daar had ze het vanochtend iig overquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
Ik zou morgen toch even naar zijn oren laten kijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.
En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik
hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep.
Dat is helemaal waar....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Wakker is geen drama hoor
Alleen dat gegil
Sinds begin oktober.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ow Groof wat fijn
Heb je ze al lang niet gezien?
Fijn dat ze komen dan!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Sinds begin oktober.
Voor jou een vraag? voor mij een weet!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Draagt 'ie ook wel eens een rok?
Florian slaapt niet echt wild volgens mij en het is een tweepersoons bedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef MamaPurk het volgende:
freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
Nou, niet als hij net in zijn eerste slaap isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door).
't was na een tijdje ook wel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |