De Bioracer is een maatframe dat ik al 14 jaar rij, de Koga een confectieframe, goed passend dat wel, dat ik pas 2 jaar heb.quote:
Okeequote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de Bioracer, ken de fiets beter en hij past me beter.
De bioracer is een fractie stijver. Maar vergeleken met het moderne spul zijn ze alletwee even slapquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Okee
En speelt stijfheid van het frame ook mee? Ik reed jaren geleden op een zwabberframe, en merkte het verschil met een stijf frame, met stijve wielen, echt enorm.
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.omloophetnieuw(...)dames.pdf?1298742784
Geen Cyclinggirl in de uitslagen geloof ik?
ditoquote:
Ja, ze zou starten geloof ik, we moesten duimen zei ze nog dus dat heb ik dan ook maar gedaan, echter, veel effect zal 't niet hebben gehad vrees ik want ik zie niemand van die ploeg bij de 1e 100.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Freddeh het volgende:
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...
Lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Dit weekend weer eens flink door de bagger gecrossed in de stromende regen. Het heeft wel iets al ben je na 25km bagger echt op.. Hoop ik mooi in maart weer terug op de koersfiets te stappen
Dat is een goed idee zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:32 schreef Freddeh het volgende:
Ik duik vanavond de kiltunnel in voor heuveltraining. Ik weet dat het niets waard is qua helling, maar heb niet bijzonder veel keus in en om Dordrecht. Behalve dat maakt het niet of het regent of niet, in die tunnel is het toch droog
Die was van Ieoor (sorry, zegt m'n dochtertje altijd als ze Oksel's avatar ziet) Oksel.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey ik zag een mooie tandem was die van jou Captain Fab?
Klote zegquote:Op maandag 28 februari 2011 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een rit zaterdag, voor het eerst goed bij, na de kasseien speling in het stuur, moest vast gedraaid worden kon niet vanuit de auto. Mijn ploegleidersauto was de laatste dus lekker fijn, peloton niet meer bij gehaald, einde oefening.
Jammer!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een rit zaterdag, voor het eerst goed bij, na de kasseien speling in het stuur, moest vast gedraaid worden kon niet vanuit de auto. Mijn ploegleidersauto was de laatste dus lekker fijn, peloton niet meer bij gehaald, einde oefening.
We zijn een clubteam maar worden overal uitgenodigd omdat we goed mee kunnen komen bij de dames profs.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jammer!
Welk niveau rijd jij eigenlijk licentie dan?
Balen is dat zeg, na hoeveel km/uur kreeg je materiaalpech? Al diep in de wedstrijd?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik baal echt, ik ben geen prof en bij zo een wedstrijd zo ver nog komen, dat is voor mij ook nieuw zeg maar en dan nog de 1e wedstrijd van het jaar. Er waren er 218 gestart en 103 gefinished. Het was beestenweer ook nog eens zeg.
Mijn volgende wedstrijd is Omloop van het Hageland UCI 1.2 wedstrijd
Cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
We zijn een clubteam maar worden overal uitgenodigd omdat we goed mee kunnen komen bij de dames profs.
Bij de A.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Bij de Mol? bij welke groep begin je?
Wat wordt je 1e wedstrijd? Is die koers de 26e in Soumagne niet iets voor jou? Ik ga er heen volgens de planning.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef Marurk het volgende:
Cool!
Mijn eerste wedstrijd zal waarschijnlijk eind maart zijn.
Weet iemand hoe dat zit met die MYLAPS-chip in België (als je ECW-wedstrijden rijdt)? Beide chips (de grijze gehuurde en de rode gekochte) werken toch in het buitenland neem ik aan? Of hebben ze dat MYLAPS-systeem nog niet ingevoerd in België?
De Soumagne waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat wordt je 1e wedstrijd? Is die koers de 26e in Soumagne niet iets voor jou? Ik ga er heen volgens de planning.
Mooie fiets Oksel![]()
Ik zou niet dood op dat ding gevonden willen wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Oksel het volgende:
Hij's lelijk! Lomp, en lang.Maar wel stijf, stevig en goed afgemonteerd. Mooie remmen, sjieke sjizzle. En sterke wielen.
Wie wil er een rondje mee fietsen? Kaas, als jij nou eens langskomt binnenkort, gaan we kijken of we rondje Holterberg met 40+ gemiddeld kunnen fietsen met z'n 2en
Oké tof! Dan zie ik je daar waarshijnlijk.quote:
Stuur mij er maar een dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb hier trouwens voor 4300 euro aan mylaps chips liggen
[..]
Voor een grijze is dat dan? Of een rode?quote:
Hij doet het dagelijks, maar vind het een hel? Zelfpijniging?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Gaaf hoor Oksel, ik zou wel een racetandem willen hebben maar mijn vriend wil het niet. Hij vind het een hel om op zo een ding te fietsen. Nu is hij naar Valencia voor baantraining en mag hij weer 2x per dag op de tandem
Doet niet iedere wielrenner aan zelfpijniging? Ik bedoel, ik heb geen greintje conditie meer over, maar ga voor m'n plezier de polder in om helemaal kapot terug te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij doet het dagelijks, maar vind het een hel? Zelfpijniging?
Rode. We hebben ze al besteld, dus je bent te laat, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Voor een grijze is dat dan? Of een rode?
Normaal is 35 euro per jaar toch om te huren? Want in dat geval zou ik dit serieus overwegen.
daar gaat m'n laatste kans om nog in goeie vorm te komen voor RvVquote:Op maandag 28 februari 2011 16:03 schreef Oksel het volgende:
dat zweepgedoe met je chick telt niet mee.
Jammer.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rode. We hebben ze al besteld, dus je bent te laat, sorry
Klopt. Wij verhuren ze voor 25 per jaar, er vanuitgaande dat ze 4 jaar meegaan. Het voordeel: Wij maken een beetje winst, en onze leden/geinteresseerden spreiden de kosten mooi.
Lees: Jij fietst jezelf helemaal naar de klote en haalt daarbij slechts 23 km/u, terwijl je vriendin met dr bevallige beentjes in freewheel stand lekker om zich heen zit te kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Oksel het volgende:
Net uurtje getandemt. Echt cool. 23km/h gemiddeld. En je kan er best kapot op gaan, want je kan dus echt full-power gaan zonder dat je partner daar last van heeft
Kracht output van je benen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben gisteren helemaal voor stuk gegaan op de hometrainer...55 minuten met cooldown enzo, stukken van 10 en 5 minuten de zwaarte heen en weer verzetten, zodat je heuvels imiteert.
En dan echt tot de pijngrens, dus na 30 minuten zat ik gewoon te zweten en kwijlen alsof je op de weg vol aan het gaan bent, en bleef een kwartier op dat niveau, dus mensen gingen een beetje vreemd naar me kijken, meestal gaan ze daar niet zover dat je het snot en zweet en kwijl van je gezicht af moet vegen met je handdoek terwijl je aan het fietsen bent. De hele tijd minstends 90 tpm, veel stukken 100. Heerlijk!
Wat betekent trouwens het wattage, wat meet dat?
Bedankt voor de bevestiging..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lees: Jij fietst jezelf helemaal naar de klote en haalt daarbij slechts 23 km/u, terwijl je vriendin met dr bevallige beentjes in freewheel stand lekker om zich heen zit te kijken
Het vermogen wat je trapt. Je kan het zelfs omrekenen naar Paardenkrachten.. een auto heeft bijv. 70 kW aan vermogen, dat is dan bijv. 100Pk. Jij levert 300 Watt, dat is 0,3 kW, dat is ongeveer een halve PK..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat betekent trouwens het wattage, wat meet dat?
Met een gekneusde rib kan je prima fietsen, dat heb ik ieder seizoen wel een keer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef hetsjhokleek het volgende:
Afgelopen week tijdens het skien een rib gekneusd dus voorlopig wordt het weinig fietsen
Nee hoor, werking is precies hetzelfde (volgens mij).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jammer.Dan ga ik toch maar gewoon via MYLAPS bestellen. Zit er trouwens verschil tussen de grijze en de rode chip wat functionaliteit betreft? M.a.w.: zit het enige verschil 'm in het huren of kopen, of is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden? Niet dat ik dus voor de "goedkope" grijze chip (huurchip) ga en dat achteraf blijkt dat ik een bepaalde wedstrijd alleen met een rode chip zou kunnen rijden bijvoorbeeld...
Ja, want je moet dan meer vermogen (kracht) leveren om die 90 tpm. te halen. Ik heb op bikemotion op een iets te kleine fiets op een tacx de Cauberg opgefietst. Kwam volgens mij op gemiddeld iets meer dan 400 watt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jaahhh...maar is de logica dat als je een zwaar 'verzet' met 90 tpm ronddraait, je dus een hoger wattage krijgt dan als je een licht verzet met 90 ronddraait?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een gekneusde rib kan je prima fietsen, dat heb ik ieder seizoen wel een keer.
Alleen niet lachen, en ook niet niezen.
Ah gelukkig positieve berichten. Ik heb overigens sinds ik terug ben nog niet op de fiets gezeten maar het zal dus wel gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef jpjedi het volgende:
Vorig jaar rib gebroken met wintersport maar gewoon gefietst. Ik had het eerst niet eens in de gaten
Zonde! Het is mooi weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:58 schreef Oksel het volgende:
Ik moet me schamen. Ik zou op de fiets gaan vanochtend, maar het was guur en koud.. onder nul. Dus ben met de auto gegaan. Vanavond hardlopen.
Da's hier in het westen ook hoor. Temperaturen zijn rond die tijd gewoon nog onder 0. Dan kun je wat mij betreft gewoon overslaan. Ben allang blij dat de temperaturen weer omhoog aan het gaan zijn overigensquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nu wel ja. Hier in 't Oosten om 07:15 niet.
Ik probeer vrijdagmiddag 80km te pakken, maar het is nog ff afwachten hoe het thuis gaat. Dochtertje is ziek en m'n vrouw wordt een beetje gillend gek daardoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wil dit weekend een mooie tocht maken, maar het is nog steeds behoorlijk koud 's nachts, en overdag is het ook nog niet zo warm. Eens een wat windvrije route zoeken, geen zin om weer m'n edele delen bijna te verliezen rond Nederhorst ten Bergh!
wat je kan doen is een stuk van een arm/beenwarmer afknippen en die voorin je bibshort te leggen met je willie erachter. Klinkt allemaal erg raar, maar het helpt wel. Je benen worden wel warm van de beweging alleen de wind op je kruis is erg vervelend en kan pijnlijk zijn bij harde wind.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wil dit weekend een mooie tocht maken, maar het is nog steeds behoorlijk koud 's nachts, en overdag is het ook nog niet zo warm. Eens een wat windvrije route zoeken, geen zin om weer m'n edele delen bijna te verliezen rond Nederhorst ten Bergh!
Valt me tegen dat je denkt dat ik daar naar zou luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:00 schreef Oksel het volgende:
Je had hem maandverband moeten adviseren man..Hadden we nog wat te lachen gehad.
Zou ook nog kunnen.... Maar dat is te makkelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Of even langs de fietsenmaker en een voorraadje aanschaffen.
Ik heb juIst wel zin om te gaan fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef Freddeh het volgende:
Het is kwart voor 4. Blijkbaar ben je vrij want je wilde gaan fietsen. Nu moet je eerst morgen naar de fietsenmaker, daarna morgen je bandje verwisselen, daarna nog fietsen. Ik heb nooit meer zin om te fietsen na het verwisselen van een bandje.
Als ik jou was zou ik het toch vandaag doen, want je hebt morgen vast geen zin meer
ik wil fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef joers1 het volgende:
Ik ga op zoek naar een racefiets..mn eerste....
Fietsen is ook veel cooler dan hardlopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef joers1 het volgende:
Ik MOET gaan fietsen...mag nl. niet meer hardlopen wegens een kraakbeen-letsel in mn knie
Let er ff op dat de Defy sloping is. Ik heb z'n oudere zus, de OCR...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef joers1 het volgende:
Ik moet maat 54 hebben, mits het geen slooping-frame is kennelijk.
Heb nog niks op het oog. Ben pure beginner, dus ga niet meteen hoofdprijzen betalen.
Heb al vanalles aangeboden gekregen: een Giant Defy, een Gazelle Superbe, een Stevens, een Trek....een Cube....
Ik wil wel minimaal Tiagra-afmontage (Sora schijnt nogal ruk te zijn)
Een stel rainlegs beschermt ook de edele delen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:50 schreef No-P het volgende:
Ik ga volgend jaar het ook proberen om met een extra lap voor mijn kruis te fietsen, want onder de nul wordt het toch wel koud. Zal vast ook gaan met een oud fietsondershirt want om een beenwarmer af te knippen vind ik zonde daar die van mij nog goed zijn.
Klopt, OCR 3 is altijd Sora, mits niet geupgrade. Ik vind de Rabo TCR echt machtig mooi, die heb ik nog steeds in gedachten als opvolger, maar 't is niet echt een budgetfietsje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef joers1 het volgende:
Die is me ook al en aangeboden...een lichtblauwe Giant OCR 3 Roadbike...was een fraai fietsje...dat zeker.
Was een maatje L, en de huidige berijder was 17.77 (ik ben 1.78). Was echter helemaal Sora afgemonteerd, maar wel net voorzien van nieuwe groep, nieuwe ketting en nieuwe shifters)
Och, kun je ook een Giant kopen voor de helft van die prijs. Komt per slot van rekening uit dezelfde fabriek als Bianchiquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Oksel het volgende:
Schijnt dat Bianchi wel mooie fietsjes maakt. Mooie Campa groep erop.
Sacrilège! Enzo zou zich in zijn graf omdraaien!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef Oksel het volgende:
Als ik ooit nog eens geld teveel heb koop ik een Ferrari en laat ik hem Celeste spuiten. M'n schoonpa heeft al een Ferrari, maar denk niet dat hij dat zal waarderen.
Wat is er tegenwoordig nog mooi aan een Campa groep? (roept een verstokte ex-Campa freak...). Als ik nu toch zie hoe zo'n Chorus groep afgewerkt is, dan is het toch allemaal veel minder dan tot een jaar of 10 geleden. En vergelijk ik het nu met Sram, dan zien de carbon delen er bij Sram toch veel beter verzorgd uit. Om nog maar niet over de handgrepen van de shifters te spreken. Wat een genot om met Sram shifters te rijden na jaren lang vaak zere handen op die Campa handgrepen gehad te hebben. Nee, ik ben wel heel erg tevreden over mijn nieuwe Force-Red combi groep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Oksel het volgende:
Schijnt dat Bianchi wel mooie fietsjes maakt. Mooie Campa groep erop.
De campa Chorus groep is er alleen maar beter uit gaan zien de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef buzz1291 het volgende:
Wat is er tegenwoordig nog mooi aan een Campa groep? (roept een verstokte ex-Campa freak...). Als ik nu toch zie hoe zo'n Chorus groep afgewerkt is, dan is het toch allemaal veel minder dan tot een jaar of 10 geleden. En vergelijk ik het nu met Sram, dan zien de carbon delen er bij Sram toch veel beter verzorgd uit. Om nog maar niet over de handgrepen van de shifters te spreken. Wat een genot om met Sram shifters te rijden na jaren lang vaak zere handen op die Campa handgrepen gehad te hebben. Nee, ik ben wel heel erg tevreden over mijn nieuwe Force-Red combi groep.
Vooral de shifters jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Oksel het volgende:
Zere handen? Buh. En ik heb Centaur, dat vind ik best mooi.
[ afbeelding ]
Vooral de shifters
Ik gebruik een EDGE705 met www.bikeroutetoaster.com, maar als je geen GPS op de fiets hebt kan je hier ook routes mee plannen (kies voor "bike" en "OSM" in de opties, dan een beetje doorklikken op de kaart langs punten die je kent/handig lijken).quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef CyclingGirl het volgende:
heeft er iemand een goede routeplanner voor de fiets? Ik wil vrijdag naar mijn werk fietsen maar ik weet de weg niet zo heel goed. en ik wil deze dan even plannen.
Rondje van... 300km?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag maar buiten de regio fietsen. Hier wordt het bijzonder lastig om goed kilometers te kunnen maken. Jeugdherberg in Bunnik is al gereserveerd, het gaat een rondje rivierenland en Veluwe worden.
200km. Start in Bunnik, eerst naar Culemborg en dan de dijk volgen tot Arnhem. Daar omhoog via Hoenderloo en Apeldoorn naar Emst. Linksaf door de biblebelt en uiteindelijk via Baarn terug naar Bunnik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:02 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rondje van... 300km?Heb je al een route bedacht?
Dat is idd een heel mooi fietsje, er lijkt geen krasje op te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:02 schreef eentwee het volgende:
Rondje van... 300km?Heb je al een route bedacht?
@joers1: wat is je budget? Op MP kwam ik een schitterende Isaac tegen voor een goede (vanaf)prijs, op het oog in nieuwstaat: link Eigenlijk veel te goed en mooi voor een beginnersfietsje
Da's best een mooie omgeving. Ik zou niet kunnen genieten van 100+ km's op dit moment. Gewoon niets gewend hequote:Op donderdag 3 maart 2011 04:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
200km. Start in Bunnik, eerst naar Culemborg en dan de dijk volgen tot Arnhem. Daar omhoog via Hoenderloo en Apeldoorn naar Emst. Linksaf door de biblebelt en uiteindelijk via Baarn terug naar Bunnik.
Trage donder, ik doe 7.5 km bij -18 in 40 min...quote:
Ik heb ook helemaal geen moeite met al dat zwarte spul. Maar als ik de carbon onderdelen en de erognomie van de handgrepen annex remhandels/shifters van Campa vergelijk met die van Sram, ziet het er bij Sram toch heel wat gelikter uit terwijl Campa eigenlijk nog steeds doorborduurt op een heel oud concept. Maar ik geef gelijk toe; er is geen mooiere achterderailleur dan een Campa. Voor de rest vind ik het maar een beetje gekunsteld. Als ik dan naar de eerste Campa Chorus Ergopower groep kijk die ooit in, ik dacht, 1992 uitkwam, was dat toch topklasse vergeleken met de toenmalige Dura Ace. Alles high polish van zadelpen tot naven. En afgezien van het gewicht, leg zo'n 1992 groep maar eens naast die van nu en daarnaast een Sram Red. Moet je eens kijken wat je dan opvalt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb geen moeite met dat zwarte spul, en dat carbon. Maar op een klassieke fiets zoals bijvoorbeeld die van Ivo vind ik toch gepolijst alu mooier.
Desalniettemin een prima groep. Mooie fiets trouwens die Isaacquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:28 schreef Freddeh het volgende:
Laat wel zien dat het niet de meest recente Ultegra is. De huidige 105 heeft die waslijnen al niet eens meer.
Is zeker een prima groep, doet qua werking niet onder voor de nieuwe Ultegra. Qua looks ook niet. Geen waslijnen is overrated (schakelt ook minder goed). En je kunt voor zulke bedragen nu eenmaal niet alles verwachten. Wel in alle opzichten tien klassen beter dan een nieuwe beginnersfiets met sora.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Yankee het volgende:
[..]
Desalniettemin een prima groep. Mooie fiets trouwens die Isaac
Dat de Sram onderdelen ontiegelijk lelijk zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:05 schreef buzz1291 het volgende:
Moet je eens kijken wat je dan opvalt.
Buy the Isaac!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef joers1 het volgende:
Mn budget is iets opgehoogd...900 euro voor een fiets en eventueel schoenen
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Maar wellicht moet jij dit weekend Specsavers maar eens een beetje gaan sponsoren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat de Sram onderdelen ontiegelijk lelijk zijn.
Haha...beginnersfiets...beetje too much...maar wel supervet! Hou i kalleen geen budget over voor schoenen etc.quote:
Ja ik bedoel het wel serieus, sorry buzz maar ik vind de Sram racegroepen echt niet om aan te zien. Ik heb verder absoluut niks tegen Sram, zelfs goed ervaringen met de atb groepen. Ik vind alleen die ergopowers, de remhoeven en het crankstel te lelijk om aan te zien. Dan nog liever Shimano. Dus idd smaken verschillen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef buzz1291 het volgende:
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Maar wellicht moet jij dit weekend Specsavers maar eens een beetje gaan sponsoren.
Maar dit bedoel je niet serieus neem ik aan. Al zou ik ook nooit met Shimano willen rijden op een racefiets maar heb er inmiddels wel een paar PD7900 pedalen aan gehangen omdat ze zo goed zijn en ik nog nieuwe schoenen nodig had, anders had ik er wel een set Speedplay pedalen bij gekocht.
En die eigenaar van die Isaac is ook niet helemaal lekker. Als die even afwacht kan hij of zij er zo 1200 Euro voor vangen.
Ok, te voor de hand liggende grappen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef Oksel het volgende:
Lekker met 30km/h door 't dorp op de tandem..En ik maar grapjes maken tegen m'n vriendin dat iedereen denkt dat ze gehandicapt/blind of beiden is..
De inspanning om deze bal niet in dat wijd opengesperde doel te trappen, is bijna teveel voor me...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef Oksel het volgende:En ik maar grapjes maken tegen m'n vriendin dat iedereen denkt dat ze gehandicapt/blind of beiden is..
Elite Custom Race vind ik goed. Mooi, functioneel (nooit getril of losraken, niet onbelangrijk op de Vlaamse kasseienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Freddeh het volgende:
Goed, om even terug te komen op fietsen, wat ik dus veel te weinig doe de laatste tijd... Vanmiddag duik ik naar buiten toe voor een rit van 80km. Route heb ik een paar dagen terug gepost als ik me niet vergis. Zal er vanavond ofzo nog wel een verhaaltje over posten voor jullie vermaak, want ik vermoed dat ik helemaal kapot ga vanmiddag. En dit keer zal ik m'n muts niet vergeten...
Daarnaast zoek ik dus een setje nieuwe bidonhouders die er niet te opvallend uitzien en geen rare kleurtjes hebben. Eigenlijk wil ik een beetje van die extreem felle kleuren af op m'n fietsje, dus geen felgele bidonhouders ofzo
Heb ff zitten kijken naar wat houders en vind de BBB Fueltank wel wat in matzwart. Mooi simpel met dopjes tegen trilling en krassen erop. Kent iemand die dingen, en zo ja, hoe bevallen ze? Of zijn er betere/mooiere alternatieven voor een laag prijsje?
Heerlijk vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Freddeh het volgende Waar ik was? Geen flauw idee. Gewoon lekker doorrijden.
Agghhh Fred dat is klote zeg! Gelukkig kon je nog naar huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Freddeh het volgende:
Over BBB geproken...
Daarstraks heb ik de bandjes opgepompt, heb een bidon water en een plak snijkoek gepakt, en ben opgestapt. Waarheen de rit ging wist ik op dat moment nog niet, omdat ik gewoon geen zin had om een kaart mee te nemen, of een lijstje straatnamen e.d. op de bovenbuis te plakken. Op pad naar het onbekende!
Vanuit Stadspolders hier in Dordrecht de dijk op gedoken, richting de Biesbosch. Bij het pontje naar Werkendam aangekomen rechtsafgeslagen, de polders in. Uiteindelijk nog één keer een bordje Dordrecht tegengekomen en daarna direct weer eentje met Dordrecht erop. Waar ik was? Geen flauw idee. Gewoon lekker doorrijden.
Na een aantal keren af te zijn geslagen en er inmiddels 15km op te hebben zitten, hoor ik ineens een tik onder m'n zadel. Omdat er in eerste instantie niets raars gebeurde ben ik doorgereden. Tot na 2km ongeveer mijn zadel begon te kantelen. Een van de twee boutjes in m'n (BBB) zadelpen is geknapt waardoor dus m'n zadel niet meer goed vastklemt.
Uiteindelijk heb ik toch nog 25km weten weg te trappen, maar niet zoals ik hoopte...
Praktisch zeker, maar mooi is het absoluut niet. Tenzij je geen smaak hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:29 schreef Freddeh het volgende:
Maar eerlijk, ik vind het niet misstaan mits het tasje een beetje slank is.
Ligt er écht aan wat voor tasje je hebt hoor. Die van mij ziet er idd niet uit, daarom zit hij er niet meer op en stop ik m'n essentials nu in m'n zakjes van m'n shirt/jasje. Agu is overigens wel goed in het maken van praktische fietstassen, I'll give them that.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Praktisch zeker, maar mooi is het absoluut niet. Tenzij je geen smaak hebt natuurlijk![]()
Vanmiddag 90 km met m'n vriendin samen gefietst, erg lekker weer
Muts lijkt me belangrijker dan overschoenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef Freddeh het volgende:
Het was inderdaad prachtig weer. Ik was overigens wéér zo stom om m'n overschoenen te vergeten vandaag, hoewel ik dit keer wel een mutsje op had
Ik heb al even zitten kijken, mochten ze geen vervangende boutjes/busjes kunnen sturen, dan ga ik m'n zadelpen vervangen door een 3T Dorico Pro. Heb nog nooit negatieve dingen gehoord over 3T, en ik kan wel een klein beetje setback gebruiken door de korte rails van m'n Brooks.
Wat zou je denken van die lichte Tacx Tao's voor 8,90 per stuk. Enige nadeel is dat niet alle bidons er lekker in passen, maar die Tacx bidons dus wel. En die Tacx Uma's zien er nog net even strakker gesneden uit, maar die kosten weer 12 euro per stuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Freddeh het volgende:
Daarnaast zoek ik dus een setje nieuwe bidonhouders die er niet te opvallend uitzien en geen rare kleurtjes hebben. Eigenlijk wil ik een beetje van die extreem felle kleuren af op m'n fietsje, dus geen felgele bidonhouders ofzo
Heb ff zitten kijken naar wat houders en vind de BBB Fueltank wel wat in matzwart. Mooi simpel met dopjes tegen trilling en krassen erop. Kent iemand die dingen, en zo ja, hoe bevallen ze? Of zijn er betere/mooiere alternatieven voor een laag prijsje?
Hm... Vind die Tao's mooier moet ik eerlijk zeggen. Die Uma's vind ik wat raar puntig...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat zou je denken van die lichte Tacx Tao's voor 8,90 per stuk. Enige nadeel is dat niet alle bidons er lekker in passen, maar die Tacx bidons dus wel. En die Tacx Uma's zien er nog net even strakker gesneden uit, maar die kosten weer 12 euro per stuk.
Ik heb altijd Sidis en heb net nieuwe race schoenen gekocht, Sidi : Logo White Vernice.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Narcotical het volgende:
Hey allemaal,
Na een paar maanden niet actief te zijn geweest hier ga ik ook weer een poging doen gezellig mee te praten en te fietsen uiteraard.. Helaas te druk geweest afgelopen tijd om serieus te kunnen fietsen..Ben nu van plan om weer vaker op de fiets te springen
Laat ik meteen even met de deur in huis vallen met een praktische vraag.. Ik heb na een uurtje fietsen, zowel op de fiets als op de sportschool, vreselijke zere voeten dus ben van plan nieuwe schoentjes aan te schaffen. Ik heb nu Shimano MO86's (ja, dat zijn eigenlijk MTB schoenen maar dat profiel dat loopt makkelijker) maar die hebben de beste tijd gehad.. Ik zat zelf te denken aan een paar Sidi schoenen, kwaliteit en mooi design, wat zijn jullie ervaringen?
Overigens nog een klein vraagje, ben ook op zoek naar een (klein en goed) CO2 pompje, hebben jullie nog suggesties?
Welke heb jij dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:20 schreef Freddeh het volgende:
@joers: Congrats, denk dat je het een hele fijne fiets gaat vinden. Dus bij deze date jij het jongere zusje van mijn liefje
Hahaha dat is eigenlijk best classic. Al die gasten met peperdure fietsen eraf rijden met een Shimano Sora afgemonteerde fiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef Tommeke het volgende:
@Narcotical: Sidi's zijn over het algemeen prima schoenen.
@joers: Prima deal voor een nieuwe fiets! Sora is best mee te fietsen hoor! Ik heb vorig jaar op het NSK top10 gereden
op een fiets met Sora![]()
Hij blijft je achtervolgenquote:Ik vond vandaag op straat voor huis een BBB logo. Ik ben er 100% zeker van dat ik die een half jaar geleden van m'n zadeltas heb gehaald. Geen flauw idee hoe dat ding daar komt. Het grappige is dat ik in de tussentijd ergens anders heb gewoond
Hoho, rustig met de sarcasmequote:
19 maart werkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:47 schreef No-P het volgende:
Nog iemand naar de voorjaarsklassieker 19 maart?
Voor mij waarschijnlijk eerste keer Utrechtse heuvelrug.
Ik heb zo gauw geen prijzen gezien, en ik denk dat ik ook maar niet eens ga kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:50 schreef horstjan het volgende:
op zolder klimmen
http://wielersport.slogblog.nl/post/1/4397
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Vandaag lek gereden, waardoor ik toch wat minder ver heb gefietst dan geplanned. Krijgen jullie de banden weer wat vol met de pomp die jullie mee hebben, want ik moest in het eerst volgende dorpje toch even vragen naar een fietspomp om er een beetje lucht in te krijgen.
Bij het pompje dat ik heb zit er wel een bescherming om het co2 patroon heen, best handig want anders bevriezen je handenquote:
Ja, die dingen zijn handig voor tijdens het fietsen. Thuis gebruik ik gewoon een fietspomp met zo'n barmeter dingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Narcotical het volgende:
En als je band nou nog "half" vol is?
Of gebruik je dan gewoon een normale fietspomp?
Vet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Nieuwe blog hier op fok: http://sport.fok.nl/speci(...)-brest-parijs-1.html
Inderdaad.... daar moet ik ook nog een keer naar kijken, want die normale pompjes zijn k*t.quote:
Leg eens uit hoe het precies zit met die stuurnokken en de hoek daarvan. Ik zit voor mijn gevoel nog wat te laag juist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, 1e koers zit er op hoor. Het ging wel lekker, niet zo heel hard vond ik eigenlijk. er waren continu demarrages maar niemand reed weg. Op een geg. (na 45 min) moment begon iedereen moe te worden dus vond ik 't tijd om naar voren te gaan en me met het koersverloop te gaan bemoeien. Een keer of 8 geprobeerd in een groepje weg te komen over een periode van een half uur ongeveer maar 't lukte steeds niet. Na 5 kwartier was ineens mijn sjeu uit de benen, ik denk te weinig gedronken.
Toen ging in de finale het tempo erin om een kopgroep terug te halen en ik zat al een beetje van achter en toen moest ik er af.![]()
Wel lekker gekoerst en niet echt stukgegaan ofzo, mijn stuur van mijn nieuwe fiets staat toch nog te hoog dus ik ga deze week een 17 graden stuurnok halen.
Die heb je in verschillende hoeken. Ik heb nu een -6 graden pen maar er is ook een -17 graden en die is lager. De lettertjes staan er aan 2 kanten op dus als je hoger wilt kan je 'm ook omdraaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Freddeh het volgende:
Leg eens uit hoe het precies zit met die stuurnokken en de hoek daarvan. Ik zit voor mijn gevoel nog wat te laag juist.
Bij futurumshop zag ik em toevallig, 25 euro met 3 patronen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Vet!
[..]
Inderdaad.... daar moet ik ook nog een keer naar kijken, want die normale pompjes zijn k*t.
Gewoon een keer besteld op Marktplaats.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij futurumshop zag ik em toevallig, 25 euro met 3 patronen..
Maar die normale pompjes zijn idd k*t.. Heb een keer gehad dat een maat van me lek reed en aangezien hij niet zo handig is heb ik zn bandje even snel verwisseld.. Band was binnen 10 minuten gewisseld maar heb ruim een half uur staan pompen om fatsoenlijk lucht erin te krijgen..
Ben trouwens zelf ook op zoek naar een livestrong bandje, waar koop jij de jouwe?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Freddeh het volgende:
En als je die -6 graden omdraait, wat voor hoek omhoog heb je dan? En die -17 graden?
Boogert rijdt daar een keer op in wielerlandtv. Prijzig maar werkt redelijk goed zo lijkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:50 schreef horstjan het volgende:
op zolder klimmen
http://wielersport.slogblog.nl/post/1/4397
http://alex.phred.org/stemchart/Default.aspxquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe het precies zit met die stuurnokken en de hoek daarvan. Ik zit voor mijn gevoel nog wat te laag juist.
Thanks!quote:Op zondag 6 maart 2011 08:15 schreef Wielracer het volgende:
[..]
http://alex.phred.org/stemchart/Default.aspx
Hahaha, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha dat is eigenlijk best classic. Al die gasten met peperdure fietsen eraf rijden met een Shimano Sora afgemonteerde fiets.
[..]
Hij blijft je achtervolgenZo ben ik eens dronken thuisgekomen en ging mijn fiets op slot zetten voor het huis, ik woonde toen in de stad. Volgende dag fietssleutel kwijt; ik zoeken, zoeken overal; niks te vinden. Slot uiteindelijk maar opengeknipt en een nieuwe gekocht. Echt een half jaar later sta ik ergens met mijn fiets en stuiter met 't achterwiel, valt dat sleuteltje op de grond. Zat het al die tijd in de kettingkast.
quote:
Een goeie training dusquote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef Stage het volgende:
t ging voor geen meter.. der zat gewoon geen gang in bij mij :S
en me benen doen zeer nu
Dan moet je gewoon wat langer doortrainen, ik heb 10.5 uur geslapen als een roosje.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:01 schreef JohnDDD het volgende:
Zo 't was weer flink lastig om in slaap te komen gisteravond. Heb maar 7 en half uur geslapen, te weinig voor mijn doen. Meestal sta ik na een ritje op de fiets zo stijf van de adrenaline dat ik pas de volgende dag moe word....;)
enormquote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef JohnDDD het volgende:
zijn jullie trouwens ook altijd zo geil na het fietsen?![]()
Sinds ik spinning en krachtraining doe fiets ik in tijdritten wel harder. Denk wel dat t helptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef JohnDDD het volgende:
@Tommeke: helpt dat nou een beetje voor het fietsen, krachttraining? Ik houd daar helemaal niet van maar ben wel benieuwd of je veel verschil merkt...
Ik zou investeren in een hogere tafel dan, beter voor het serviesquote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik sla echt altijd een dag lang alle kopjes hier van tafel met mijn erectie als ik gefietst heb. Testosteron...
Die route is niet zo spannend, gaat veel door het Gelderse land. Hij doorkruist de heuvelrug wel een keer maar als je veel wilt klimmen kun je beter een andere tocht uitzoeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:47 schreef No-P het volgende:
Nog iemand naar de voorjaarsklassieker 19 maart?
Voor mij waarschijnlijk eerste keer Utrechtse heuvelrug.
Wij hebben nooit gezeur met fietsen op solo fietsen, wel dat ik soms in zijn wiel sterf ja maar we passen soms de trainingen aan elkaar aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:12 schreef Oksel het volgende:
[..]Leuk blog trouwens.
Net terug van 65km windtegen tandemfietsen. 't Viel verdomme niet mee. Gisteren heen, 65km. In 3 uur gedaan, gemiddeld van 22-23, met zijwind. Vandaag terug, vol wind tegen, wat een kutzooi. Was 't aan 't einde echt goed zat, die klotewind. Hard trappen, maar kwam niet boven de 22 uit.
Maar 't is wel echt een succes, echt geen gezeur met je chick.
Ik heb zo ook weer tijd!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Wel goed dat de meesten van jullie alweer buiten zijn gaaf fietsen, ik kwam veel fietsers tegen zaterdag!
Ik zie het, 1 lusje maar door de heuvels, maar het gaat niet alleen om het klimmen. Meer om kilometers te maken en fiets daar met een groepje. Tochten erna zullen ongeveer 2wekelijks meer op klimmen gericht zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die route is niet zo spannend, gaat veel door het Gelderse land. Hij doorkruist de heuvelrug wel een keer maar als je veel wilt klimmen kun je beter een andere tocht uitzoeken.
Ok! Kwestie van de juiste verwachtingen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik heb zo ook weer tijd!
[..]
Ik zie het, 1 lusje maar door de heuvels, maar het gaat niet alleen om het klimmen. Meer om kilometers te maken en fiets daar met een groepje. Tochten erna zullen ongeveer 2wekelijks meer op klimmen gericht zijn.
26 maart, GertJan Theunisse classic.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik heb zo ook weer tijd!
[..]
Ik zie het, 1 lusje maar door de heuvels, maar het gaat niet alleen om het klimmen. Meer om kilometers te maken en fiets daar met een groepje. Tochten erna zullen ongeveer 2wekelijks meer op klimmen gericht zijn.
Welke fiets heb je nu, en welke stuurpen?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CyclingGirl het volgende:
@Marurk: dat is jammer, heel veel beterschap!
Hey ik heb de keus tussen een Ritchey wet stuur of een Pro Vibe 7s welke zal ik doen?
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=10123&catid=3258
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=6812&catid=3259
Ik wilde eigenlijk een andere maar omdat ik met een stuurbreukje zit en er toch einde van het jaar een nieuwe fiets komt moet ik nu even snel een goed en niet al te duur stuurtje hebben.
Zaterdag a.s. is de Hatertse Vennentocht vanuit Bennekom, die doet ook Berg en Dal (Oude Holleweg) aan. Wil ik gaan rijden als het een beetje weer is.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Wielracer het volgende:
Lijkt me gezellig, maar deze week kan ik alleen maar 2 x woon werk doen overdag.
Het weekend wordt misschien ook al niets.
Maar binnenkort kunnen we wel een rondje maken in de buurt.
Wat is je tijd op Tivoli?
Ritchey wet? Laat JohnDDD het maar niet horenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey ik heb de keus tussen een Ritchey wet stuur of een Pro Vibe 7s welke zal ik doen?
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=10123&catid=3258
http://www.salden.nl/default.asp?pid=53&fs=6812&catid=3259
Ik wilde eigenlijk een andere maar omdat ik met een stuurbreukje zit en er toch einde van het jaar een nieuwe fiets komt moet ik nu even snel een goed en niet al te duur stuurtje hebben.
Geen ronde geklokt, maar snelheid was eerste gedeelte 30-36 en vanaf die parkeerplaatsen 23-26 en als ik de gps data nakijk zal het rond de 4:40 zijn geweest vanaf de uitrit (wind mee). Als je x volgende week doordeweeks gaat, moet je even bericht sturen. Het ziet er naar uit dat ik komende tijd redelijk wat tijd heb.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Wielracer het volgende:
Lijkt me gezellig, maar deze week kan ik alleen maar 2 x woon werk doen overdag.
Het weekend wordt misschien ook al niets.
Maar binnenkort kunnen we wel een rondje maken in de buurt.
Wat is je tijd op Tivoli?
Gewoon een goede pomp kopen, een Zéfal HPX bijvoorbeeld. Dan heb je een band zo op 9 bar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij futurumshop zag ik em toevallig, 25 euro met 3 patronen..
Maar die normale pompjes zijn idd k*t.. Heb een keer gehad dat een maat van me lek reed en aangezien hij niet zo handig is heb ik zn bandje even snel verwisseld.. Band was binnen 10 minuten gewisseld maar heb ruim een half uur staan pompen om fatsoenlijk lucht erin te krijgen..
Ze kunnen dat weer heel mooi maken hoor, zie je straks bijna niks meer van als 't goed is. En als je goed verzekerd bent hoef je over kosten ook geen zorgen te hebben. Qua gezondheidszorg heb je Europa-dekking bij je ziektenkostenverzekeraar. Althans ik wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Vooral dat met de tanden is beroerd Marurk, hopelijk kan de lokale tandarts er nog wat aan doen.
Fuck man, je tanden.. dat is echt zo klote. Heb het ook gehad.. zuur! Succes ermee.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef Marurk het volgende:
Even een update van mij uit het zonnige Spanje: stralende lucht en een heerlijk warm zonnetje, fietsen in de korte pakjes dus. Maar niet meer voor mij, helaas. Ben na 1 dag fietsen onderuit gegaan (voorover gevallen omdat m'n wiel wegschoot over een steen o.i.d.) waardoor m'n gezicht nu open ligt met een paar hechtingen. En een paar van mijn voortanden zijn afgebroken. Zit hier dus nu maar niets te doen, vakantie goed verneukt
Waar in Drenthe als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:26 schreef Freddeh het volgende:
Wij zijn op dit moment overigens weer aan het rondkijken ook in Drenthe. Als die die we nu op het oog hebben doorgaat kan de BBQ beter bij ons worden gehouden ipv bij Oksel. Mogen jullie allemaal een tentje meenemen
Dat is ook niet zonder redenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef Oksel het volgende:
En ik ben aan het verhuizen! Almelooooooooooooooooooooo. Enige plek waar je hier voor weinig geld veel huis kan huren.
Nw A'dam, vlakbij mijn ouderlijk huis...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Freddeh het volgende:
We hebben nu 2 panden op het oog, eentje in Wittelte, eentje in Nieuw-Amsterdam. Die in Wittelte geeft zodanig veel gemeente-gezeur nu dat we die even achter de hand houden voor als we niets anders geschikts vinden in de tussentijd. Ze zijn in Wittelte namelijk bezig met herziening van bestemmingsplannen wat voor ons van toepassing is, dus we moeten een paar maanden op de gemeente wachten.
Dus voorlopig richten we ons even op Nieuw-Amsterdam.
Fred!!! dat is goed nieuws zeg! Eindelijk raakt ze eruit. Dat is mooi. En wat het fietsen betreft soms zijn dingen gewoon belangrijker. En die Rvv het gaat erom dat je er geniet van de ambiance, de omgeving al die andere leipe renners die eraan meedoen, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:17 schreef Freddeh het volgende:
Ok, serieus... Ik heb te weinig gefietst en wil er nog hard tegenaan deze maand. Nadeel is dat er heel veel gaande is in m'n leven op dit moment. Om even een klein tipje van de sluier op te lichten: Ik ben zó ongelovelijk blij dat m'n vrouwtje uit de overgang begint te raken...
Maar verder heb ik dus veel te weinig gefietst, dat weten we allebei heel goed. Gelukkig hoef ik de RvV niet alleen te doen en schijnt Fab ook niet in topvorm te zijn, dus we gaan sowieso allebei niet voluit rijden. Toch? Fab?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |