abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93450836
Nou hier vind ik roze bij Kyllian juist leuk staan. Dyon heeft nog niet veel roze aan gehad volgens mij, maar kon toch nog een oude foto vinden. Niet echt mijn smaak qua poloshirt, maar gaat even om de kleur he ;)

pi_93451213
Die kan inderdaad wel heel goed O+ Ook echt een stoer ding verder!

Maar roze staat mij niet en TARA ook niet, dus ik probeer het niet eens :P
pi_93451828
Shit -O-
Florian weer wakker (sliep een kwartiertje)
En gisteravond was hij tot 22:30 wakker en TARA komt pas tegen elven thuis -O-
pi_93453715
Isabeau en ik zitten masterchef te kijken. Ziet ze blokjes aardappel op tv, roept ze KAAS!

Wel knap trouwens, ze herkent pasta al als het nog in de zak zit. Patta! Patta! Ze heeft gesmuld van patta en van uova in salsa verde. Oftewel eieeren in groene saus. Toen het op was woilde ze nog olijs oftewel olijven. Ammehoela :D

Sorry voor de egopost vol fouten. Gebruik blackberry van B.
pi_93453786
Oh eigenlijk valt het mee met de fouten. Haha
pi_93453933
Haha Sorbo :D

Ik heb een giller -O-

Paracetamol: check
Dentinox: check
Gillen: check

Als ik hem in bed leg is het 10 minuten stil en dan krijsen
Als ik hem eruit haal gilt hij in mijn oor en wrijft hij in zijn ogen

Wat is wijsheid....

(en ik zit er zooooo doorheen en ben zo moe en Tara is pas tegen el uur thuis... ;( )
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 19:24:53 #257
5428 crew  miss_sly
pi_93454050
ow freecell, wat ontzettend rot. Ik zou willen dat ik wist wat wijsheid is in zo'n geval. Sterkte iig :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93454284
Kan je moeilijk adviseren free. Elk kind is anders. Isabeau zou ik, als ik de basics heb nagekeken, mooi laten gillen, maar dat werkt ook echt bij haar. Voor het zelfde geld werkt het bij jouw giller averechts
pi_93454322
als het echt van de tandjes komt zou je eens een bijtwortel kunnen proberen? die bevalt ravi heel goed. daar heb je alleen op korte termijn niks aan ;(

zit jullie douche boven? misschien helpt het om te douchen? dan hoort hij je wel rommelen. ravi kan er niet tegen als het heel stil is als hij moet slapen :N dus tegenwoordig doen we 's avonds eerst ravi en dan selene.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93454391
Tsja, ik weet het niet.... heeft ie geen oorontsteking oid?

Net als Sorbo zou ik, als ik zeker wist dat er niks was, gewoon laten gillen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_93454418
He Freecell, hopelijk gaat hij zo wel lekker slapen. Dat is wel het nadeel als je alleen bent, geen lasten kunnen delen...

Hihi die Isabeau weet wel wat ze lekker vindt.
pi_93454431
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
pi_93454496
ventje is trouwens nu in een keer van 4 naar 2 porties melk (nutrilon 2 nog) gegaan! mijn eetoffensief is echt megasuccesvol :Y 's avonds eet hij nu ook met de pot mee (of een potje) en snoept hij stukjes van ons. de burrito vandaag kreeg hij ook weg :D
pi_93454541
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.

En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik :+
pi_93454551
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
daar had ze het vanochtend iig over ;)
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 19:31:35 #266
5428 crew  miss_sly
pi_93454555
als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook, he? :')

Senna zei net aan het eind van ons bedritueeltje: Nenna slapuh, dus die heb ik op haar verzoek lekker in bed gelegd. Dat ging prima....even...nu is het niet meer leuk, geloof ik. Ik kijk het maar even aan, misschien valt ze zo nog wel in slaap. Het klinkt nog niet heel dramatisch ofzo.
pi_93454651
En alleen laten gille ga ikniet doen. Dan zitten er twee te janken, 1 boven en 1 beneden.
Maargoed, samen beneden is ook niet hip.
pi_93454729
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.

En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik :+
Ik zou morgen toch even naar zijn oren laten kijken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_93454755
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep. ;)

Miss, hopeliojk kan nenna de slaap goed vatten!
pi_93454874
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep. ;)

haha :D
Hier in huis kaas en paprika :D

Mjah, ik mag aan zijn oren zitten, maar zodra ik met een vinger naar zijn mond ga is het sirene2
pi_93454892
Free, hoofdeind van het bed wat omhoog? Als hij last van zn oren heeft dan kan dat misschien nog wat helpen. En anders weet ik het ook niet zo goed. :*
Hmmz oren lijken het dus niet te zijn. Heb je iets van waterijs in huis waar je hem op kan laten sabbelen en dan nog eens bed proberen? Sneu he...
Fake it till you make it...
pi_93455050
Ja, zo zielig ;(
En ik word zo wanhopig van dat gegil ;(

nou net stil op schoot :)
pi_93455100
Hier gaat pasta er ook erg goed in!
Dat heeft hij vast van z'n broer, als ik die vraag wat hij wil eten is het altijd pasta (geen patat/ pannenkoeken e.d.).
pi_93455201
Hier is er ook nog 1 wakker Free, misschien helpt het je ;)
Tot nu toe alleen nog maar gebrabbel gelukkig, maar zal zo wel anders worden. Meestal is het hier een teken dat hij nog wat wil drinken, daarna valt hij wel in slaap.
pi_93455284
Wakker is geen drama hoor :)
Alleen dat gegil ;(
pi_93455336
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Wakker is geen drama hoor :)
Alleen dat gegil ;(
Dat is helemaal waar....
pi_93455772
Tess staat nu pas te douchen met M. We eten laat vandaag.
Gisteravond was dikke drama. Ze siep bij mijn ouders. Om 19.10 uur ging ze naar bed, ze zei het zelf. En toen was het huilen. Ik heb er een half uur bijgezeten, mijn moeder een half uur en toen M. nog een half uur. Uiteindleijk hebbenw e d'r maar uit bed gehaald en ze is tot 21.30 wakker geweest :X om vervolgens om 6.30 weer wakker te worden.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93456191
Whahaha, die rose luier vind ik grappig :D . Ik vind rose geen kleur voor R en kleed hem ook echt als een jongen (redelijk neutraal overigens denk ik) zolang hij nog geen voorkeuren uitspreekt. :P Hij slaapt wel in rose slaapzakken van S, maar een rose (meisjes)pyjama doe ik al niet.

En verder hoor ik net dat mijn ouders met Pasen een weekje in Nederland zullen zijn *O* O+ *O* O+ *O* . Fijn!
pi_93456417
Ow Groof wat fijn *O*
Heb je ze al lang niet gezien?
pi_93456443
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ow Groof wat fijn *O*
Heb je ze al lang niet gezien?
Sinds begin oktober. :)
pi_93456604
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Sinds begin oktober. :)
Fijn dat ze komen dan! *O*

Ik geloof dat ik maar met F-je in ons bed kruip, hij blijft brullen....
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 20:13:22 #282
5428 crew  miss_sly
pi_93457396
Fijn Groofs *O* wat een heerlijk vooruitzicht!

Zo zit mijn dame nu verstopt tussen speelgoed in het halfduister te spelen:

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:46:12 ]
pi_93457723
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Draagt 'ie ook wel eens een rok? :+
Voor jou een vraag? voor mij een weet! :+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93457782
Miss, wat een geweldig gezicht zo. Met dat hoedje :D . Ik vind de hele foto trouwens echt geweldig!
pi_93458006
Ah Senna! O+

Freecell, geeft het je hoop als ik zeg dat mijn donderdag en vrijdag ook zo waren? Snot, hoesten, huilen, miserabel, tandjes. Paracetamol, hoestdrank, dentinox... en nog gillen, gillen gillen als ze maar in de buurt van d'r bedje kwam. En mijn vent is meestal pas om 1 uur 's nachts thuis :X Zat er toen ook wel even doorheen. Maar zaterdag - overdag ook bagger - was ze om kwart over zes uitgeteld, en zondag was ze pas om kwart over 8 wakker en toen was ze zichzelf weer helemaal. Dus! Moraal van het verhaal: ik hoop dat het bij jou ook zo gaat en dat ie na ff flink wat slapen ineens weer helemaal happy is.
En avonden alleen met een zielig/ziek kind vind ik ook zwaar :*

Maar nu is mijn meiske de baggerdagen teniet aan 't doen door Heel Erg Blij te zijn. Echt, ze kraait van plezier, babbelt een eind rond, ligt in een deuk om zichzelf, om haar spiegelbeeld, om wie er dan ook om haar heen is.
Vandaag kwam ik haar ophalen bij mijn schoonmoeder, waar ze de pop in bed aan 't stoppen was en ernaar ging zwaaien (want tja, de pop ging slapen) en een boekje ging lezen met haar overgrootmoeder, die vandaag 88 is geworden. echt, smelt! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93458070
Roze vind ik ook geen kleur voor een jongen. Ik weet dat er roze polo's enzo zijn maar dat vind ik sowieso niet zo leuk, dat kakballerige

Beterschap Freecell, wat zielig :'(

Wat gezellig Groofsken! Heb je ze al een poos niet gezien? Was het echt met de geboorte van R. dat je ze voor het laatst zag eigenlijk? Ik weet nog dat je toen zo zat te hopen dat hij redelijk binnen de tijd kwam dat je ouders in NL waren :D O+

Toeval of niet, maarre; het nachtlampje voor het eerst aangedaan in zn kamertje. 1x tetug voor speentje en aai over zn bol en hij is gewoon al dik 20 min STIL :o hij SLAAPT gewoon in zn eigen bed nu (voor hoelang het duurt, maar ik ben blij nu!)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93458191
Echt Poppejans? Is het kakkineuze niks voor jullie? Had ik nou helemáál niet gegokt :P

Fijn dat ie slaapt, hoop dat ie het een tijdje volhoudt ;) Ik wist niet dat ie zo slecht in z'n eigen bedje sliep?

Ohja, en groofs, wat fijn joh! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93458225
Freecell, een :* voor jou en F.

Poppejans, ik wist helemaal niet dat Wolf zo moeilijk ging slapen joh?

Mijn ouders zijn na zijn geboorte nog twee keer in Nederland geweest geloof ik. Van de zomer en oktober. Nu met pasen komen ze dus een weekje (extra) hierheen. In de zomer zitten wij een maand daar en dan komen zij weer drie weken met Kerst. Dat is tot nu toe wat er geboekt staat. ;)
pi_93458908
Jullie gaan echt hard zeg!!

Lastig Freecell dat je niet je vinger kan leggen op de oorzaak van het gillen.. :*

Lief meisje miss en heel lief rompie, heeft Jaël ook ;)

Fijn Poppejans dat een nachtlampje lijkt te werken :)

En verder weet ik het even niet meer!! Kan het even niet bijhouden...
pi_93459866
Joooo! 1-0 voor de mama :P

Het slaapt (voor nu)
In ons bed.
Nu hopen dat hij er niet uitvalt, maar ik heb de babyfoon op heel gevoelig gezet en kussens aan de randen gelegd, moet goedkomen!

Alleen nu ligt er een dreumes in ons bed en dan kan TARA straks niet slapen _O-
pi_93460034
Ow en echt een superleuke foto O+
Dat hoedje!
pi_93460233
*O* freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
pi_93460275
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef MamaPurk het volgende:
*O* freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
Florian slaapt niet echt wild volgens mij en het is een tweepersoons bed :)
En het was de keuze gillen of dit :+
pi_93460373
Ja ik had het ook wel geweten als ik jou hier zo een beetje volgde :)

En bij Jaël horen we regelmatig bonk, dan gaat ze in haar slaap zitten en laat zich zo vallen tegen de spijlen van haar bedje, maar slaapt vervolgens gelukkig rustig door! Beetje raar kind wat dat betreft :P
pi_93460378
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door :P).
pi_93460504
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door :P).
Nou, niet als hij net in zijn eerste slaap is :)
Gaan we tegen onze bedtijd wrs wel proberen, Tara slaapt echt niet fijn met een kind in bed...
Of ik schuif hem naar mijn kant O+
pi_93460667
Het klinkt wel heerlijk knus O+
pi_93461170
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Het klinkt wel heerlijk knus O+
't was na een tijdje ook wel leuk O+
Hij heeft eerst een kwartier gekrijst, gewurmt en gedraaid, is toen 2x bijna in slaap gevallen, maar dan net als ik denk: 't slaapt! schiet hij krijsend wakker en uiteindelijk ging hij zachtjes met mijn haar en neus liggen spelen en met wat aaien over zijn rug zeilde hij zo weg O+
pi_93461666
Freecell, ik voel met je mee :* Het lijkt me wel fijn als ze gewoon kunnen vertellen wat er scheelt -O-
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 21:18:15 #300
5428 crew  miss_sly
pi_93461768
Senna kan behoorlijk vertellen, maar als het slapen niet lukt, dan lukt het slapen niet. Valt weinig bij te vertellen, volgens mij.

Ze ligt er weer in, en het lijkt stil te zijn. Dus ik ga zo ook maar naar bed, just in case enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')