Haha, ja he? Wondermelk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, hoe is het nu met Ko? Ik wist niet dat bv zo goed werkt daar tegen, maar, beter! Heeft hij er nog een beetje van binnen gekregen en gehouden? Tjonge, t is ook overal goed voor zeg, die bv
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef innepin het volgende:
Haha, Hannah die bang is voor bejaardenZo is Willow bang voor de (Indiase) huisarts en voor de (enigszins getinte) buurman en buurjongen, de kleine racist
en dat terwijl het buurmeisje net zo donker is en daar is ze helemaal gek op, maarja.
Ik ook niet. Deze was bij de babydump voor 30 euro, van Nijntje. Er zijn ook andere, maar ik had bij de babyplanet mooiere gezien maar die zijn 40 euro. En toen was het geld op en nu was het salaris vers. Dus tjaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.
Vlindur, wat een simpele oplossing!Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.
Vlindur, wat een simpele oplossing!Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
Wat een lief stoeltje, zeg! Ziet er heerlijk uit voor hem. Om die reden wilde ik ook niet de Ikeastoel: daar kan 'ie niet lekker op hangen in allerlei mogelijke houdingen. Maar ik heb zelf een aversie tegen 'kinderachtige' dingen, dus ik moet een soort volwassen minifauteuil gaan vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deze was bij de babydump voor 30 euro, van Nijntje. Er zijn ook andere, maar ik had bij de babyplanet mooiere gezien (zonder plaatje en in effen) maar die waren 40 euro. En toen was het geld op en nu was het salaris vers. Dus tja![]()
En bij de Ikea hebben ze ook nog wel goedkoper, maar dat zijn harde en ik wilde zachte zodat dat als Rienk hem als klimstoel gebruikt dat vallen dan tenminste zacht is
Ik heb mn bericht geedit. Klik maar op de link. Denk dat je die tof vindtquote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Simmu, wat geweldig dat je eetoffensief werkt! Ravi eet gewoon meer dan menig dreumes!![]()
[..]
Wat een lief stoeltje, zeg! Ziet er heerlijk uit voor hem. Om die reden wilde ik ook niet de Ikeastoel: daar kan 'ie niet lekker op hangen in allerlei mogelijke houdingen. Maar ik heb zelf een aversie tegen 'kinderachtige' dingen, dus ik moet een soort volwassen minifauteuil gaan vinden.
Ik wil nu een kapstokje speciaal voor de kinderen hebben zodat Ivan zelf zijn jas kan pakken. Ook daar moet ik even een mini-uitvoering voor vinden. Nou ja, anders maken we zelf wel iets.
Die is nog goedkoper! Wij hebben geen prenatalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:01 schreef innepin het volgende:
Wij hebben trouwens dit stoeltje in het rood.
Die is wel de bom jaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh ja, die is best leuk! Deze vind ik nog leuker, maar die ligt iets boven mijn budget.
Die is ook leuk, paar vriendinnetje van Kyl hebben die ook en hij zat er ook altijd heerlijk op (als een prinsquote:Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh ja, die is best leuk! Deze vind ik nog leuker, maar die ligt iets boven mijn budget.Nou ja, ik heb er hier in huis toch geen ruimte voor.
Op zondag worden de weekboodschappen gehaald, dus dan gaan ze met de auto. Best treurig hoor, van onze parkeergarage naar de parkeergarage in de Dekamarkt een paar honderd meter hemelsbreed verderop rijden.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef oeke het volgende:
Wat schattig, Ivan die boodschappen gaat doen met zijn rugzakje! Gaan ze dan samen lopen naar de winkel, Claudia?
quote:Ik moet zo lachen om Ko, al het drinken is topje thee en al het koude eten is appel en al het warme eten is ei.
Ik weet eigenlijk niet of hij wel met een rietje kan drinken, nooit geprobeerd. Hij heeft al vanaf het begin gewoon uit een beker gedronken, eerst met onze hulp en later alleen. We doen er wel eens een tuit op als we er zelf niet de hele tijd bij kunnen blijven. Maar ik heb dus ooit gelezen dat de motoriek die betrokken is bij het drinken met een rietje goed is voor de spraakontwikkeling.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, waarom wil je em nog leren drinken met een rietje? Driekus doet dat al lang (rietjesbeker en met rietjes in pakjes drinken) maar wij oefenen nu eigenlijk alleen nog met uit gewone beker drinken. Of nou ja, oefenen, hij kan het prima, zolang de beker maar niet vol zit want dan gaat het mis.
Dat zijn kleine dingen die ik ook geweldig ontroerend vind! Hij is dan echt een jongetje en geen baby meer, vind je niet? Ivan is zo intens tevreden als ik hem op het kleed parkeer tegen de bank aan (in de hoek), vooral als ik dan een dekentje over hem heen sla (net als mama altijd heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Incantrix het volgende:
Pasgeleden mocht hij tv kijken, toen had hij zelf zijn stoeltje meegesleept naar de tv en was erop gaan zittenVond ik heel geweldig
Leuk! Iemand in het kleertjestopic zei volkomen terecht dat hij wel heel groot lijkt zo. En dat vind ik ook, net alsof hij naar school gaat. Dat is heel leuk maar ik schrik er ook wel een beetje van.quote:Claudia, ik heb het in het kleertjestopic niet gezegd, maar ik vind Ivan zo aandoenlijk met zijn rugzakje dat ik er nu voor Stef ook één wil, haha
ik heb voor het leren drinken met een rietje het volgende bedacht. Het drinken opzuigen, duim op het rietje, rietje in de mond en dan duim er (voorzichtig) af gelijk een hele plons kan als een verrassing komen, dus beginnen met een half rietje denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij wel met een rietje kan drinken, nooit geprobeerd. Hij heeft al vanaf het begin gewoon uit een beker gedronken, eerst met onze hulp en later alleen. We doen er wel eens een tuit op als we er zelf niet de hele tijd bij kunnen blijven. Maar ik heb dus ooit gelezen dat de motoriek die betrokken is bij het drinken met een rietje goed is voor de spraakontwikkeling.
En het lijkt me ook wel handig als hij met een rietje kan drinken, bijvoorbeeld als we eens voor onderweg een pakje mee willen nemen. Dat laatste hebben we ook nog niet gedaan, maar is best wel een goed idee. We zitten nu altijd met flesjes drinken en bekers te hannesen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zingend afwassen. HOU DAT VAST!Klinkt heerlijk Oeke!
Groofsken, ook dat klinkt gezellig! Is ze nu weer de hele tijd in het peuterbadje geweest?
Ik vertraag S een beetje in haar ontwikkeling en ik versnel R, en dan gaan we gewoon met z'n drietjes in het grote bad. Eerst aan de rand, voelen, hangen, vertrouwen krijgen enzo. Tsja, moeilijk te zeggen. En van de drie keer dat ik tot nu toe deze winter ben gaan zwemmen, ben ik alleen vandaag in mijn eentje geweest en is R vorige keer bij de oppas gebleven. Komt goed, ik ben het gewend om daar onze weg in te zoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe ga je dat straks dan doen Groofsken? Ik merkte dat ik het best even ingewikkeld vond zo zonder B. erbij.
Oeke, ze is nu stil. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen.
Ik bene r zelf nog nooit geweest, maar hier schijnen ze een aparte ruimte te hebben voor de echte kleintjes. Zat zelf vandaag toevallig even te snuffelen op de website van Ballorig en Kidsplayground hier om de hoek. Toen bedacht ik me dat vandaag de laatste dag van de voorjaarsvakantie was, dus dat leek me niet zo handig.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MamaPurk het volgende:
Zwemmen vind Jaël ook echt geweldig
Wat ik me net opeens afvroeg he vanaf hoe oud is Ballorig eigenlijk echt leuk voor die kleintjes?? Ik ben bang dat als we nu zoiets zouden ondernemen dat ze onder de voet gelopen wordt...
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook zo. Ik realiseer me dat soort dingen altijd pas als B. er niet bij is. Nou ben ik doordeweeks ook nagenoeg altijd alleen met Isabeau, maar als we dingen gaan doen is het bijna altijd met B. erbij. Jij bent natuurlijk niet anders gewend. Maar tochik vind het knap. Ik weet wel dat jij daar nooit iets van wilt horen, maar ik vind het toch.
Blij dat jij dat ook vindt. Ik heb toevallig vanmorgen weer een poging gedaan om het te kijken, maar ik heb 'm halverwege afgezet. Vind het echt te eng.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die leeuw ontzettend creepy! Ivan vond hem ook maar eng. En ik heb uitgerekend vannacht een vreselijke nachtmerrie over beren gehad.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Nee joh, 'Tssss' is een slang en een konijn.![]()
Hier tenminste...
Ja, dat is ook mijn hypothese. Ik weet alleen niet wat het verschil is met 'die', maar goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Twinkly het volgende:
Wijst hij erbij Claudia? Dan is het misschien een combinatie tussen "die" en "daar". Niels zegt "daa! dat!"
filmpje!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Zal wel komen omdat Nils altijd een halfslachtige poging doet om z'n neus op te trekken en een snifgeluid te maken als ie een konijn nadoet. Maar ik werkelijkheid spert ie dan z'n neusgaten wagenwijd open en blaast ie er een soort sssss-geluid uit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en mijn vriend bleeft steevast aan Ivan vragen wat een giraf nou doet, naar aanleiding van dit topic. Ivan raakt er helemaal van in de war.
Dat vergeeft ie me nooit!quote:
Jou kennende heeft het vast met eten te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
Is een 'sjoemmmmmmm' iets dat vliegt..?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
Neh, echt een succes is het niet inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
Bloojan klinkt wel een beetje als blowjob, ik geloof niet dat ik daar blij mee zou zijn
Klinkt bekendquote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
Ja!quote:
quote:
Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaalquote:
Het is zo grappig om te zien hoe hij zijn best doet om "tr" te zeggen en dat er dan toch een "b" uit zijn mond komtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaal
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
Zou kunnen natuurlijk. Klinkt op zich niet onlogisch. Ik vraag bij Isabeau wel altijd door als ze zich er met een deze ofzo vanaf maakt, maar dat doe ik omdat ik weet dat ze het kan. Ik weet niet of ik dat ook zou doen als ze nog (bijna) niets zou zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.
Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
De jongste van mijn zusje praat ook een stuk minder dan zijn broertjes deden en dan Senna nu doet, maar daar zitten ook constant minstens 4 mensen klaar om iedere 'die' te vertalen en in orde te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.
Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
Pittig ding, die Isabeauquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ze wil namelijk ook dingen die ze helemaal niet kan, zoals zelfs de dubbele knoop uit haar veters halen. En wordt boos als het niet mag.
aaah zo leuk om dat te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Sorbootje het volgende:
Als het eerder begint is het misschien ook wel eerder over denk ik dan maar
En ik vond Wolf toen in Utrecht zo lief. Echt zo'n goedzakje. Viel het op dat ik helemaal wég van hem was?
Ik heb een homo van hem gemaakt!!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja MP, eigenlijk is het bij ons altijd gezellig, ook als alle driftkoppen in tha house zijn![]()
Niels!HOMO!
troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb een homo van hem gemaakt!!![]()
Verrek! Dat zou best kunnen! Want ik zeg altijd: "En dan nu nog even je sjaal om"quote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorbo, zou Sjoem een samentrekking zijn van ' sjaal om" ? heerlijk van dat dreumesklets.
En, is het gelukt?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagens![]()
ik heb wel een goede band met ze ja.quote:
Dat vind ik echt zieligquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
Ja, mijn schoonzus zei dat lego voor jongens is, waar zij bij was. Ik maakte nog een opmerking dat ik vroeger ook altijd met lego speelde, maar dat werkte niet. Schijnbaar heeft dat spelen met lego mij geen goed gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!
Hier mag je de zwemzaal niet in met een kind zonder bandjes. Die regel geldt vanaf het moment dat kinderen kunnen lopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef octopussy het volgende:
Moeten de dreumesjes in het diepe bad trouwens altijd bandjes om? Ik was een tijdje terug in Centerparcs met Hannah en ik mocht daar niet verder dan de ballenlijn zonder Hannah zwembandjes om te doenZe past ze nog helemaal niet, en ik laat haar toch niet los (duh, ze kan niet zwemmen). De badmeester sprak me er op aan: "voor het geval er wat met mij zou gebeuren".
Ik spraak laatst iemand die zei dat er ook 'verzamelaars' zijn op praatgebied. Ik verdenk Thijs daar ook van, dat hij dan straks ineens een heleboel zegt ipv af en toe een nieuw woordje.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Context, Twinkly, context!
Volgens Ivan zegt de koe ineens niet meer 'boe' maar 'kakak'. Hij heeft ook nog een paar andere nieuwe woorden gezegd dit weekeinde, waaronder 'lekker'. Maar echt veel woorden komen er niet bij. Ik heb nog steeds het idee dat er een soort blokkade aanwezig is die hij moet omzeilen waarna de woordenstroom ineens losbarst.
Ik ken dat uit mijn kennissenkring. het is knap lastig....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef simmu het volgende:
noem mij dan maar apart. boeit me allemaal niks of het jochie meisjesdingen doet en wil en het meisje jongensdingen. wij hebben gewoon een berg speelgoed en daar moeten ze samen mee spelen. punt uit.
ik had het er een tijdje terug nog over n.a.v. een artikel over genderdysforie bij kinderen met sangdrax. wat doe je als je zoontje stug volhoudt een meisje te zijn? wij neigen nu naar "nja, een meisje it is dan blijkbaar". alles verder een beetje neurtraal houden qua kleding en we zien wel
Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef Sorbootje het volgende:
ik denk dat ik mijn kind dan haar (of zijn) gang zou laten gaan zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Je merkt vanzelf wel of het iets blijvends is toch?
Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet. Ik geef mijn kinderen gewoon speelgoed waar ze leuk mee kunnen spelen. ongeacht wat het volgens een rollenpatroon aan zou moeten voldoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Twinkly het volgende:
Het valt volgens mij niet eens te stimuleren of af te remmen, je wordt geboren als hetero- of homosexueel of bijvoorbeeld als genderdysfoor.
Dat begreep ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet.
Ik bedoelde dat stimuleren of afremmen volgens mij helemaal niets uitmaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef MamaPurk het volgende:
Niet stimuleren, maar ook niet afremmen ofzo.
Nu nog steeds?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef freecell het volgende:
Ik kwam na 5 broers, ik klom in bomen en viel er uit
En viel in sloten enzo...
En nu?
Zeg, waarom post jij hier niet vaker. Je zegt zulke zinvolle dingen!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.
Ik heb er laatst ook eea over gelezen, vooral dat we jongetjes/meisjes onbewust signalen geven van wat jongensgedrag is en wat meisjesgedrag is. Dat kun je niet veranderen, maar waar je wel van bewust kunt zijn is welke signalen je daarover expres geeft.
Voorbeeld : speelt Thijs met de trein, dan kijk ik en zeg 'wat ben je leuk aan het spelen'. Speelt hij met de pop, dan moet ik lachen omdat hij steeds onder het jurkje kijkt. Hij maakt daaruit op dat met de trein spelen van hem verwacht wordt, en dat met de pop spelen 'anders' is.
Omdat dat we al genoeg zooi hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat jongens en mannen ook best roze aan kunnen, hoor. Niet direct een jurk of een bloes met ruches, maar een t-shirt of een overhemd, waarom niet? Schaap heeft in de VS ook een roze shirt gekocht voor zichzelf.
Wanneer gaan jullie op vakantie. Bar? Wat vervelend dat Roy net nu ziek is, hoop dat hij gauw opknapt!
I
Vlindur, waarom geen poppenwagen of keukentje? Wat zou je man dan voor goed argument hebben om het niets te vinden?
Draagt 'ie ook wel eens een rok?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn man draagt ook rustig een rose overhemd onder zijn pak!
Ik draag toch ook blauw!
daar had ze het vanochtend iig overquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
Ik zou morgen toch even naar zijn oren laten kijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.
En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik
hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep.
Dat is helemaal waar....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Wakker is geen drama hoor
Alleen dat gegil
Sinds begin oktober.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ow Groof wat fijn
Heb je ze al lang niet gezien?
Fijn dat ze komen dan!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Sinds begin oktober.
Voor jou een vraag? voor mij een weet!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Draagt 'ie ook wel eens een rok?
Florian slaapt niet echt wild volgens mij en het is een tweepersoons bedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef MamaPurk het volgende:
freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
Nou, niet als hij net in zijn eerste slaap isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door).
't was na een tijdje ook wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |