Daar kan ik je helaas niet mee helpen omdat ik de bron vergeten ben op te slaan. Ik zal de volgende keer de namen van het type erbij zetten zodat het makkelijker zoeken is als er een leuk model tussen zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef bird_rok het volgende:
[..]
Kun je aangeven waar je deze vandaan hebt?
Ja, ik vind ze nl. ook vaak mooi en prettig zitten.
Moet zeggen dat mijn voorkeur ook wel uitgaat naar zoiets:quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Karina het volgende:
Ja de voorkant vind ik wel leuk, maar de achterkant kan me echt niet bekoren.
Precies dat. Vind het best mooie foto's, maar dat komt vooral doordat dit (gephotoshopte) modellen zijn die praktisch alles kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:47 schreef Karina het volgende:
Ik blijf bij wat ik eerder heb gepost: alleen als een man een heel mooi lichaam heeft, gespierd, geen buik en niet heel veel haar op zijn billen, dan KAN het sexy staan, maar dat soort mannen bestaat alleen in de modellenwereld... En dan nog vind ik niet alle mannenstrings sexy.
Zelf draag ik ook geen strings, zit gewoon niet lekker.
RTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind strings voor mannen er gewoon echt niet uitzien.
Als je dit als man overweegt dan zou ik toch wel gaan nadenken over je seksualiteitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
De modellen in dit topic![]()
Maar ik denk dat de gemiddelde man er niet mee weg komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |