Ik bene r zelf nog nooit geweest, maar hier schijnen ze een aparte ruimte te hebben voor de echte kleintjes. Zat zelf vandaag toevallig even te snuffelen op de website van Ballorig en Kidsplayground hier om de hoek. Toen bedacht ik me dat vandaag de laatste dag van de voorjaarsvakantie was, dus dat leek me niet zo handig.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef MamaPurk het volgende:
Zwemmen vind Jaël ook echt geweldig
Wat ik me net opeens afvroeg he vanaf hoe oud is Ballorig eigenlijk echt leuk voor die kleintjes?? Ik ben bang dat als we nu zoiets zouden ondernemen dat ze onder de voet gelopen wordt...
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook zo. Ik realiseer me dat soort dingen altijd pas als B. er niet bij is. Nou ben ik doordeweeks ook nagenoeg altijd alleen met Isabeau, maar als we dingen gaan doen is het bijna altijd met B. erbij. Jij bent natuurlijk niet anders gewend. Maar tochik vind het knap. Ik weet wel dat jij daar nooit iets van wilt horen, maar ik vind het toch.
Blij dat jij dat ook vindt. Ik heb toevallig vanmorgen weer een poging gedaan om het te kijken, maar ik heb 'm halverwege afgezet. Vind het echt te eng.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die leeuw ontzettend creepy! Ivan vond hem ook maar eng. En ik heb uitgerekend vannacht een vreselijke nachtmerrie over beren gehad.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |