jasper en Diederick-Jan-gehalte opvoeding met als resultaat dat ik nooit een vriendin zal hebben in mijn leven en jij dus ook niet.![]()
Alleen ontbreekt een baan als ICT-er nog aan mijn nerd-bestaan.Dan was ik echt 100% nerd geweest.
Dat ligt gewoon aan je rotkop hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
met als resultaat dat ik nooit een vriendin zal hebben in mijn leven
Zoals ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar er zijn enkele uitzonderingen.
Ja, je kunt alles wel negatief gaan uitleggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, zo ben ik ook opgevoed.
Verder ben ik heel erg beleefd tegen iedereen, ook opvoeding.
En mijn moeder zegt steevast dat het innerlijk telt.
Fantastisch idealistische 100% VPRO met hoog Jasper en Diederick-Jan-gehalte opvoeding met als resultaat dat ik nooit een vriendin zal hebben in mijn leven en jij dus ook niet.![]()
Alleen ontbreekt een baan als ICT-er nog aan mijn nerd-bestaan.Dan was ik echt 100% nerd geweest.
En meisje wil een homo met een nickelson jas die 5 keer per dag richting een zwarte cubus bidt, erger dan limburgers nederlands spreekt en scooters nakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Nederlanders/Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Ik heb helaas een Nederlandse/Friese opvoeding genoten en ben daarom, net als de meeste Nederlanders/Friezen een keiharde kneus geworden.![]()
Ik wil daarom graag Mocro worden, maar hoe doe ik dat? Kan ik bij iemand in de leer, ik wil geen Nederlandse kneus meer zijn met mijn patatje met in de snackbar, maar een echte baas. Mocro's zijn gewoon altijd baas, ik weet dat ik nu aan nestbevuiling doe, maar het is gewoon een feit.
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
![]()
Dat zeggen lelijke mensen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En mijn moeder zegt steevast dat het innerlijk telt
Deal. Oke, ibahesj klinkt wel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wil je ook bij een Surinamer in de leer? Dan wil ik je wel helpen als je in ruil ervoor mij wegwijs maakt in de Friese cultuur. Friesland is namelijk het enige echte culturele deel van Nederland (ja ik zei het) en dat vind ik mooi.
Alvast 1 gratis tip: zeg nooit meer wouten, het is popo, scotoe of ibahesj
Chicks of drugs? In beide gevallen ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deal. Oke, ibahesj klinkt wel tof eigenlijk.![]()
Kunnen Suri's ook hosselen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef BruinBeertje het volgende:
Aaaaaaah TS, net gûle [ afbeelding ]
kom mar efkes sjabele aan mijn molkfleskes
Je praat als een MBO-'student'quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef BruinBeertje het volgende:
Aaaaaaah TS, net gûle [ afbeelding ]
kom mar efkes sjabele aan mijn molkfleskes
kiek dan, ik sjogge dei wol blozen. Dit bruine famke vind dei een eckte friese heerquote:
Dit dus, lang, bruin haar, beetje kakkertje, strak in pak naar het werkquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Bah Marokkanen
Nederlanders![]()
Lang en blauwe ogen
Jij hebt smaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dit dus, lang, bruin haar, beetje kakkertje, strak in pak naar het werk
Ja maar toch zien ze er totaal verschillend uit. Qua uitstraling.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Grappig. Aangezien Spanjaarden en Marokkanen bijna dezelfde tint qua huidskleur hebben...
Oh, jou schrap ik gelijk van mijn lijstje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had accountants, advocaten en bankiers in gedachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij hebt smaak.
Hoewel ik een hekel heb aan gozertjes die strak in pak naar hun werk gaan als ze eigenlijk een onbelangrijke flutbaan hebben. Doe dan normale kleren aan
smadjes zegt iequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen
Het is alles of niets, mocro word je niet zomaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Veel mensen hier snappen blijkbaar niet dat TS duidelijk niet op het Marokkaanse uiterlijk doelt wat ze zo begeerlijk maakt.
Jij denkt werkelijk dat Marokkanen makkelijker vrouwen kunnen krijgen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Klopt het is die pleurismentaliteit van die mocro's.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Veel mensen hier snappen blijkbaar niet dat TS duidelijk niet op het Marokkaanse uiterlijk doelt wat ze zo begeerlijk maakt.
Makkelijker niet, maar omdat ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander ieder lid van het vrouwelijk geslacht op straat aanspreken komt het wel goed. Dat is pure kansrekening en mensen zeggen dat mocro's dom zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat Marokkanen makkelijker vrouwen kunnen krijgen?
Zei je niet een keer dat je zelf Marokkaan was?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klopt het is die pleurismentaliteit van die mocro's.
Klinkt als mijn neukertje. Hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
BBRrrrrrr. De temperatuur daalt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had accountants, advocaten en bankiers in gedachten
Wie zijn nou de echte macho's hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ruilen voor de mijn die is blond
Haha klinkt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dankzij die hypocriete kankermocro's moet ik 2 keer zo hard werken om me te bewijzenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Makkelijker niet, maar omdat ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander ieder lid van het vrouwelijk geslacht op straat aanspreken komt het wel goed. Dat is pure kansrekening en mensen zeggen dat mocro's dom zijn.
[..]
Zei je niet een keer dat je zelf Marokkaan was?
Niet dat dat uitmaakt hoor, je mag nog steeds vinden dat ze een pleurismentaliteit hebben.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie zijn nou de echte macho's hier.
Ooit gezien op wat voor manier ze die over het algemeen aanspreken? Nee dat gaat 'm bij de meeste vrouwen echt niet worden, die paar blonde VMBO-sletjes uitgesloten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Makkelijker niet, maar omdat ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander ieder lid van het vrouwelijk geslacht op straat aanspreken komt het wel goed. Dat is pure kansrekening en mensen zeggen dat mocro's dom zijn.
[..]
Word je hard van joh, dat is juist goed. Wees ze dankbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dankzij die hypocriete kankermocro's moet ik 2 keer zo hard werken om me te bewijzen
Ja en ik ging helemaal stuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ooit gezien op wat voor manier ze die over het algemeen aanspreken? Nee dat gaat 'm bij de meeste vrouwen echt niet worden, die paar blonde VMBO-sletjes uitgesloten natuurlijk.
Ooit een boomknuffelaar zonder uitkering ontmoet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Flodder450 het volgende:
Wordt ook Uitkeringstrekker!![]()
Dan hoor je er al voor de helft bij!
Ik moet eerst mijn haar eens kammen. Het wordt al een beetje lang zie ik. Het valt zo voor mijn ogen.quote:
Beetje lang haar mag, je moet er geen staart mee kunnen makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn haar eens kammen. Het wordt al een beetje lang zie ik. Het valt zo voor mijn ogen.
Kan jij goed knippen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Beetje lang haar mag, je moet er geen staart mee kunnen maken
Je bent een extremist, die leidt tot kaalheid bij de slachtoffers.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een grasmaaier liggen
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.
Kneuzenstudentenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef amenth het volgende:
Ik voel me juist altijd ongewaardeerd als ik die Hollandse kneuzen studenten met van die lekkere wijven zie.
Jij bent dan ook een Turk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef amenth het volgende:
Ik voel me juist altijd ongewaardeerd als ik die Hollandse kneuzen studenten met van die lekkere wijven zie.
Spanjaarden zijn racistisch teringvolk. En omdat we het toch over uiterlijke schijn hebben in dit topic, de meeste Spanjaarden zijn ook hondslelijk, lijkbleek en hebben over het algemeen een rotte bakkes tanden.quote:
Ik heb geen klachten over mijn oer Hollandse ''managing consultant'' hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef zatata het volgende:
TS heeft volkomen gelijk, Nederlandse mannen zijn gewoon geen bazen, ze zijn alleen maar gefocust om carrière te maken en vergeten daarom om hun vrouwen goed en keihard te neuken en dat is gewoon wat vrouwen willen.
Nee, dan was jij al aan de vrouw. Fries is fout zat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Consultant is ook maar een titel die ze geven als ze niets anders weten, nog erger als directiesecretaresse (koffiehulpje voor de directeur), die gewoon een titel heeft die duurder klinkt als dat het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over mijn oer Hollandse ''managing consultant'' hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, dan was jij al aan de vrouw. Fries is fout zat.
Tuurlijk poepiequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Consultant is ook maar een titel die ze geven als ze niets anders weten, nog erger als directiesecretaresse (koffiehulpje voor de directeur), die gewoon een titel heeft die duurder klinkt als dat het daadwerkelijk is.
Nee juist niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn racistisch teringvolk. En omdat we het toch over uiterlijke schijn hebben in dit topic, de meeste Spanjaarden zijn ook hondslelijk, lijkbleek en hebben over het algemeen een rotte bakkes tanden.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dat goed met hotlinking?
Goed, we hebben geen Scapino of H&M hier in Hurdegaryp, maar ik pas morgen de dieseltrein naar de grote stad en ga de adviezen volgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dat goed met hotlinking?
hurdegarypquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Goed, we hebben geen Scapino of H&M hier in Hurdegaryp, maar ik pas morgen de dieseltrein naar de grote stad en ga de adviezen volgen.
Scooters jatten en drugs wordt ook lastig, die zijn hier ook niet. Ik kan wel een hynder (paard) jatten van de buurman of de SRV-wagen beroven.
Ik word echt de hosselaar van Hurdegaryp!![]()
We hebben iets van 252 inwoners, de koeien, paarden en geiten niet meegerekend. Dus grote kans dat ik hem ken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hurdegarypdaar woont een mattie van mij
doe em de groetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
We hebben iets van 252 inwoners, de koeien, paarden en geiten niet meegerekend. Dus grote kans dat ik hem ken.
Van wie? Een Ajax-fan zo te zien. Maar ja vrijwel iedereen die verstand heeft van voetbal is dus voor Ajax (is gewoon een bazenclub, naast Heerenveen natuurlijk), dus dat wordt nog lastig zoeken.quote:
hij is voor feyenoordquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Van wie? Een Ajax-fan zo te zien. Maar ja vrijwel iedereen die verstand heeft van voetbal is dus voor Ajax (is gewoon een bazenclub, naast Heerenveen natuurlijk), dus dat wordt nog lastig zoeken.
Jij hebt een kakkerlakkenmattiequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij is voor feyenoord![]()
hoop niet dat er maar 1 kakkerlak is daar
hij is niet de enigequote:
je gaat met kakkerlakken omquote:
multiculturele samenlevingquote:
Stem pvvquote:
je bent een LINKSE knuffelaar, dus je bent al opwegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef chroestjov het volgende:
Fries of Marokkaan, allebei kk volk wel.
Je moeder heeft een snorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Als je het over beroving en verkrachting hebt moet ik je gelijk gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Negers doen het ook goed tegenwoordig
Volgens menig Fok'er zeg je dat alleen maar omdat je jaloers bent omdat je ze gewoon niet kan krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zie zelden een marokkaan met een wijf die ik zou willen, altijd van die goedkope bontkraag/glimmende puffjacket types
goed puntquote:
Ik zie ze sowieso nooit met knappe meisjes. Ik zie ze alleen knappe meisjes lastig vallen, of hun eigen soort mishandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zie zelden een marokkaan met een wijf die ik zou willen, altijd van die goedkope bontkraag/glimmende puffjacket types
Kk joh, Wesley is een redelijk normale naam heur, en nu eindig ik mijn zin met kanker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:46 schreef regenjascondoom het volgende:
Je hoeft niet persé een marokkaan hiervoor te zijn, een blanke aso zijn is al genoeg. Gewoon een mooie nickelson jas kopen, je naam veranderen in een kamper naam zoals bijvoorbeeld Ronny of Wesley, neem een oorbel en draag de hele tijd een sigaret om je oorschelp. Maak dit af met een matje met een petje erop en begin je eerste en laatste woord in een zin met kanker.
Jij hebt geen flauw idee wat eer en respect inhoudt. Het zijn slechts bekrompen 'mensen' en ego-trippers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef Serious.Lady het volgende:
Marokkanen hebben geen eer ! Je kent ze duidelijk niet , en alleeen nederlandse mannen zijn pussies voor de rest allemaal ECHTE mannen joegoslaven , Turken , Russen dat zijn mannen met eer en respect
Ik dacht na je hele verhaal te hebben gelezen dat ik in ONZ zat,maar dat is dus niet zo...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Van die dikke wijven of niet slimme meisjes die de gemiddelde boer niet eens wil hebben. Welke vrouw valt nou op een klein driftig harig kereltje met een plat achterhoofd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
word turk en ga ik een boerendorp wonen, en gegarandeerd dat de meisjes komen..
chicks daar willen wel is wat anders dan die lompe lange nederlandse boeren, dus ik val in de smaak daar en ondanks mijn tinnitus ik mijn oor, pieeppp ben ik erg blij met mezelf.![]()
Ik zat er op te wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet helpen, maar ik moest hier aan denken!
Je had hem ook zélf kunnen posten...quote:
hou je bekquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:42 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Jij hebt geen flauw idee wat eer en respect inhoudt. Het zijn slechts bekrompen 'mensen' en ego-trippers.
Bedoelde u: geïnfiltreerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze hebben het hoge noorden geinveltreerd
Dit klopt wel. Ik had 'n keer alleen een biljet van ¤ 500,00 bij me met uitgaan, omdat dat het enige biljet was dat ik toen in mijn beurs had. In de kroeg geprobeerd er een biertje mee af te rekenen, omdat ik nog geen tijd had gehad om het geld om te wisselen en meteen kwamen de dames als strontvliegen op me af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Snake_2011 het volgende:
Meisjes vallen niet specifiek op marokkanen. Het is gewoon zo, heel simpel eigenlijk. Je ziet een meisje bv in een bar je trakteerd dr wat te drinken, dat drinken moet betaald worden, je haalt gewoon heel nonchalant n stapeltje geld uit je broekzak, 1000euro is al genoeg, betaald 2euro voor dat drinken, en stopt het weer weg. Vanaf het moment dat ze geld GEZIEN hebben lopen ze achter je aan. Ik snap de hele gedachtegang van die meiden niet, maar als ze gewoon cash zien is het voor hun al meer genoeg.. je hoeft in principe nog nieteens wat uit te geven. Je kan ook crimineel worden, heb je ook altijd lekkere chickies om je heen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Ik had 'n keer alleen een biljet van ¤ 500,00 bij me met uitgaan, omdat dat het enige biljet was dat ik toen in mijn beurs had. In de kroeg geprobeerd er een biertje mee af te rekenen, omdat ik nog geen tijd had gehad om het geld om te wisselen en meteen kwamen de dames als strontvliegen op me af.
500 euro is peanuts inderdaad. Al heb je 2 biljetten van 50 en de rest in 20, dan lijkt het ook een hele bak met geld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef Snake_2011 het volgende:
Ja, en het is relatief weinig geld. Als je 1000 euro is 50jes hebt lijkt het redelijk wat maar het is 3x niks uiteindelijk. En als je dan voor 30 euro een rondje in de kroeg geeft zit je gebakke voor die avond bij bijna elk wijf dat je wil
[..]
Zoals ik zei, de gedachtegang van die vrouwen is iets wat me onbekend is. Ze zien geld, ze krijgen geen geld, en toch komen ze mee. Onbewust hopend dat je aan het eind van de avond zegt ''hier is al mn geld'' ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
500 euro is peanuts inderdaad. Al heb je 2 biljetten van 50 en de rest in 20, dan lijkt het ook een hele bak met geld.
Toch wel triest eigenlijk. Vrouwen lopen altijd te zeuren over hoeren, maar als iemand een biljet of 8 in z'n hand heeft in de kroeg zijn ze er als de kippen bij.
Als je 5 drankjes geeft, gaan ze wel mee. 5 drankjes is 40 euro ofzo. Als je ze 40 euro biedt om mee te gaan, doen ze het niet. Best krom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef Snake_2011 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de gedachtegang van die vrouwen is iets wat me onbekend is. Ze zien geld, ze krijgen geen geld, en toch komen ze mee. Onbewust hopend dat je aan het eind van de avond zegt ''hier is al mn geld'' ofzo?
1 drankje kan ze krijge, ze is mn vriendin niet ofzo haha. de bitch heeft geld van dr papi gekregen op uit te gaan dus dat ze dat maar opmaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als je 5 drankjes geeft, gaan ze wel mee. 5 drankjes is 40 euro ofzo. Als je ze 40 euro biedt om mee te gaan, doen ze het niet. Best krom.
respect moet je verdienen e nerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeer respectvol...jij bent vast geen Turk, Rus of Joego
Kijk die lafaard meteen angstig reageren als die andere terug hoektquote:
Als je standaard "hou je bek" zegt op een onschuldig iets wat iemand zegt, hoeft niemand jouw respect te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
respect moet je verdienen e nerd
Ik wilde iets plaatsen, maar ik ben ernstig afgeleid...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Jij zou respect niet eens verdienen al zou je andere mensen betalen om 't te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
respect moet je verdienen e nerd
aahahahahahhaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij zou respect niet eens verdienen al zou je andere mensen betalen om 't te krijgen
En wie is die spuithoer? Er zijn hier namelijk genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef OEM het volgende:
Tjongejonge, onze Arabische spuithoer komt weer langs en het is meteen weer bal.
Volgens mij zijn ze geen van allen Arabisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En wie is die spuithoer? Er zijn hier namelijk genoeg.
Close enoughquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geen van allen Arabisch.
Jij bent even "sad" door een heel bevolkingsgroep "bah" te vinden vanwege die randdebieltjes hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
It's sad, so sad. It's a sad sad situation
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent even "sad" door een heel bevolkingsgroep "bah" te vinden vanwege die randdebieltjes hier.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]daarom is elke persoon die ik ontmoet een individu en niet deel van een groep.
Marokkaanse individuen zijn over het algemeen nu eenmaal niet zo warmbloedig
Dit dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef Snake_2011 het volgende:
Elk ras heeft zn goeie mensen en kutmensen. t ene ras wat meer dan het andere. ik heb zoiets tegen zwitsers. zwaar offtopic maar whatever
Vervang 'Marokkans' door 'Surinaams/Italiaans/Armeens' wat dan ook, en ik had hetzelfde gezegd. Een heel volk negatief beoordelen, vind ik niet kunnen. Je veralgemeniseert te makkelijk en beschouwt niet ieder als een individu, want je hebt bij voorbaat al een oordeel en dat "gevalletje eigen schuld" bewijst dat ook..maargoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld.
Bij de SNB deden ze toch behoorlijk zeikerig tegen me, ik kwam dan niet met miljoenen maar toch. fok hun.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.
Dan vinden ze dat geen probleem meer. Het meest corrupte land van Europa.
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Jij blijft mij echt verbazen.quote:
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij blijft mij echt verbazen.
[..]
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.
En al schrijf je wel mensen af op hun ras, I don't care..no worries. Ik accepteer ook mensen die anderen niet accepteren.
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.
Komt omdat je mij nooit hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Kleine dingen ergeren me sowieso vrijwel nooit. Zoals ik zei, ik heb ook gewoon Marokkaanse mensen om mij heen dus daaraan ligt het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.
Tjah..teveel om op te noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Anyway, like I said; elk nieuw persoon in mijn leven krijgt een eerlijke kans. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat die kans ook 100 procent eerlijk is.
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
Dat doe ik ook en ik ben nederlander. na 1x heb je t wel gezien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Boudibou het volgende:
En je spreekt jezelf tegen...iemand waar je een vooroordeel van hebt, geef je nooit dezelfde eerlijke kans, bewust/onbewust, als dat je anderen geeft..dat is gewoon niet mogelijk.
Ik heb er geen problemen mee. Hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Ik ook niet, maar af en toe kan ik ze wel schieten, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Nou ik heb anders een heel geyl nichtje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Bedoelde u: geïnfiltreerd
al klinkt geinveltreerd smeriger ,net als die scheefgezichten die fokken door op hun nichtje te kruipen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
TS verdeelt op grond van afkomst. Fuck you, TS. Consider yourself Shitlisted.
ik trok dit gezicht:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gamezz het volgende:
Koop een nickelson-jas, sloop en jat fietsen, smeer poep op je gezicht en je bent een eind op weg
EDIT: zeg in iedere zin minimaal 3x kanker
O OK! SORRY DAN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
t Is maar een geintje, niets op FOK! is toch serieus?![]()
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:50 schreef Cani het volgende:
Als je mocro wilt worden koop een neppe nickelson jas(met NICKELSON op de rug hoe groter des te beter) neppe D&G schoenen (D&G plaat moet erop hoe groter de plaat des te beter) neppe Iceberg broek( liefst met ICE plaat op je kont) = PLAYER!!!
Dank je, da's lief. Um abraco grande!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
O OK! SORRY DAN!
[me=Salvad0R] schrapt naam van schijtlijst
[/me]
Kusje haïïï
ik wilde die ook net postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.
? heb je het nou over Anita-wijfen, want ik denk dat de meest ''normalere'' vrouwen liever een vent hebben die niet rondhangt en gewoon werkt (je hebt ook hardwerkende marokkanen, maar die worden niet opgemerkt)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
Je kan ook je maandsalaris investeren in drugs. Dan ben je voortaan een echte g en dan komen de chimeids gelijk jeweetzelluf aah mattie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus of ik blijf eerlijk en gezagsgetrouw en toon respect naar de ibahesj en blijf [ afbeelding ]
Of ik word een player en heb een vriendin binnenkort.![]()
Foute mannen bestaan. omdat meisjes brave mannen niet waarderen, ja als goede vriend, als mattie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
ik wil gewoon een leuke hardwerkende man, die gewoon normaal doet, gewoon normaal ....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een man die gewoon veel geld verdient, gewoon veel ....
Dit stuur de criminelen naar marrokaanse gevangenissen zijn we er ineens vanaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef gogosweden het volgende:
of die morco's moeten gewoon weg. dan moeten ze het wel met ons doen
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Smatjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?
Dan ken je mijn neef nog niet die in de drugsindustrie zit nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
Stop je kop in een emmer bruin verf TS en je bent klaar.
Bovendien geef mij maar een gewone Nederlandse vrouw in plaats van een barbie waar die Marokkanen achteraan gaan. Een Nederlandse vrouw werkt ook hard voor haar poen. En als je twee inkomen hebt kun je ook meer permitteren. Mooi huis, leuke auto en gezellig op vakantie gaan zijn al een paar kleine voorbeelden.
Dat kan ik niet zeggen over 99% van de Marokkanen. Dus uiteindelijk zijn wij degene die als laatst lachen.
Negers zijn dan ook fucking geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Of een neger!
Want meiden denken door de media-tv-brainwashing en hype dat alle negers lollig zijn enzo. Dus worden zij toegankelijker zeg maar.
Hai Mkip. Zijn mijn true spoken words iets teveel reality voor je wellicht ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Hoi lieve SS. Nee ik doelde nieteens op jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hai Mkip. Zijn mijn true spoken words iets teveel reality voor je wellicht ?
Zeg dat tegen die chimeids op Vmboquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Komop man, 95% van de Marokkanen zijn oerlelijk
Chimeids? Praat even normaal of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die chimeids op Vmbo
Ben je net zo stoer als Eminem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
Het ligt niet aan je afkomst hoe je er bij loopt en of je een pussy bent, ik ben nl en ben geen pussy)
Deze man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De vrouwen die worden aangetrokken door stoere types met een grote bek, die hoef ik niet in mijn bed te hebben
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Nikmans het volgende:
Ook zonder deze kutkloon is/was TS natuurlijk een heldenuser
En dan krijgt zij een pittig kort kapsel en wordt ineens lid van de Libelle en de Opzij en krijgt ze feministische waandenkbeelden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
Stop je kop in een emmer bruin verf TS en je bent klaar.
Bovendien geef mij maar een gewone Nederlandse vrouw in plaats van een barbie waar die Marokkanen achteraan gaan. Een Nederlandse vrouw werkt ook hard voor haar poen. En als je twee inkomen hebt kun je ook meer permitteren. Mooi huis, leuke auto en gezellig op vakantie gaan zijn al een paar kleine voorbeelden.
Dat kan ik niet zeggen over 99% van de Marokkanen. Dus uiteindelijk zijn wij degene die als laatst lachen.
De Marokkaanse meiden anders niet hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Komop man, 95% van de Marokkanen zijn oerlelijk
Ik denk niet dat wij Nederlanders en Friezen door veel volkeren gemist gaan worden inderdaad, alleen wil ik nog niet dood zolang ik nog geen goede begrafenispolis heb afgesloten en heb gebiecht bij meneer pastoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef UpsideDown het volgende:
Als alle Nederlanders en Friezen doodgeknuppeld worden was het een stuk beter in Nederland, allemaal getinte sexgoden!
Hier moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben natuurlijk jou als schoolvoorbeeld van de Nederlandse man, dan krijg je natuurlijk al snel het idee dat Nederlandse mannen kneusjes zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Marokkaanse meiden anders niet hoor.![]()
![]()
![]()
Helaas kan ik nooit iets beginnen met een Marokkaanse, omdat ik nooit in de genade zal vallen bij haar vader.![]()
Wat ik hoor van veel Nederlandse en Friese vrouwen om me heen, is dat ze gewoon geen watje of kneus willen als vriend, waardoor gewoon 98% van alle Nederlandse en Friese mannen afvallen. En ik geef ze geen ongelijk.
niet om lullig te zijn, maar de meeste marokkanen die ik tegenkom zou ik als een meisje was echt niet willen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
Maarja wat weet jij ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn, maar de meeste marokkanen die ik tegenkom zou ik als een meisje was echt niet willen hoor![]()
maar als hetero jongen wil ik zeggen dat ik af en toe echt van die knappe aardige welgeklede jongens met een nette haarstijl zie en die zijn wel fucking bazer dan de meeste nederlanders/friezen
die krijgen ook alle vrouwen
Ja want je politieke geaardheid maakt je aantrekkelijk voor het andere geslachtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef blek het volgende:
TS heeft nog steeds niet door dat het feit dat hij een lelijk links moederskindje is ervoor zorgt dat hij als maagd zal sterven. Wat een loser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |