BBRrrrrrr. De temperatuur daalt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had accountants, advocaten en bankiers in gedachten
Wie zijn nou de echte macho's hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ruilen voor de mijn die is blond
Haha klinkt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dankzij die hypocriete kankermocro's moet ik 2 keer zo hard werken om me te bewijzenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Makkelijker niet, maar omdat ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander ieder lid van het vrouwelijk geslacht op straat aanspreken komt het wel goed. Dat is pure kansrekening en mensen zeggen dat mocro's dom zijn.
[..]
Zei je niet een keer dat je zelf Marokkaan was?
Niet dat dat uitmaakt hoor, je mag nog steeds vinden dat ze een pleurismentaliteit hebben.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie zijn nou de echte macho's hier.
Ooit gezien op wat voor manier ze die over het algemeen aanspreken? Nee dat gaat 'm bij de meeste vrouwen echt niet worden, die paar blonde VMBO-sletjes uitgesloten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Makkelijker niet, maar omdat ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander ieder lid van het vrouwelijk geslacht op straat aanspreken komt het wel goed. Dat is pure kansrekening en mensen zeggen dat mocro's dom zijn.
[..]
Word je hard van joh, dat is juist goed. Wees ze dankbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dankzij die hypocriete kankermocro's moet ik 2 keer zo hard werken om me te bewijzen
Ja en ik ging helemaal stuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ooit gezien op wat voor manier ze die over het algemeen aanspreken? Nee dat gaat 'm bij de meeste vrouwen echt niet worden, die paar blonde VMBO-sletjes uitgesloten natuurlijk.
Ooit een boomknuffelaar zonder uitkering ontmoet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Flodder450 het volgende:
Wordt ook Uitkeringstrekker!![]()
Dan hoor je er al voor de helft bij!
Ik moet eerst mijn haar eens kammen. Het wordt al een beetje lang zie ik. Het valt zo voor mijn ogen.quote:
Beetje lang haar mag, je moet er geen staart mee kunnen makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn haar eens kammen. Het wordt al een beetje lang zie ik. Het valt zo voor mijn ogen.
Kan jij goed knippen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Beetje lang haar mag, je moet er geen staart mee kunnen maken
Je bent een extremist, die leidt tot kaalheid bij de slachtoffers.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een grasmaaier liggen
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aha foute mannen dus. Dus het klopt dat vrouwen voornamelijk op foute mannen vallen.
Kneuzenstudentenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef amenth het volgende:
Ik voel me juist altijd ongewaardeerd als ik die Hollandse kneuzen studenten met van die lekkere wijven zie.
Jij bent dan ook een Turk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef amenth het volgende:
Ik voel me juist altijd ongewaardeerd als ik die Hollandse kneuzen studenten met van die lekkere wijven zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |