INDERDAAD: geen last van een verkeerd kruipend stuk textiel. Indien je de juiste maat hebt, voel je het niet zitten zelfsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat het niet fijn zit. Hebben jullie dan een verkeerde maat? Of waar zit het bij jullie dan niet lekker? Zelf heb ik nooit ergens last van, met een string heb je ook geen last van stof dat met elkaar gaat wrijven bij je kont.
Mijn ervaring met een (strakke) boxer is dat deze meer voelt als een ballenknijper dan een goed passende string. De laatste houdt alles netjes op z'n plaats -kan niet schuiven- terwijl bij een boxer e.e.a. nog wel eens wil schuiven, en dus voor knellende situaties kan zorgenquote:Verder vind ik mannenstrings niet mooi staan, maar dan meer omdat ik niet van het model ballenknijper aan de voorkant hou. Achterkant maakt mij niet zoveel uit
welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef borbit het volgende:
ik heb deze een keer gehad in het roze
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die het snapt :-). Eigenlijk zouden al die mensen die beweren "dat je de hele dag last hebt van een veter tussen je billen" zelf eens zo'n ding moeten proberen. Maar goed, ik denk dat de meesten dat niet durven hihi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat het niet fijn zit. Hebben jullie dan een verkeerde maat? Of waar zit het bij jullie dan niet lekker? Zelf heb ik nooit ergens last van, met een string heb je ook geen last van stof dat met elkaar gaat wrijven bij je kont.
Ik draag nu ook al weer geruime tijd (heren)strings. Vooral flink wat gekocht toen deze nog gewoon bij de C&A, H&M te koop waren. Natuurlijk heb ik er ook een aantal van duurdere merken en die zitten wel comfortabeler.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef MrTorrini het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt :-). Eigenlijk zouden al die mensen die beweren "dat je de hele dag last hebt van een veter tussen je billen" zelf eens zo'n ding moeten proberen. Maar goed, ik denk dat de meesten dat niet durven hihi.
Maar Bjorn Borg vind ik ook niet fijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Nikonnijntje het volgende:
+1
Een goed zittende en mooie herenstring is mooi, staat mooi en zit fijn!
Alleen graag wel een aardige figuurtje hebben als je hem wil showen, anders lekker bedekt laten.
En al die lui die het niks vinden hebben het nog nooit geprobeerd! :-P
tís net als met Bjorn borg...1x geprobeerd = verslaafd!
als jiij mij ziet dan zeg jwel anders staat cker beter ene goede string niet zo'n goedkope wel merkkwliteit en mooie body nodig natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:57 schreef roos85 het volgende:
ik vind het helemaal niks, totaal niet sexy..geef mij maar een man met een strakke boxer
fijn dat je een "merk-string" draagt, maar wordt het niet eens tijd voor een "merk-toetsenbord" ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Superstring het volgende:
[..]
als jiij mij ziet dan zeg jwel anders staat cker beter ene goede string niet zo'n goedkope wel merkkwliteit en mooie body nodig natuurlijk
Maar ik vind het al niks als een man zijn billen gaat scheren, ik hou niet van behaard maar ik hou ook niet mannen die overmatig met hun lijf bezig zijn, ik hou meer van de ouderwetse man-man met en stoppelbaardje van 3 dagen oud en een net-uit-bed kapsel en het liefst nog een peuk in zijn mondhoek ondanks dat het ongezond is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan.
Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:
[ afbeelding ]
Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vind ik een mannenhandtas en mannen make-up ook helemaal niks.
[ Bericht 6% gewijzigd door snakelady op 22-08-2011 20:39:53 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ok hoor, maar je draagt wél stringsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Superstring het volgende:
jaa sorry ben niet zo heel goed met coputers en heb dyslectie
persoonlijk vindt ik deze te groot....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef underwear het volgende:
Andrew Christian heeft wel een supercollectie herenstrings....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |