Mijn jockstraps waren $3.84quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Nikonnijntje het volgende:
Nee aan een jockstrap zit veel stof! ;-)
Dat is een tof model ja en die zit ook erg lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:30 schreef Nikonnijntje het volgende:
Helemaal :-) mijn model
http://www.herenondergoed(...)how-it-string-wit-1/
Hoe ziet zo'n pushed up zaakje er nou uit onder een broek dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
Dat is een tof model ja en die zit ook erg lekker. Aan de voorkant hebben ze namelijk een speciaal zakje/houder gemaakt waar je je zaakje in kwijt kan. Dan zit alles echt perfect en heb je ook geen last van linksdragers/rechtsdragers.
Ik weet niet waar jij geschiedenis hebt gehad, maar honderden jaren boxers ?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bij de voorkant dacht ik nog van mjah, ik begrijp dat sommige mensen dat fijn kunnen vinden, maar toen ik die achterkant zag barste ik gewoon in lachen uit, echt verschrikkelijk. Mannen dragen niet voor niets al honderden jaren boxers of soortgelijke modellen, waarom zouden we daar nu mee stoppen.
Het feit dat we homo's respecteren betekent nog niet dat we hun levensstijl over moeten nemen.
een vrouwen-string dat zit toch niet? je mist dan toch "extra stof op bepaalde plekken" ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Argo het volgende:
Hoef ik ze gelukkig niet meer op de vrouwen afdeling te kopen! Ik kreeg al altijd rare blikken!
Jammer dat er veel tegen zijn... Vrouwen dragen ook die bjorn borg dingen, en die soort wannabe boxershorts. Daar praat niemand over maar een man in een string.. Ho maar dat is taboe.. Ik vind het jammer! Ik zou er zo een kopen en met trots dragen. (een mannen string dan)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bij de voorkant dacht ik nog van mjah, ik begrijp dat sommige mensen dat fijn kunnen vinden, maar toen ik die achterkant zag barste ik gewoon in lachen uit, echt verschrikkelijk. Mannen dragen niet voor niets al honderden jaren boxers of soortgelijke modellen, waarom zouden we daar nu mee stoppen.
Het feit dat we homo's respecteren betekent nog niet dat we hun levensstijl over moeten nemen.
Het probleem is wel dat veel vrouwen het volgens mij ook niet mooi vinden. Het moet lekker zitten, maar wat de vrouwen er van vinden is net zo belangrijk. Dus probeer die vrouwen eerst te overtuigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef stringfan het volgende:
[..]
strings zijn echt niet alleen voor homo's hoor
hahaha, wees blij dit model heeft nog enigszins wat stof aan de achterkant enzo!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
och..... ieder zo z'n smaakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
hahaha, wees blij dit model heeft nog enigszins wat stof aan de achterkant enzo!
voor je het weet krijg je een string voor je neus die enkel echt een dunne veter als achterkant heeft! (those models also not my cup of tea)
en, hoe zit het met jouw kont?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Veel vrouwen vinden het best wel wat hoor als ze naar de voorbeelden in dit topic kijken. De meeste vinden het alleen wel een pre dat je er dan wel de kont en lichaam voor moet hebben, en dat is nou net bij best veel mannen het probleem.
Windt het je op dan ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
Dit topic begint langzaam maar zeker in een homo topic te verzanden gezien de laatste pics.. .[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij die laatste foto's ook dat idee krijg. Die 2de foto nog het minst. En bij de eerste foto komt het door het model. Dat lijkt wel bijna een soort van rokje wat uitdagend naar boven is getrokken.quote:
Sommige geven inderdaad aan dat het bij de mannen in de OP wel mooi staat, maar dat ze het toch een beetje gay vinden. Zelfde principe als een mooie vrouw met kort haar. Dat kan mooi staan, maar als ze een volle bos haar hebben staat het nóg mooier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef MrTorrini het volgende:
Veel vrouwen vinden het best wel wat hoor als ze naar de voorbeelden in dit topic kijken. De meeste vinden het alleen wel een pre dat je er dan wel de kont en lichaam voor moet hebben, en dat is nou net bij best veel mannen het probleem.
Misschien dat het door het hoofd komt wat erop zit, maar het ging ook vooral om het ondergoed zelf eigenlijk dus ik had er niet zo op gelet. Zal de volgende keer wel weer alleen foto's van het ondergoed posten. Enige nadeel is dan dat je het totaalplaatje mist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:40 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij die laatste foto's ook dat idee krijg. Die 2de foto nog het minst. En bij de eerste foto komt het door het model. Dat lijkt wel bijna een soort van rokje wat uitdagend naar boven is getrokken.
echte mannen dragen WITTE onderbroeken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef rubje het volgende:
Dit topic begint langzaam maar zeker in een homo topic te verzanden gezien de laatste pics.. .[ afbeelding ] Echte mannen dragen gewoon boxers of witte onderbroeken zonder al die wijven onzin van strings etc... [ afbeelding ]
waarom heb je die laatste onthoofd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef MrTorrini het volgende:
Ik heb ze nu onthoofd en die eerste ook deels ontarmd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |