Je moeder heeft een snorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben een kaas, ik ben net als de meeste Nederlanders/Friezen een watje en loop erbij alsof ik een zwerver ben.![]()
Zoals de meeste Nederlanders ben ik lelijk, veels te bleek, veels te kakkerig.
Marokkanen zijn stoer en hebben daarom alle meiden, want een meisje wil namelijk helemaal geen man die slaafs achter haar aanloopt, want dan kan ze net zo goed een hond nemen.![]()
Ik heb helaas een Nederlandse/Friese opvoeding genoten en ben daarom, net als de meeste Nederlanders/Friezen een keiharde kneus geworden.![]()
Ik wil daarom graag Mocro worden, maar hoe doe ik dat? Kan ik bij iemand in de leer, ik wil geen Nederlandse kneus meer zijn met mijn patatje met in de snackbar, maar een echte baas. Mocro's zijn gewoon altijd baas, ik weet dat ik nu aan nestbevuiling doe, maar het is gewoon een feit.
Wij Nederlanders/Friezen zijn jaloers, omdat de Marokkanen alle smadjes krijgen, er goed gekleed bij lopen en schijt hebben aan de wouten (en terecht) en wij alleen op internet de held uithangen maar in het echte leven 3 passen achter onze vrouw aanlopen (voor de enkeling hier met vriendin).
Een meisje wil een vent, geen hond. Daarom vallen ze allemaal op Marokkanen en dat is logisch.
Kortom: ik ben een lelijke kaas-sukkel en was liever een Mocro geweest.
Nu ga ik een potje huilen, misschien willen er fokkers met mij meehuilen, dan zijn we minder eenzaam.![]()
![]()
Als je het over beroving en verkrachting hebt moet ik je gelijk gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:02 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Negers doen het ook goed tegenwoordig
Volgens menig Fok'er zeg je dat alleen maar omdat je jaloers bent omdat je ze gewoon niet kan krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zie zelden een marokkaan met een wijf die ik zou willen, altijd van die goedkope bontkraag/glimmende puffjacket types
goed puntquote:
Ik zie ze sowieso nooit met knappe meisjes. Ik zie ze alleen knappe meisjes lastig vallen, of hun eigen soort mishandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zie zelden een marokkaan met een wijf die ik zou willen, altijd van die goedkope bontkraag/glimmende puffjacket types
Kk joh, Wesley is een redelijk normale naam heur, en nu eindig ik mijn zin met kanker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:46 schreef regenjascondoom het volgende:
Je hoeft niet persé een marokkaan hiervoor te zijn, een blanke aso zijn is al genoeg. Gewoon een mooie nickelson jas kopen, je naam veranderen in een kamper naam zoals bijvoorbeeld Ronny of Wesley, neem een oorbel en draag de hele tijd een sigaret om je oorschelp. Maak dit af met een matje met een petje erop en begin je eerste en laatste woord in een zin met kanker.
Jij hebt geen flauw idee wat eer en respect inhoudt. Het zijn slechts bekrompen 'mensen' en ego-trippers.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef Serious.Lady het volgende:
Marokkanen hebben geen eer ! Je kent ze duidelijk niet , en alleeen nederlandse mannen zijn pussies voor de rest allemaal ECHTE mannen joegoslaven , Turken , Russen dat zijn mannen met eer en respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |