Haha, ja he? Wondermelk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, hoe is het nu met Ko? Ik wist niet dat bv zo goed werkt daar tegen, maar, beter! Heeft hij er nog een beetje van binnen gekregen en gehouden? Tjonge, t is ook overal goed voor zeg, die bv
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef innepin het volgende:
Haha, Hannah die bang is voor bejaardenZo is Willow bang voor de (Indiase) huisarts en voor de (enigszins getinte) buurman en buurjongen, de kleine racist
en dat terwijl het buurmeisje net zo donker is en daar is ze helemaal gek op, maarja.
Ik ook niet. Deze was bij de babydump voor 30 euro, van Nijntje. Er zijn ook andere, maar ik had bij de babyplanet mooiere gezien maar die zijn 40 euro. En toen was het geld op en nu was het salaris vers. Dus tjaquote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.
Vlindur, wat een simpele oplossing!Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wie is er nou de racist? Ik zie een heel ander verband, namelijk dat het alle drie mannen zijn.
Vlindur, wat een simpele oplossing!Ik wil voor Ivan ook wel een stoeltje, maar ik kan niks naar mijn smaak vinden.
Wat een lief stoeltje, zeg! Ziet er heerlijk uit voor hem. Om die reden wilde ik ook niet de Ikeastoel: daar kan 'ie niet lekker op hangen in allerlei mogelijke houdingen. Maar ik heb zelf een aversie tegen 'kinderachtige' dingen, dus ik moet een soort volwassen minifauteuil gaan vinden.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deze was bij de babydump voor 30 euro, van Nijntje. Er zijn ook andere, maar ik had bij de babyplanet mooiere gezien (zonder plaatje en in effen) maar die waren 40 euro. En toen was het geld op en nu was het salaris vers. Dus tja![]()
En bij de Ikea hebben ze ook nog wel goedkoper, maar dat zijn harde en ik wilde zachte zodat dat als Rienk hem als klimstoel gebruikt dat vallen dan tenminste zacht is
Ik heb mn bericht geedit. Klik maar op de link. Denk dat je die tof vindtquote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Simmu, wat geweldig dat je eetoffensief werkt! Ravi eet gewoon meer dan menig dreumes!![]()
[..]
Wat een lief stoeltje, zeg! Ziet er heerlijk uit voor hem. Om die reden wilde ik ook niet de Ikeastoel: daar kan 'ie niet lekker op hangen in allerlei mogelijke houdingen. Maar ik heb zelf een aversie tegen 'kinderachtige' dingen, dus ik moet een soort volwassen minifauteuil gaan vinden.
Ik wil nu een kapstokje speciaal voor de kinderen hebben zodat Ivan zelf zijn jas kan pakken. Ook daar moet ik even een mini-uitvoering voor vinden. Nou ja, anders maken we zelf wel iets.
Die is nog goedkoper! Wij hebben geen prenatalquote:Op zondag 27 februari 2011 11:01 schreef innepin het volgende:
Wij hebben trouwens dit stoeltje in het rood.
Die is wel de bom jaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh ja, die is best leuk! Deze vind ik nog leuker, maar die ligt iets boven mijn budget.
Die is ook leuk, paar vriendinnetje van Kyl hebben die ook en hij zat er ook altijd heerlijk op (als een prinsquote:Op zondag 27 februari 2011 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh ja, die is best leuk! Deze vind ik nog leuker, maar die ligt iets boven mijn budget.Nou ja, ik heb er hier in huis toch geen ruimte voor.
Op zondag worden de weekboodschappen gehaald, dus dan gaan ze met de auto. Best treurig hoor, van onze parkeergarage naar de parkeergarage in de Dekamarkt een paar honderd meter hemelsbreed verderop rijden.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef oeke het volgende:
Wat schattig, Ivan die boodschappen gaat doen met zijn rugzakje! Gaan ze dan samen lopen naar de winkel, Claudia?
quote:Ik moet zo lachen om Ko, al het drinken is topje thee en al het koude eten is appel en al het warme eten is ei.
Ik weet eigenlijk niet of hij wel met een rietje kan drinken, nooit geprobeerd. Hij heeft al vanaf het begin gewoon uit een beker gedronken, eerst met onze hulp en later alleen. We doen er wel eens een tuit op als we er zelf niet de hele tijd bij kunnen blijven. Maar ik heb dus ooit gelezen dat de motoriek die betrokken is bij het drinken met een rietje goed is voor de spraakontwikkeling.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, waarom wil je em nog leren drinken met een rietje? Driekus doet dat al lang (rietjesbeker en met rietjes in pakjes drinken) maar wij oefenen nu eigenlijk alleen nog met uit gewone beker drinken. Of nou ja, oefenen, hij kan het prima, zolang de beker maar niet vol zit want dan gaat het mis.
Dat zijn kleine dingen die ik ook geweldig ontroerend vind! Hij is dan echt een jongetje en geen baby meer, vind je niet? Ivan is zo intens tevreden als ik hem op het kleed parkeer tegen de bank aan (in de hoek), vooral als ik dan een dekentje over hem heen sla (net als mama altijd heeftquote:Op zondag 27 februari 2011 13:29 schreef Incantrix het volgende:
Pasgeleden mocht hij tv kijken, toen had hij zelf zijn stoeltje meegesleept naar de tv en was erop gaan zittenVond ik heel geweldig
Leuk! Iemand in het kleertjestopic zei volkomen terecht dat hij wel heel groot lijkt zo. En dat vind ik ook, net alsof hij naar school gaat. Dat is heel leuk maar ik schrik er ook wel een beetje van.quote:Claudia, ik heb het in het kleertjestopic niet gezegd, maar ik vind Ivan zo aandoenlijk met zijn rugzakje dat ik er nu voor Stef ook één wil, haha
ik heb voor het leren drinken met een rietje het volgende bedacht. Het drinken opzuigen, duim op het rietje, rietje in de mond en dan duim er (voorzichtig) af gelijk een hele plons kan als een verrassing komen, dus beginnen met een half rietje denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij wel met een rietje kan drinken, nooit geprobeerd. Hij heeft al vanaf het begin gewoon uit een beker gedronken, eerst met onze hulp en later alleen. We doen er wel eens een tuit op als we er zelf niet de hele tijd bij kunnen blijven. Maar ik heb dus ooit gelezen dat de motoriek die betrokken is bij het drinken met een rietje goed is voor de spraakontwikkeling.
En het lijkt me ook wel handig als hij met een rietje kan drinken, bijvoorbeeld als we eens voor onderweg een pakje mee willen nemen. Dat laatste hebben we ook nog niet gedaan, maar is best wel een goed idee. We zitten nu altijd met flesjes drinken en bekers te hannesen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Sorbootje het volgende:
Zingend afwassen. HOU DAT VAST!Klinkt heerlijk Oeke!
Groofsken, ook dat klinkt gezellig! Is ze nu weer de hele tijd in het peuterbadje geweest?
Ik vertraag S een beetje in haar ontwikkeling en ik versnel R, en dan gaan we gewoon met z'n drietjes in het grote bad. Eerst aan de rand, voelen, hangen, vertrouwen krijgen enzo. Tsja, moeilijk te zeggen. En van de drie keer dat ik tot nu toe deze winter ben gaan zwemmen, ben ik alleen vandaag in mijn eentje geweest en is R vorige keer bij de oppas gebleven. Komt goed, ik ben het gewend om daar onze weg in te zoeken.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe ga je dat straks dan doen Groofsken? Ik merkte dat ik het best even ingewikkeld vond zo zonder B. erbij.
Oeke, ze is nu stil. Ik hoop dat ze nu lekker kan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |