abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93439341
MP, echt te erg die mensen :') Niels speelde daarnet met een pop, ohnee!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93439385
Ja MP, eigenlijk is het bij ons altijd gezellig, ook als alle driftkoppen in tha house zijn :D

Niels! :D HOMO!
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:22:06 #201
5428 crew  miss_sly
pi_93439474
Dat komt nooit meer goed met Niels, twinkly :N met een pop spelen....tsssss!

Ach, het zegt zo weinig: er was geen liefdevollere poppenmoeder dan mijn zusje, ze heeft niet naar auto's ofzo omgekeken...en toch he...hoe is het mogelijk vraag je je dan af :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 februari 2011 @ 14:22:10 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93439476
Sorbo, zou Sjoem een samentrekking zijn van ' sjaal om" ? heerlijk van dat dreumesklets. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93439478
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ja MP, eigenlijk is het bij ons altijd gezellig, ook als alle driftkoppen in tha house zijn :D

Niels! :D HOMO!
Ik heb een homo van hem gemaakt!! :'( _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 28 februari 2011 @ 14:23:33 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93439536
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik heb een homo van hem gemaakt!! :'( _O-
troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagens O-) :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93439538
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorbo, zou Sjoem een samentrekking zijn van ' sjaal om" ? heerlijk van dat dreumesklets. O+
Verrek! Dat zou best kunnen! Want ik zeg altijd: "En dan nu nog even je sjaal om"

Twinkly :D
pi_93439556
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
pi_93439576
Ik ken het wel een beetje hoor Sorbo, opgegroeid in een gezin met 3 meiden, waarvan er 2 altijd graag het laatste woord hadden en als dat niet gebeurde dan werd erop geslagen... HIHI!

Och arme Niels en dat allemaal om een pop |:( Krijg je meteen een dikke stempel op je hoofd..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93439593
quote:
12s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

troost je, die hebben een veel betere band met hun moeder. Alleen daarom hadden wij een keukentje, serviesjes, poppen en poppenwagens O-) :o
En, is het gelukt? :D
pi_93439602
Getver dat vind ik echt naar. Waarom je kind zo beknotten? Ik heb me eerder uren vermaakt met lego en draag tegenwoordig toch echt hoge hakken en jurkjes
  maandag 28 februari 2011 @ 14:26:04 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93439637
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef Twinkly het volgende:

[..]

En, is het gelukt? :D
ik heb wel een goede band met ze ja. :P voor de rest lijken ze op meisjes te vallen zover je daar iets over kunt zeggen op deze leeftijd.
-O- heb ik weer.
pi_93439676
Ik vermaak me nog steeds met de duplo, maar draag geen rokken en geen hakken, de enige dag dat ik een jurk droeg was mijn trouwdag.. Maarrr Jaël heeft wel een rokje en een jurkje en die heb ik zelfs zelf gekocht.. Maar op de een of andere manier vind ik een broek toch handiger :)
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Mijn zwager en schoonzus zijn trouwens ook zo. Laatst toen we daar waren mocht mijn nichtje niet meespelen met de lego van haar broer en keek ze heel zielig toe met haar barbiepop in haar hand...
Dat vind ik echt zielig :'(
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:27:40 #212
5428 crew  miss_sly
pi_93439699
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:23 schreef Twinkly het volgende:
Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!
pi_93439732
Een collega vertelde trots dat haar dochter beëdigd werd. Met daarbij de opmerking dat ze wèl heel vrouwelijk was. :? Dus ik reageerde (een beetje lomp) met: "Oh gelukkig. Want als ze er uit had gezien als een manwijf had je vast veel minder trots geweest nu." 8)7

Is wel een heel verre associatie misschien, maar ik kan er heel slecht tegen als ik het gevoel krijg dat kinderen (mensen) aan bepaalde plaatjes moeten voldoen.
pi_93439922
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow wat zielig. Was dat echt omdat ze niet met lego mag spelen? Dat vind ik echt zoo dom!
Ja, mijn schoonzus zei dat lego voor jongens is, waar zij bij was. Ik maakte nog een opmerking dat ik vroeger ook altijd met lego speelde, maar dat werkte niet. Schijnbaar heeft dat spelen met lego mij geen goed gedaan :+

Groofsken, inderdaad zeg. Wat heeft wel of niet vrouwelijk zijn nou weer met trots zijn op je kind te maken :?
pi_93440022
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef octopussy het volgende:
Moeten de dreumesjes in het diepe bad trouwens altijd bandjes om? Ik was een tijdje terug in Centerparcs met Hannah en ik mocht daar niet verder dan de ballenlijn zonder Hannah zwembandjes om te doen -O- Ze past ze nog helemaal niet, en ik laat haar toch niet los (duh, ze kan niet zwemmen). De badmeester sprak me er op aan: "voor het geval er wat met mij zou gebeuren".
Hier mag je de zwemzaal niet in met een kind zonder bandjes. Die regel geldt vanaf het moment dat kinderen kunnen lopen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:36:37 #216
5428 crew  miss_sly
pi_93440039
Ik snap dat echt niet hoor. Waarom moeten mensen zelfs al zoo jong in allerlei hokjes geduwd worden en mogen ze niet zelf uitvinden wat ze leuk vinden of niet.
pi_93440043
noem mij dan maar apart. boeit me allemaal niks of het jochie meisjesdingen doet en wil en het meisje jongensdingen. wij hebben gewoon een berg speelgoed en daar moeten ze samen mee spelen. punt uit.

ik had het er een tijdje terug nog over n.a.v. een artikel over genderdysforie bij kinderen met sangdrax. wat doe je als je zoontje stug volhoudt een meisje te zijn? wij neigen nu naar "nja, een meisje it is dan blijkbaar". alles verder een beetje neurtraal houden qua kleding en we zien wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:38:21 #218
5428 crew  miss_sly
pi_93440098
Nou ja, ligt een beetje aan de leeftijd. Mijn middelste neefje heeft een hele tijd volgehouden dat hij een meisje was. Nou ja, prima hoor, wat jij wil. Maar na een aantal maanden was dat ineens weer over en nu is roze stom want dat is voor meisjes :D
pi_93440170
ik denk dat ik mijn kind dan haar (of zijn ;) ) gang zou laten gaan zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Je merkt vanzelf wel of het iets blijvends is toch?
pi_93440286
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Context, Twinkly, context! :+

Volgens Ivan zegt de koe ineens niet meer 'boe' maar 'kakak'. Hij heeft ook nog een paar andere nieuwe woorden gezegd dit weekeinde, waaronder 'lekker'. Maar echt veel woorden komen er niet bij. Ik heb nog steeds het idee dat er een soort blokkade aanwezig is die hij moet omzeilen waarna de woordenstroom ineens losbarst.
Ik spraak laatst iemand die zei dat er ook 'verzamelaars' zijn op praatgebied. Ik verdenk Thijs daar ook van, dat hij dan straks ineens een heleboel zegt ipv af en toe een nieuw woordje.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_93440296
Ik denk dat ik er ook zo mee om zou gaan Sorbo.. Niet stimuleren, maar ook niet afremmen ofzo.
Aanzien en merken waar het schip strand.. Mijn zusje is nog steeds een beetje jongensachtig maar toch ook echt een meisje, gewoon een stoer meisje dus :)

Gelukkig zijn niet alle meisjes barbies en alle jongetjes superman, dat zou het leven echt vervelend maken volgens mij!
pi_93440398
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef simmu het volgende:
noem mij dan maar apart. boeit me allemaal niks of het jochie meisjesdingen doet en wil en het meisje jongensdingen. wij hebben gewoon een berg speelgoed en daar moeten ze samen mee spelen. punt uit.

ik had het er een tijdje terug nog over n.a.v. een artikel over genderdysforie bij kinderen met sangdrax. wat doe je als je zoontje stug volhoudt een meisje te zijn? wij neigen nu naar "nja, een meisje it is dan blijkbaar". alles verder een beetje neurtraal houden qua kleding en we zien wel
Ik ken dat uit mijn kennissenkring. het is knap lastig....

Voor de rest ben ik het met je eens, de kinderen die hier komen spelen met speelgoed uit 1 bak. Thijs speelt dan vaak met de pop, maar het feit dat hij elke 5 minuten onder het jurkje kijkt, bewijst zijn mannelijkheid maar weer :D
pi_93440493
Thijs! :D Stiekem upskirts maken van de pop?

Mijn broertje was ook zo'n verzamelaar, die zei tot zijn tweede nagenoeg niks en begon toen ineens écht te praten.

B. en ik waren allebei vroege praters. B. meer dan ik. Maar we hadden allebei al vroeg een grote woordenschat.
pi_93440497
Het valt volgens mij niet eens te stimuleren of af te remmen, je wordt geboren als hetero- of homosexueel of bijvoorbeeld als genderdysfoor.
pi_93440593
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef Sorbootje het volgende:
ik denk dat ik mijn kind dan haar (of zijn ;) ) gang zou laten gaan zonder er al te veel aandacht aan te besteden. Je merkt vanzelf wel of het iets blijvends is toch?
Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.

Ik heb er laatst ook eea over gelezen, vooral dat we jongetjes/meisjes onbewust signalen geven van wat jongensgedrag is en wat meisjesgedrag is. Dat kun je niet veranderen, maar waar je wel van bewust kunt zijn is welke signalen je daarover expres geeft.

Voorbeeld : speelt Thijs met de trein, dan kijk ik en zeg 'wat ben je leuk aan het spelen'. Speelt hij met de pop, dan moet ik lachen omdat hij steeds onder het jurkje kijkt. Hij maakt daaruit op dat met de trein spelen van hem verwacht wordt, en dat met de pop spelen 'anders' is.
  maandag 28 februari 2011 @ 14:50:05 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93440639
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef Twinkly het volgende:
Het valt volgens mij niet eens te stimuleren of af te remmen, je wordt geboren als hetero- of homosexueel of bijvoorbeeld als genderdysfoor.
Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet. Ik geef mijn kinderen gewoon speelgoed waar ze leuk mee kunnen spelen. ongeacht wat het volgens een rollenpatroon aan zou moeten voldoen.
Grappig is wel te zien dat ze de poppenwagen gebruikten om de voetbal zo snel mogelijk op het veldje te krijgen. :') en de keukenspullen werden restaurant. Ze speelden toch duidelijk anders dan meisjes. Maar goed, het maakt mij dus niet uit.
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 14:50:46 #227
5428 crew  miss_sly
pi_93440675
Sommige mensen willen daar niet naa, twinkly. Je maakt een jongen homo omdat je hem met poppen laat spelen of roze kleren aantrekt. En meisjes die kort haar willen en in tuinbroek lopen, worden lesbisch, dat is nu eenmaal zo.

Hmm, hoe je dan precies een genderdysfoor maakt is me dan niet duidelijk.

Ik vind het vooral erg dom.

Helemaal neutraal kun je denk ik idd niet zijn, al is het maar omdat je onbewust signalen afgeeft. Maar ik hoop toch wel dat mijn bewuste signalen en als ze groter is onze bewuste aanpak en uiting mbt dit soort dingen haar duidelijk zal maken dat ze wat ons betreft mag zijn wie ze is, en dat we dan nog steeds evenveel van haar houden.
pi_93440898
Ojee Sorbo.... Isabimbeau heeft een tuinbroek, en Thijs draagt roze....
pi_93440942
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Voor de goede orde: dat denk ik dus ook niet.
Dat begreep ik ;)

Ik doelde meer op
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:42 schreef MamaPurk het volgende:
Niet stimuleren, maar ook niet afremmen ofzo.
Ik bedoelde dat stimuleren of afremmen volgens mij helemaal niets uitmaakt.
In de jaren '70 was het helemaal in om jongens poppen en meisjes auto's te geven, dus ze werden gestimuleerd om geen specifiek jongens- of meisjesgedrag te vertonen. En daar trokken die jongens en meisjes zich niets van aan, die speelden gewoon op een jongensmanier met poppen en op een meisjesmanier met auto's. Wat buurvrouw ook zegt dus.
pi_93441244
Ja dat bedoel ik ook een beetje Twinkly, wist alleen even niet goed hoe ik het moest verwoorden.
pi_93441285
ravi en selene spam in het filmpjestopic!
*O*
pi_93441539
Oh, ik kan daar echt boos om worden dat kinderen in meisjes- of jongetjeshokjes worden gezet. Als kind al trouwens, mijn moeder heeft daar volgens mij nog trauma's van, want vanaf mijn 3e of zo heb ik geen jurk meer aangehad en heb altijd alleen maar Lego en zo gehad (geen auto's, maar ook geen barbies)... En ik had met de buurjongen afgesproken dat als we oud genoeg waren, we dan gingen ruilen van geslacht... dan kreeg ik zijn piemel en hij mijn borsten. En dat puur omdat ik alleen maar dingen wilde doen die jongens alleen maar mochten en hij meer van de poppen was. Uiteindelijk is het allemaal weer goedgekomen (op die jurken na dan) en zijn we allebei hetero en nog van hetzelfde geslacht als toen en gelukkig met onze partners/kinderen...
pi_93441728
ik hou er gewoon niet van om kinders te dwingen ;) maakt niet uit waarover. dus als een kind geen jurkje aanwil, nja. dan geen jurkje! is me prima :)
pi_93441870
Ik kwam na 5 broers, ik klom in bomen en viel er uit :')
En viel in sloten enzo... :+

En nu?
pi_93441957
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef freecell het volgende:
Ik kwam na 5 broers, ik klom in bomen en viel er uit :')
En viel in sloten enzo... :+

En nu?
Nu nog steeds? :P
pi_93443544
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ook, en gewoon neutraal mee omgaan inderdaad.

Ik heb er laatst ook eea over gelezen, vooral dat we jongetjes/meisjes onbewust signalen geven van wat jongensgedrag is en wat meisjesgedrag is. Dat kun je niet veranderen, maar waar je wel van bewust kunt zijn is welke signalen je daarover expres geeft.

Voorbeeld : speelt Thijs met de trein, dan kijk ik en zeg 'wat ben je leuk aan het spelen'. Speelt hij met de pop, dan moet ik lachen omdat hij steeds onder het jurkje kijkt. Hij maakt daaruit op dat met de trein spelen van hem verwacht wordt, en dat met de pop spelen 'anders' is.
Zeg, waarom post jij hier niet vaker. Je zegt zulke zinvolle dingen!

We zijn inderdaad veel minder sekseneutraal dan we van onszelf denken. Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik kleine dingen zeg waarmee ik Ivan in een jongetjesrol duw. Soms vind ik dat vervelend en probeer ik mezelf te corrigeren, maar over het algemeen vind ik het niet zo erg. Hij ís nu eenmaal een jongetje, jongetjes zijn over het algemeen anders dan meisjes en onze cultuur is volledig ingesteld op dat onderscheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 28 februari 2011 @ 16:13:06 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93444079
Claudia, zo lang een meisje zich kan ontwikkelen tot een tomboy en een jongetje met barbies kan spelen zou ik er inderdaad niet al te moeilijk over doen :) Ik heb van mezelf in elk geval niet in de gaten dat ik dat doe, maar maak me er ook geen illusies over ;) Ik ben zelf nogal een manwijf (maar ben tegelijk ook wel een echt meisjes-meisje :')) en heb me voorgenomen om Stef daar zoveel mogelijk in vrij te laten. Heel erg zielig dat er dus ook nog steeds kindjes zijn die daarin geremd worden..

Hoewel ik ook nooit lego kreeg en wel barbies, terwijl ik nooit poppen wilde en er alleen maar de ledematen aftrok en de haren eraf knipte :')
3!
pi_93444711
Een andere kant... Ik had graag nog veel meisjesachtiger geweest dan waar ik de kans voor kreeg. Ik was jaloers op al die prachtige en bijpassende kleertjes.... O+ .
  maandag 28 februari 2011 @ 16:28:00 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_93444843
Niels en een pop O+

Ko hoe is het nu met jou?
Free en met jou?

Senna voor je het weet is papa weer terug thuis!!!

Ravi die lekker eet!

Roy is hier nog steeds ziek, nog steeds koortsvrij maar wel blijven spugen, heb wel daarstraks de huisarts opgebeld en die belt me strakt nog terug.
mede vanwege de vakantie en de medicijnen.
Roy is er overgens ook niet ziekig door, hij blijft gezellig spelen en is heel allert op alles, wel is er een rechthoekig plekje rondom zijn navel wat ineens roze gekleurd is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93445190
Ik speelde met poppen, lego, playmobiel, klom in bomen, bouwde hutten en wilde graag princessen jurken aan.

Rienk was net op het CB (9.7 kilo en 76cm) en speelde heel leuk met de poppenwagen en het keukentje. Dus nu wil ik dat ook voor hem, maar manlief vind dat stom :{

Rienk heeft alleen geen roze kleren, dat vind ik helemaal niks voor hem :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93445347
En oh ja, Oeke, lief dat je naar me vroeg! Ik ben weer opgeknapt. Toen J. geopereerd werd heb ik me er maar overheen gezet en toen was het klaar :+
Rienk is het weekend bij mijn ouders geweest zodat ik even kon bijslapen en nu kan ik de hele wereld weer aan :D
pi_93446052
Roze kleren doe ik ook niet :)

Leander heeft een half jaartje geleden wel dágen met een knipje in zijn haar gelopen. 'mama peldje, mij ook peldje!'
Nouja, dan een speldje :D

Florian eet iig weer een beetje :) En drinkt meer dan normaal en heeft verder overduidelijk tandpijn...
Hoop dat vanavond beetje ok gaat.
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 17:03:53 #243
5428 crew  miss_sly
pi_93446568
Ik vind dat jongens en mannen ook best roze aan kunnen, hoor. Niet direct een jurk of een bloes met ruches, maar een t-shirt of een overhemd, waarom niet? Schaap heeft in de VS ook een roze shirt gekocht voor zichzelf.

Wanneer gaan jullie op vakantie. Bar? Wat vervelend dat Roy net nu ziek is, hoop dat hij gauw opknapt!

Vlindur, waarom geen poppenwagen of keukentje? Wat zou je man dan voor goed argument hebben om het niets te vinden?
pi_93446990
Mijn man draagt ook rustig een rose overhemd onder zijn pak!
Ik draag toch ook blauw!
  maandag 28 februari 2011 @ 17:13:32 #245
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93447001
Mjah, ik heb een tijd terug een roze luier voor Stef besteld, gewoon, omdat ik vond dat dat best kon. En toen deed ik 'm aan en toen dacht ik 'ohnee, toch niet' :') Het is ook best een felle kleur roze, misschien staat het hem niet omdat het niet bij de ondertoon van zijn huidskleur past ofzo, maar het is het nét even niet ofzo..
3!
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 17:22:29 #246
5428 crew  miss_sly
pi_93447416
Sowieso kan een kleur niet bij iemand passen, of je nou jongen of meisje bent.
Daarnaast kan ik me ook nog voorstellen dat je bij kleinere kindjes waarbij de echt mannelijke of vrouwelijke features nog niet zo erg aanwezig zijn, toch sneller kiest voor geslachtsversterkende kleren/kleuren en minder snel voor een gewaagder roze.

Maar als ze groter en duidelijker mannelijk zijn en de kleur staat ze, zie ik niet waarom jongens geen roze zouden kunnen dragen. Maar nee, dan geen roze luier meer :P
pi_93447445
quote:
Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat jongens en mannen ook best roze aan kunnen, hoor. Niet direct een jurk of een bloes met ruches, maar een t-shirt of een overhemd, waarom niet? Schaap heeft in de VS ook een roze shirt gekocht voor zichzelf.

Wanneer gaan jullie op vakantie. Bar? Wat vervelend dat Roy net nu ziek is, hoop dat hij gauw opknapt!
I
Vlindur, waarom geen poppenwagen of keukentje? Wat zou je man dan voor goed argument hebben om het niets te vinden?
Omdat dat we al genoeg zooi hebben :')
Ik vind van niet ;)
pi_93447476
/bekenmodus

ravi draagt in bed gewoon selene's oude (roze) slaapzakjes en pijamaatjes aan hoor
:P

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 28-02-2011 17:29:55 ]
pi_93447621
Toen Jaël een week of 6 was had ik haar mee naar een verjaardag van een oud tante helemaal in het rose, komt er een oude dame, ow is het een jongetje of een meisje, een andere oude dame eroverheen een jongetje dat kun je toch wel zien... Waarop ik zei ja lief he :P
pi_93448030
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:13 schreef MamaPurk het volgende:
Mijn man draagt ook rustig een rose overhemd onder zijn pak!
Ik draag toch ook blauw!
Draagt 'ie ook wel eens een rok? :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93450836
Nou hier vind ik roze bij Kyllian juist leuk staan. Dyon heeft nog niet veel roze aan gehad volgens mij, maar kon toch nog een oude foto vinden. Niet echt mijn smaak qua poloshirt, maar gaat even om de kleur he ;)

pi_93451213
Die kan inderdaad wel heel goed O+ Ook echt een stoer ding verder!

Maar roze staat mij niet en TARA ook niet, dus ik probeer het niet eens :P
pi_93451828
Shit -O-
Florian weer wakker (sliep een kwartiertje)
En gisteravond was hij tot 22:30 wakker en TARA komt pas tegen elven thuis -O-
pi_93453715
Isabeau en ik zitten masterchef te kijken. Ziet ze blokjes aardappel op tv, roept ze KAAS!

Wel knap trouwens, ze herkent pasta al als het nog in de zak zit. Patta! Patta! Ze heeft gesmuld van patta en van uova in salsa verde. Oftewel eieeren in groene saus. Toen het op was woilde ze nog olijs oftewel olijven. Ammehoela :D

Sorry voor de egopost vol fouten. Gebruik blackberry van B.
pi_93453786
Oh eigenlijk valt het mee met de fouten. Haha
pi_93453933
Haha Sorbo :D

Ik heb een giller -O-

Paracetamol: check
Dentinox: check
Gillen: check

Als ik hem in bed leg is het 10 minuten stil en dan krijsen
Als ik hem eruit haal gilt hij in mijn oor en wrijft hij in zijn ogen

Wat is wijsheid....

(en ik zit er zooooo doorheen en ben zo moe en Tara is pas tegen el uur thuis... ;( )
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 19:24:53 #257
5428 crew  miss_sly
pi_93454050
ow freecell, wat ontzettend rot. Ik zou willen dat ik wist wat wijsheid is in zo'n geval. Sterkte iig :*
pi_93454284
Kan je moeilijk adviseren free. Elk kind is anders. Isabeau zou ik, als ik de basics heb nagekeken, mooi laten gillen, maar dat werkt ook echt bij haar. Voor het zelfde geld werkt het bij jouw giller averechts
pi_93454322
als het echt van de tandjes komt zou je eens een bijtwortel kunnen proberen? die bevalt ravi heel goed. daar heb je alleen op korte termijn niks aan ;(

zit jullie douche boven? misschien helpt het om te douchen? dan hoort hij je wel rommelen. ravi kan er niet tegen als het heel stil is als hij moet slapen :N dus tegenwoordig doen we 's avonds eerst ravi en dan selene.
pi_93454391
Tsja, ik weet het niet.... heeft ie geen oorontsteking oid?

Net als Sorbo zou ik, als ik zeker wist dat er niks was, gewoon laten gillen.
pi_93454418
He Freecell, hopelijk gaat hij zo wel lekker slapen. Dat is wel het nadeel als je alleen bent, geen lasten kunnen delen...

Hihi die Isabeau weet wel wat ze lekker vindt.
pi_93454431
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
pi_93454496
ventje is trouwens nu in een keer van 4 naar 2 porties melk (nutrilon 2 nog) gegaan! mijn eetoffensief is echt megasuccesvol :Y 's avonds eet hij nu ook met de pot mee (of een potje) en snoept hij stukjes van ons. de burrito vandaag kreeg hij ook weg :D
pi_93454541
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.

En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik :+
pi_93454551
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Oh je weet dat het tandjes zijn? Dat had ik niet begrepen
daar had ze het vanochtend iig over ;)
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 19:31:35 #266
5428 crew  miss_sly
pi_93454555
als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook, he? :')

Senna zei net aan het eind van ons bedritueeltje: Nenna slapuh, dus die heb ik op haar verzoek lekker in bed gelegd. Dat ging prima....even...nu is het niet meer leuk, geloof ik. Ik kijk het maar even aan, misschien valt ze zo nog wel in slaap. Het klinkt nog niet heel dramatisch ofzo.
pi_93454651
En alleen laten gille ga ikniet doen. Dan zitten er twee te janken, 1 boven en 1 beneden.
Maargoed, samen beneden is ook niet hip.
pi_93454729
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Tanden,koorts snot.
Hij moppert nu weer hier op schoot. En kreunt en mompelt.

En als ik hem nu in bed leg gilt hij zo hard dat hij het niet eens zou horen als ik zou gaan boren denk ik :+
Ik zou morgen toch even naar zijn oren laten kijken.
pi_93454755
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep. ;)

Miss, hopeliojk kan nenna de slaap goed vatten!
pi_93454874
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Meimeltje ze weet inderdaad heel goed wat ze lekker vindt. De liefde voor eieren, olijsen en patta gaat diep, heel diep. ;)

haha :D
Hier in huis kaas en paprika :D

Mjah, ik mag aan zijn oren zitten, maar zodra ik met een vinger naar zijn mond ga is het sirene2
pi_93454892
Free, hoofdeind van het bed wat omhoog? Als hij last van zn oren heeft dan kan dat misschien nog wat helpen. En anders weet ik het ook niet zo goed. :*
Hmmz oren lijken het dus niet te zijn. Heb je iets van waterijs in huis waar je hem op kan laten sabbelen en dan nog eens bed proberen? Sneu he...
Fake it till you make it...
pi_93455050
Ja, zo zielig ;(
En ik word zo wanhopig van dat gegil ;(

nou net stil op schoot :)
pi_93455100
Hier gaat pasta er ook erg goed in!
Dat heeft hij vast van z'n broer, als ik die vraag wat hij wil eten is het altijd pasta (geen patat/ pannenkoeken e.d.).
pi_93455201
Hier is er ook nog 1 wakker Free, misschien helpt het je ;)
Tot nu toe alleen nog maar gebrabbel gelukkig, maar zal zo wel anders worden. Meestal is het hier een teken dat hij nog wat wil drinken, daarna valt hij wel in slaap.
pi_93455284
Wakker is geen drama hoor :)
Alleen dat gegil ;(
pi_93455336
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef freecell het volgende:
Wakker is geen drama hoor :)
Alleen dat gegil ;(
Dat is helemaal waar....
pi_93455772
Tess staat nu pas te douchen met M. We eten laat vandaag.
Gisteravond was dikke drama. Ze siep bij mijn ouders. Om 19.10 uur ging ze naar bed, ze zei het zelf. En toen was het huilen. Ik heb er een half uur bijgezeten, mijn moeder een half uur en toen M. nog een half uur. Uiteindleijk hebbenw e d'r maar uit bed gehaald en ze is tot 21.30 wakker geweest :X om vervolgens om 6.30 weer wakker te worden.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93456191
Whahaha, die rose luier vind ik grappig :D . Ik vind rose geen kleur voor R en kleed hem ook echt als een jongen (redelijk neutraal overigens denk ik) zolang hij nog geen voorkeuren uitspreekt. :P Hij slaapt wel in rose slaapzakken van S, maar een rose (meisjes)pyjama doe ik al niet.

En verder hoor ik net dat mijn ouders met Pasen een weekje in Nederland zullen zijn *O* O+ *O* O+ *O* . Fijn!
pi_93456417
Ow Groof wat fijn *O*
Heb je ze al lang niet gezien?
pi_93456443
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Ow Groof wat fijn *O*
Heb je ze al lang niet gezien?
Sinds begin oktober. :)
pi_93456604
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Sinds begin oktober. :)
Fijn dat ze komen dan! *O*

Ik geloof dat ik maar met F-je in ons bed kruip, hij blijft brullen....
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 20:13:22 #282
5428 crew  miss_sly
pi_93457396
Fijn Groofs *O* wat een heerlijk vooruitzicht!

Zo zit mijn dame nu verstopt tussen speelgoed in het halfduister te spelen:

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:46:12 ]
pi_93457723
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Draagt 'ie ook wel eens een rok? :+
Voor jou een vraag? voor mij een weet! :+
pi_93457782
Miss, wat een geweldig gezicht zo. Met dat hoedje :D . Ik vind de hele foto trouwens echt geweldig!
pi_93458006
Ah Senna! O+

Freecell, geeft het je hoop als ik zeg dat mijn donderdag en vrijdag ook zo waren? Snot, hoesten, huilen, miserabel, tandjes. Paracetamol, hoestdrank, dentinox... en nog gillen, gillen gillen als ze maar in de buurt van d'r bedje kwam. En mijn vent is meestal pas om 1 uur 's nachts thuis :X Zat er toen ook wel even doorheen. Maar zaterdag - overdag ook bagger - was ze om kwart over zes uitgeteld, en zondag was ze pas om kwart over 8 wakker en toen was ze zichzelf weer helemaal. Dus! Moraal van het verhaal: ik hoop dat het bij jou ook zo gaat en dat ie na ff flink wat slapen ineens weer helemaal happy is.
En avonden alleen met een zielig/ziek kind vind ik ook zwaar :*

Maar nu is mijn meiske de baggerdagen teniet aan 't doen door Heel Erg Blij te zijn. Echt, ze kraait van plezier, babbelt een eind rond, ligt in een deuk om zichzelf, om haar spiegelbeeld, om wie er dan ook om haar heen is.
Vandaag kwam ik haar ophalen bij mijn schoonmoeder, waar ze de pop in bed aan 't stoppen was en ernaar ging zwaaien (want tja, de pop ging slapen) en een boekje ging lezen met haar overgrootmoeder, die vandaag 88 is geworden. echt, smelt! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93458070
Roze vind ik ook geen kleur voor een jongen. Ik weet dat er roze polo's enzo zijn maar dat vind ik sowieso niet zo leuk, dat kakballerige

Beterschap Freecell, wat zielig :'(

Wat gezellig Groofsken! Heb je ze al een poos niet gezien? Was het echt met de geboorte van R. dat je ze voor het laatst zag eigenlijk? Ik weet nog dat je toen zo zat te hopen dat hij redelijk binnen de tijd kwam dat je ouders in NL waren :D O+

Toeval of niet, maarre; het nachtlampje voor het eerst aangedaan in zn kamertje. 1x tetug voor speentje en aai over zn bol en hij is gewoon al dik 20 min STIL :o hij SLAAPT gewoon in zn eigen bed nu (voor hoelang het duurt, maar ik ben blij nu!)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93458191
Echt Poppejans? Is het kakkineuze niks voor jullie? Had ik nou helemáál niet gegokt :P

Fijn dat ie slaapt, hoop dat ie het een tijdje volhoudt ;) Ik wist niet dat ie zo slecht in z'n eigen bedje sliep?

Ohja, en groofs, wat fijn joh! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93458225
Freecell, een :* voor jou en F.

Poppejans, ik wist helemaal niet dat Wolf zo moeilijk ging slapen joh?

Mijn ouders zijn na zijn geboorte nog twee keer in Nederland geweest geloof ik. Van de zomer en oktober. Nu met pasen komen ze dus een weekje (extra) hierheen. In de zomer zitten wij een maand daar en dan komen zij weer drie weken met Kerst. Dat is tot nu toe wat er geboekt staat. ;)
pi_93458908
Jullie gaan echt hard zeg!!

Lastig Freecell dat je niet je vinger kan leggen op de oorzaak van het gillen.. :*

Lief meisje miss en heel lief rompie, heeft Jaël ook ;)

Fijn Poppejans dat een nachtlampje lijkt te werken :)

En verder weet ik het even niet meer!! Kan het even niet bijhouden...
pi_93459866
Joooo! 1-0 voor de mama :P

Het slaapt (voor nu)
In ons bed.
Nu hopen dat hij er niet uitvalt, maar ik heb de babyfoon op heel gevoelig gezet en kussens aan de randen gelegd, moet goedkomen!

Alleen nu ligt er een dreumes in ons bed en dan kan TARA straks niet slapen _O-
pi_93460034
Ow en echt een superleuke foto O+
Dat hoedje!
pi_93460233
*O* freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
pi_93460275
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef MamaPurk het volgende:
*O* freecell!!
Dapper hoor, ik zou dat met Jaël echt niet durven, die stuitert er volgens mijn zo uit, die slaapt altijd zo wilt!!
Florian slaapt niet echt wild volgens mij en het is een tweepersoons bed :)
En het was de keuze gillen of dit :+
pi_93460373
Ja ik had het ook wel geweten als ik jou hier zo een beetje volgde :)

En bij Jaël horen we regelmatig bonk, dan gaat ze in haar slaap zitten en laat zich zo vallen tegen de spijlen van haar bedje, maar slaapt vervolgens gelukkig rustig door! Beetje raar kind wat dat betreft :P
pi_93460378
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door :P).
pi_93460504
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
En al slapend in z'n eigen bedje leggen is ook geen optie? (dat zou ik hier dus gewoon doen, die slaapt echt wel in m'n armen door :P).
Nou, niet als hij net in zijn eerste slaap is :)
Gaan we tegen onze bedtijd wrs wel proberen, Tara slaapt echt niet fijn met een kind in bed...
Of ik schuif hem naar mijn kant O+
pi_93460667
Het klinkt wel heerlijk knus O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')