De Bioracer is een maatframe dat ik al 14 jaar rij, de Koga een confectieframe, goed passend dat wel, dat ik pas 2 jaar heb.quote:
Okeequote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in de Bioracer, ken de fiets beter en hij past me beter.
De bioracer is een fractie stijver. Maar vergeleken met het moderne spul zijn ze alletwee even slapquote:Op zondag 27 februari 2011 15:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Okee
En speelt stijfheid van het frame ook mee? Ik reed jaren geleden op een zwabberframe, en merkte het verschil met een stijf frame, met stijve wielen, echt enorm.
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.omloophetnieuw(...)dames.pdf?1298742784
Geen Cyclinggirl in de uitslagen geloof ik?
ditoquote:
Ja, ze zou starten geloof ik, we moesten duimen zei ze nog dus dat heb ik dan ook maar gedaan, echter, veel effect zal 't niet hebben gehad vrees ik want ik zie niemand van die ploeg bij de 1e 100.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef Freddeh het volgende:
Even gekeken, maar idd geen CG in de uitslagen. Reed ze mee dan? Sorry hoor, afgelopen week erg druk geweest en kan goed zijn dat ik een en ander gemist heb...
Lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Dit weekend weer eens flink door de bagger gecrossed in de stromende regen. Het heeft wel iets al ben je na 25km bagger echt op.. Hoop ik mooi in maart weer terug op de koersfiets te stappen
Dat is een goed idee zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:32 schreef Freddeh het volgende:
Ik duik vanavond de kiltunnel in voor heuveltraining. Ik weet dat het niets waard is qua helling, maar heb niet bijzonder veel keus in en om Dordrecht. Behalve dat maakt het niet of het regent of niet, in die tunnel is het toch droog
Die was van Ieoor (sorry, zegt m'n dochtertje altijd als ze Oksel's avatar ziet) Oksel.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:14 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey ik zag een mooie tandem was die van jou Captain Fab?
Klote zegquote:Op maandag 28 februari 2011 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een rit zaterdag, voor het eerst goed bij, na de kasseien speling in het stuur, moest vast gedraaid worden kon niet vanuit de auto. Mijn ploegleidersauto was de laatste dus lekker fijn, peloton niet meer bij gehaald, einde oefening.
Jammer!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een rit zaterdag, voor het eerst goed bij, na de kasseien speling in het stuur, moest vast gedraaid worden kon niet vanuit de auto. Mijn ploegleidersauto was de laatste dus lekker fijn, peloton niet meer bij gehaald, einde oefening.
We zijn een clubteam maar worden overal uitgenodigd omdat we goed mee kunnen komen bij de dames profs.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jammer!
Welk niveau rijd jij eigenlijk licentie dan?
Balen is dat zeg, na hoeveel km/uur kreeg je materiaalpech? Al diep in de wedstrijd?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik baal echt, ik ben geen prof en bij zo een wedstrijd zo ver nog komen, dat is voor mij ook nieuw zeg maar en dan nog de 1e wedstrijd van het jaar. Er waren er 218 gestart en 103 gefinished. Het was beestenweer ook nog eens zeg.
Mijn volgende wedstrijd is Omloop van het Hageland UCI 1.2 wedstrijd
Cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:35 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
We zijn een clubteam maar worden overal uitgenodigd omdat we goed mee kunnen komen bij de dames profs.
Bij de A.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Bij de Mol? bij welke groep begin je?
Wat wordt je 1e wedstrijd? Is die koers de 26e in Soumagne niet iets voor jou? Ik ga er heen volgens de planning.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef Marurk het volgende:
Cool!
Mijn eerste wedstrijd zal waarschijnlijk eind maart zijn.
Weet iemand hoe dat zit met die MYLAPS-chip in België (als je ECW-wedstrijden rijdt)? Beide chips (de grijze gehuurde en de rode gekochte) werken toch in het buitenland neem ik aan? Of hebben ze dat MYLAPS-systeem nog niet ingevoerd in België?
De Soumagne waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat wordt je 1e wedstrijd? Is die koers de 26e in Soumagne niet iets voor jou? Ik ga er heen volgens de planning.
Mooie fiets Oksel![]()
Ik zou niet dood op dat ding gevonden willen wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Oksel het volgende:
Hij's lelijk! Lomp, en lang.Maar wel stijf, stevig en goed afgemonteerd. Mooie remmen, sjieke sjizzle. En sterke wielen.
Wie wil er een rondje mee fietsen? Kaas, als jij nou eens langskomt binnenkort, gaan we kijken of we rondje Holterberg met 40+ gemiddeld kunnen fietsen met z'n 2en
Oké tof! Dan zie ik je daar waarshijnlijk.quote:
Stuur mij er maar een dan.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:13 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb hier trouwens voor 4300 euro aan mylaps chips liggen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |