Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:50 schreef Cani het volgende:
Als je mocro wilt worden koop een neppe nickelson jas(met NICKELSON op de rug hoe groter des te beter) neppe D&G schoenen (D&G plaat moet erop hoe groter de plaat des te beter) neppe Iceberg broek( liefst met ICE plaat op je kont) = PLAYER!!!
Dank je, da's lief. Um abraco grande!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
O OK! SORRY DAN!
[me=Salvad0R] schrapt naam van schijtlijst
[/me]
Kusje haïïï
ik wilde die ook net postenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef BeffJeck het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan het niet helpen, maar ik moest hier aan denken!
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
quote:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om.
? heb je het nou over Anita-wijfen, want ik denk dat de meest ''normalere'' vrouwen liever een vent hebben die niet rondhangt en gewoon werkt (je hebt ook hardwerkende marokkanen, maar die worden niet opgemerkt)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar meisjes willen nu eenmaal een player. Ik kan er ook niets aan doen dat meisjes steevast op foute mannen vallen.
Iemand die eerlijk is en gewoon een kantoorbaan heeft, niet steelt en een gewoon inkomen heeft van 1500 euro netto, vinden ze een sukkel.
Je kan ook je maandsalaris investeren in drugs. Dan ben je voortaan een echte g en dan komen de chimeids gelijk jeweetzelluf aah mattie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dus of ik blijf eerlijk en gezagsgetrouw en toon respect naar de ibahesj en blijf [ afbeelding ]
Of ik word een player en heb een vriendin binnenkort.![]()
Foute mannen bestaan. omdat meisjes brave mannen niet waarderen, ja als goede vriend, als mattie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
ik wil gewoon een leuke hardwerkende man, die gewoon normaal doet, gewoon normaal ....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:59 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik wil gewoon een man die gewoon veel geld verdient, gewoon veel ....
Dit stuur de criminelen naar marrokaanse gevangenissen zijn we er ineens vanaf.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef gogosweden het volgende:
of die morco's moeten gewoon weg. dan moeten ze het wel met ons doen
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Smatjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat zijn smadjes? Een nieuwe variant op platjes?
Dan ken je mijn neef nog niet die in de drugsindustrie zit nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef HSG het volgende:
Stop je kop in een emmer bruin verf TS en je bent klaar.
Bovendien geef mij maar een gewone Nederlandse vrouw in plaats van een barbie waar die Marokkanen achteraan gaan. Een Nederlandse vrouw werkt ook hard voor haar poen. En als je twee inkomen hebt kun je ook meer permitteren. Mooi huis, leuke auto en gezellig op vakantie gaan zijn al een paar kleine voorbeelden.
Dat kan ik niet zeggen over 99% van de Marokkanen. Dus uiteindelijk zijn wij degene die als laatst lachen.
Negers zijn dan ook fucking geil.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Of een neger!
Want meiden denken door de media-tv-brainwashing en hype dat alle negers lollig zijn enzo. Dus worden zij toegankelijker zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |