Als je standaard "hou je bek" zegt op een onschuldig iets wat iemand zegt, hoeft niemand jouw respect te hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
respect moet je verdienen e nerd
Ik wilde iets plaatsen, maar ik ben ernstig afgeleid...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Nederlanders/Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Jij zou respect niet eens verdienen al zou je andere mensen betalen om 't te krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
respect moet je verdienen e nerd
aahahahahahhaaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij zou respect niet eens verdienen al zou je andere mensen betalen om 't te krijgen
En wie is die spuithoer? Er zijn hier namelijk genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:44 schreef OEM het volgende:
Tjongejonge, onze Arabische spuithoer komt weer langs en het is meteen weer bal.
Volgens mij zijn ze geen van allen Arabisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En wie is die spuithoer? Er zijn hier namelijk genoeg.
Close enoughquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geen van allen Arabisch.
Jij bent even "sad" door een heel bevolkingsgroep "bah" te vinden vanwege die randdebieltjes hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
It's sad, so sad. It's a sad sad situation
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent even "sad" door een heel bevolkingsgroep "bah" te vinden vanwege die randdebieltjes hier.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]daarom is elke persoon die ik ontmoet een individu en niet deel van een groep.
Marokkaanse individuen zijn over het algemeen nu eenmaal niet zo warmbloedig
Dit dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef Snake_2011 het volgende:
Elk ras heeft zn goeie mensen en kutmensen. t ene ras wat meer dan het andere. ik heb zoiets tegen zwitsers. zwaar offtopic maar whatever
Vervang 'Marokkans' door 'Surinaams/Italiaans/Armeens' wat dan ook, en ik had hetzelfde gezegd. Een heel volk negatief beoordelen, vind ik niet kunnen. Je veralgemeniseert te makkelijk en beschouwt niet ieder als een individu, want je hebt bij voorbaat al een oordeel en dat "gevalletje eigen schuld" bewijst dat ook..maargoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld.
Bij de SNB deden ze toch behoorlijk zeikerig tegen me, ik kwam dan niet met miljoenen maar toch. fok hun.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.
Dan vinden ze dat geen probleem meer. Het meest corrupte land van Europa.
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Jij blijft mij echt verbazen.quote:
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij blijft mij echt verbazen.
[..]
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.
En al schrijf je wel mensen af op hun ras, I don't care..no worries. Ik accepteer ook mensen die anderen niet accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |