Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.
Komt omdat je mij nooit hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Kleine dingen ergeren me sowieso vrijwel nooit. Zoals ik zei, ik heb ook gewoon Marokkaanse mensen om mij heen dus daaraan ligt het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.
Tjah..teveel om op te noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Anyway, like I said; elk nieuw persoon in mijn leven krijgt een eerlijke kans. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat die kans ook 100 procent eerlijk is.
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
Dat doe ik ook en ik ben nederlander. na 1x heb je t wel gezien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Boudibou het volgende:
En je spreekt jezelf tegen...iemand waar je een vooroordeel van hebt, geef je nooit dezelfde eerlijke kans, bewust/onbewust, als dat je anderen geeft..dat is gewoon niet mogelijk.
Ik heb er geen problemen mee. Hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Ik ook niet, maar af en toe kan ik ze wel schieten, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Nou ik heb anders een heel geyl nichtje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Bedoelde u: geïnfiltreerd
al klinkt geinveltreerd smeriger ,net als die scheefgezichten die fokken door op hun nichtje te kruipen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
TS verdeelt op grond van afkomst. Fuck you, TS. Consider yourself Shitlisted.
ik trok dit gezicht:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gamezz het volgende:
Koop een nickelson-jas, sloop en jat fietsen, smeer poep op je gezicht en je bent een eind op weg
EDIT: zeg in iedere zin minimaal 3x kanker
O OK! SORRY DAN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
t Is maar een geintje, niets op FOK! is toch serieus?![]()
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:50 schreef Cani het volgende:
Als je mocro wilt worden koop een neppe nickelson jas(met NICKELSON op de rug hoe groter des te beter) neppe D&G schoenen (D&G plaat moet erop hoe groter de plaat des te beter) neppe Iceberg broek( liefst met ICE plaat op je kont) = PLAYER!!!
Dank je, da's lief. Um abraco grande!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
O OK! SORRY DAN!
[me=Salvad0R] schrapt naam van schijtlijst
[/me]
Kusje haïïï
ik wilde die ook net postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet helpen, maar ik moest hier aan denken!
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.
? heb je het nou over Anita-wijfen, want ik denk dat de meest ''normalere'' vrouwen liever een vent hebben die niet rondhangt en gewoon werkt (je hebt ook hardwerkende marokkanen, maar die worden niet opgemerkt)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
Je kan ook je maandsalaris investeren in drugs. Dan ben je voortaan een echte g en dan komen de chimeids gelijk jeweetzelluf aah mattie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus of ik blijf eerlijk en gezagsgetrouw en toon respect naar de ibahesj en blijf [ afbeelding ]
Of ik word een player en heb een vriendin binnenkort.![]()
Foute mannen bestaan. omdat meisjes brave mannen niet waarderen, ja als goede vriend, als mattie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
ik wil gewoon een leuke hardwerkende man, die gewoon normaal doet, gewoon normaal ....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een man die gewoon veel geld verdient, gewoon veel ....
Dit stuur de criminelen naar marrokaanse gevangenissen zijn we er ineens vanaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef gogosweden het volgende:
of die morco's moeten gewoon weg. dan moeten ze het wel met ons doen
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Smatjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?
Dan ken je mijn neef nog niet die in de drugsindustrie zit nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
Stop je kop in een emmer bruin verf TS en je bent klaar.
Bovendien geef mij maar een gewone Nederlandse vrouw in plaats van een barbie waar die Marokkanen achteraan gaan. Een Nederlandse vrouw werkt ook hard voor haar poen. En als je twee inkomen hebt kun je ook meer permitteren. Mooi huis, leuke auto en gezellig op vakantie gaan zijn al een paar kleine voorbeelden.
Dat kan ik niet zeggen over 99% van de Marokkanen. Dus uiteindelijk zijn wij degene die als laatst lachen.
Negers zijn dan ook fucking geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Of een neger!
Want meiden denken door de media-tv-brainwashing en hype dat alle negers lollig zijn enzo. Dus worden zij toegankelijker zeg maar.
Hai Mkip. Zijn mijn true spoken words iets teveel reality voor je wellicht ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Hoi lieve SS. Nee ik doelde nieteens op jouquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hai Mkip. Zijn mijn true spoken words iets teveel reality voor je wellicht ?
Zeg dat tegen die chimeids op Vmboquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Komop man, 95% van de Marokkanen zijn oerlelijk
Chimeids? Praat even normaal of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die chimeids op Vmbo
Ben je net zo stoer als Eminem?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Nestalgie het volgende:
Het ligt niet aan je afkomst hoe je er bij loopt en of je een pussy bent, ik ben nl en ben geen pussy)
Deze man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De vrouwen die worden aangetrokken door stoere types met een grote bek, die hoef ik niet in mijn bed te hebben
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef Nikmans het volgende:
Ook zonder deze kutkloon is/was TS natuurlijk een heldenuser
En dan krijgt zij een pittig kort kapsel en wordt ineens lid van de Libelle en de Opzij en krijgt ze feministische waandenkbeelden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
Stop je kop in een emmer bruin verf TS en je bent klaar.
Bovendien geef mij maar een gewone Nederlandse vrouw in plaats van een barbie waar die Marokkanen achteraan gaan. Een Nederlandse vrouw werkt ook hard voor haar poen. En als je twee inkomen hebt kun je ook meer permitteren. Mooi huis, leuke auto en gezellig op vakantie gaan zijn al een paar kleine voorbeelden.
Dat kan ik niet zeggen over 99% van de Marokkanen. Dus uiteindelijk zijn wij degene die als laatst lachen.
De Marokkaanse meiden anders niet hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Komop man, 95% van de Marokkanen zijn oerlelijk
Ik denk niet dat wij Nederlanders en Friezen door veel volkeren gemist gaan worden inderdaad, alleen wil ik nog niet dood zolang ik nog geen goede begrafenispolis heb afgesloten en heb gebiecht bij meneer pastoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef UpsideDown het volgende:
Als alle Nederlanders en Friezen doodgeknuppeld worden was het een stuk beter in Nederland, allemaal getinte sexgoden!
Hier moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet helpen, maar ik moest hier aan denken!
Ze hebben natuurlijk jou als schoolvoorbeeld van de Nederlandse man, dan krijg je natuurlijk al snel het idee dat Nederlandse mannen kneusjes zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Marokkaanse meiden anders niet hoor.![]()
![]()
![]()
Helaas kan ik nooit iets beginnen met een Marokkaanse, omdat ik nooit in de genade zal vallen bij haar vader.![]()
Wat ik hoor van veel Nederlandse en Friese vrouwen om me heen, is dat ze gewoon geen watje of kneus willen als vriend, waardoor gewoon 98% van alle Nederlandse en Friese mannen afvallen. En ik geef ze geen ongelijk.
niet om lullig te zijn, maar de meeste marokkanen die ik tegenkom zou ik als een meisje was echt niet willen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Nederlanders/Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Zoals de meeste Nederlanders ben ik lelijk, veels te bleek, veels te kakkerig.
Marokkanen zijn stoer en hebben daarom alle meiden, want een meisje wil namelijk helemaal geen man die slaafs achter haar aanloopt, want dan kan ze net zo goed een hond nemen.![]()
Ik heb helaas een Nederlandse/Friese opvoeding genoten en ben daarom, net als de meeste Nederlanders/Friezen een keiharde kneus geworden.![]()
Ik wil daarom graag Mocro worden, maar hoe doe ik dat? Kan ik bij iemand in de leer, ik wil geen Nederlandse kneus meer zijn met mijn patatje met in de snackbar, maar een echte baas. Mocro's zijn gewoon altijd baas, ik weet dat ik nu aan nestbevuiling doe, maar het is gewoon een feit.
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Een meisje wil een vent, geen hond. Daarom vallen ze allemaal op Marokkanen en dat is logisch.
Kortom: ik ben een lelijke kaas-sukkel en was liever een Mocro geweest.
Nu ga ik een potje huilen, misschien willen er fokkers met mij meehuilen, dan zijn we minder eenzaam.![]()
![]()
Maarja wat weet jij ervanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn, maar de meeste marokkanen die ik tegenkom zou ik als een meisje was echt niet willen hoor![]()
maar als hetero jongen wil ik zeggen dat ik af en toe echt van die knappe aardige welgeklede jongens met een nette haarstijl zie en die zijn wel fucking bazer dan de meeste nederlanders/friezen
die krijgen ook alle vrouwen
Ja want je politieke geaardheid maakt je aantrekkelijk voor het andere geslachtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:41 schreef blek het volgende:
TS heeft nog steeds niet door dat het feit dat hij een lelijk links moederskindje is ervoor zorgt dat hij als maagd zal sterven. Wat een loser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |