eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef the85mc het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen mannelijk en onverzorgd. Je kunt best mannelijk, maar wel verzorgd zijn. Ik zeg niet dat je er bij moet gaan lopen als een bosaap, maar je hoeft je niet als vrouw met leuter te gaan gedragen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.
Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Nee, strakquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:58 schreef Eensch het volgende:
Gatver dit is zo lelijk he. Een man moet gewoon een effen boxershort van 100% katoen en een beetje loszittend.
Is strak niet te "vrouwelijk"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Geef mij maar een man die boxershorts draagt
[..]
Nee, strak![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:26 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Is strak niet te "vrouwelijk"?
Dus mannen mogen hun billen niet accentueren als ze een mooie kont hebben omdat je anders bang bent dat je eigen billen misschien minder mooi zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:44 schreef Candaasje het volgende:
De billen in de OP zijn namelijk wel mooie billen, maar door de string worden de rondingen wel erg geaccentueerd en doet het mij zelfs bijna vrouwelijk aan.
En ik wil toch echt beetje een mannelijk figuur in bed tegenover/op me/naast me/etc. hebben. Desnoods met een (licht) behaarde kont, dat vind ik altijd nog beter dan wanneer ik me zou gaan afvragen of mijn eigen billen wel net zo rond en strak zijn als die van mijn vriend...
je billen scheren? rly? is dat niet superkut als/met die korte haartjes? prikt / jeukt dat niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan.
Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:
[ afbeelding ]
Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
Vierkantige billenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef Candaasje het volgende:
Eh..ok, niet aan gedacht dat het zo opgevat zou worden.
Nee, het gaat me er niet om dat de billen van een man niet mooi zouden mogen zijn. Liever wel natuurlijk, ik hou er ook wel van om naar te kijken.
Maar in de OP vind ik de strings de eh 'rondheid' van de billen erg accentueren, en zo rond (te rond dus, imho) vind mannenbillen wel erg vrouwelijk aandoen. (Als ik mijn billen lekker 'vrouwelijk' wil laten uitkomen trek ik ook een hipster of (brede) string aan, dat is dan op dat moment ook vaak een bewuste keuze van mij.)
Mannebillen hoeven mij echt niet totaal uitgezakt te zijn of plat, maar iets 'vierkanter' mag wel.
Snap je? Dat is mijn punt meer, niet omdat ik strings an sich walgelijk vind ofzo hoor
De eerste 3-4 keer wel, daarna worden de haren zachter. Maar, doe het meer omdat ik anders van die dikke donkere haren heb (dat ziet er sowieso anders aapachtig uit. Die dunne lichte haartjes boeien me niet zoveel en het hoeft natuurlijk ook niet helemaal glad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef probeer het volgende:
[..]
je billen scheren? rly? is dat niet superkut als/met die korte haartjes? prikt / jeukt dat niet?
En zit het lekker?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
De eerste 3-4 keer wel, daarna worden de haren zachter. Maar, doe het meer omdat ik anders van die dikke donkere haren heb (dat ziet er sowieso anders aapachtig uit. Die dunne lichte haartjes boeien me niet zoveel en het hoeft natuurlijk ook niet helemaal glad.
Nog een paar modellen die ik ook wel leuk vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat zou je dan van deze billen zeggen? Als stringdrager hou ik wel van een verzorgd lichaam, maar daarom ben ik nog geen ijdeltuitje...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |