Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent even "sad" door een heel bevolkingsgroep "bah" te vinden vanwege die randdebieltjes hier.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Iedereen is nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]daarom is elke persoon die ik ontmoet een individu en niet deel van een groep.
Marokkaanse individuen zijn over het algemeen nu eenmaal niet zo warmbloedig
Dit dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij bent Marokkaans, dus ik begrijp je reactie. Nu is het zo, dat ik niets tegen Marokkanen heb. Iedereen krijgt vanzelfsprekend een eerlijke kans.
Maar Marokkaanse jongeren zijn nu eenmaal vaak 'bah'. Zowel de jongens, als de meisjes.
Gevalletje eigen schuld.
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn tegen iemand die mijn volk "bah" vindt.
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef Snake_2011 het volgende:
Elk ras heeft zn goeie mensen en kutmensen. t ene ras wat meer dan het andere. ik heb zoiets tegen zwitsers. zwaar offtopic maar whatever
Vervang 'Marokkans' door 'Surinaams/Italiaans/Armeens' wat dan ook, en ik had hetzelfde gezegd. Een heel volk negatief beoordelen, vind ik niet kunnen. Je veralgemeniseert te makkelijk en beschouwt niet ieder als een individu, want je hebt bij voorbaat al een oordeel en dat "gevalletje eigen schuld" bewijst dat ook..maargoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld.
Bij de SNB deden ze toch behoorlijk zeikerig tegen me, ik kwam dan niet met miljoenen maar toch. fok hun.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zwitsers zijn echt de grootste racisten van Europa. Praat maar eens met ze. De grootste provincialen van de wereld zijn dat. Tenzij ze ergens bij een bank werken en miljoenen binnenrijven van foute dictators op deze planeet.
Dan vinden ze dat geen probleem meer. Het meest corrupte land van Europa.
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Jij blijft mij echt verbazen.quote:
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
That's different. Als ik Boudibou in het echt zou ontmoeten zou ik 'm behandelen als ieder ander persoon.
Ik zou 'm natuurlijk niet per definite afschrijven om z'n ras, dat zou achterlijk zijn.
Mocht hij nou een ongelofelijk teringventje zijn, bevestigt dat weer m'n vooroordelen ivm eerdere ervaringen
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij blijft mij echt verbazen.
[..]
Toch zal het altijd meespelen als jij al negatief tegenover Marokkanen staat. Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Iets kleins wat je je bij een ander niet zo snel zou aantrekken ga je bij een Marokkaan zien als bevestiging van je vooroordelen.
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je me in het echt zou ontmoeten, zou je nog wel eens heel erg overwhelmed worden.
En al schrijf je wel mensen af op hun ras, I don't care..no worries. Ik accepteer ook mensen die anderen niet accepteren.
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.
Komt omdat je mij nooit hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Kleine dingen ergeren me sowieso vrijwel nooit. Zoals ik zei, ik heb ook gewoon Marokkaanse mensen om mij heen dus daaraan ligt het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.
Tjah..teveel om op te noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Anyway, like I said; elk nieuw persoon in mijn leven krijgt een eerlijke kans. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat die kans ook 100 procent eerlijk is.
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
Dat doe ik ook en ik ben nederlander. na 1x heb je t wel gezien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Boudibou het volgende:
En je spreekt jezelf tegen...iemand waar je een vooroordeel van hebt, geef je nooit dezelfde eerlijke kans, bewust/onbewust, als dat je anderen geeft..dat is gewoon niet mogelijk.
Ik heb er geen problemen mee. Hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Ik ook niet, maar af en toe kan ik ze wel schieten, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Nou ik heb anders een heel geyl nichtje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Bedoelde u: geïnfiltreerd
al klinkt geinveltreerd smeriger ,net als die scheefgezichten die fokken door op hun nichtje te kruipen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
TS verdeelt op grond van afkomst. Fuck you, TS. Consider yourself Shitlisted.
ik trok dit gezicht:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gamezz het volgende:
Koop een nickelson-jas, sloop en jat fietsen, smeer poep op je gezicht en je bent een eind op weg
EDIT: zeg in iedere zin minimaal 3x kanker
O OK! SORRY DAN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
t Is maar een geintje, niets op FOK! is toch serieus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |