quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Nee joh, 'Tssss' is een slang en een konijn.![]()
Hier tenminste...
Ja, dat is ook mijn hypothese. Ik weet alleen niet wat het verschil is met 'die', maar goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Twinkly het volgende:
Wijst hij erbij Claudia? Dan is het misschien een combinatie tussen "die" en "daar". Niels zegt "daa! dat!"
filmpje!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Zal wel komen omdat Nils altijd een halfslachtige poging doet om z'n neus op te trekken en een snifgeluid te maken als ie een konijn nadoet. Maar ik werkelijkheid spert ie dan z'n neusgaten wagenwijd open en blaast ie er een soort sssss-geluid uit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en mijn vriend bleeft steevast aan Ivan vragen wat een giraf nou doet, naar aanleiding van dit topic. Ivan raakt er helemaal van in de war.
Dat vergeeft ie me nooit!quote:
Jou kennende heeft het vast met eten te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
Is een 'sjoemmmmmmm' iets dat vliegt..?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
Neh, echt een succes is het niet inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
Bloojan klinkt wel een beetje als blowjob, ik geloof niet dat ik daar blij mee zou zijn
Klinkt bekendquote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
Ja!quote:
quote:
Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaalquote:
Het is zo grappig om te zien hoe hij zijn best doet om "tr" te zeggen en dat er dan toch een "b" uit zijn mond komtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaal
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
Zou kunnen natuurlijk. Klinkt op zich niet onlogisch. Ik vraag bij Isabeau wel altijd door als ze zich er met een deze ofzo vanaf maakt, maar dat doe ik omdat ik weet dat ze het kan. Ik weet niet of ik dat ook zou doen als ze nog (bijna) niets zou zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.
Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
De jongste van mijn zusje praat ook een stuk minder dan zijn broertjes deden en dan Senna nu doet, maar daar zitten ook constant minstens 4 mensen klaar om iedere 'die' te vertalen en in orde te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.
Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
Pittig ding, die Isabeauquote:Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ze wil namelijk ook dingen die ze helemaal niet kan, zoals zelfs de dubbele knoop uit haar veters halen. En wordt boos als het niet mag.
aaah zo leuk om dat te horenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Sorbootje het volgende:
Als het eerder begint is het misschien ook wel eerder over denk ik dan maar
En ik vond Wolf toen in Utrecht zo lief. Echt zo'n goedzakje. Viel het op dat ik helemaal wég van hem was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |