Ik heb een homo van hem gemaakt!!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja MP, eigenlijk is het bij ons altijd gezellig, ook als alle driftkoppen in tha house zijn![]()
Niels!HOMO!
troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagensquote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb een homo van hem gemaakt!!![]()
Verrek! Dat zou best kunnen! Want ik zeg altijd: "En dan nu nog even je sjaal om"quote:Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorbo, zou Sjoem een samentrekking zijn van ' sjaal om" ? heerlijk van dat dreumesklets.
En, is het gelukt?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagens![]()
ik heb wel een goede band met ze ja.quote:
Dat vind ik echt zieligquote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
Ja, mijn schoonzus zei dat lego voor jongens is, waar zij bij was. Ik maakte nog een opmerking dat ik vroeger ook altijd met lego speelde, maar dat werkte niet. Schijnbaar heeft dat spelen met lego mij geen goed gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!
Hier mag je de zwemzaal niet in met een kind zonder bandjes. Die regel geldt vanaf het moment dat kinderen kunnen lopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef octopussy het volgende:
Moeten de dreumesjes in het diepe bad trouwens altijd bandjes om? Ik was een tijdje terug in Centerparcs met Hannah en ik mocht daar niet verder dan de ballenlijn zonder Hannah zwembandjes om te doenZe past ze nog helemaal niet, en ik laat haar toch niet los (duh, ze kan niet zwemmen). De badmeester sprak me er op aan: "voor het geval er wat met mij zou gebeuren".
Ik spraak laatst iemand die zei dat er ook 'verzamelaars' zijn op praatgebied. Ik verdenk Thijs daar ook van, dat hij dan straks ineens een heleboel zegt ipv af en toe een nieuw woordje.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Context, Twinkly, context!
Volgens Ivan zegt de koe ineens niet meer 'boe' maar 'kakak'. Hij heeft ook nog een paar andere nieuwe woorden gezegd dit weekeinde, waaronder 'lekker'. Maar echt veel woorden komen er niet bij. Ik heb nog steeds het idee dat er een soort blokkade aanwezig is die hij moet omzeilen waarna de woordenstroom ineens losbarst.
Ik ken dat uit mijn kennissenkring. het is knap lastig....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef simmu het volgende:
noem mij dan maar apart. boeit me allemaal niks of het jochie meisjesdingen doet en wil en het meisje jongensdingen. wij hebben gewoon een berg speelgoed en daar moeten ze samen mee spelen. punt uit.
ik had het er een tijdje terug nog over n.a.v. een artikel over genderdysforie bij kinderen met sangdrax. wat doe je als je zoontje stug volhoudt een meisje te zijn? wij neigen nu naar "nja, een meisje it is dan blijkbaar". alles verder een beetje neurtraal houden qua kleding en we zien wel
Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef Sorbootje het volgende:
ik denk dat ik mijn kind dan haar (of zijn) gang zou laten gaan zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Je merkt vanzelf wel of het iets blijvends is toch?
Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet. Ik geef mijn kinderen gewoon speelgoed waar ze leuk mee kunnen spelen. ongeacht wat het volgens een rollenpatroon aan zou moeten voldoen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Twinkly het volgende:
Het valt volgens mij niet eens te stimuleren of af te remmen, je wordt geboren als hetero- of homosexueel of bijvoorbeeld als genderdysfoor.
Dat begreep ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet.
Ik bedoelde dat stimuleren of afremmen volgens mij helemaal niets uitmaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef MamaPurk het volgende:
Niet stimuleren, maar ook niet afremmen ofzo.
Nu nog steeds?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef freecell het volgende:
Ik kwam na 5 broers, ik klom in bomen en viel er uit
En viel in sloten enzo...
En nu?
Zeg, waarom post jij hier niet vaker. Je zegt zulke zinvolle dingen!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.
Ik heb er laatst ook eea over gelezen, vooral dat we jongetjes/meisjes onbewust signalen geven van wat jongensgedrag is en wat meisjesgedrag is. Dat kun je niet veranderen, maar waar je wel van bewust kunt zijn is welke signalen je daarover expres geeft.
Voorbeeld : speelt Thijs met de trein, dan kijk ik en zeg 'wat ben je leuk aan het spelen'. Speelt hij met de pop, dan moet ik lachen omdat hij steeds onder het jurkje kijkt. Hij maakt daaruit op dat met de trein spelen van hem verwacht wordt, en dat met de pop spelen 'anders' is.
Omdat dat we al genoeg zooi hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat jongens en mannen ook best roze aan kunnen, hoor. Niet direct een jurk of een bloes met ruches, maar een t-shirt of een overhemd, waarom niet? Schaap heeft in de VS ook een roze shirt gekocht voor zichzelf.
Wanneer gaan jullie op vakantie. Bar? Wat vervelend dat Roy net nu ziek is, hoop dat hij gauw opknapt!
I
Vlindur, waarom geen poppenwagen of keukentje? Wat zou je man dan voor goed argument hebben om het niets te vinden?
Draagt 'ie ook wel eens een rok?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn man draagt ook rustig een rose overhemd onder zijn pak!
Ik draag toch ook blauw!
daar had ze het vanochtend iig overquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
Ik zou morgen toch even naar zijn oren laten kijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.
En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik
hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep.
Dat is helemaal waar....quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Wakker is geen drama hoor
Alleen dat gegil
Sinds begin oktober.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ow Groof wat fijn
Heb je ze al lang niet gezien?
Fijn dat ze komen dan!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Sinds begin oktober.
Voor jou een vraag? voor mij een weet!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Draagt 'ie ook wel eens een rok?
Florian slaapt niet echt wild volgens mij en het is een tweepersoons bedquote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef MamaPurk het volgende:
freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
Nou, niet als hij net in zijn eerste slaap isquote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |