Ah Senna!

Freecell, geeft het je hoop als ik zeg dat mijn donderdag en vrijdag ook zo waren? Snot, hoesten, huilen, miserabel, tandjes. Paracetamol, hoestdrank, dentinox... en nog gillen, gillen gillen als ze maar in de buurt van d'r bedje kwam. En mijn vent is meestal pas om 1 uur 's nachts thuis

Zat er toen ook wel even doorheen. Maar zaterdag - overdag ook bagger - was ze om kwart over zes uitgeteld, en zondag was ze pas om kwart over 8 wakker en toen was ze zichzelf weer helemaal. Dus! Moraal van het verhaal: ik hoop dat het bij jou ook zo gaat en dat ie na ff flink wat slapen ineens weer helemaal happy is.
En avonden alleen met een zielig/ziek kind vind ik ook zwaar

Maar nu is mijn meiske de baggerdagen teniet aan 't doen door Heel Erg Blij te zijn. Echt, ze kraait van plezier, babbelt een eind rond, ligt in een deuk om zichzelf, om haar spiegelbeeld, om wie er dan ook om haar heen is.
Vandaag kwam ik haar ophalen bij mijn schoonmoeder, waar ze de pop in bed aan 't stoppen was en ernaar ging zwaaien (want tja, de pop ging slapen) en een boekje ging lezen met haar overgrootmoeder, die vandaag 88 is geworden. echt, smelt!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website