Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, definieer iets kleins? Ik heb namelijk ook Marokkaanse vrienden en vriendinnen.
Komt omdat je mij nooit hebt ontmoet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Kleine dingen ergeren me sowieso vrijwel nooit. Zoals ik zei, ik heb ook gewoon Marokkaanse mensen om mij heen dus daaraan ligt het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat valt eraan te definieren? Ik weet niet wat jou zoal ergert en wat niet, dat verschilt per persoon.
Tjah..teveel om op te noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Overwhelmed op welke manier? Ik ben niet zo snel impressed
Anyway, like I said; elk nieuw persoon in mijn leven krijgt een eerlijke kans. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat die kans ook 100 procent eerlijk is.
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Echter, heb ik met Marokkaanse jongeren nu geen goede ervaringen. Dus ja, ik vind nog steeds het grotendeel van de Marokkanen teringlijers. Kan er niks aan doen, sorry
Dat doe ik ook en ik ben nederlander. na 1x heb je t wel gezien tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En terecht, meestal is het een keer neuken en daarna nooit meer bellen.
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Boudibou het volgende:
En je spreekt jezelf tegen...iemand waar je een vooroordeel van hebt, geef je nooit dezelfde eerlijke kans, bewust/onbewust, als dat je anderen geeft..dat is gewoon niet mogelijk.
Ik heb er geen problemen mee. Hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Ik ook niet, maar af en toe kan ik ze wel schieten, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ben ik trouwens de enige hier die niet zo'n last heeft van Marokkanen? Is it cause I'm black?
Nou ik heb anders een heel geyl nichtje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Bedoelde u: geïnfiltreerd
al klinkt geinveltreerd smeriger ,net als die scheefgezichten die fokken door op hun nichtje te kruipen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
TS verdeelt op grond van afkomst. Fuck you, TS. Consider yourself Shitlisted.
ik trok dit gezicht:quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef gamezz het volgende:
Koop een nickelson-jas, sloop en jat fietsen, smeer poep op je gezicht en je bent een eind op weg
EDIT: zeg in iedere zin minimaal 3x kanker
O OK! SORRY DAN!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
t Is maar een geintje, niets op FOK! is toch serieus?![]()
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:50 schreef Cani het volgende:
Als je mocro wilt worden koop een neppe nickelson jas(met NICKELSON op de rug hoe groter des te beter) neppe D&G schoenen (D&G plaat moet erop hoe groter de plaat des te beter) neppe Iceberg broek( liefst met ICE plaat op je kont) = PLAYER!!!
Dank je, da's lief. Um abraco grande!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
O OK! SORRY DAN!
[me=Salvad0R] schrapt naam van schijtlijst
[/me]
Kusje haïïï
ik wilde die ook net postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet helpen, maar ik moest hier aan denken!
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.
? heb je het nou over Anita-wijfen, want ik denk dat de meest ''normalere'' vrouwen liever een vent hebben die niet rondhangt en gewoon werkt (je hebt ook hardwerkende marokkanen, maar die worden niet opgemerkt)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |