abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100409523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef MrTorrini het volgende:
Had trouwens van die Andrew Christian Naked Sports nog grotere versies gevonden, dat zegt wat meer dan die kleine plaatjes. Naar mijn mening een zeer tof model.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een apart model :o :'( Verder vind ik strings bij mannen over het algemeen wel goed staan (vooral bij mannen met goedgevormde strakke billen), maar boxershorts zijn mooier.
pi_100411759
Ik vind het echt 10 keer niks. Ik vind het erg vrouwelijk staan, zeker omdat de mannen in de voorbeelden ook een erg vrouwelijke kont hebben. Ik zou het ook helemaal niks vinden als mijn vriend dit zou dragen, ik zou hem echt heel hard uitlachen. _O-

Doe mij maar gewoon een mooie boxer.
pi_100458083
Ik vind dat laatste model alles behalve vrouwelijk moet ik eerlijk zeggen.

Maar goed, het lijkt erop dat een string bij mannen een aantal vrouwen gewoon afschrikt omdat hun partner een ander figuur heeft dan de mannen op de afbeeldingen. En opzich kan ik dat dan best begrijpen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:55:25 #79
139770 Miasan
Roemer has it
pi_100460460
Mijn partner heeft een mooi figuur en idem dito kont, maar ik zie hem liever ook niet in een string. Ik zie liever helemaal geen man in een string, want in al die foto's die je plaatst krijgen ze zo'n vrouwelijke kont! En dat vind ik raar om te zien. Dat gezegd, iedereen moet zelf beslissen wat hij of zij draagt. Als jij je goed voelt in een string TS, draag het dan! Leven en laten leven, enz.

Overigens hou ik überhaupt niet van strings, draag ze zelf ook niet. :s)
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:43:15 #80
352582 stringfan
man voel je goed zoals je bent
pi_100474264
Om alle string / homo vooroordelen definitief tegen te spreken hieronder het resultaat van een anonieme poll onder stringdragers: :W

ben je homo - hetero - of (beetje) bisexueel?
hetero
50% [ 38 ]
homo
13% [ 10 ]
duidelijk bi (met ervaring)
8% [ 6 ]
beetje bi (nog geen ervaring maar wel geïnteresseerd)
13% [ 10 ]
alleen bischierig (kijken jazeker, maar daar blijft het bij)
14% [ 11 ]

Totaal aantal stemmen : 75

Maar ga vooral door met het geven van je mening zou ik zeggen.... ;)
pi_100478719
Zullen we anders even een poll maken hier? Gewoon als vraag: vind je een string mooi staan bij een man..
Maar even iets anders: dus 50% is dus overtuigd hetero, de rest is dus in een grijs gebied. Vind ik toch veel. Dat percentage is veeel hoger dan in een random groep mannen.
pi_100479087
Vind het argument dat strings vrouwenondergoed zijn dan weer een beetje krom. Dan mag ik ook geen boxers meer dragen. ;(
Vind zelf strings sowieso niet lekker zitten en ook bij vrouwen niet echt mooi. Bij mannen kan ik er dus al helemaal niet aan wennen. Maar zolang ik er niet tegen aan hoef te kijken moeten ze lekker doen wat ze zelf willen. :)
pi_100485980
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef the85mc het volgende:
Zullen we anders even een poll maken hier? Gewoon als vraag: vind je een string mooi staan bij een man..
Maar even iets anders: dus 50% is dus overtuigd hetero, de rest is dus in een grijs gebied. Vind ik toch veel. Dat percentage is veeel hoger dan in een random groep mannen.
Wellicht dat het percentage hoger is, maar het laat wel zien dat strings dus niet bepaald voor homo's zijn. Eerder het tegenovergestelde.

Wat betreft de nieuwe poll vind ik het een goed idee :). Dus bij deze:

Poll: Sexy en sportieve herenstrings?
Ja, sexy
Ja, kan best leuk staan
Het maakt me niet uit wat hij draagt
Nee, vind het niet leuk staan
Nee, gadverdamme
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_100529607
N2N Signature

2xist Y-Thong

woensdag 10 augustus 2011 @ 14:54:54 #85
352582 stringfan
pi_100552215
@ Mr Torrini;

Zijn de geposte foto's items die je mooi vindt, of heb je deze ook zelf in je collectie slips? :Y
pi_100565776
De meeste foto's zijn van strings die ik mooi bij heren vind staan. Heb zelf alleen de 2 versies van Christian Andrew in de kast liggen die op pagina 2 staan (de rest komt er vast nog wel een keer bij als ik vriendinlief, lief aankijk haha). Daarnaast heb ik nog een jockstrap van PPU (die kunnen ook erg leuk zijn), maar de rest zijn eigenlijk boxers.

woensdag 10 augustus 2011 @ 21:24:05 #87
352582 stringfan
pi_100567437
@ Mr. Torrini

....maar je hebt duidelijk een onderbroeken"tik" dus....
(geeft niet hoor; heb ik ook *O* )
pi_100577943
quote:
3s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:24 schreef stringfan het volgende:
@ Mr. Torrini

....maar je hebt duidelijk een onderbroeken"tik" dus....
(geeft niet hoor; heb ik ook *O* )
kunnen jullie leuk saampjes stringetjes gaan passen, hihi
"Pools are perfect for holding water"
pi_100590216
Zit dat niet vervelend?
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100602306
De reacties in dit topic zijn ongeveer gelijk zoals er 20 jaar geleden tegen vrouwenstrings aangekeken werd, overwegend negatief dus. Rustig een jaartje of 20 wachten dan is dit ook net zo geaccepteerd als vrouwenstrings.

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind het argument dat strings vrouwenondergoed zijn dan weer een beetje krom. Dan mag ik ook geen boxers meer dragen. ;(
Sterk, maar boxers worden net iets meer als een uniseks artikel gezien dan dat strings dat nu worden.

Heb ze trouwens zelf ook wel eens aangehad, maar echt prettig zitten vond ik het niet.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:00:58 #91
352582 stringfan
pi_100616627
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:57 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zit dat niet vervelend?
Nee hoor, voelt juist erg sexy....
en alles blijft netjes op z'n plaats :Y
pi_100658405
waarschuwing: niet doen.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mirjam op 12-08-2011 22:35:06 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:37:43 #93
352582 stringfan
pi_100658574
nou, jij hoeft niet hoor..... :W
pi_100661417
Stel, al zou ik ontdekken dat m'n nieuwe vriendje strings draagt (de meer mannelijke versie of niet) zou ik toch echt even met mijn mond vol tanden staan, en zoiets hebben: weet je zeker dat je wel op mij valt? :')
Ik vind 't echt verschrikkelijk eigenllijk, het klopt in mijn ogen gewoon niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.

Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Verder sluit ik me hier bij aan.
pi_100680852
:{ ...... :'(
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
pi_100685590
De meeste vrouwen dragen het alleen maar om niet de lelijke lijntjes onder strakke broeken te zien. Mijn vriend vindt een string bij een vrouw eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk, net zoals ik een string bij mannen ook niet mooi vindt.

Ik denk dat het alleen een trend zou kunnen worden, als de broeken van mannen strakker worden. En ook dat zie ik niet gebeuren.
pi_100689561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.

Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
dus jij vind strakke boxers ook niks bij mannen?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:20:11 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100694413
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat het niet fijn zit. Hebben jullie dan een verkeerde maat? Of waar zit het bij jullie dan niet lekker? Zelf heb ik nooit ergens last van, met een string heb je ook geen last van stof dat met elkaar gaat wrijven bij je kont.

Verder vind ik mannenstrings niet mooi staan, maar dan meer omdat ik niet van het model ballenknijper aan de voorkant hou. Achterkant maakt mij niet zoveel uit :)
吴 曼 迪
  zondag 14 augustus 2011 @ 06:58:59 #99
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100704235
Vandaag een paar uur in het gezelschap van een te zware, harige man van een jaar of zeventig vertoefd die een (zwem)string droeg. Best bijzonder maar niet zo leuk om naar te kijken als de foto's hier ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:44:33 #100
352582 stringfan
pi_100722587
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 06:58 schreef wonderer het volgende:
Vandaag een paar uur in het gezelschap van een te zware, harige man van een jaar of zeventig vertoefd die een (zwem)string droeg. Best bijzonder maar niet zo leuk om naar te kijken als de foto's hier ;)
Daar vat je 'm; je moet er wel het lichaam voor hebben, en bij voorkeur niet te behaard zijn.
(maar dat is mijn mening ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')