abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93435125
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
Nee joh, 'Tssss' is een slang en een konijn. :|W

Hier tenminste... :P
_O-

Als ik aan Niels vraag wat een leeuw zegt gaat hij heel hard schreeuwen :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93435149
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Twinkly het volgende:
Wijst hij erbij Claudia? Dan is het misschien een combinatie tussen "die" en "daar". Niels zegt "daa! dat!"
Ja, dat is ook mijn hypothese. Ik weet alleen niet wat het verschil is met 'die', maar goed.

Volgens mijn schoonzusje en schoonmoeder betekent het 'zitten', omdat mijn neefje daar ook een soort 'dieda' voor gebruikte. Ik weet zeker dat dat het in ieder geval niet betekent.

Oh, en mijn vriend bleeft steevast aan Ivan vragen wat een giraf nou doet, naar aanleiding van dit topic. Ivan raakt er helemaal van in de war. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93435180
Zal wel komen omdat Nils altijd een halfslachtige poging doet om z'n neus op te trekken en een snifgeluid te maken als ie een konijn nadoet. Maar ik werkelijkheid spert ie dan z'n neusgaten wagenwijd open en blaast ie er een soort sssss-geluid uit. :')
pi_93435211
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:36 schreef Ssserpente het volgende:
Zal wel komen omdat Nils altijd een halfslachtige poging doet om z'n neus op te trekken en een snifgeluid te maken als ie een konijn nadoet. Maar ik werkelijkheid spert ie dan z'n neusgaten wagenwijd open en blaast ie er een soort sssss-geluid uit. :')
filmpje! :+

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en mijn vriend bleeft steevast aan Ivan vragen wat een giraf nou doet, naar aanleiding van dit topic. Ivan raakt er helemaal van in de war. }:|
:D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93435212
Dolle boel bij jullie thuis, Ssserpente.
pi_93435263
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
pi_93435308
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef Twinkly het volgende:

[..]

filmpje! :+

Dat vergeeft ie me nooit!

Ahw, Ivan helemaal in de war. Zal het straks eens bij Lente proberen. >:)
  maandag 28 februari 2011 @ 12:40:00 #158
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93435321
'sjoemmmmmmmm'..................een bij?! :?
en 'sas' uhmmmmmm, daar kan ik ff niks bij bedenken.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93435393
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een raadseltje. Wat betekent 'sas' en wat betekent 'sjoemmmmmmm' ?
Jou kennende heeft het vast met eten te maken?

Oh, ik hoor mijn kleine dictator MAMA MAMA scanderen vanuit zijn ledikant. Tijd om dag te zeggen. :s)
pi_93435450
"sjoemmmm" = zoem?
"sas" = tas? Maar dat kan ik me bij Isabeau niet voorstellen, dat zij de "t" niet uitspreekt.
Jas?
:?
pi_93435504
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Is een 'sjoemmmmmmm' iets dat vliegt..?

Ff iets anders hoor, maar is er hier iemand die in de buurt van Hulshorst woont?
pi_93435516
Twinkly! het is idd jas! Goed bezig! Sjoemmmmm is uiteraard sjaal. Logisch toch? Erg misschien, maar wij vinden dat zo leuk klinken dat we het zelf soms nu ook een sjoemmmmm noemen.
pi_93435551
Pas op daarmee, we hebben kennissen die Florian consequent Bloooojan noemen omdat Leander dat in het begin zei :D
  maandag 28 februari 2011 @ 12:45:32 #164
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93435565
Ja hee, dat was wel een lastige!
Maar een sjoemmmmm klinkt wel leuker als een sjaal, da's eigenlijk maar saai!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93435594
Ik dacht in eerste instantie ook jas, maar dacht dat Isabeau de 'j' wel uit kon spreken.

Twink, Lente maakt ook een soort brulgeluid bij de leeuw.
pi_93435596
Bloojan klinkt wel een beetje als blowjob, ik geloof niet dat ik daar blij mee zou zijn :P
pi_93435598
Hier hebben nu een officieel woord naast papa en mama, aaaaaai en 'die' of 'det!' (ik wil die, wat is dat?)
Taita!
Onze kat heet Jaina :P
pi_93435614
Ze kan de j ook wel uitspreken, maar kennelijk niet in combinatie met een a en een s
pi_93435616
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
Bloojan klinkt wel een beetje als blowjob, ik geloof niet dat ik daar blij mee zou zijn :P
Neh, echt een succes is het niet inderdaad :')
pi_93435620
Haha sjaal :D Misschien omdat je het altijd in combinatie met handschoenen zegt en dat ze die twee woorden aan elkaar heeft geplakt?
pi_93435647
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 12:48:11 #172
5428 crew  miss_sly
pi_93435669
bap = trap en bauw = bal?

zo leuk eh, die raadseltjes :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93435671
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat Isabeau denkt: "Ik heb de eerste twee letters goed, verder zoek je het maar uit."
Klinkt bekend :D
pi_93435708
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef miss_sly het volgende:
bap = trap en bauw = bal?
Ja! :D

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt bekend :D
:Y
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 12:49:59 #175
5428 crew  miss_sly
pi_93435729
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja! :D
Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaal :7
pi_93435784
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ha, ik ben al erg getraind in het ontcijferen van dreumestaal :7
Het is zo grappig om te zien hoe hij zijn best doet om "tr" te zeggen en dat er dan toch een "b" uit zijn mond komt :D
pi_93435866
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.

Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
pi_93435934
bauw is eigenlijk ook wel logisch als je het harop uitspreekt. Knap hoor! Isabeau noemt een bal tegenwoordig meestal bal, maar eerst was het altijd bag. Dat doet ze sowieso vaak, een -g op het eind van een woord als ze niet precies weet hoe ze het moet zeggen. Een slof was ook altijd slog. En zichzelf noemt ze beaug
pi_93435982
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik ben serieus wel eens 'bang' dat ik het Lente te makkelijk maak. Doordat ik bij elke 'da' begrijp wat ze bedoelt, denk ik dat ik er niet echt stimuleer om beter d'r best te doen.

Het dochtertje van vrienden van vier of vijf, praat erg slecht (lees: is voor buitenstaanders echt nauwelijks te verstaan). De logopediste denk dat dit komt door een combi van gemakzucht en ouders die haar te snel begrijpen.
Zou kunnen natuurlijk. Klinkt op zich niet onlogisch. Ik vraag bij Isabeau wel altijd door als ze zich er met een deze ofzo vanaf maakt, maar dat doe ik omdat ik weet dat ze het kan. Ik weet niet of ik dat ook zou doen als ze nog (bijna) niets zou zeggen.
pi_93436114
Boog :+

Leander is vaak ook nog moeilijk te verstaan voor anderen hoor :) En die is 2,5 :)
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 13:01:55 #181
5428 crew  miss_sly
pi_93436230
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:53 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

De jongste van mijn zusje praat ook een stuk minder dan zijn broertjes deden en dan Senna nu doet, maar daar zitten ook constant minstens 4 mensen klaar om iedere 'die' te vertalen en in orde te maken :D
pi_93437679
Ik vind sowieso dat er veel kinderen van ''hier'' al zoveel kunnen zeggen :o , al dan niet helemaal verstaanbaar. Echt wijs!
En ''Blowjob'' vond ik fantastisch _O- :D

Verder niet bijgelezen, heb vh weekend gewerkt dus jullie gingen me even te snel.

Vanmorgen met de kleine man naar CB geweest. Alles wederom prima. Tips gehad wb het inslapen 's avonds (dat gaat toch weer poep momenteel)
10,4 kilo nu en 79 cm. BMR prikken gehad en hij was er gelukkig maar kort verdrietig van.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93437906
ravi doet enkel nog maar "dada" hoor ;) wel op alle toonhoogtes en in alle sterktes. van gefluisterde dada tot gillende DADA. ze DADADA'en ook naar elkaar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 13:46:12 #184
5428 crew  miss_sly
pi_93437967
Wat voor tips hadden ze op het CB, Poppejans?

Senna ligt te slapen! Na de lunch wilde ze eerst nog spelen, toen ging ze rustig met de autootjes zitten spelen. Na een paar minuten zei ze: 'poept', en toen ik vroeg of ik haar luier dan even zou verschonen, zei ze "ja!..slapuh!" Dus verschoond en in bed gelegd, heeft ze nog even liggen keeten en nu slaapt ze al een half uur.
pi_93438196
Lekker miss! En fijn dat ze alles zo goed zelf aangeeft.

Over zelf gesproken, dat is ook een nieuw woord van Isabeau. Als ik haar eten geef roept ze ZELF en grist de vork uit mijn handen. Ze wil alles ZELF doen. Ik vind het een beetje vroeg voor dit soort praktijken... heb ik weer... :')
pi_93438215
:o Ik vind het echt zo knap dat ze dat soort dingen gewoon al zegt Miss_Sly!

Tips waren om toch te proberen hem wel in slaap te laten vallen in zn eigen bed, en niet bij ons op bank/bed zoals we dat momenteel doen. Het zal ws alleen maar moeilijker worden dat af te leren, en daar zit ook wel wat in denk ik.
Vast ritueel voor het slapen gaan zoals boekje lezen e.d, dan nachtlampje aan en weggaan.
10 min laten huilen maar daarna wel steeds terugkomen om te laten zien dat je niet weggaat.
Mocht me dit niet aanstaan doe ik het gewoon niet meer he, het zijn tenslotte maar suggesties :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93438239
Ze wil namelijk ook dingen die ze helemaal niet kan, zoals zelfs de dubbele knoop uit haar veters halen. En wordt boos als het niet mag.
pi_93438250
Poppejans, weer goedgekeurd, da's altijd fijn!!
pi_93438297
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ze wil namelijk ook dingen die ze helemaal niet kan, zoals zelfs de dubbele knoop uit haar veters halen. En wordt boos als het niet mag.
Pittig ding, die Isabeau :D O+ Wolf liet net op CB nog schaapachtig door 2 kindjes zn speelgoed afpakken ):O
als dat nu al begint Sorbootje.... hahaha ook wel weer geestig af en toe, maar ook vermoeiend
pi_93438449
Als het eerder begint is het misschien ook wel eerder over denk ik dan maar :)

En ik vond Wolf toen in Utrecht zo lief. Echt zo'n goedzakje. Viel het op dat ik helemaal wég van hem was? ;)
pi_93438533
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef Sorbootje het volgende:
Als het eerder begint is het misschien ook wel eerder over denk ik dan maar :)

En ik vond Wolf toen in Utrecht zo lief. Echt zo'n goedzakje. Viel het op dat ik helemaal wég van hem was? ;)
aaah zo leuk om dat te horen O+
Hij vond jou en je panty ook erg lief :D
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:08:52 #192
5428 crew  miss_sly
pi_93438943
haha, ja, dat is het minder handige van die kinderen die al zo goed zelf aan kunnen geven wat ze willen :D Ik denk wel dat we met Senna nog steeds geluk hebben dat ze zo 'redelijk' (mijn moeder blijft het maar herhalen) is: ze maakt niet heel gauw ergens een drama van of wordt heel erg boos.

Ik moest daar erg om lachen, stiekem van binnen dan he, Sorbo op de housewaarming dat de Beau een krijsbui kreeg :D Ik had nooit gedacht dat er uit dat lieve zachte kleine meisje zo'n geluid kon komen :D Ze heeft duidelijk temperament :Y
Senna is dan meer als schaap: als iets haar niet bevalt of ze wil het niet ofzo, laat ze dat op passief-agressieve wijze weten; bijvoorbeeld op straat door dan ineens helemaal slap aan je arm te hangen als ze geen hand meer wil geven ofzo :')

Poppejans, in bed in slaap vallen kan wel een punt zijn idd. Valt hij nooit zelf in bed in slaap, ook niet overdag?
pi_93438988
Wat leuk al die raadselwoordjes!

Wij waren net even in het ziekenhuis, is daar een jongetje met een autootje an het spelen, dus Jaël roept 'ook' die wilde ook wel. Zegt dat jongetje 'nee meisjes horen niet met auto's te spelen... Die spelen met poppen.' En zijn vader en moeder knikken en zeggen 'ja dat klopt Daan..'
Ik denk sjonge jonge, Jaël vind autootjes minstens zo leuk als poppen, maar goed heb maar niets gezegd.
Even later Jaël weer 'ook' en wijzen naar die auto, zegt die vader 'misschien houdt dit meisje ook wel van auto's pas maar op Daan'... |:( Daar kan ik echt niet tegen he!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:11:20 #194
5428 crew  miss_sly
pi_93439032
Wat een domme mensen, MP :X Die vinden kennelijk dat je je kind niet vroeg genoeg in de voor hem of haar bestemde rol kunt duwen.
pi_93439108
MP ik geloof niet dat ik me stil zou kunnen houden! (van wie zou Isabeau dat temperament toch hebben? ;) )

Miss, dus jij hebt gewoon stiekem zitten gniffelen om de driftbui van Isabeau? Lekker ben je! :P Maar ik moet zeggen dat het wel een manier van uiten is die ik begrijp. Dus ergens ben ik er wel blij mee. We hebben nu gewoon drie dezelfde karakters in één huis. En als de middelste dochter van B. er is zelfs 4.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:16:13 #196
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_93439218
Claudia: Bedankt voor je uitgebreide stukje :* Ik bedacht me vanmiddag ook dat het misschien wel heel dom was om dan maar meteen naar de fles terug te gaan. Misschien kan ik eens gaan proberen of het nu wel gaat lukkken uit een gewone beker :)
Het lijkt me niet dat ze het doet om te plagen, want ze kijkt ons dan niet aan wat ze anders wel doet als ze iets doet wat niet mag en gaat dan meestal erbij lachen..
Ik zag gisteren dat ze witte stukjes heeft op 2 plekjes waar kiesjes horen te komen en nog een tandje wat door moet komen, misschien zal het dan wel zijn dat ze toch pijn heeft, maar ook dat laat ze niet blijken

De teletubbies is Tessa opeens helemaal niet zo gek meer van :D
Hier is het zandkasteel nu helemaal de bom! :P

Free een ziek mannetje, beterschap!

Twinkly wat goed van Niels :D O+

Wolf weer goedgekeurd :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:17:18 #197
5428 crew  miss_sly
pi_93439267
Dat is wel handig ja, je kent het. Ik zal het met Senna nog wel eens moeilijk krijgen als ze idd zo blijft uiten als schaap ook doet. Ik ben zelf ook meer van de 'ontplof-dit-vind-ik-en-nu-is-het-over' dus dat belooft nog wat :')
pi_93439278
Ik moet altijd gniffelen om de driftbuien van andere kinderen, helaas begint Jaël ze nu ook af en toe te krijgen.. En dan denk ik kind krijs niet zo, maar ja zij zal er wel een hele goede rede voor hebben, niet meer mogen spelen in het ziekenhuis, mee moeten lopen, moeten wachten, niet op papa's nek mogen enz.. Allemaal redenen om heel hard te gillen te krijzen en het liefst de andere kant op te rennen!

En tja sommige mensen zijn echt kortzichtig, dat bleek maar weer! Het was ook wel een beetje een het perfecte gezin stel ofzo.. Maar ja das een vooroordeel van mijn kant en misschien weer kortzichtig van mij :P

Zal op zijn tijd een gezellige boel zijn bij jullie Sorbo ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93439341
MP, echt te erg die mensen :') Niels speelde daarnet met een pop, ohnee!
pi_93439385
Ja MP, eigenlijk is het bij ons altijd gezellig, ook als alle driftkoppen in tha house zijn :D

Niels! :D HOMO!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')