Gewoon, uit Noord Holland! Maar ja, ik verdiep me niet zo in de kledingmerken tbhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef MrTorrini het volgende:
@ MariaEtcetera
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Bruno Banani is een redelijk bekend merk dat naast ondergoed nog veel meer maakt XD.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.
Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Mooie billen, maar ik zou ze echt mooier vinden in een strakke boxer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan.
Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:
[ afbeelding ]
Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef RianaLuna het volgende:
Ik vind een string typisch iets voor vrouwen en niet voor mannen eigenlijk. Misschien lullig om te zeggen, maar het staat gewoon niet sexy, zoals je in de titel aangeeft van wel.
Oh, ik moest meer inhoud geven aan mijn mening.
Oké. Ik vind dat een string de vrouwelijke vormen beter laat uitkomen. Verder vind ik de billen van een man ook niet mooi (meestal omdat die ook behaard zijn), of gewoon zo plat als een dubbeltje.
Verder geeft het mij een raar gevoel omdat ik zelf strings draag, en ik zou dan denken als mijn vriend die zou dragen dat ie nog wel meer vrouwenkleding van me zou willen dragen.. Tuurlijk zijn er nu mannelijke versies van die strings..
Het dik gedrukte zorgt er het meest voor dat ik het niet sexy vind.
Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
Alleen nog behaarde tot nu toe idd.. Laat maar zienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef ad0rable het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...
Als ik het goed begrijp is de string bij jullie onderdeel van het sexspel, dat maakt het toch wat anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef MrTorrini het volgende:
Als je een goede maat koopt merk je amper dat je hem aan hebt moet ik zeggen. Draag ze overigens vooral omdat m'n vriendin het leuk vind en omdat ik het ook wel leuk vind om samen als een soort unisex in bed te liggen. Maar goed, als je strings bij vrouwen al niks vind kan ik begrijpen dat je het bij mannen ook niks vind.
Valt me trouwens op dat ik één van de weinige ben die het wel wat vind en/of zegt dat ze naast alle shorts 1 of 2 strings in de kast hebben liggen. Had wel grotendeels negatieve reacties verwacht, maar toch ook zeker een paar positieve. Als ik namelijk in mijn eigen vriendengroep rondkijk zijn er zeker een aantal bij die samen met vriendinlief ook graag af en toe strings dragen of hier mee hebben geëxperimenteerd (zijn altijd leuke verjaardagsonderwerpen haha). Maar goed, misschien heb ik een rare vriendengroep dat kan natuurlijk ook.
Bij deze foto moet ik denken aan mijn tijd bij een bep bank. Daar liep een behoorlijk aatrekkelijke bankier rond, bij een bepaalde pantalon zag je net onder zijn riem zo een driehoekjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:
[ afbeelding ]
Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
Nee, die mag ik alleen zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:12 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Alleen nog behaarde tot nu toe idd.. Laat maar zien
moest wel lachen, ook al is het wel erge opmerkingquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:45 schreef borbit het volgende:
ja mijn vriendin vindt het ook geweldig. Vooral als ik dan ook nog in haar oor fluister dat ik tegenwoordig zittend pis.
eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef the85mc het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen mannelijk en onverzorgd. Je kunt best mannelijk, maar wel verzorgd zijn. Ik zeg niet dat je er bij moet gaan lopen als een bosaap, maar je hoeft je niet als vrouw met leuter te gaan gedragen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.
Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Nee, strakquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Eensch het volgende:
Gatver dit is zo lelijk he. Een man moet gewoon een effen boxershort van 100% katoen en een beetje loszittend.
Is strak niet te "vrouwelijk"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Geef mij maar een man die boxershorts draagt
[..]
Nee, strak![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:26 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Is strak niet te "vrouwelijk"?
Dus mannen mogen hun billen niet accentueren als ze een mooie kont hebben omdat je anders bang bent dat je eigen billen misschien minder mooi zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:44 schreef Candaasje het volgende:
De billen in de OP zijn namelijk wel mooie billen, maar door de string worden de rondingen wel erg geaccentueerd en doet het mij zelfs bijna vrouwelijk aan.
En ik wil toch echt beetje een mannelijk figuur in bed tegenover/op me/naast me/etc. hebben. Desnoods met een (licht) behaarde kont, dat vind ik altijd nog beter dan wanneer ik me zou gaan afvragen of mijn eigen billen wel net zo rond en strak zijn als die van mijn vriend...
je billen scheren? rly? is dat niet superkut als/met die korte haartjes? prikt / jeukt dat niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
[ afbeelding ]
Vierkantige billenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef Candaasje het volgende:
Eh..ok, niet aan gedacht dat het zo opgevat zou worden.
Nee, het gaat me er niet om dat de billen van een man niet mooi zouden mogen zijn. Liever wel natuurlijk, ik hou er ook wel van om naar te kijken.
Maar in de OP vind ik de strings de eh 'rondheid' van de billen erg accentueren, en zo rond (te rond dus, imho) vind mannenbillen wel erg vrouwelijk aandoen. (Als ik mijn billen lekker 'vrouwelijk' wil laten uitkomen trek ik ook een hipster of (brede) string aan, dat is dan op dat moment ook vaak een bewuste keuze van mij.)
Mannebillen hoeven mij echt niet totaal uitgezakt te zijn of plat, maar iets 'vierkanter' mag wel.
Snap je? Dat is mijn punt meer, niet omdat ik strings an sich walgelijk vind ofzo hoor
De eerste 3-4 keer wel, daarna worden de haren zachter. Maar, doe het meer omdat ik anders van die dikke donkere haren heb (dat ziet er sowieso anders aapachtig uit. Die dunne lichte haartjes boeien me niet zoveel en het hoeft natuurlijk ook niet helemaal glad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef probeer het volgende:
[..]
je billen scheren? rly? is dat niet superkut als/met die korte haartjes? prikt / jeukt dat niet?
En zit het lekker?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
De eerste 3-4 keer wel, daarna worden de haren zachter. Maar, doe het meer omdat ik anders van die dikke donkere haren heb (dat ziet er sowieso anders aapachtig uit. Die dunne lichte haartjes boeien me niet zoveel en het hoeft natuurlijk ook niet helemaal glad.
Nog een paar modellen die ik ook wel leuk vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat zou je dan van deze billen zeggen? Als stringdrager hou ik wel van een verzorgd lichaam, maar daarom ben ik nog geen ijdeltuitje...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
Wat een apart modelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef MrTorrini het volgende:
Had trouwens van die Andrew Christian Naked Sports nog grotere versies gevonden, dat zegt wat meer dan die kleine plaatjes. Naar mijn mening een zeer tof model.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht dat het percentage hoger is, maar het laat wel zien dat strings dus niet bepaald voor homo's zijn. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef the85mc het volgende:
Zullen we anders even een poll maken hier? Gewoon als vraag: vind je een string mooi staan bij een man..
Maar even iets anders: dus 50% is dus overtuigd hetero, de rest is dus in een grijs gebied. Vind ik toch veel. Dat percentage is veeel hoger dan in een random groep mannen.
kunnen jullie leuk saampjes stringetjes gaan passen, hihiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef stringfan het volgende:
@ Mr. Torrini
....maar je hebt duidelijk een onderbroeken"tik" dus....
(geeft niet hoor; heb ik ook)
Sterk, maar boxers worden net iets meer als een uniseks artikel gezien dan dat strings dat nu worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind het argument dat strings vrouwenondergoed zijn dan weer een beetje krom. Dan mag ik ook geen boxers meer dragen.
Verder sluit ik me hier bij aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
dus jij vind strakke boxers ook niks bij mannen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Daar vat je 'm; je moet er wel het lichaam voor hebben, en bij voorkeur niet te behaard zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 06:58 schreef wonderer het volgende:
Vandaag een paar uur in het gezelschap van een te zware, harige man van een jaar of zeventig vertoefd die een (zwem)string droeg. Best bijzonder maar niet zo leuk om naar te kijken als de foto's hier
INDERDAAD: geen last van een verkeerd kruipend stuk textiel. Indien je de juiste maat hebt, voel je het niet zitten zelfsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat het niet fijn zit. Hebben jullie dan een verkeerde maat? Of waar zit het bij jullie dan niet lekker? Zelf heb ik nooit ergens last van, met een string heb je ook geen last van stof dat met elkaar gaat wrijven bij je kont.
Mijn ervaring met een (strakke) boxer is dat deze meer voelt als een ballenknijper dan een goed passende string. De laatste houdt alles netjes op z'n plaats -kan niet schuiven- terwijl bij een boxer e.e.a. nog wel eens wil schuiven, en dus voor knellende situaties kan zorgenquote:Verder vind ik mannenstrings niet mooi staan, maar dan meer omdat ik niet van het model ballenknijper aan de voorkant hou. Achterkant maakt mij niet zoveel uit
welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef borbit het volgende:
ik heb deze een keer gehad in het roze
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die het snapt :-). Eigenlijk zouden al die mensen die beweren "dat je de hele dag last hebt van een veter tussen je billen" zelf eens zo'n ding moeten proberen. Maar goed, ik denk dat de meesten dat niet durven hihi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat het niet fijn zit. Hebben jullie dan een verkeerde maat? Of waar zit het bij jullie dan niet lekker? Zelf heb ik nooit ergens last van, met een string heb je ook geen last van stof dat met elkaar gaat wrijven bij je kont.
Ik draag nu ook al weer geruime tijd (heren)strings. Vooral flink wat gekocht toen deze nog gewoon bij de C&A, H&M te koop waren. Natuurlijk heb ik er ook een aantal van duurdere merken en die zitten wel comfortabeler.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt :-). Eigenlijk zouden al die mensen die beweren "dat je de hele dag last hebt van een veter tussen je billen" zelf eens zo'n ding moeten proberen. Maar goed, ik denk dat de meesten dat niet durven hihi.
Maar Bjorn Borg vind ik ook niet fijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Nikonnijntje het volgende:
+1
Een goed zittende en mooie herenstring is mooi, staat mooi en zit fijn!
Alleen graag wel een aardige figuurtje hebben als je hem wil showen, anders lekker bedekt laten.
En al die lui die het niks vinden hebben het nog nooit geprobeerd! :-P
tís net als met Bjorn borg...1x geprobeerd = verslaafd!
als jiij mij ziet dan zeg jwel anders staat cker beter ene goede string niet zo'n goedkope wel merkkwliteit en mooie body nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef roos85 het volgende:
ik vind het helemaal niks, totaal niet sexy..geef mij maar een man met een strakke boxer
fijn dat je een "merk-string" draagt, maar wordt het niet eens tijd voor een "merk-toetsenbord" ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Superstring het volgende:
[..]
als jiij mij ziet dan zeg jwel anders staat cker beter ene goede string niet zo'n goedkope wel merkkwliteit en mooie body nodig natuurlijk
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
[ Bericht 6% gewijzigd door snakelady op 22-08-2011 20:39:53 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ok hoor, maar je draagt wél stringsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Superstring het volgende:
jaa sorry ben niet zo heel goed met coputers en heb dyslectie
persoonlijk vindt ik deze te groot....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef underwear het volgende:
Andrew Christian heeft wel een supercollectie herenstrings....
Mijn jockstraps waren $3.84quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nikonnijntje het volgende:
Nee aan een jockstrap zit veel stof! ;-)
Dat is een tof model ja en die zit ook erg lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:30 schreef Nikonnijntje het volgende:
Helemaal :-) mijn model
http://www.herenondergoed(...)how-it-string-wit-1/
Hoe ziet zo'n pushed up zaakje er nou uit onder een broek dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
Dat is een tof model ja en die zit ook erg lekker. Aan de voorkant hebben ze namelijk een speciaal zakje/houder gemaakt waar je je zaakje in kwijt kan. Dan zit alles echt perfect en heb je ook geen last van linksdragers/rechtsdragers.
Ik weet niet waar jij geschiedenis hebt gehad, maar honderden jaren boxers ?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bij de voorkant dacht ik nog van mjah, ik begrijp dat sommige mensen dat fijn kunnen vinden, maar toen ik die achterkant zag barste ik gewoon in lachen uit, echt verschrikkelijk. Mannen dragen niet voor niets al honderden jaren boxers of soortgelijke modellen, waarom zouden we daar nu mee stoppen.
Het feit dat we homo's respecteren betekent nog niet dat we hun levensstijl over moeten nemen.
een vrouwen-string dat zit toch niet? je mist dan toch "extra stof op bepaalde plekken" ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Argo het volgende:
Hoef ik ze gelukkig niet meer op de vrouwen afdeling te kopen! Ik kreeg al altijd rare blikken!
Jammer dat er veel tegen zijn... Vrouwen dragen ook die bjorn borg dingen, en die soort wannabe boxershorts. Daar praat niemand over maar een man in een string.. Ho maar dat is taboe.. Ik vind het jammer! Ik zou er zo een kopen en met trots dragen. (een mannen string dan)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bij de voorkant dacht ik nog van mjah, ik begrijp dat sommige mensen dat fijn kunnen vinden, maar toen ik die achterkant zag barste ik gewoon in lachen uit, echt verschrikkelijk. Mannen dragen niet voor niets al honderden jaren boxers of soortgelijke modellen, waarom zouden we daar nu mee stoppen.
Het feit dat we homo's respecteren betekent nog niet dat we hun levensstijl over moeten nemen.
Het probleem is wel dat veel vrouwen het volgens mij ook niet mooi vinden. Het moet lekker zitten, maar wat de vrouwen er van vinden is net zo belangrijk. Dus probeer die vrouwen eerst te overtuigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef stringfan het volgende:
[..]
strings zijn echt niet alleen voor homo's hoor
hahaha, wees blij dit model heeft nog enigszins wat stof aan de achterkant enzo!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
och..... ieder zo z'n smaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
hahaha, wees blij dit model heeft nog enigszins wat stof aan de achterkant enzo!
voor je het weet krijg je een string voor je neus die enkel echt een dunne veter als achterkant heeft! (those models also not my cup of tea)
en, hoe zit het met jouw kont?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Veel vrouwen vinden het best wel wat hoor als ze naar de voorbeelden in dit topic kijken. De meeste vinden het alleen wel een pre dat je er dan wel de kont en lichaam voor moet hebben, en dat is nou net bij best veel mannen het probleem.
Windt het je op dan ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
Dit topic begint langzaam maar zeker in een homo topic te verzanden gezien de laatste pics.. .[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij die laatste foto's ook dat idee krijg. Die 2de foto nog het minst. En bij de eerste foto komt het door het model. Dat lijkt wel bijna een soort van rokje wat uitdagend naar boven is getrokken.quote:
Sommige geven inderdaad aan dat het bij de mannen in de OP wel mooi staat, maar dat ze het toch een beetje gay vinden. Zelfde principe als een mooie vrouw met kort haar. Dat kan mooi staan, maar als ze een volle bos haar hebben staat het nóg mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Veel vrouwen vinden het best wel wat hoor als ze naar de voorbeelden in dit topic kijken. De meeste vinden het alleen wel een pre dat je er dan wel de kont en lichaam voor moet hebben, en dat is nou net bij best veel mannen het probleem.
Misschien dat het door het hoofd komt wat erop zit, maar het ging ook vooral om het ondergoed zelf eigenlijk dus ik had er niet zo op gelet. Zal de volgende keer wel weer alleen foto's van het ondergoed posten. Enige nadeel is dan dat je het totaalplaatje mist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij die laatste foto's ook dat idee krijg. Die 2de foto nog het minst. En bij de eerste foto komt het door het model. Dat lijkt wel bijna een soort van rokje wat uitdagend naar boven is getrokken.
echte mannen dragen WITTE onderbroeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
Dit topic begint langzaam maar zeker in een homo topic te verzanden gezien de laatste pics.. .[ afbeelding ] Echte mannen dragen gewoon boxers of witte onderbroeken zonder al die wijven onzin van strings etc... [ afbeelding ]
waarom heb je die laatste onthoofd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef MrTorrini het volgende:
Ik heb ze nu onthoofd en die eerste ook deels ontarmd.
ja, Mr Torini, nu ben ik ook nieuwschierig gewordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
waarom heb je die laatste onthoofd..![]()
..was net zo lekker koppie + undie
die laatste 2 (foto)modellen zijn met toch net iets te veel gorilla....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MrTorrini het volgende:
Haha, oké die laatste weer mét hoofd dan. Degenen die hem liever zonder hoofd zien kunnen op de vorige pagina kijken.
[ afbeelding ]
En deze modellen vond ik ook wel gaaf
[ afbeelding ]
hoe kun jij dat zien? of heb je er zelf een?!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:02 schreef Danbo het volgende:
Zou het nooit dragen omdat ik me dan teveel vrouwelijk zou voelen, maar dat is hoe ik er over denk.
Als ik zou moeten kiezen zou ik de bovenste van de foto's doen, dat is de enige die geen flosdraad in de naad heeft
Leer kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:32 schreef stringfan het volgende:
[..]
hoe kun jij dat zien? of heb je er zelf een?!?
mag jij me dit leren. Op de bovenste van de twee foto's (man met voetbal) zie ik alleen een voorkant. Hoe de achterkant eruit ziet kan ik niet weten......quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.
[ afbeelding ]je houd niet van haar maar als hij het heeft mag hij het niet weghalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
Wat wil je nou eigenlijk?
Een man zonder haar op de billen als hij een string draagt (geen haar op de natuurlijke manier). En als hij net klaar is met douchen, zijn string aantrekt, gevolgd door de rest van de kleren dat hij over zijn verzorging 2 minuten doet (tandenpoetsen).quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef gold-rush het volgende:
[..]
je houd niet van haar maar als hij het heeft mag hij het niet weghalen.
Wat wil je nou eigenlijk?
Ik heb zelf ook niet zo'n zwaar gespierd figuur hoor (wel een beetje, maar niet zoals op de foto's). Het enige wat belangrijk is als je een string wilt aanschaffen, is dat je geen (niet al teveel) overgewicht hebt en dat je je lichaamshaar trimt of scheert. Als je daaraan voldoet en je koopt een leuk model herenstring kan het best leuk staanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb de foto's nog even bekeken, maar die strings zijn alleen voor mannen met een perfect figuur en ik ken ze niet. Ik blijf bij mijn eerste indruk: nee, ik vind het echt helemaal niets.
Ik vind het er vrij vrouwelijk uitzien, vandaar dat het me niet aanspreekt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef MrTorrini het volgende:
@hierboven
Dat is wel een beetje tegenstrijdig ja haha. Maar vind je het dan niet leuk om je vriend eens op z'n billen te tikken als ie zo net uit de badkamer komt? Dat vind die van mij namelijk juist zo leuk aan het model van de string.
Geen grenzen wil niet zeggen dat je in een nichten slip gaat lopen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef MrTorrini het volgende:
Past niet zo goed bij je "geen grenzen, dat scheelt" signature dan
Wat heeft een string met grenzen te maken? En ik vind het echt lelijk staan, daarom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef MrTorrini het volgende:
Past niet zo goed bij je "geen grenzen, dat scheelt" signature dan
Heb ik zelf eerlijk gezegd nog nooit last van gehad. Volgens mij hebben puisjtes ook meer te maken met de stof van je ondergoed en de luchtdoorlatendheid daarvan (ventilatie). Dat laatste zit wel goed bij de achterkant van een string, en helemaal als je er ook nog voor kiest om een katoenen variant te nemen. Volgens mij krijg je eerder puistjes als je bijvoorbeeld een lycra boxer zou dragen icm een zeer strakke broek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet dat ik zelf over peins zoiets aan te schaffen, maar krijg je daar geen puisten van op je kont? Dat zou het esthetisch effect immers behoorlijk teniet doen. Ik doe namelijk niet elke dag een schone broek aan, en je hebt dan veel contact tussen de toch wat vuil geworden stof en je huid door het zitten.
Dat model met die voetballer is wel leuk. Ga eens kijken of ik die ergens kan vinden, want ik denk dat m'n dametje die ook wel leuk vindquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MrTorrini het volgende:
Haha, oké die laatste weer mét hoofd dan. Degenen die hem liever zonder hoofd zien kunnen op de vorige pagina kijken.
[ afbeelding ]
Vrouwentieten (zolang ze niet hangen) vind ik net als vrouwenbillen mooi om te zien, maar dikke mannentieten toch ook niet? Zelfde principe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:48 schreef Seven. het volgende:
Ik ben fan!! Super sexy en zo. Verder vind ik ook dat er niet gedramd moet worden over dat een man dan wel een mooie ass moet hebben om dit te kunnen dragen. Voor vrouwen is het ook al jaren maatschappelijk geaccepteerd en ik ken maar bar weinig stringdragende vrouwen die kunnen treffen aan de asses zoals ze hier gepost worden.
nichteslip jonge doe normal kill je ziet toch dat r hier veel mensne zijn die geen gay zijn en toch ene string drtagen het zit gewoon veel bter lolol bangepoperdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:59 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Geen grenzen wil niet zeggen dat je in een nichten slip gaat lopen...
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een gemiddelde vrouwenkont en een mannenkont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:51 schreef MrTorrini het volgende:
We hebben het hier volgens mij over strings, niet over bh's. Tevens behoren tieten toe aan vrouwen net zoals een vagina terwijl een kont unisex is. Niet bepaalt hetzelfde principe dus.
Ja, de gemiddelde vrouwenkont is ook niet stringwaardig maar toch doen de meeste vrouwen er aan mee. Ik heb niet eens normale onderbroeken, maar om nou te zeggen dat de mijne prachtig uitkomt in een miniscuul stringetje.. mwoah, het kan er mee door en tóch wordt het geaccepteerd en mooi gevonden door mannen. Dus ik snap niet zo goed dat er hier vaak gezegd wordt dat mannen dan wel de perfect ass moeten hebben voor ze zich aan strings wagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een gemiddelde vrouwenkont en een mannenkont.
Broekjes kunnen ook heel leuk zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Best mooie strings, maar toch blijf ik het niets voor mannen vinden, ik zal wel ouderwets zijn. Maar als je het lekker vindt zitten, gewoon doen.
en eerlijk gezegd draag ik, als vrouw, ook geen strings, het zit niet lekker
Goh, wat handig altijd, iemand die voor je praat, alleen jammer dat je er zo verschrikkelijk naast zit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:58 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Een man zonder haar op de billen als hij een string draagt (geen haar op de natuurlijke manier). En als hij net klaar is met douchen, zijn string aantrekt, gevolgd door de rest van de kleren dat hij over zijn verzorging 2 minuten doet (tandenpoetsen).
Ze heeft een allergie voor mannen die langer voor de spiegel staan dan haar.
Dat is inderdaad jammer, maar wil hij het ook niet als je zegt dat je het wel sexy vind of als je er één voor hem koopt? Kan me namelijk wel voorstellen dat sommige mannen het misschien in het begin moeilijk vinden om er één te kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het staat best leuk en sexy alleen ik kan helaas mijn vriend niet overhalen om zoiets te dragen best jammer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.
[ afbeelding ]Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
Ik vind strings helemaal niks, heeft niks met 'gay' te maken of wat dan ook (gay = prima!) - ik vind het voor vrouwen ook niks. Gelukkig is mijn vriend het helemaal met mij eens.
Maar, als mensen zich er happy in voelen, prima hoor.VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Ik vind het hélemaal niks die mannenstrings, sorry maar het zijn net nichten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Ik moest ook lachen hoor!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow, gelukkig jij snapt hem wel
Kun je aangeven waar je deze vandaan hebt?quote:
"ballenknijpers" zijn tegenwoordig best wel weer oké hoor. Een aantal jaren terug kon het ineens niet meer en moesten de boxers ineens zo ruim mogelijk zijn, maar nu zie je dat het langzaam weer terug gaat. Ook bij de zwembroeken zie je dat die strakke broekjes terugkomen. Maar goed, het blijft natuurlijk allemaal persoonlijke smaak.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:44 schreef Tchock het volgende:
Ik zou het zelf niet dragen. Afgezien van dat het me onhygiënisch en oncomfortabel lijkt vind ik het veel te vrouwelijk staan. Maar dat lijkt wel aardig de look te zijn waar TS voor gaat, dus wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat een ballenknijper zo ongelofelijk not-done is, en dat dit dan blijkbaar super hip en sexy moet zijn
Daar kan ik je helaas niet mee helpen omdat ik de bron vergeten ben op te slaan. Ik zal de volgende keer de namen van het type erbij zetten zodat het makkelijker zoeken is als er een leuk model tussen zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef bird_rok het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar je deze vandaan hebt?
Ja, ik vind ze nl. ook vaak mooi en prettig zitten.
Moet zeggen dat mijn voorkeur ook wel uitgaat naar zoiets:quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
Ja de voorkant vind ik wel leuk, maar de achterkant kan me echt niet bekoren.
Precies dat. Vind het best mooie foto's, maar dat komt vooral doordat dit (gephotoshopte) modellen zijn die praktisch alles kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:47 schreef Karina het volgende:
Ik blijf bij wat ik eerder heb gepost: alleen als een man een heel mooi lichaam heeft, gespierd, geen buik en niet heel veel haar op zijn billen, dan KAN het sexy staan, maar dat soort mannen bestaat alleen in de modellenwereld... En dan nog vind ik niet alle mannenstrings sexy.
Zelf draag ik ook geen strings, zit gewoon niet lekker.
RTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind strings voor mannen er gewoon echt niet uitzien.
Als je dit als man overweegt dan zou ik toch wel gaan nadenken over je seksualiteitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
De modellen in dit topic![]()
Maar ik denk dat de gemiddelde man er niet mee weg komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |