abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93404195
Ik heb een leven ja!! Ik moest even iemand in bed leggen :)
Dus nu is het rustig hier en gaan we wachten of er weeën komen :P

Isabeau O+ hooligan!! Ik vind trouwens dat ze evengoed nog wel een flinke bos haar heeft hoor!!
En lekker zwemmen dat willen wij ook graag weer met Jaël, alleen nu even niet :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93404285
Oeh, ik hoop voor je dat ze snel komen, die weeën!

En een leven...puh... belachelijk :P
pi_93404380
Vandaag teveel leven... morgen weer te weinig...
Ik wil evenwicht :')

Ow en Florian begint net te brullen. Die kiest daar altijd avonden en nachten voor uit dat ik al aan het einde zit :')
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 19:39:55 #79
5428 crew  miss_sly
pi_93404623
Wij hebben best een fijne dag gehad. Relaxt binnen, want wat een rotweer. En nu ligt ze in bed, maar het klinkt niet alsof het al meteen gaat lukken. Dus ik denk dat we dadelijk weer een meisje in de kamer hebben. Dan meot schaap zijn spullen pakken en gaan we denk ik vroeg naar bed, want zijn taxi morgen komt al om kwart voor 6 :o Dus aan mij heb je vanavond niet veel, Sorbootje!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 19:40:35 #80
5428 crew  miss_sly
pi_93404657
happetit O+ zeggen jullie dat wel eens? Het klinkt wel heel erg schattig!
pi_93404815
Nee dat zeggen we nooit. Maar ze zei eerst gewoon happe? als ze wat wilde en door er dit achter te plakken wilde ze haar vraag kracht bijzetten, dat werd al snel happetit.

En sterkte vanavond en morgenvoreg. Niks leuk dat schaap weer weg moet.
pi_93404900
trouwens net bij het naar bed brengen weer een nieuw woord. Eerst was alles wat je aan je voeten kunt doen een 'slof', sinds een paar weken maakte ze onderscheid tussen 'slof' en 'sokkes'. Maar vanavond pakte ze een schoentje en zei ze 'goentjes!'

*trots*
pi_93405440
Miss, echt niet leuk dat schaap weer weg moet :*

En Isabeau lijkt me echt zo een geweldig meisje met al haar woordjes O+

Jaël ligt in bed te kletsen en zoalng dat kletsen is vinden wij dat helemaal niet erg :)
Ze begint nu ook echt wel meer woordjes te zeggen, maar ze zegt ook woorden waarvan wij echt niet begrijpen wat ze er nou mee bedoelt.. En hoe kom je daar dan toch achter wat ze er nou mee bedoelt, ze zegt bijvoorbeeld heel vaak 'sjippie' wij dachten chips maar dat is het niet... ik weet het dus nog steeds niet :?
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 19:57:48 #84
5428 crew  miss_sly
pi_93405737
Kletsen mag Senna ook, hoor, graag, maar dat doet ze niet zo heel veel. Ze is dus inmiddels idd weer bij ons binnen :')
Ze wordt ook nog steeds vrijwel altijd huilend wakker, heel naar vind ik dat, maar er is niets dat we kunnen doen om het te veranderen. BE heeft wel eens verteld dat Sacha ook heel lang huilend wakker werd, maar dat is ook over gegaan. Dus ik hoop dat het een keer verandert.

Sorbootje, wat goed van de Beau! Daar mag je wel trots op zijn :Y
pi_93405939
Ko is ook meteen uit een rietjesbeker gaan drinken, hij had het erg snel door. Tuitbekers hebben we nooit gedaan. Nu drinkt hij uit allerlei soorten bekers en glazen, maar vooral dit soort bekers zijn populair:

Deze vind ik niet zo mooi, maar ze hebben leukere bij de Hema.
En thuis wil hij zijn rietjesbeker niet meer, dan draait hij de dop eraf. :')
Maar als we ergens zijn met meer kindjes, dan verzamelt hij alle bekers en probeert ze allemaal uit. >:O

He Miss, moet Schaap alweer weg... ;( Ik dacht dat ik Senna vandaag zag in de Ikea, in haar roze met stippen jasje. Maar het was haar niet, en de papa die er bij was was zeker niet schaap. :+
Wel fijn dat jullie zo'n kalender hebben gemaakt, een goede manier om er samen mee bezig te zijn. :Y
Hopelijk kan ze straks lekker gaan slapen. :*

Oh Jael, dat knijpfruit. :o Dat ziet eruit als ketchup! :9
Knap kind met je mooie haar. O+

Haha Isabeau, mocht je niet zelf ook voetballen? Of was aanmoedigen al leuk genoeg? w/
Grappig dat happetit, klinkt ook een beetje als een schattige vorm van hapje.
Wat praat ze toch lekker, je meisje! O+

Sterkte Free! :*

Vanavond hebben Ko en ik samen zingend afgewassen! O+
Hij gooide alles in de wasbak, ik waste het af en hij verzon er een liedje bij. Ik vond het echt heel bijzonder!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93405943
Ach en nu hebben jij en schaap nog evne samen de tijd om van lieve Senna te genieten, zo net voor je het weer een weekje alleen moet doen :) En als ze huilend wakker worden vind ik zo sneu, Jaël heeft het bijna nooit, maar als ze het heeft vind ik het echt heel zielig (en weet ik meestal ook neit zo goed hoe ik haar moet troosten)...
pi_93406238
Hihi, die Isabeau! Ik had de filmpjes gisteren (?) ook gezien, maar zat (zogenaamd) te studeren, dus vond even geen tijd om te reageren. Wat een heerlijk grietje. O+ Dat eigenwijze 'ik ga een ander kant op' :D .

Wij zijn trouwens ook wezen zwemmen. Gewoon weer met beide kindjes. Laats was ik met S alleen geweest (en mijn broertje) omdat ik dacht dat ze toe was aan wat meer avontuur met mama, zonder aapje R ertussen. Maar toen heeft ze uiteindelijk op 5 minuten na de hele tijd in het peuterbad gespeeld, dus ik dacht vandaag 'tis goed, dan gaan we voorlopig gewoon weer met z'n drietjes'. Het was heerlijk!
pi_93406269
Zingend afwassen O+ , dat klinkt als een Kobus die weer beter is. ^O^
pi_93406361
Zingend afwassen. HOU DAT VAST!
:) Klinkt heerlijk Oeke!

Groofsken, ook dat klinkt gezellig! Is ze nu weer de hele tijd in het peuterbadje geweest?
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:08:50 #90
5428 crew  miss_sly
pi_93406421
Ik weet van minstens twee meisje die ook zo'n stippen jasje hebben, oeke: eentje is een half jaar ouder, de ander een jaar jonger :D

Wat klinkt dat gezellig, jullie afwas O+ heerlijk zo en heeeel bijzonder!

Ow ja, de rietjesbeker, dat had Senna ook vrij snel door. Nu haalt ze de rietjes- en de tuitbeker wel eens door elkaar, dus dan houdt ze de rietjesbeker ondersteboven als ze eruit wil drinken en dan komt er niets :D Ze drinkt nu ook uit van alles, eigenlijk, ook die soort bekers oeke. Wij hebben er ook een paar van de Hema en die zijn echt leuk! En ze drinkt vaak uit de bekers van Ikea, ideaal!

MP, als Senna 's morgens huilend wakker wordt, is ze vrij snel getroost, want dan komt ze bij ons in bed en krijgt ze nog bv. Lekker rustig wakker worden, dus.
pi_93406571
Isabeau wordt ook nagenoeg altijd huilend wakker. Alleen overdag soms niet. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen. Er komt vast een dag dat het over is.

Ze ligt nu te huilen, maar ik ben net al twee keer bij haar geweest en dan zegt ze alleen maar slapuh slapuh. Ze wil niet uit bed. Ik lat haar nu maar even denk ik. Wel vervelend.
pi_93406594
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zingend afwassen. HOU DAT VAST!
:) Klinkt heerlijk Oeke!

Groofsken, ook dat klinkt gezellig! Is ze nu weer de hele tijd in het peuterbadje geweest?
:Y , maar ze heeft het wel de hele tijd over het grote bad in haar spel, dus ze is zich er wel mentaal op aan het voorbereiden. :')
pi_93406751
Heerlijk Groof, zwemmen. Ik dacht er vandaag nog aan, maar iets te druk en iets te vaak ziek op het moment. Hopelijk gauw weer. :Y
Klinkt zo gezellig, S en R samen in het peuterbad. O+

Oh, moeilijk lijkt me dat Sorboo, maar fijn dat ze wel goed kan aangeven dat ze wil slapen. Dan gaat vast lukken. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93406831
Hoe ga je dat straks dan doen Groofsken? Ik merkte dat ik het best even ingewikkeld vond zo zonder B. erbij.

Oeke, ze is nu stil. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen.
pi_93406834
Oeke, afwassen met Ko O+

Miss fijn dat ze dan zo snel getroost is! Omdat het voor ons een vrij onbekent fenomeen is vinden wij het vaak lastig, omdat we meestal ook geen flauw idee hebben waarom ze huilend wakker word. En mee naar ons bed wil ze meestal echt niet! Of ze wil wel en gedraagt zich daar als een kleine terorrist :P
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:14:44 #96
5428 crew  miss_sly
pi_93406853
Groofs, fijn dat het zo leuk was!

Zwemmen wil ik ook weer doen een paar keer voor we op vakantie gaan! Even weer water en zwembad een bekend verschijnsel maken!

Sorbootje, dat doet Senna ook wel eens, maar dan lukt het slapen lang niet altijd. Vandaag bleef ze maar 'binnen' roepen, dus dat ging echt niet anders.
pi_93406930
Haha ik blijf het grappig vinden, alsof ze buiten in de kou ligt. Geen wonder dat het slapen niet lukt :P
pi_93407135
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe ga je dat straks dan doen Groofsken? Ik merkte dat ik het best even ingewikkeld vond zo zonder B. erbij.

Oeke, ze is nu stil. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen.
Ik vertraag S een beetje in haar ontwikkeling en ik versnel R, en dan gaan we gewoon met z'n drietjes in het grote bad. Eerst aan de rand, voelen, hangen, vertrouwen krijgen enzo. Tsja, moeilijk te zeggen. En van de drie keer dat ik tot nu toe deze winter ben gaan zwemmen, ben ik alleen vandaag in mijn eentje geweest en is R vorige keer bij de oppas gebleven. Komt goed, ik ben het gewend om daar onze weg in te zoeken.
pi_93407315
Ja dat is natuurlijk ook zo. Ik realiseer me dat soort dingen altijd pas als B. er niet bij is. Nou ben ik doordeweeks ook nagenoeg altijd alleen met Isabeau, maar als we dingen gaan doen is het bijna altijd met B. erbij. Jij bent natuurlijk niet anders gewend. Maar toch :) ik vind het knap. Ik weet wel dat jij daar nooit iets van wilt horen, maar ik vind het toch.
pi_93407359
Zwemmen vind Jaël ook echt geweldig :)
Wat ik me net opeens afvroeg he vanaf hoe oud is Ballorig eigenlijk echt leuk voor die kleintjes?? Ik ben bang dat als we nu zoiets zouden ondernemen dat ze onder de voet gelopen wordt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')